www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 23, 07:15:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921178 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1542 1543 1544 1545 1546 [1547] 1548 1549 1550 1551 1552 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12826500 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #18735 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:31:51 »

Nekem simán nyílik, kiemelve, csak hát nem marad nyitva, mivel a rugó nem feszíti.

de náluk az a baj, hogy nem tud bezáródni az eredeti módon. nem jó helyre jön ki a "kilincs"
Sompi
« Hozzászólás #18734 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:14:32 »

de akkor nállad is fennáll az a probléma mint Meláknál ha nincs átalakítva a hátfalon a zárnyelv,nállad is egyenesen van a cső
Nekem simán nyílik, kiemelve, csak hát nem marad nyitva, mivel a rugó nem feszíti.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #18733 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:14:06 »

S.O.S.

a busznál ki kéne cserélni az oljpumpát!!
mielött hülyeséget csinálnánk,van valami,amit tudni kell,mire figyeljünk,stb...

elörre is köszi a gyors válaszokat!!,esetleg ábrákat,akármit!!

1.6-nál a kereszttartó pont oda csatlakozik, az le kell szedni előle
a pumpafedelet négy csavar tartja, azok kiszedése után a fedél az egyik fogaskerékkel lejön
a pumpa belsejét viszont necces kiszedni... finoman kocogtatva vagy kijön, vagy nem (de inkább nem...)
ha kijön, mázli, ha nem jön ki, szívás
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18732 Dátum: 2007 Szeptember 03, 14:08:30 »

Hello.
Van a karbin és a szívócsonkon egy kis cső. Le van dugózva mindkettő házi megoldással. Működik így is rendesen. Mire szolgál ez? Gondolom össze lehet kötni egy kis csővel, de akkor mi változik?

Az elosztó vákuumdobozára kéne kötni őket, duplavákumosra.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #18731 Dátum: 2007 Szeptember 03, 13:45:39 »

az egybepréselt AC-pumpát hogy tudom letesztelni, hogy jó-e?
2 hónapja még azzal jártam. tegnap átraktuk az új motoromra és nem szívja/nyomja a benzint Sad amit a motorhoz kaptam dettó (az régebbi fajta). elvileg az jó volt rajta úgy tudom. mindkettőt a saját lökőrúdjával használtam. a kocsi úgy állt, hogy kicsit lejtett hátrafelé, így mikor nem volt ledugózva, a benzin a gravitációtól is folyt hátra. nem értem mi lehet a gond  Undecided

a préseltet nyomkodtuk alulról, szörcsögött, kicsit meg elértünk valami vákumot, de mi gyorsabban nyomkodtuk mint a lökőrúd. lehet hogy átereszt és nem tartja a nyomást? de 2 hónapja még hibátlan volt
a régebbit, ami nem préselt, nem tudtuk így szabadon tesztelni , annak erősebb volt a rugója alul.

nem tud adni valaki egy biztosan működőt tesztelésre? hátha más gond van. bár nem értem mi lehetne..


felrakod, szívó oldala a tankra kötve, nyomó egy benzinálló flakonba és indítózol, ha megy a benzin a flakonba, dolgozik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #18730 Dátum: 2007 Szeptember 03, 13:36:33 »

az egybepréselt AC-pumpát hogy tudom letesztelni, hogy jó-e?
2 hónapja még azzal jártam. tegnap átraktuk az új motoromra és nem szívja/nyomja a benzint Sad amit a motorhoz kaptam dettó (az régebbi fajta). elvileg az jó volt rajta úgy tudom. mindkettőt a saját lökőrúdjával használtam. a kocsi úgy állt, hogy kicsit lejtett hátrafelé, így mikor nem volt ledugózva, a benzin a gravitációtól is folyt hátra. nem értem mi lehet a gond  Undecided

a préseltet nyomkodtuk alulról, szörcsögött, kicsit meg elértünk valami vákumot, de mi gyorsabban nyomkodtuk mint a lökőrúd. lehet hogy átereszt és nem tartja a nyomást? de 2 hónapja még hibátlan volt
a régebbit, ami nem préselt, nem tudtuk így szabadon tesztelni , annak erősebb volt a rugója alul.

nem tud adni valaki egy biztosan működőt tesztelésre? hátha más gond van. bár nem értem mi lehetne..

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #18729 Dátum: 2007 Szeptember 03, 12:20:48 »

S.O.S.

a busznál ki kéne cserélni az oljpumpát!!
mielött hülyeséget csinálnánk,van valami,amit tudni kell,mire figyeljünk,stb...

elörre is köszi a gyors válaszokat!!,esetleg ábrákat,akármit!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #18728 Dátum: 2007 Szeptember 03, 12:19:17 »

de akkor nállad is fennáll az a probléma mint Meláknál ha nincs átalakítva a hátfalon a zárnyelv,nállad is egyenesen van a cső

Sompi
« Hozzászólás #18727 Dátum: 2007 Szeptember 03, 10:12:57 »

na akkor csak enyém lesz a sok lóvé Grin azért van nállad ez a baj mert te csak vizszintesen helyezted el a csövet , mint látod nállam szögben álla cső és kitoláskor is egyforma távolságra van a hátfal zárnyelvétől a kiemelőszerkezet, akárcsak betolt állapotban
Itten van Sompijé
http://kep.tar.hu/sompibug/50253669?o=12#2

Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #18726 Dátum: 2007 Szeptember 03, 06:53:41 »

Hello.
Van a karbin és a szívócsonkon egy kis cső. Le van dugózva mindkettő házi megoldással. Működik így is rendesen. Mire szolgál ez? Gondolom össze lehet kötni egy kis csővel, de akkor mi változik?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18725 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:21:53 »

Na még egyet. Virsli kerekeken megy fényezőhöz Tongue

[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 02, 23:25:09 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18724 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:18:17 »

De az eleje a lényeg.

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18723 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:16:59 »

Elkészültem Wink. Holanp megy fényezőhöz a 70es perecablakos Grin Grin

[melléklet törölve az admin által]


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18722 Dátum: 2007 Szeptember 02, 23:04:24 »

Nem igazán, mert a fém fékcsőnek nagyon szűk a belső átmérője. Ezért "ejtő tartályos" módszernél nem tudna elég utánnafolyni fékezéskor illetve fékpedál elengedésekor nyomás alatt maradna a rendszer amég a szűk átmérőn visszakerülne a folyadék a tarályba. De amit Typ117 írt az életképes.
Igazad van !
A tartályhoz menő csövek belső átmérője tényleg sokkal nagyobb!

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #18721 Dátum: 2007 Szeptember 02, 22:53:10 »

Van hátul a  két fék felé egy elosztó!Én olyat alkalmaznék.Az elosztónál merev csövekkel.A csövek másik oldalára pedig gumi csövet bilinccsel!Nem tudom ,hogy ez kivitelezhető-e ,de ez jutott eszembe!

Nem igazán, mert a fém fékcsőnek nagyon szűk a belső átmérője. Ezért "ejtő tartályos" módszernél nem tudna elég utánnafolyni fékezéskor illetve fékpedál elengedésekor nyomás alatt maradna a rendszer amég a szűk átmérőn visszakerülne a folyadék a tarályba. De amit Typ117 írt az életképes.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Szeptember 02, 22:55:19 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #18720 Dátum: 2007 Szeptember 02, 21:43:30 »

hello segitség kellene.
az oválra kétkörös föfékmunkahengert raktam.s a kasztnin meg csak egy csönek van hely ami a fékolaj tartályba megy.hogyan lehet egyesiteni a két kört? vagy milyen megoldást tudtok javasolni. kasznit nem akarom megfurni.
Van hátul a  két fék felé egy elosztó!Én olyat alkalmaznék.Az elosztónál merev csövekkel.A csövek másik oldalára pedig gumi csövet bilinccsel!Nem tudom ,hogy ez kivitelezhető-e ,de ez jutott eszembe!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #18719 Dátum: 2007 Szeptember 02, 20:03:35 »

Nem baj, csak ha elfolyik az olaj, akkor mindegy, melyik körben, de leüríti a tartályt, és éppúgy megszűnik a fékhatás, mint egykörösnél.
Olyan anygból, ami bírja a fékfolyadékot, pl. valami fém.
Ja és ne látsszon, mert a műszakin beleköthetnek.
nem szűnik meg szerintem!
a fék fölötti csőszakaszban az Y-ig ott marad az olaj. azzal még el tudsz menni egy kicsit. olyan mintha kicsike lenne a tartály, nem?
tedd az Y-t minél magasabbra.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18718 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:28:01 »

a fékolaj tartály ha Y lonozva van az miért baj?
milyen anyagbol kell lennie?

Nem baj, csak ha elfolyik az olaj, akkor mindegy, melyik körben, de leüríti a tartályt, és éppúgy megszűnik a fékhatás, mint egykörösnél.
Olyan anygból, ami bírja a fékfolyadékot, pl. valami fém.
Ja és ne látsszon, mert a műszakin beleköthetnek.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #18717 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:22:57 »

Egykörös főfékhenger? Wink
Vagy T-elágazás a csőre, csak éppen a kétkörös értelme szűnik meg.
a fékolaj tartály ha Y lonozva van az miért baj?

milyen anyagbol kell lennie?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18716 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:19:39 »

hello segitség kellene.
az oválra kétkörös föfékmunkahengert raktam.s a kasztnin meg csak egy csönek van hely ami a fékolaj tartályba megy.hogyan lehet egyesiteni a két kört? vagy milyen megoldást tudtok javasolni. kasznit nem akarom megfurni.

Egykörös főfékhenger? Wink
Vagy T-elágazás a csőre, csak éppen a kétkörös értelme szűnik meg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #18715 Dátum: 2007 Szeptember 02, 17:18:17 »

hello segitség kellene.
az oválra kétkörös föfékmunkahengert raktam.s a kasztnin meg csak egy csönek van hely ami a fékolaj tartályba megy.hogyan lehet egyesiteni a két kört? vagy milyen megoldást tudtok javasolni. kasznit nem akarom megfurni.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #18714 Dátum: 2007 Szeptember 01, 21:42:32 »

faca
tippelhetek?
3-as henger?  Grin
túl nagy előgyújtás? Grin

Talált, süllyedt  Cool
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18713 Dátum: 2007 Szeptember 01, 20:20:08 »

szvsz normális, nekem is hasonló.
lökös felment?

Meg  nem volt idom felrakni, eddig kicsiszoltam belole a rozsda nagyreszet, ha kesz lesz felrakom ... Tbanyara vszeg rajta lesz mar, koszonom. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
dt
« Hozzászólás #18712 Dátum: 2007 Szeptember 01, 18:12:27 »

Most ugye a valtokarrol beszelunk? (A "valtorud" nalam nem feltetlen ezt jelenti) H kell allnia az alatta levo lemeznek? En is levettem, visszalogikaztam, h h kell allnia es most olyan, h ha hatramenetbe kapcsolok akkor kiugrik a valtokar kozepre, de hatramenetben marad a valto ... :-) Qzma persze azt mondta, h "ez normalis, az enyem is ilyen", de az o csodagepevel ellentetben nekem nem ilyen volt, mukodott normalisan... :-) Szoval a kerdes igazabol az, h mien allasban kell lennie annak a lemeznek?

szvsz normális, nekem is hasonló.
lökös felment?
1303LS
« Hozzászólás #18711 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:54:49 »

a bóbitában gondolom nincs ilyen probléma. :-))

az a baszki, hogy már kétszer megcumiztam ilyen seeger-kiesős témát, ezért érdeklődtem vala.
ha lecsíped a végét, akkor viszont nehéz lesz kioperálni, ha kell.
hehh... az élet szenvedés.
Legközelebb tegyél bele ilyen szilikon gumi karika szerű izét az nem karcolja a hengert.
És/vagy az új seegert kicsit kitágítod és nyílással le vagy felfelé teszed be, semmiképp sem oldalt, gondolom érted miért.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18710 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:50:34 »

Nem a kihajlással van a gond hanem a kieséssel.
Ha nem csippented le akkor nagyobb a tömege a zégernek és megesehet, hogy egy nagyobb fordulaton asló, vagy felső holtponti irányváltáskor a tehetetlenségénél fogva összenyomódik és kijön a vályúból, aztán ott még el lehet egy darabig de előbb utóbb a dugattyú alatt vagy felett köt ki.   Evil
Ha lecsíped kisebb tömeg kisebb erők.
Extrém fordulat meg visszaváltáskor, vagy üresben csutkagázon pörgetéskor lehet, üzemi körülmények között azért az a zéger bírja a helyét.
Jobb lecsípni, vagy jól kihajlítva erősen betenni.

a bóbitában gondolom nincs ilyen probléma. :-))

az a baszki, hogy már kétszer megcumiztam ilyen seeger-kiesős témát, ezért érdeklődtem vala.
ha lecsíped a végét, akkor viszont nehéz lesz kioperálni, ha kell.
hehh... az élet szenvedés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #18709 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:41:56 »

nekem is csinált ilyet a ropogón.
szerintem nem kihajlott, hanem kipottyant egyszerűen.

vagy nem?
Nem a kihajlással van a gond hanem a kieséssel.
Ha nem csippented le akkor nagyobb a tömege a zégernek és megesehet, hogy egy nagyobb fordulaton asló, vagy felső holtponti irányváltáskor a tehetetlenségénél fogva összenyomódik és kijön a vályúból, aztán ott még el lehet egy darabig de előbb utóbb a dugattyú alatt vagy felett köt ki.   Evil
Ha lecsíped kisebb tömeg kisebb erők.
Extrém fordulat meg visszaváltáskor, vagy üresben csutkagázon pörgetéskor lehet, üzemi körülmények között azért az a zéger bírja a helyét.
Jobb lecsípni, vagy jól kihajlítva erősen betenni.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18708 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:07:24 »

akkor nem hajlik ki.

nekem is csinált ilyet a ropogón.
szerintem nem kihajlott, hanem kipottyant egyszerűen.

vagy nem?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18707 Dátum: 2007 Szeptember 01, 15:03:54 »

és az miért is jó, ha lecsippented a végét???
akkor nem hajlik ki.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18706 Dátum: 2007 Szeptember 01, 14:56:36 »

Tipikus. Zégerek végét ezért kell lecsippantani.
 Wink

és az miért is jó, ha lecsippented a végét???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18705 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:59:52 »

Aha, most mar ertem, koszonom! :-)

ezen ilyen "hajlítottrdót" zéger van, nem olyan "köralakúlemez kétlyukkal".  Cool
Ilyen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14974

« Hozzászólás #18704 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:57:04 »

Miert, ez vmi zeger volt vmikor ? :-o Nekem nem hasonlit, persze lehet, h pannonian ilyen a zeger ;-)

Ilyen.

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18703 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:42:12 »

Miert, ez vmi zeger volt vmikor ? :-o Nekem nem hasonlit, persze lehet, h pannonian ilyen a zeger ;-)
ezen ilyen "hajlítottrdót" zéger van, nem olyan "köralakúlemez kétlyukkal".  Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18702 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:40:37 »

Van alatta egy lemez, annak az állását jegyezd meg, mert ha nem úgy kerül vissza, akkor menet közben be lehet nyomni hátramenetbe, ami nem egészséges!

Most ugye a valtokarrol beszelunk? (A "valtorud" nalam nem feltetlen ezt jelenti) H kell allnia az alatta levo lemeznek? En is levettem, visszalogikaztam, h h kell allnia es most olyan, h ha hatramenetbe kapcsolok akkor kiugrik a valtokar kozepre, de hatramenetben marad a valto ... :-) Qzma persze azt mondta, h "ez normalis, az enyem is ilyen", de az o csodagepevel ellentetben nekem nem ilyen volt, mukodott normalisan... :-) Szoval a kerdes igazabol az, h mien allasban kell lennie annak a lemeznek?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18701 Dátum: 2007 Szeptember 01, 13:36:25 »

Tipikus. Zégerek végét ezért kell lecsippantani.
 Wink

Miert, ez vmi zeger volt vmikor ? :-o Nekem nem hasonlit, persze lehet, h pannonian ilyen a zeger ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14974

« Hozzászólás #18700 Dátum: 2007 Szeptember 01, 12:26:43 »

Hell!
szeretnék veletek megosztani egy pár fotót. igaz nem tipus azonos, de gépész...
hát bizony ha 52 éves egy vas...
és hát Pannonia.

Tipikus. Zégerek végét ezért kell lecsippantani.
 Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18699 Dátum: 2007 Szeptember 01, 11:58:33 »

Van alatta egy lemez, annak az állását jegyezd meg, mert ha nem úgy kerül vissza, akkor menet közben be lehet nyomni hátramenetbe, ami nem egészséges!

ehh, kicsit recseg... belefér :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18698 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:42:59 »

Van alatta egy lemez, annak az állását jegyezd meg, mert ha nem úgy kerül vissza, akkor menet közben be lehet nyomni hátramenetbe, ami nem egészséges!

2 fontos kérdés

ha a váltórudat elkezdem kitekerni, az kijön, vagy az alján a 2 csavart is le kell szedni? + egyben marad a váltó, nem esik szét, nem rontom el ha így kiszedem?

ha az akksi mellé kerülne egy hangszóró, a mágnesesség nincs káros hatással az akkura?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18697 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:40:23 »

alul a két csavart kell kivenni. alap esetben nem esik szét.

2 fontos kérdés

ha a váltórudat elkezdem kitekerni, az kijön, vagy az alján a 2 csavart is le kell szedni? + egyben marad a váltó, nem esik szét, nem rontom el ha így kiszedem?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #18696 Dátum: 2007 Szeptember 01, 09:25:20 »

2 fontos kérdés

ha a váltórudat elkezdem kitekerni, az kijön, vagy az alján a 2 csavart is le kell szedni? + egyben marad a váltó, nem esik szét, nem rontom el ha így kiszedem?

ha az akksi mellé kerülne egy hangszóró, a mágnesesség nincs káros hatással az akkura?
Oldalak: 1 ... 1542 1543 1544 1545 1546 [1547] 1548 1549 1550 1551 1552 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.