www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 07:06:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 [1149] 1150 1151 1152 1153 1154 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13244136 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #34676 Dátum: 2009 Március 02, 18:09:55 »

Végre jó idő van. Nekiláttam a régóta halogatott melónak, Kamilla műszakira megy, ha törik, ha szakad.
A nyáron felrakott progresszív karbi egyelőre pihenni megy, alakítok mindent vissza gyárira. Ennek kapcsán megnyugtató felfedezést tettem: a szívócsőbe esett dolgok nem jutnak a hengerbe! Találtam ugyanis néhány anyát/honnan?/. szépen gömbölyűre kopva, de kárt nem okozva!
Homloktörölgetős szmájli.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34675 Dátum: 2009 Március 02, 16:54:00 »

Van nekem egy Kék Bosch tarfom.
Ez megszakítós vagy jeladós elosztóhoz való?
Koszi
mexakítós.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34674 Dátum: 2009 Március 02, 16:53:29 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?
nem.

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34673 Dátum: 2009 Március 02, 16:12:18 »

Van nekem egy Kék Bosch tarfom.
Ez megszakítós vagy jeladós elosztóhoz való?
Koszi

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34672 Dátum: 2009 Március 02, 16:09:42 »

ismét egy problémába ütköztem: 2 kivezetés van a generátoron, egyik tölti az aksit, a másik pedig a visszajelző... Lényeg az az, hogy kell-e vmi relét vagy bármit közbe iktatni a 2 csatlakozás után?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #34671 Dátum: 2009 Március 02, 15:44:46 »

nekem is volt külsősről belső fesszabbosra motorcserém
a motortér bal szélen volt felfogatva nem túl hátul a fesszab, szóval ha cseréltek előtte a motort neked is leht áttették máshova
jah és most van 1 barna kábelem a generátor tetején ami nincs bekötve, (nem tom mi az)
A barna a Bosch színkód szerint testvezeték.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #34670 Dátum: 2009 Március 02, 12:56:42 »


Így marad az,hogy valaki fejtse meg nekem ,mi a franc az a doboz.


Egyébként most jut eszembe forgalmi szerint volt motor csere,   F-esről D-sre még a régi kaszniba.Az meg már kukába van így nem tom megnézni hogy azon lehetett-e ez a doboz.Viszont érdekelne Grin


nekem is volt külsősről belső fesszabbosra motorcserém
a motortér bal szélen volt felfogatva nem túl hátul a fesszab, szóval ha cseréltek előtte a motort neked is leht áttették máshova
jah és most van 1 barna kábelem a generátor tetején ami nincs bekötve, (nem tom mi az)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #34669 Dátum: 2009 Március 02, 11:47:02 »

 hol találnék képet ct motor vákumcsöveinek elhelyezkedéséről mert van rajta egy rakat? Roll Eyes

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34668 Dátum: 2009 Március 02, 08:56:09 »

Nem nagyon látom,de lehet a külső szabályzó,amelynek a helye a hátsó ülés alatt baloldalt lenne.De ehez nem kell.Ha tegnap írtál volna,akkor otthon mind a két félét le tudtam volna fényképelni.A külsősnél ahol itt saru van,ott egy nagy csavar.Üdv.
ŐŐŐŐ  Ez a doboz maximum az új kasznimba lehetett ha fesszab (persze nem biztos) ,mert a régi kasznimba ez a motor volt.Ha annak nem kellett fesszab,akkor oda minek tették volna bele. Roll Eyes

Ebben a kaszniban viszont nincs olyan lyuk,ami ennek a felfogatására utalt volna.Persze jön a kérdés .Akkor hol volt? Nem tom.

Így marad az,hogy valaki fejtse meg nekem ,mi a franc az a doboz.


Egyébként most jut eszembe forgalmi szerint volt motor csere,   F-esről D-sre még a régi kaszniba.Az meg már kukába van így nem tom megnézni hogy azon lehetett-e ez a doboz.Viszont érdekelne Grin

Légyszi ezt még írjátok meg



Végezetűl,pedig nagyon KÖSZÖNÖM  A segítségeteket.Tényleg jól jött Smiley

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #34667 Dátum: 2009 Március 02, 08:44:07 »

Na végre ezzel kelett volna kezdenem Grin  Nagyon köszönöm !

Viszont mi az a doboz az alábbi képen Roll Eyes
Nem nagyon látom,de lehet a külső szabályzó,amelynek a helye a hátsó ülés alatt baloldalt lenne.De ehez nem kell.Ha tegnap írtál volna,akkor otthon mind a két félét le tudtam volna fényképelni.A külsősnél ahol itt saru van,ott egy nagy csavar.Üdv.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34666 Dátum: 2009 Március 02, 08:30:36 »

Belső szabályozós. Ha a két kis hasított  fejű csavart kiszeded, kivehető a szabályozó a szénkefékkel. Mielőtt végleg beteszed, érdemes egy pillantást vetni a szénkefékre, elég hosszúak-e.
Szivike.  Evil

Na végre ezzel kelett volna kezdenem Grin  Nagyon köszönöm !

Viszont mi az a doboz az alábbi képen Roll Eyes

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #34665 Dátum: 2009 Március 02, 07:56:47 »

Belső szabályozós. Ha a két kis hasított  fejű csavart kiszeded, kivehető a szabályozó a szénkefékkel. Mielőtt végleg beteszed, érdemes egy pillantást vetni a szénkefékre, elég hosszúak-e.
Szivike.  Evil

Lehet nem igazán látszik minden,de ennyi érintkező van a generátoron.Ha valaki megírná,hogy ez belső fesszabályzós-e,megköszönném,mert ma délelött be akarjuk kötni .Valószínű,h  a segítségetek alapján az,csak csináltam róla képet is.KÖszike Smiley
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34664 Dátum: 2009 Március 02, 07:14:36 »

Lehet nem igazán látszik minden,de ennyi érintkező van a generátoron.Ha valaki megírná,hogy ez belső fesszabályzós-e,megköszönném,mert ma délelött be akarjuk kötni .Valószínű,h  a segítségetek alapján az,csak csináltam róla képet is.KÖszike Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34663 Dátum: 2009 Március 02, 07:11:15 »

E meg az írás Sad

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34662 Dátum: 2009 Március 02, 07:10:46 »

alja

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #34661 Dátum: 2009 Március 02, 07:09:48 »

Ez micsoda?Az biztos bogaramba volt.Talán fesszabályzó?Vagy nem?Ma szeretnnénk bekötni a motort.ezért kellene a segítség.Új kábel!!


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #34660 Dátum: 2009 Március 02, 06:53:15 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)
á tordasi barátunk
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #34659 Dátum: 2009 Március 01, 22:32:20 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)
Azt nem irja, hogy typ1 2000-s csak, hogy 2000-s.....

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #34658 Dátum: 2009 Március 01, 22:30:29 »

typ1-bol letezett 2literes verzio is?
http://www.vatera.hu/bogar_henger_es_kuplung_133758307.html
koszi
(ide irom mert a masik topicba elveszik az anyazas kozott Embarrassed)

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34657 Dátum: 2009 Március 01, 21:12:35 »

Úgy rémlik, Malacgazda zöld bogarát ő javította pár éve.
köszönöm


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34656 Dátum: 2009 Március 01, 20:42:47 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...

há' dugd át a másikba.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #34655 Dátum: 2009 Március 01, 20:42:15 »

Hat gondolom ilyen differencialis szuper meromuszerbe, ami ha X kulonbseg van a ket fekkorben jelentkezo nyomas kozott akkor sikit es vilagit, de amugy kizart dolog, mert nem tudom!

volt modell, amiben volt visszajelző a műszerfalon, ha nem volt féked, asszem ezért Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34654 Dátum: 2009 Március 01, 19:42:05 »

Köszi szépen .Akkor ha ezek a generátorok a belső fesszabosak,akkor jó .Nekem is ilyan van bent a gépbe.Csak az ülés alatt nincs semmim.Akkor ott össze kell kötnöm a pirossakat gondolom .??? Roll Eyes Cheesy
Hát ebben nem vagyok biztos.
Szerintem tölts le egy kapcsolási rajzot a Váciak oldaláról!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #34653 Dátum: 2009 Március 01, 19:34:51 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...
Én úgy csináltam, hogy a két fékgombát összekötöttem egy rövid vezetékkel.Mind akettő kétérintkezős gomba persze.Ha az egyik körben gáz van akkor tutira nem világít a féklámpa.Az, ha csak nagynyomásra kapcsol, az lehet attól is, hogy levegős a rendszered.Szerintem.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34652 Dátum: 2009 Március 01, 19:30:43 »

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...
ha csak pislákol akkor az kontakt hiba lesz valószínű a gombánál lévő saruknál. Ha viszont izomból kell nyomni a pedált hogy egyáltalán pislákoljon akkor a gomba is szórakozik.


                             GNX-967
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #34651 Dátum: 2009 Március 01, 19:04:04 »

Hain Zoltán, Bp. II. Hűvösvölgy, Cenk u. 6
van valami tapasztalat ár munka idő arányban az emberről?
Úgy rémlik, Malacgazda zöld bogarát ő javította pár éve.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34650 Dátum: 2009 Március 01, 18:47:12 »

Hat gondolom ilyen differencialis szuper meromuszerbe, ami ha X kulonbseg van a ket fekkorben jelentkezo nyomas kozott akkor sikit es vilagit, de amugy kizart dolog, mert nem tudom!

Már úgy vettem az autót hogy az első fékkörbe egy 2 érintkezős (régebbi típusokba való talán '69-ig) kapcsoló volt behajtva és erre volt rákötve a vezetékpár a hátsó körhöz tartozó meg le volt "dugózva" egy 3 érintkezős fajtával. Most úgy tűnik tönkre akar menni a nyomáskapcsoló, mert csak nagy fékhatásra kapcsol és akkor is csak pislákol a féklámpa...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #34649 Dátum: 2009 Március 01, 18:28:51 »

A dupla fékkörös főfékhengeren miért van két nyomáskapcsoló-hely kialakítva? (egyik az első fékkörnél másik a hátsónál)
Hat gondolom ilyen differencialis szuper meromuszerbe, ami ha X kulonbseg van a ket fekkorben jelentkezo nyomas kozott akkor sikit es vilagit, de amugy kizart dolog, mert nem tudom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #34648 Dátum: 2009 Március 01, 18:24:39 »

Kérdés:
 A dupla fékkörös főfékhengeren miért van két nyomáskapcsoló-hely kialakítva? (egyik az első fékkörnél másik a hátsónál)

'81 Hecho en México
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #34647 Dátum: 2009 Március 01, 11:02:09 »

szétjött
az alváz hátsó részénél persze folt hátán folt küszöb alváz viszonylatban, amit össze lehetett hegeszteni azt összehegesztette a szakember..


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #34646 Dátum: 2009 Március 01, 06:15:11 »

Hain Zoltán, Bp. II. Hűvösvölgy, Cenk u. 6

van valami tapasztalat ár munka idő arányban az emberről?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #34645 Dátum: 2009 Február 28, 22:41:44 »

Annak idelyén vettem 4 darabot. Nehezen tudtam elintézni.A gyártót kell keresned. Még egy ezressel olcsobb is volt,de a sav bel és az áram pont annyi. Én 7 éve vettem 7000/ darab.

Hát egy jópáréve itt kispesten a rákócziban feltöltettem savval vagy 200Ft volt
de mivel cellazárlatos volt és nem sikerült kiszednem zárlatot csináló darabot így azt nem lett jó.
Amúgy a cellazárlat Vartákra jellemző. Pár év után mindig megkukultak nem bírták a félév használatot
majd félév nem használatot.
Most elég rég óta Bannerem van és hibátlanul üzemel, télen mindig a pinecben telel.


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #34644 Dátum: 2009 Február 28, 22:34:20 »

Van olyan akkumulator, amit ugy lehet venni, hogy nincs feltoltve savval? Meg sosem hallottam ilyet, de nagyon jo otletnek tunik! Gondolom nem a TESCOban keres az ember ilyet, hanem vmi szakboltban ...

Nincsenek feltöltve
a gyártó eladás elött feltölti
és te már úgy kapod a viszont eladótól.


 Evil

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #34643 Dátum: 2009 Február 28, 20:25:24 »

Van olyan akkumulator, amit ugy lehet venni, hogy nincs feltoltve savval? Meg sosem hallottam ilyet, de nagyon jo otletnek tunik! Gondolom nem a TESCOban keres az ember ilyet, hanem vmi szakboltban ...
Ez az akku apósom garázsából került elő, nagyon úgy néz ki, hogy sok éve megvették, aztán ottmaradt a polcon.
Igazából nincs rá szükségem, csak szeretném tudni, hogy használható-e, mert akkor elpasszolnám.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34642 Dátum: 2009 Február 28, 20:21:27 »

és ha van egy kb 4 éves akksi (Fábia gyári) elég ritkán volt használva. most télen lemerült teljesen, kiszedtük, de apu azt mondja szerinte cellazárlatos, mert nem tudta feltölteni. egy pici ablak van rajta leragasztva, ha lötyögtetem látszik hogy van benne sav. ilyennel lehet még valamit kezdeni, vagy csak kuka? (illetve persze gyűjtőhely)
Ha cellazárlatos akkor töltés alatt forr a rossz cella.

Szóval kuka...  Wink
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #34641 Dátum: 2009 Február 28, 20:14:05 »

és ha van egy kb 4 éves akksi (Fábia gyári) elég ritkán volt használva. most télen lemerült teljesen, kiszedtük, de apu azt mondja szerinte cellazárlatos, mert nem tudta feltölteni. egy pici ablak van rajta leragasztva, ha lötyögtetem látszik hogy van benne sav. ilyennel lehet még valamit kezdeni, vagy csak kuka? (illetve persze gyűjtőhely)
Miért raktad a hozzászólásod lényegét zárójelbe? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #34640 Dátum: 2009 Február 28, 20:06:09 »

és ha van egy kb 4 éves akksi (Fábia gyári) elég ritkán volt használva. most télen lemerült teljesen, kiszedtük, de apu azt mondja szerinte cellazárlatos, mert nem tudta feltölteni. egy pici ablak van rajta leragasztva, ha lötyögtetem látszik hogy van benne sav. ilyennel lehet még valamit kezdeni, vagy csak kuka? (illetve persze gyűjtőhely)
Ha tényleg cellazárlatos, akkor nem, sajnos kuka

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #34639 Dátum: 2009 Február 28, 19:45:35 »

Szentendrei úton, Köles utcai felüljáró melletti boltban tavaly még lehetett kapni.
és ha van egy kb 4 éves akksi (Fábia gyári) elég ritkán volt használva. most télen lemerült teljesen, kiszedtük, de apu azt mondja szerinte cellazárlatos, mert nem tudta feltölteni. egy pici ablak van rajta leragasztva, ha lötyögtetem látszik hogy van benne sav. ilyennel lehet még valamit kezdeni, vagy csak kuka? (illetve persze gyűjtőhely)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #34638 Dátum: 2009 Február 28, 19:27:35 »

Azt lehet csinálni,hogy többen összeállni,és venni fejenként 3 darabot. Akkor engednek az árból,és 6 év múlva ingyen lesz az aksid. 6 és 12 voltra is igaz. Én benne vagyok,mert jó befektetés.
Szentendrei úton, Köles utcai felüljáró melletti boltban tavaly még lehetett kapni.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #34637 Dátum: 2009 Február 28, 19:25:15 »

Hát az enyém külső fesszab generátoros gyárilag.
Autó nincs itt de egy piros megy a generátor tetejére a csavaros csatira
és a generáror tetején van egy csatlakozó amibe 3 kábel megy.


 Evil
akkor javítok: dinamós vagy külső szabályzós generátorhoz. Annyi különbség van hogy a generátorra 3 csúszósaru megy, a dinamóra meg szemes saruk.
A beépített szabályzóshoz 1 vezetéket fel lehet használni ami a töltésjelzőre megy, de akkor a feszszab helyén (mivel nincs neki) az ülés alatt is össze kell kötni. A hátulról menőt a lámpához menővel.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Február 28, 19:29:16 írta Süsü »


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1144 1145 1146 1147 1148 [1149] 1150 1151 1152 1153 1154 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.