www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 00:44:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1076 1077 1078 1079 1080 [1081] 1082 1083 1084 1085 1086 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13275099 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37398 Dátum: 2009 Június 15, 19:18:03 »

üresbe kézzel???
 10-12 a kompresszió dugattyúnként ...soha nem forgatom át kézzel szerintem Roll Eyes


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37397 Dátum: 2009 Június 15, 19:10:32 »

1.5éve nem volt beröffentve a motor és holnap szeretném átforgatni 29es villáskulcsal próbáljam?
gyertyák helyén egy kis szintetikus olajat kaphat? ha igen kb menyit? mire figyeljek még?

fékeket is néztem valami nincs rendben mert semmi fékkhatás , viszont fékolaj van a tartájban.
amikor leállítottam akkor fogott...
levegős? ha igen mit tegyek Xojox féle módszer hogy is megy? (részletesen..thx)
fékmunkahengernél van a  gond akkor milyen hibajeleket keressek?
gumicsövegnél tud még szivárogni gondolom , de akkor nem kéne h legyen fékfolyadék a tartályban...?
Kézzel forgasd át. MAx 1-2 csepp olajat tegyél a hengerbe előtte, de olyat mint ami benne van. Vagy keverékolajat, kicsit ha már úgyis elég.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37396 Dátum: 2009 Június 15, 18:45:19 »

1.5éve nem volt beröffentve a motor és holnap szeretném átforgatni 29es villáskulcsal próbáljam?
gyertyák helyén egy kis szintetikus olajat kaphat? ha igen kb menyit? mire figyeljek még?

fékeket is néztem valami nincs rendben mert semmi fékkhatás , viszont fékolaj van a tartájban.
amikor leállítottam akkor fogott...
levegős? ha igen mit tegyek Xojox féle módszer hogy is megy? (részletesen..thx)
fékmunkahengernél van a  gond akkor milyen hibajeleket keressek?
gumicsövegnél tud még szivárogni gondolom , de akkor nem kéne h legyen fékfolyadék a tartályban...?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37395 Dátum: 2009 Június 15, 14:30:37 »

Majd jusson eszedbe meg a buzi haverjaidnak is, amikor fikázzátok, hogy "motorfelújítás 300e ft??? Ennyiért 10 autót veszek!"
Buzi!
 Grin Grin

a mondat mind a két része igaz.
a motorfelújítás valóban 300 forint, amiből 10 autót lehet venni.

a harmadik része is igaz, hogy langyos vagy, bébi :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37394 Dátum: 2009 Június 15, 14:25:26 »

most nézegetem.
rohadt drága a menetragacs.
gyémántpor van benne vagy mi a retek?

Majd jusson eszedbe meg a buzi haverjaidnak is, amikor fikázzátok, hogy "motorfelújítás 300e ft??? Ennyiért 10 autót veszek!"

Buzi!

 Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #37393 Dátum: 2009 Június 15, 14:06:11 »

most nézegetem.
rohadt drága a menetragacs.
gyémántpor van benne vagy mi a retek?
Heroin. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37392 Dátum: 2009 Június 15, 14:01:18 »


Loctite 2701 + 300 Nm

most nézegetem.
rohadt drága a menetragacs.
gyémántpor van benne vagy mi a retek?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37391 Dátum: 2009 Június 15, 13:35:47 »

fejlemény:
ma egy kedves barátommal kivakartuk a motort ulrichból, kiderítvén, hogy miért volt zörgő hangja tökölön, illetve miért rohadt le halásztelken.
a drágáról letekeredett a főtengely anya, ami tartja a lendkereket.
volt gazdagon fémreszelék a váltóharangban, basszus.

hétfőn veszek menetragasztót, oszt azzal fogom visszatenni.


Loctite 2701 + 300 Nm

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #37390 Dátum: 2009 Június 15, 13:28:48 »

nekem régi motoromon valami barom oda ponthegesztette Smiley
Nekem meg valami gyökér xiloplasztal nyomta telibe.

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #37389 Dátum: 2009 Június 15, 11:27:37 »

mire irányult a kérdés ? hogy van e értelme főfékhengert rakni az az autóba ? Roll Eyes vagy mi?

...hátpersze Cheesy

hogy dobfék esetén van -e előnye a sima, 19,06 os főfékhengerrel szemben.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37388 Dátum: 2009 Június 15, 09:49:39 »

emberek !

van ennek => http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=735073

értelme normál, dobfék esetén is ? ( 20.6 mm-s főfékhenger)
mire irányult a kérdés ? hogy van e értelme főfékhengert rakni az az autóba ? Roll Eyes vagy mi?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37387 Dátum: 2009 Június 15, 02:15:53 »

de ha elszáll az egyik fékcső, akkor már van.
Tehat, maris van ertelme!
Nekem nagyon jol jott multkor, hogy 2 koros fek van a bogiban.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37386 Dátum: 2009 Június 14, 21:53:39 »

emberek !

van ennek => http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=735073

értelme normál, dobfék esetén is ? ( 20.6 mm-s főfékhenger)

normál körülmények között a sima 2 körös féknek sincs értelme.
de ha elszáll az egyik fékcső, akkor már van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #37385 Dátum: 2009 Június 14, 21:29:13 »

emberek !

van ennek => http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=735073

értelme normál, dobfék esetén is ? ( 20.6 mm-s főfékhenger)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37384 Dátum: 2009 Június 14, 19:58:07 »

Köszi!
Azt hiszem sejtem akkor, hogy milyen.Lehet van is, de ha nem lesz akkor majd keresek itt.
Nem bajonettes volt.
Csak simán bele kell szorítani a gumiba.
Pont 2 db foglalatot találtam, azok a cuccok között amiket nemrég kaptam apósomtól.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37383 Dátum: 2009 Június 14, 17:24:44 »

golf1 golf2 (bogár h4) kis műanyag foglalat két saruval, beteszed az izzót bele és egy fél fordulatot becsavarod lyukba az egészet
Köszi!
Azt hiszem sejtem akkor, hogy milyen.Lehet van is, de ha nem lesz akkor majd keresek itt.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37382 Dátum: 2009 Június 14, 14:11:45 »

Szeretnék olyan segítséget kérni, hogy ilyen foglalatba milyen helyzetjelző foglalat kell?
Honnan kapja az izzó a testet? Ez körben csak gumi.
golf1 golf2 (bogár h4) kis műanyag foglalat két saruval, beteszed az izzót bele és egy fél fordulatot becsavarod lyukba az egészet
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37381 Dátum: 2009 Június 14, 13:55:58 »

Szeretnék olyan segítséget kérni, hogy ilyen foglalatba milyen helyzetjelző foglalat kell?
Honnan kapja az izzó a testet? Ez körben csak gumi.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37380 Dátum: 2009 Június 14, 00:28:43 »

fejlemény:
ma egy kedves barátommal kivakartuk a motort ulrichból, kiderítvén, hogy miért volt zörgő hangja tökölön, illetve miért rohadt le halásztelken.
a drágáról letekeredett a főtengely anya, ami tartja a lendkereket.
volt gazdagon fémreszelék a váltóharangban, basszus.

hétfőn veszek menetragasztót, oszt azzal fogom visszatenni.

nekem régi motoromon valami barom oda ponthegesztette Smiley
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37379 Dátum: 2009 Június 14, 00:21:42 »

elviszem mareszhoz, szopjon vele ő :-)))
rövid .tömör . szmb döntés  Grin Grin Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37378 Dátum: 2009 Június 13, 22:52:39 »

És ha le akarod majd venni? Vagy az még úgyis odébb van??? Cheesy:D:D:D
elviszem mareszhoz, szopjon vele ő :-)))

Nem lehet, hogy nem volt jó rendesen meghúzva?
de bizony, lehetséges.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37377 Dátum: 2009 Június 13, 22:40:44 »



hétfőn veszek menetragasztót, oszt azzal fogom visszatenni.
Nem lehet, hogy nem volt jó rendesen meghúzva?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37376 Dátum: 2009 Június 13, 22:37:43 »

Ma én is megnéztem miért nem akart indulni a dudu.
A zuhógó esőben nem jó helyre tettem vissza a leesett vezetéket az önindítóra a vezetéket.
A jó hír, hogy nem ez égett el, hanem a tolató lámpára menő, amit én húztam régebben egy direkt vezetéket az önindítótól.
Úgyhogy vittem neki egy új gyújtás utáni madzagot( a gyújtótrafóról) hátra a tolató lámpa kacsolóhoz(biztin keresztül) és onnan a tolatólámpákhoz.
Megnéztem az ablaktörlőt is.Szerencsére csak kontakt hiba volt.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 13, 22:52:02 írta sparkafer »

Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #37375 Dátum: 2009 Június 13, 22:29:38 »

fejlemény:
ma egy kedves barátommal kivakartuk a motort ulrichból, kiderítvén, hogy miért volt zörgő hangja tökölön, illetve miért rohadt le halásztelken.
a drágáról letekeredett a főtengely anya, ami tartja a lendkereket.
volt gazdagon fémreszelék a váltóharangban, basszus.

hétfőn veszek menetragasztót, oszt azzal fogom visszatenni.
És ha le akarod majd venni? Vagy az még úgyis odébb van??? Cheesy:D:D:D

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37374 Dátum: 2009 Június 13, 20:49:46 »

fejlemény:
ma egy kedves barátommal kivakartuk a motort ulrichból, kiderítvén, hogy miért volt zörgő hangja tökölön, illetve miért rohadt le halásztelken.
a drágáról letekeredett a főtengely anya, ami tartja a lendkereket.
volt gazdagon fémreszelék a váltóharangban, basszus.

hétfőn veszek menetragasztót, oszt azzal fogom visszatenni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37373 Dátum: 2009 Június 13, 20:47:36 »

akkor vegyél elektronyosat és húzz rá egy bogikasztnit  Evil
jó alap lehet a kína elekromos autó Grin
vegyél egy vw logoval ellátott, vagy egy ernst dobot.
rájössz, hogy van bogarazás hang nélkül is.

ezt beszéld meg Stunt-tal, mert az az érzésem (sőt a véleményem), hogy ez nem így van
stunt is azt fogja mondani, hogy egy 4t motornál, főleg egy ilyen kőbaltával faragott konstrukciónál, mint a bogár, lófaszt nem számít a dob.
nem azt mondom, hogy semmit, de elhanyagolható mértékűt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #37372 Dátum: 2009 Június 13, 16:14:49 »

.................
egy négyüteműnél nem sok.
legfeljebb annyi, hogy neked jobban tetszik a hangja.

...............
ezt beszéld meg Stunt-tal, mert az az érzésem (sőt a véleményem), hogy ez nem így van
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37371 Dátum: 2009 Június 13, 16:01:33 »

ciripelés meg monnyon le!
egy autó legyen kussban.
akkor vegyél elektronyosat és húzz rá egy bogikasztnit  Evil
jó alap lehet a kína elekromos autó Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37370 Dátum: 2009 Június 13, 15:18:27 »

lehet hogy nincs tudományos alapja, de én amikor cseréltem, akkor valami fura ötlettől vezérelve, beindítottam a motort és elkezdtem ki-be tolni a furulyát, és volt egy olyan pont ahol sokkal hangosabban ciripelt, ráadásul úgy hogy nem is egyformán volt betolva teljesen. így hagytam. közben odajött egy öreg csóka és azt monda a Parajdi is így állította be annak idején az övét.

egy kétüteműnél lehetséges, hogy van valami előnye a kipuff hangolásának.
egy négyüteműnél nem sok.
legfeljebb annyi, hogy neked jobban tetszik a hangja.

ciripelés meg monnyon le!
egy autó legyen kussban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #37369 Dátum: 2009 Június 13, 14:23:34 »

hangos nagyon, garázsból indulva felkel a fél világ , nem tetszik úgy a hangja , kipróbáltam
én ciripelésre hajtok
ok  Grin hát akkor én mit mondjak mikor a garázsban beindul az SS1915 a kadron kipufogóval (hangolás by Merki Grin )
remegnek a kristálypoharak a szomszéd vitrinjében, a kutyák meg vonyítva ássák magukat a föld alá  Cool
"Loud pipes saves lives"
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37368 Dátum: 2009 Június 13, 14:17:32 »

Szedd le a fenébe azokat a szívószálakat, nem tücsök ez hogy cirippeljen  Grin Grin Grin
Csak próba kedvéért, kerülj vele  úgy egyet, semmi baja nem lesz.  Wink
hangos nagyon, garázsból indulva felkel a fél világ , nem tetszik úgy a hangja , kipróbáltam
én ciripelésre hajtok
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #37367 Dátum: 2009 Június 13, 14:15:47 »

tom hogy nem nagy dolog, de gondoltam ezért megkérdezem
Szedd le a fenébe azokat a szívószálakat, nem tücsök ez hogy cirippeljen  Grin Grin Grin
Csak próba kedvéért, kerülj vele  úgy egyet, semmi baja nem lesz.  Wink
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #37366 Dátum: 2009 Június 13, 13:11:17 »

lófaszt, semmi baja nem lesz.
a dobban van egy (több) perforált lemez, ami ugye tompítja a zajokat.
ha tökig betolod, akkor ennek fog nekiütközni, ám ettől a gázok még bátran kicuppognak a furulyán.

lehet hogy nincs tudományos alapja, de én amikor cseréltem, akkor valami fura ötlettől vezérelve, beindítottam a motort és elkezdtem ki-be tolni a furulyát, és volt egy olyan pont ahol sokkal hangosabban ciripelt, ráadásul úgy hogy nem is egyformán volt betolva teljesen. így hagytam. közben odajött egy öreg csóka és azt monda a Parajdi is így állította be annak idején az övét.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37365 Dátum: 2009 Június 13, 11:39:46 »

igen a kipuff kiérkező hőértéknek...ha 10cm-t tolod akkor igen , kb 4-5cm a határeset. de ez piszlicsári dolog használd azt vagy látod , érzed vagy nem .
tom hogy nem nagy dolog, de gondoltam ezért megkérdezem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37364 Dátum: 2009 Június 13, 11:20:58 »

az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?

lófaszt, semmi baja nem lesz.
a dobban van egy (több) perforált lemez, ami ugye tompítja a zajokat.
ha tökig betolod, akkor ennek fog nekiütközni, ám ettől a gázok még bátran kicuppognak a furulyán.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37363 Dátum: 2009 Június 13, 08:48:48 »

az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?
sztem ha maximálisan betolod-akkor a kipuff gázok nem tudnak teljesen eltávozni, kis fojtást csinál így a motornak, nem lesz tökéletes az égéstermék/gázok eltávozása.. Szabbész Szabi szavaival; szív-sűrít-gyújt-kipufog Wink
a másik h szerintem 'talán lehet kicsit' a kip. hangját is befolyásolni ezáltal..
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37362 Dátum: 2009 Június 13, 02:08:09 »

az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?
igen a kipuff kiérkező hőértéknek...ha 10cm-t tolod akkor igen , kb 4-5cm a határeset. de ez piszlicsári dolog használd azt vagy látod , érzed vagy nem .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37361 Dátum: 2009 Június 13, 00:37:47 »

a furulya végének azt hiszem pár centit kijjebb kell lógni a lökhárító vonalánál. nem szabad teljesen betolni
az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37360 Dátum: 2009 Június 13, 00:12:15 »

Még megy ellenben randa Grin

 Evil
Lips Sealed
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37359 Dátum: 2009 Június 13, 00:09:33 »

miért mit tud a sütibogár?
amúgy mindenki magának épít... előbb a fékrendszer, aztán lesz bele durva motor  Evil
Oldalak: 1 ... 1076 1077 1078 1079 1080 [1081] 1082 1083 1084 1085 1086 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.