www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 20:05:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1077 1078 1079 1080 1081 [1082] 1083 1084 1085 1086 1087 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14889546 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37371 Dátum: 2009 Június 13, 16:01:33 »

ciripelés meg monnyon le!
egy autó legyen kussban.
akkor vegyél elektronyosat és húzz rá egy bogikasztnit  Evil
jó alap lehet a kína elekromos autó Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37370 Dátum: 2009 Június 13, 15:18:27 »

lehet hogy nincs tudományos alapja, de én amikor cseréltem, akkor valami fura ötlettől vezérelve, beindítottam a motort és elkezdtem ki-be tolni a furulyát, és volt egy olyan pont ahol sokkal hangosabban ciripelt, ráadásul úgy hogy nem is egyformán volt betolva teljesen. így hagytam. közben odajött egy öreg csóka és azt monda a Parajdi is így állította be annak idején az övét.

egy kétüteműnél lehetséges, hogy van valami előnye a kipuff hangolásának.
egy négyüteműnél nem sok.
legfeljebb annyi, hogy neked jobban tetszik a hangja.

ciripelés meg monnyon le!
egy autó legyen kussban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #37369 Dátum: 2009 Június 13, 14:23:34 »

hangos nagyon, garázsból indulva felkel a fél világ , nem tetszik úgy a hangja , kipróbáltam
én ciripelésre hajtok
ok  Grin hát akkor én mit mondjak mikor a garázsban beindul az SS1915 a kadron kipufogóval (hangolás by Merki Grin )
remegnek a kristálypoharak a szomszéd vitrinjében, a kutyák meg vonyítva ássák magukat a föld alá  Cool
"Loud pipes saves lives"
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37368 Dátum: 2009 Június 13, 14:17:32 »

Szedd le a fenébe azokat a szívószálakat, nem tücsök ez hogy cirippeljen  Grin Grin Grin
Csak próba kedvéért, kerülj vele  úgy egyet, semmi baja nem lesz.  Wink
hangos nagyon, garázsból indulva felkel a fél világ , nem tetszik úgy a hangja , kipróbáltam
én ciripelésre hajtok
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #37367 Dátum: 2009 Június 13, 14:15:47 »

tom hogy nem nagy dolog, de gondoltam ezért megkérdezem
Szedd le a fenébe azokat a szívószálakat, nem tücsök ez hogy cirippeljen  Grin Grin Grin
Csak próba kedvéért, kerülj vele  úgy egyet, semmi baja nem lesz.  Wink
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #37366 Dátum: 2009 Június 13, 13:11:17 »

lófaszt, semmi baja nem lesz.
a dobban van egy (több) perforált lemez, ami ugye tompítja a zajokat.
ha tökig betolod, akkor ennek fog nekiütközni, ám ettől a gázok még bátran kicuppognak a furulyán.

lehet hogy nincs tudományos alapja, de én amikor cseréltem, akkor valami fura ötlettől vezérelve, beindítottam a motort és elkezdtem ki-be tolni a furulyát, és volt egy olyan pont ahol sokkal hangosabban ciripelt, ráadásul úgy hogy nem is egyformán volt betolva teljesen. így hagytam. közben odajött egy öreg csóka és azt monda a Parajdi is így állította be annak idején az övét.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37365 Dátum: 2009 Június 13, 11:39:46 »

igen a kipuff kiérkező hőértéknek...ha 10cm-t tolod akkor igen , kb 4-5cm a határeset. de ez piszlicsári dolog használd azt vagy látod , érzed vagy nem .
tom hogy nem nagy dolog, de gondoltam ezért megkérdezem
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37364 Dátum: 2009 Június 13, 11:20:58 »

az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?

lófaszt, semmi baja nem lesz.
a dobban van egy (több) perforált lemez, ami ugye tompítja a zajokat.
ha tökig betolod, akkor ennek fog nekiütközni, ám ettől a gázok még bátran kicuppognak a furulyán.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37363 Dátum: 2009 Június 13, 08:48:48 »

az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?
sztem ha maximálisan betolod-akkor a kipuff gázok nem tudnak teljesen eltávozni, kis fojtást csinál így a motornak, nem lesz tökéletes az égéstermék/gázok eltávozása.. Szabbész Szabi szavaival; szív-sűrít-gyújt-kipufog Wink
a másik h szerintem 'talán lehet kicsit' a kip. hangját is befolyásolni ezáltal..
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37362 Dátum: 2009 Június 13, 02:08:09 »

az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?
igen a kipuff kiérkező hőértéknek...ha 10cm-t tolod akkor igen , kb 4-5cm a határeset. de ez piszlicsári dolog használd azt vagy látod , érzed vagy nem .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37361 Dátum: 2009 Június 13, 00:37:47 »

a furulya végének azt hiszem pár centit kijjebb kell lógni a lökhárító vonalánál. nem szabad teljesen betolni
az odáig rendbe van hogy x cm-ert kilóg gyárilag,
de lesz valami baja a gépnek ha beljebb tolom?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37360 Dátum: 2009 Június 13, 00:12:15 »

Még megy ellenben randa Grin

 Evil
Lips Sealed
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37359 Dátum: 2009 Június 13, 00:09:33 »

miért mit tud a sütibogár?
amúgy mindenki magának épít... előbb a fékrendszer, aztán lesz bele durva motor  Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37358 Dátum: 2009 Június 12, 23:57:59 »

Még megy ellenben randa Grin

 Evil

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37357 Dátum: 2009 Június 12, 23:55:44 »


miért mit tud a sütibogár?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37356 Dátum: 2009 Június 12, 23:30:06 »

kell is a D-s motorhoz Cheesy
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37355 Dátum: 2009 Június 12, 23:27:06 »

hát még alatta a P. tárcsafékek..
kell is a D-s motorhoz Cheesy
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37354 Dátum: 2009 Június 12, 20:37:46 »

hát még alatta a P. tárcsafékek..

Az már túlzás lesz, nem kell az neked add nekem felgenestűl! Cheesy  Evil

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37353 Dátum: 2009 Június 12, 20:35:18 »

Miért kellett ezt a szép szines felnit mattszürkére lepolírozni  Evil Grin Grin
mert úgy tetszik..
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37352 Dátum: 2009 Június 12, 20:32:12 »

durván fog mutattni az auton. Nagyon jó lett
Majd megnézem előben is Grin
hát még alatta a P. tárcsafékek..
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #37351 Dátum: 2009 Június 12, 20:17:59 »

elkészültek a felnijeim..
durván fog mutattni az auton. Nagyon jó lett
Majd megnézem előben is Grin

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #37350 Dátum: 2009 Június 12, 19:53:01 »

elkészültek a felnijeim..
Azapádfülit  Smiley Jó lett  Wink
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37349 Dátum: 2009 Június 12, 19:47:09 »

elkészültek a felnijeim..

nagyon fajin...

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37348 Dátum: 2009 Június 12, 19:07:34 »

Trabantos sráctól. Adjak telszámot? Van neki dögivel. Én 40-et kértem, bár 39-et kaptam... De így is két garnitúra kerékre elég, és van tartalék is. Ára is korrekt. Legalább nem a púpos homasitás, hanem német!

Púpos ilyen lenne:
https://ssl.teszvesz.hu/item597597232_trabant_601_kerekagytakaro_es_csavarkupak.html
Nekem, 5x4-4 kellene, azaz 16db!
jöhet akkor priv.ben az elérhetősége.
meg az ár is...
remélem szép fekete a műanyag.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37347 Dátum: 2009 Június 12, 18:58:39 »

hol vetted pontosan csavarkupakokat (bp)?? és mennyi volt?


Trabantos sráctól. Adjak telszámot? Van neki dögivel. Én 40-et kértem, bár 39-et kaptam... De így is két garnitúra kerékre elég, és van tartalék is. Ára is korrekt. Legalább nem a púpos homasitás, hanem német!

Púpos ilyen lenne:
https://ssl.teszvesz.hu/item597597232_trabant_601_kerekagytakaro_es_csavarkupak.html
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 12, 19:02:49 írta tazoli »
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37346 Dátum: 2009 Június 12, 18:55:43 »

Nem egyszerű szétverni... Én sem tudtam a bosalt. Pedig hevítettem, meg szög, csavarhúzó, minden szar végig volt ütve rajta...  Grin És igen, azért nem jött ki, mert előtte agyig be volt tolva...

Jah én meg vettem DDR-es csavarkupakot.  Smiley

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
hol vetted pontosan csavarkupakokat (bp)?? és mennyi volt?
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37345 Dátum: 2009 Június 12, 18:07:20 »

Ha cserélni akarod a furuját,akkor magad vered szét a még ép kipufogódobod,pedig az bírta volna még.

Nem egyszerű szétverni... Én sem tudtam a bosalt. Pedig hevítettem, meg szög, csavarhúzó, minden szar végig volt ütve rajta...  Grin És igen, azért nem jött ki, mert előtte agyig be volt tolva...

Jah én meg vettem DDR-es csavarkupakot.  Smiley Ha majd fekete lesz a felnim közepe, akkor jól fog mutatni a rozsdás csavarokon a kupak.


« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 12, 18:56:10 írta tazoli »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37344 Dátum: 2009 Június 12, 17:58:59 »

és akinek nem telik lökhárítóra? Roll Eyes

majd kapsz segélyt a tanácstól, tezsvír



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37343 Dátum: 2009 Június 12, 17:50:01 »

a furulya végének azt hiszem pár centit kijjebb kell lógni a lökhárító vonalánál. nem szabad teljesen betolni
és akinek nem telik lökhárítóra? Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37342 Dátum: 2009 Június 12, 17:49:14 »

nemnyert mer kiszedtem, minden ép és egyben van  Smiley
majd felrakásnál szétbaszod  Evil

a furulya végének azt hiszem pár centit kijjebb kell lógni a lökhárító vonalánál. nem szabad teljesen betolni
több féle hosszúságban létezik a furulya (asszem 3), így a lökhárító vonala nem etalon.
mindenki tolja be, ameddig neki tetszik, oszt jónapot.
baja nem lesz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37341 Dátum: 2009 Június 12, 17:47:40 »

másik kérdés, bejjebb rakom a furulyákat mit a kipufogódob torka,tehát be fog lógni a dobba
ebből lehet valami meghibásodás az idők folyamán?
a furulya végének azt hiszem pár centit kijjebb kell lógni a lökhárító vonalánál. nem szabad teljesen betolni
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37340 Dátum: 2009 Június 12, 17:47:20 »

nemnyert mer kiszedtem, minden ép és egyben van  Smiley
most még de ha beljebb dugod majd később nem jön ki (gondolom Józsibátyánk ezt akarta mondni) Wink

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37339 Dátum: 2009 Június 12, 17:16:35 »

Ha cserélni akarod a furuját,akkor magad vered szét a még ép kipufogódobod,pedig az bírta volna még.
nemnyert mer kiszedtem, minden ép és egyben van  Smiley
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37338 Dátum: 2009 Június 12, 17:08:33 »

elkészültek a felnijeim..

Miért kellett ezt a szép szines felnit mattszürkére lepolírozni  Evil Grin Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37337 Dátum: 2009 Június 12, 17:01:20 »

másik kérdés, bejjebb rakom a furulyákat mit a kipufogódob torka,tehát be fog lógni a dobba
ebből lehet valami meghibásodás az idők folyamán?
Ha cserélni akarod a furuját,akkor magad vered szét a még ép kipufogódobod,pedig az bírta volna még.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37336 Dátum: 2009 Június 12, 16:39:37 »

másik kérdés, bejjebb rakom a furulyákat mit a kipufogódob torka,tehát be fog lógni a dobba
ebből lehet valami meghibásodás az idők folyamán?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37335 Dátum: 2009 Június 12, 16:37:51 »

kipufogó furuját karatam cserélni ,de a tűzkarika helyett berakaott dolog a bilincs alá már elég gány, ki akarom cserélni
mi kell hozzá?
a bilincs meg  boltban kapható tűzkarika ami bogárhoz van ?
más kell még?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37334 Dátum: 2009 Június 12, 16:15:53 »

elkészültek a felnijeim..

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37333 Dátum: 2009 Június 12, 14:46:49 »

biztosan van tudományos számítás is ami ellentmond saját magának  mint az is hogy kisfordulat nagynyomatékhoz  hosszú vékony szívócső és  mégis raktak buszmotorra ikerkarbit.... mégis az álltalam összerakott néhány motornál azt vettem észre hogy alapjárat közelében (hasonló kondíciójú motoroknál) a szimpla szívós 30-31es karbik esetén erősebbnek tűntek  mint a 34esek  kivétel a 12-14 literes fogyasztásal működő motort ami alapjáratról is jól húzott . a legborzasztóbb amit be sem sikerült rendesen állítanom  30as szimplaszívós szívócsőre ráhegesztették a 34es karimáját  úgy hogy a gyorsító mechanika beleért a generátorba .... Roll Eyes  szerintem  próbálgatni kell Roll Eyes

Magyarul ha túl bő a szívótorok, túl kicsi lesz a légsebesség alacsony fordulaton az ideálishoz képest. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37332 Dátum: 2009 Június 12, 14:06:59 »

A tapasztaltabb véleményét maximálisan tisztelve  Grin, de megkérdezhetem hogy miért?
A henger/dugó át lett rakva 1,6-ra, ehhez talán jobban menne a 34-es karbi. Roll Eyes
biztosan van tudományos számítás is ami ellentmond saját magának  mint az is hogy kisfordulat nagynyomatékhoz  hosszú vékony szívócső és  mégis raktak buszmotorra ikerkarbit.... mégis az álltalam összerakott néhány motornál azt vettem észre hogy alapjárat közelében (hasonló kondíciójú motoroknál) a szimpla szívós 30-31es karbik esetén erősebbnek tűntek  mint a 34esek  kivétel a 12-14 literes fogyasztásal működő motort ami alapjáratról is jól húzott . a legborzasztóbb amit be sem sikerült rendesen állítanom  30as szimplaszívós szívócsőre ráhegesztették a 34es karimáját  úgy hogy a gyorsító mechanika beleért a generátorba .... Roll Eyes  szerintem  próbálgatni kell Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 1077 1078 1079 1080 1081 [1082] 1083 1084 1085 1086 1087 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.238 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.