www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 18:27:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1847 1848 1849 1850 1851 [1852] 1853 1854 1855 1856 1857 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14777524 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #6571 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:55:50 »

Egy haversrác keres autót, de nagyon csöves. Viszont kezeskedem érte minden tekintetben. Valami részletfizetésbe menne bele csak.
Mama itt mögöttem nagyon ellenkezik...... Nagyon tetszik neki az 5.5-ös fogyasztás, meg a GTi ülések anyaméhszerű ölelése. Bocsi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6570 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:54:03 »

Hááááááááááááát nem tom. Azért kellett volna eladni, mert mama bele akart ülni vmi újba (Szutyuki Stift....). De úgy néz ki, sikerült meggyőznöm, hogy jó neki a Góf, erre közölte, hogy azonnal szüntessem meg a féksípolást, és tegyek bele neki zenét. Az első pont kilőve, a második folyamatban, a futóművet azért kellett rendbetenni, mert engem zavart. De most vettünk rá Borbet A-kat csk 2 mm-el nagyobb a tehermentesítője.

De mindennek megvan az ára !  Wink

Egy haversrác keres autót, de nagyon csöves. Viszont kezeskedem érte minden tekintetben. Valami részletfizetésbe menne bele csak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6569 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:47:38 »


Árulod még ezt a bringát?
Hááááááááááááát nem tom. Azért kellett volna eladni, mert mama bele akart ülni vmi újba (Szutyuki Stift....). De úgy néz ki, sikerült meggyőznöm, hogy jó neki a Góf, erre közölte, hogy azonnal szüntessem meg a féksípolást, és tegyek bele neki zenét. Az első pont kilőve, a második folyamatban, a futóművet azért kellett rendbetenni, mert engem zavart. De most vettünk rá Borbet A-kat csk 2 mm-el nagyobb a tehermentesítője.

De mindennek megvan az ára !  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6568 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:40:38 »

Mivel a héten kicserélődött a G1-en elől a gátló-rugó-toronycsapágy-porvédőfelütközésgátló kvartett, magasabb is lett vagy 3 cm-el, úgy gondoltam, visszarakhatom a GTi hókotrót. Meg is tettem, de előtte kicseréltem a majdnem új fékbetéteket. Erre azért volt szükség, mert írtózatosan sípolt. Rá is jöttem miért. Mikor 12 éve elkezdtem autóalkatrésszel foglalkozni, minden mentorom avval riogatott, hogy a Lockheed betét visít. Hát nem olyan volt benne ?? Közben rájöttem arra is, miért zörög a jobbos nyereg : kihagyták belőle a betéteket előfeszítő rugót. Grat az előttem dolgozó szakembernek !


Árulod még ezt a bringát?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6567 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:30:09 »

Mivel a héten kicserélődött a G1-en elől a gátló-rugó-toronycsapágy-porvédőfelütközésgátló kvartett, magasabb is lett vagy 3 cm-el, úgy gondoltam, visszarakhatom a GTi hókotrót. Meg is tettem, de előtte kicseréltem a majdnem új fékbetéteket. Erre azért volt szükség, mert írtózatosan sípolt. Rá is jöttem miért. Mikor 12 éve elkezdtem autóalkatrésszel foglalkozni, minden mentorom avval riogatott, hogy a Lockheed betét visít. Hát nem olyan volt benne ?? Közben rájöttem arra is, miért zörög a jobbos nyereg : kihagyták belőle a betéteket előfeszítő rugót. Grat az előttem dolgozó szakembernek !
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6566 Dátum: 2006 Augusztus 27, 16:17:45 »

na ez az, szerintem préselve van, mégis kiesett. (bontott cucc volt, nemis gondoltam rá, hogy kiesik.) az egészet miszlikbe szedtem, ezt a részt nem piszkáltam, nem volt rá ok, úgytűnik az anya laza volt. a többi részért én vagyok felelős, én raktam össze.

szóval a távtartót nemtudom mivel fogom tudni pótolni, mert az nem csak távtartó, hanem meg is növeli a tengely méretét, mert a tárcsán lévő furat jóval nagyobb, mint amekkora a tengely. mivel lehetne kulturáltan pótolni?

Vagy másik karbiból, vagy egy esztergályos 15 perc alatt megcsinálja hulladékból.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6565 Dátum: 2006 Augusztus 27, 15:08:24 »


Először is nagy királyság, ha a karbi szétesik, mert lecsavarodnak a csavarok róla. Ez előrevetíti azt, hogy biztos más is teljesen rendben van azon a karbin...

Az alakos tárcsa (fast idle cam) a tengelyen valóban szabadon tud mozogni, azt a 10-es akasztó forditja be, ha a bimetál ( 4-es cover with spring) meghúzza. A karburártor házból kilóg egy réz gyűrű, ami távtartóként szolgál, hogy amikor a tengely lapolt végére felteszed a 10-es menesztőt akkor a 9-es anyát meg tudd húzni, ne szorítsa rá a tengelyre az alakos tárcsát.

Ez a távtartó hiányzik? Nem emlékszem, hogy ez cserélhető vagy bele van sajtolva a karburátor fedélbe de azt hiszem ez utóbbi.
na ez az, szerintem préselve van, mégis kiesett. (bontott cucc volt, nemis gondoltam rá, hogy kiesik.) az egészet miszlikbe szedtem, ezt a részt nem piszkáltam, nem volt rá ok, úgytűnik az anya laza volt. a többi részért én vagyok felelős, én raktam össze.

szóval a távtartót nemtudom mivel fogom tudni pótolni, mert az nem csak távtartó, hanem meg is növeli a tengely méretét, mert a tárcsán lévő furat jóval nagyobb, mint amekkora a tengely. mivel lehetne kulturáltan pótolni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6564 Dátum: 2006 Augusztus 27, 14:56:18 »

...
Magyarazat: kiegett a kipufogorendszer a koromtol?

Ennyivel kevesebbet fogyaszt, ha egyenetes sebességgel haladsz és nem gyorsulsz-lassulsz-alldogálsz a lámpáknál/dugóban
A BMW-nél ez látványosabb. Ott ha folyamatosan dugózom, akkor 16 liter is elcsorog, ha autópályán nyomom (akár 140-160-nal), akkor 11 liter alá megy. Da autópályán gyakorlatilag a legdurvább vezetéssel sem tudom megközelíteni a dugózós fogyasztást.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6563 Dátum: 2006 Augusztus 27, 14:53:42 »

na, volt ma szmb. téma: karburátor vs alapjárat.

nekiestem, hogy akkor legyen alapjárat is a gépen, ne csak a fék és gáz egyszerre nyomás, stb. felnyitom a motorházat, a kezembe esik valami. na jól kezdődik. mellékelem a pdf-et, hogy ne fogalmazzak paraszt módon, szal a kezembe esett az alsó képen 10-essel jelölt cucc. a felső képen 5-össel jelölt nem volt ott, se az anya, ami a 10-est tartja. az 5-ös meglett, nem hagytam el. ennek ugye az az érdekessége, hogy az 5ös cucc valami persely félén mozog, mert az a tengely sokkal kisebb, mint az 5ösön lévő furat, na ez a persely sehol nem volt, gondolom elhagytam, viszont próbáltam másikból kivenni és az eléggé odanőttnek tűnik, nemtudom hogy vehető ki, ha kivehető. kivehető? enélkül összeraktam, de nem tud pontosan dolgozni a szivató, mivel az 5-ös cucc eléggé nagy játékkal mozog Sad

bocs a számozásért, nemvágom melyiknek mi a magyar neve

a pdf: http://blackpriest.hu/solex_info.pdf


Először is nagy királyság, ha a karbi szétesik, mert lecsavarodnak a csavarok róla. Ez előrevetíti azt, hogy biztos más is teljesen rendben van azon a karbin...

Az alakos tárcsa (fast idle cam) a tengelyen valóban szabadon tud mozogni, azt a 10-es akasztó forditja be, ha a bimetál ( 4-es cover with spring) meghúzza. A karburártor házból kilóg egy réz gyűrű, ami távtartóként szolgál, hogy amikor a tengely lapolt végére felteszed a 10-es menesztőt akkor a 9-es anyát meg tudd húzni, ne szorítsa rá a tengelyre az alakos tárcsát.

Ez a távtartó hiányzik? Nem emlékszem, hogy ez cserélhető vagy bele van sajtolva a karburátor fedélbe de azt hiszem ez utóbbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6562 Dátum: 2006 Augusztus 27, 14:52:30 »

köszi.

más. 2000-es motorba mennyi és milyen olaj kell ? és a váltóba? úgy láttam, hogy talán OP(?)  a kódja...

ha jól emlékszem akkor 2.5 liter olaj kell abba is, mint az 1.6-ba (picit több mondjuk 2.8 liter, de a végén nézegesd a nívópálcát)
a váltóba is 2.5 liter olaj kell

olajcserekor a szűrőt töltsd fel színig olajjal, olajozd meg rajta a gumiperemet és így csavard vissza

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #6561 Dátum: 2006 Augusztus 27, 12:44:28 »

na, volt ma szmb. téma: karburátor vs alapjárat.

nekiestem, hogy akkor legyen alapjárat is a gépen, ne csak a fék és gáz egyszerre nyomás, stb. felnyitom a motorházat, a kezembe esik valami. na jól kezdődik. mellékelem a pdf-et, hogy ne fogalmazzak paraszt módon, szal a kezembe esett az alsó képen 10-essel jelölt cucc. a felső képen 5-össel jelölt nem volt ott, se az anya, ami a 10-est tartja. az 5-ös meglett, nem hagytam el. ennek ugye az az érdekessége, hogy az 5ös cucc valami persely félén mozog, mert az a tengely sokkal kisebb, mint az 5ösön lévő furat, na ez a persely sehol nem volt, gondolom elhagytam, viszont próbáltam másikból kivenni és az eléggé odanőttnek tűnik, nemtudom hogy vehető ki, ha kivehető. kivehető? enélkül összeraktam, de nem tud pontosan dolgozni a szivató, mivel az 5-ös cucc eléggé nagy játékkal mozog Sad

bocs a számozásért, nemvágom melyiknek mi a magyar neve

a pdf: http://blackpriest.hu/solex_info.pdf

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
matchbox
« Hozzászólás #6560 Dátum: 2006 Augusztus 27, 11:07:35 »

Sziasztok!

Gondoltam, megosztom veletek az alabbi tapasztalatomat: gyonyoru-szepen, gyari ertekekre beallitott gyujtas, karburatorban (34-PICT3) eloirt fuvokak, stb.

A het elejen elkezdtem hosszabb utakra jarni (napi 150-250 km) es tartosan 100-110 km/h-val haladtam=> nezzetek meg az atlagfogyasztast a legutolso 5 tankolas utan (szerintem olyan szep a gorbe, ahogyan azt anno a matek-konyvekben lattam.)

Magyarazat: kiegett a kipufogorendszer a koromtol?


[melléklet törölve a rendszer által]
matchbox
« Hozzászólás #6559 Dátum: 2006 Augusztus 27, 11:03:43 »

Én kitartok! De kevés az idő, amit szerelhetek, és be kell látni, hogy van, amit mégis szakemberre kell bízni, aztán meg kell szervezni at odajuttatást, a visszahozást, csúsznak vele, valamiről kiderül, hogy nem jó, szaladgálni utána... Amikor végre le lett fényezve, azt gondoltam, enyém a világ, egy hét alatt összedobom, mi az nekem, minden porcikáját ismerem már...

lelekben (is) veled van a bogaras tarsadalom szine-java!!
 Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6558 Dátum: 2006 Augusztus 27, 09:43:49 »

köszi.
más. 2000-es motorba mennyi és milyen olaj kell ? és a váltóba? úgy láttam, hogy talán OP(?)  a kódja...

hüje buszos :-PP
a motorban van nívópálca, a váltónak meg van túlfolyója.
annyit tőccsél bele, hogy jó legyen, oszt csók..



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6557 Dátum: 2006 Augusztus 27, 09:22:50 »

Az ülés alati kis bigyulát ha kihúzod, akkor megy hátra is meleg. Ha beolod, akkor nem. A két elős ülés között, a fülke és raktér találkozásánál a "küszöb"-nél megy be levegő.
Az alsóindexesben 4 (két piros és két zöld) tolattyú van plusz van egy lábbal rugdosható kis "kilincs" a gázpedál mellett a középen felmenő cső oldalán. Ezzel tudod állítani, hogy lábadat fűtse vagy a fejedet.

köszi.

más. 2000-es motorba mennyi és milyen olaj kell ? és a váltóba? úgy láttam, hogy talán OP(?)  a kódja...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6556 Dátum: 2006 Augusztus 27, 08:07:24 »

Én kitartok! De kevés az idő, amit szerelhetek, és be kell látni, hogy van, amit mégis szakemberre kell bízni, aztán meg kell szervezni at odajuttatást, a visszahozást, csúsznak vele, valamiről kiderül, hogy nem jó, szaladgálni utána... Amikor végre le lett fényezve, azt gondoltam, enyém a világ, egy hét alatt összedobom, mi az nekem, minden porcikáját ismerem már...


Sebaj, jövünk! Sebaj jövünk!! Sebaj, jövünk!!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6555 Dátum: 2006 Augusztus 26, 20:45:07 »

Na de ha egyszer elindulsz vele.  Cheesy
Kitartás.
Én kitartok! De kevés az idő, amit szerelhetek, és be kell látni, hogy van, amit mégis szakemberre kell bízni, aztán meg kell szervezni at odajuttatást, a visszahozást, csúsznak vele, valamiről kiderül, hogy nem jó, szaladgálni utána... Amikor végre le lett fényezve, azt gondoltam, enyém a világ, egy hét alatt összedobom, mi az nekem, minden porcikáját ismerem már...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #6554 Dátum: 2006 Augusztus 26, 20:39:54 »

Ha mindenel ennyit szívunk, csak rajzásra lesz készen, a fene egye meg! Bár tudnék egy hetet kivenni, kevés a hétvége, meg más melóm is volna.... Cry

Na de ha egyszer elindulsz vele.  Cheesy
Kitartás.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6553 Dátum: 2006 Augusztus 26, 20:28:04 »

Na, megint végigszereltem egy napocskát, TBK is itt volt. A tetőkárpittal megszívtuk, mintha átszabták volna a pincében a manók... Az a gyanúm, gyűjthetek egy újra, ez max télire lesz jó... Az elektromos rendszer, úgy mint kábelköteg alighanem sok lesz nekünk.. Holnap beemeljük a motor munkatársat, aztán talán ablak is lesz, vagy szétborítom mégegyszer a féket. Főfékhenger felújító készletben nem tudom, mi a francnak nincs a befolyó cső tömírtö gyűrűje, a végén még veszek egy komplett újat egy 10 forintos szarért Ha mindenel ennyit szívunk, csak rajzásra lesz készen, a fene egye meg! Bár tudnék egy hetet kivenni, kevés a hétvége, meg más melóm is volna.... Cry

Bácsi Győző
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6552 Dátum: 2006 Augusztus 26, 20:06:59 »

...
Amúgy szerintem nem műxik az elektromos szivatóm, mert mikor beindítom nem emeli meg a fordulatot, nekem kell a gázpedálon tartani a lábam, míg bemelegszik! Ötlet?
...
Vedd le e levegőszűrőt,gyújtás ráad és nézd meg hogy működik-e az elektromos szivatód.

'81 Hecho en México
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6551 Dátum: 2006 Augusztus 26, 19:09:05 »

busz fűtése, szellőztetése ,hogy működik ?

van 3 kar + 1 a vezető ülése alatt.

2 piros +1 kék (a kék nyitja az első szellőző lamellát)

a 2 piros a kérdéses. az egyiknél, elkezdett jönni a meleg levegő a lábhoz... és az ülés alatti kar mire jó ?

ebbe van még +4 ventillátor , egy a webasto fűtésé, egy a fűtéslevegő rásegítő a motortérben és van 2 db a lábtér felett a szellőztető csövekben...

Az ülés alati kis bigyulát ha kihúzod, akkor megy hátra is meleg. Ha beolod, akkor nem. A két elős ülés között, a fülke és raktér találkozásánál a "küszöb"-nél megy be levegő.
Az alsóindexesben 4 (két piros és két zöld) tolattyú van plusz van egy lábbal rugdosható kis "kilincs" a gázpedál mellett a középen felmenő cső oldalán. Ezzel tudod állítani, hogy lábadat fűtse vagy a fejedet.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon 1303
« Hozzászólás #6550 Dátum: 2006 Augusztus 26, 18:55:11 »


Írjatok már egy honlap címet!! Lécci, lécci, lécci!!

http://www.webercarburetors.com/

http://www.racetep.com/weberX.html

http://www.redlineweber.com/

írd de google-ba...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6549 Dátum: 2006 Augusztus 26, 18:52:09 »

Ezek a buzik mindent kispóroltak... :-)))))

2db van... egyszerre nyílik... a kasztni 72-es t2a/b
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #6548 Dátum: 2006 Augusztus 26, 14:56:40 »


Nekem a gyári mértű fúvókák vannak benne, legalábbis a gyártó oldaláról letöltött képen lévő adatok teljesen megeggyeztek, de kiváncsi lennék mit lehetne kihozni még belőle!

A webereken, pl. az én 40 DCNF-emen is van egy kód az úszóházba beütve, nekem 40 dcnf 101-205. Ez a 101-250 utal arra, hogy a karbi milyen motoron volt gyárilag és a gyárból milyen fúvókázással jött ki. Nekem ez konkrétan egy Ferrari Dino-n volt.
Ha a te karbid valami teljesen más motoron volt, akkor a gyári fúvókázás lehet, hogy nagyon messze van az ideálistól, ahogy az én fúvókázásom sem volt jó, amikor megnéztük egy kb 400 oldalas weber beállítási táblázatban a typ1-es motzorhoz.
Amennyiben nincs ilyen táblázat, akkor jöhet a fúvókázgatás, okoskodgatás, gyertyaszín nézegetés, CO mérés.


Írjatok már egy honlap címet!! Lécci, lécci, lécci!!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6547 Dátum: 2006 Augusztus 26, 12:17:03 »

Ha elöl csak egy szellőző lamella van, akkor a homolkfal T2b. Vagy nemtom.


2db van... egyszerre nyílik... a kasztni 72-es t2a/b

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6546 Dátum: 2006 Augusztus 26, 12:13:33 »

Ha elöl csak egy szellőző lamella van, akkor a homolkfal T2b. Vagy nemtom.

busz fűtése, szellőztetése ,hogy működik ?

van 3 kar + 1 a vezető ülése alatt.

2 piros +1 kék (a kék nyitja az első szellőző lamellát)

a 2 piros a kérdéses. az egyiknél, elkezdett jönni a meleg levegő a lábhoz... és az ülés alatti kar mire jó ?

ebbe van még +4 ventillátor , egy a webasto fűtésé, egy a fűtéslevegő rásegítő a motortérben és van 2 db a lábtér felett a szellőztető csövekben...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6545 Dátum: 2006 Augusztus 26, 11:30:25 »

busz fűtése, szellőztetése ,hogy működik ?

van 3 kar + 1 a vezető ülése alatt.

2 piros +1 kék (a kék nyitja az első szellőző lamellát)

a 2 piros a kérdéses. az egyiknél, elkezdett jönni a meleg levegő a lábhoz... és az ülés alatti kar mire jó ?

ebbe van még +4 ventillátor , egy a webasto fűtésé, egy a fűtéslevegő rásegítő a motortérben és van 2 db a lábtér felett a szellőztető csövekben...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Leon 1303
« Hozzászólás #6544 Dátum: 2006 Augusztus 26, 10:46:44 »

A webereken, pl. az én 40 DCNF-emen is van egy kód az úszóházba beütve, nekem 40 dcnf 101-205. Ez a 101-250 utal arra, hogy a karbi milyen motoron volt gyárilag és a gyárból milyen fúvókázással jött ki. Nekem ez konkrétan egy Ferrari Dino-n volt.
Ha a te karbid valami teljesen más motoron volt, akkor a gyári fúvókázás lehet, hogy nagyon messze van az ideálistól, ahogy az én fúvókázásom sem volt jó, amikor megnéztük egy kb 400 oldalas weber beállítási táblázatban a typ1-es motzorhoz.
Amennyiben nincs ilyen táblázat, akkor jöhet a fúvókázgatás, okoskodgatás, gyertyaszín nézegetés, CO mérés.
az adatok a gyári alap karbihoz vannak, merthogy külön is lehetett venni ezeket szerintem.
Amúgy jól megy a gép, és a CO-ja meglepően jó: 3-3,5 alapjáraton!! (eddig volt 6... de mindig szépen mosolyogtam ződkártyánál :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6543 Dátum: 2006 Augusztus 26, 08:39:53 »

Nekem a gyári mértű fúvókák vannak benne, legalábbis a gyártó oldaláról letöltött képen lévő adatok teljesen megeggyeztek, de kiváncsi lennék mit lehetne kihozni még belőle!

A webereken, pl. az én 40 DCNF-emen is van egy kód az úszóházba beütve, nekem 40 dcnf 101-205. Ez a 101-250 utal arra, hogy a karbi milyen motoron volt gyárilag és a gyárból milyen fúvókázással jött ki. Nekem ez konkrétan egy Ferrari Dino-n volt.
Ha a te karbid valami teljesen más motoron volt, akkor a gyári fúvókázás lehet, hogy nagyon messze van az ideálistól, ahogy az én fúvókázásom sem volt jó, amikor megnéztük egy kb 400 oldalas weber beállítási táblázatban a typ1-es motzorhoz.
Amennyiben nincs ilyen táblázat, akkor jöhet a fúvókázgatás, okoskodgatás, gyertyaszín nézegetés, CO mérés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6542 Dátum: 2006 Augusztus 26, 08:34:56 »

üzemanyagnyomás szabályzó, ha nem tévedek, a tetejét forgatva szabályozhatod, kssebb vagy nagyobb nyomásra

Ja, egy Bugpack elektromos AC van rátéve és közé van kötve egy nyomásszabályzó.

Túlnyomta a tűszelepet? :-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6541 Dátum: 2006 Augusztus 26, 08:14:32 »

Megtudja valaki mondani, hogy a karbi jobb oldalából kijövő, és a kutyaházra felcsavarozott valamibe belemenő fekete cső mire szolgál és mi az a valami ami fel van csavarozva? Az én karbimon szerintem kilett eccerűan iktatva.
Bár én arra gondoltam akkoriban, hogy mivel DFAV (és nem DFEV) van ráütve, így vizes motoron volt, és valahogy a víz aktiválta a szivatót, de lett rá téve elektronyos szivató, így lett DFEV. NAszal és az lenne a víz bemenete? De ez levegős Typ 1-es moci!
Akkor???
Amúgy szerintem nem műxik az elektromos szivatóm, mert mikor beindítom nem emeli meg a fordulatot, nekem kell a gázpedálon tartani a lábam, míg bemelegszik! Ötlet?
<beszúrt kép törölve>
üzemanyagnyomás szabályzó, ha nem tévedek, a tetejét forgatva szabályozhatod, kssebb vagy nagyobb nyomásra

Leon 1303
« Hozzászólás #6540 Dátum: 2006 Augusztus 26, 00:03:54 »

Megtudja valaki mondani, hogy a karbi jobb oldalából kijövő, és a kutyaházra felcsavarozott valamibe belemenő fekete cső mire szolgál és mi az a valami ami fel van csavarozva? Az én karbimon szerintem kilett eccerűan iktatva.
Bár én arra gondoltam akkoriban, hogy mivel DFAV (és nem DFEV) van ráütve, így vizes motoron volt, és valahogy a víz aktiválta a szivatót, de lett rá téve elektronyos szivató, így lett DFEV. NAszal és az lenne a víz bemenete? De ez levegős Typ 1-es moci!
Akkor???
Amúgy szerintem nem műxik az elektromos szivatóm, mert mikor beindítom nem emeli meg a fordulatot, nekem kell a gázpedálon tartani a lábam, míg bemelegszik! Ötlet?
Leon 1303
« Hozzászólás #6539 Dátum: 2006 Augusztus 25, 22:50:50 »

Tyűűűű dejóóó!
Kiváncsi vagyok, hogy mit alakítanak ezek a Weber mesterek!
Az én weber-embe mindenhol benzin lerakódás volt, nagynehezen kipucoltuk amit tudtunk,
de biztos maradt még olyan lakkos réteg valahol, jó lenne kitisztítani.
Nekem a gyári mértű fúvókák vannak benne, legalábbis a gyártó oldaláról letöltött képen lévő adatok teljesen megeggyeztek, de kiváncsi lennék mit lehetne kihozni még belőle!
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #6538 Dátum: 2006 Augusztus 25, 21:29:33 »

szereztem 2.1 wbx mocit, jövö héten megyek érte, utánna a kasznizással párhuzamban beindul a wbx levegőssé alakitása

 Shocked Shocked
Na erre kiváncsi leszek  Evil
Majd leugrassz gumit füstölni  Evil Grin
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #6537 Dátum: 2006 Augusztus 25, 21:27:14 »

alakul Tihamér Wink  Bá meg itt is látsz flexelésnyomokat, jó serezést Cool
Na napról napra alakulgat  Shocked Grin
Janival mi van amugy?
El van tünve....Az utóbbi pár találkánknál nem volt ott 
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6536 Dátum: 2006 Augusztus 25, 20:30:51 »

szereztem 2.1 wbx mocit, jövö héten megyek érte, utánna a kasznizással párhuzamban beindul a wbx levegőssé alakitása

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6535 Dátum: 2006 Augusztus 25, 18:30:56 »

Stunt!

az miér van, hogy a KTM-ek gázelvételnél visszadurrognak? (spongyán fogalmazva) főleg egy nyitottabb dobnál


Na ezt se fogja most olvasni

Motorféknél bezár a tolattyú és kevés benzint tud átszívni az alapjárati rendszeren, de amikor összegyűlik gyúlóképes mennyiség akkor egy elhúzódó égéssel ég el, aminek a lángfrontja belenyúlik a kipufogó ütembe, azaz rányit a kipufogószelep. Ekkor durran és begyújtja azt is ami még korábban nem égett el és a kipufogóba került. A karbi miatt van, meg a hegyes vezérlés és nyitott kipufogó együttes hatása.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6534 Dátum: 2006 Augusztus 25, 18:28:02 »

lehet a károsanyag kibocsájtás miatt, nem?
Nem hiszem.

Elméletileg a weber könyvben azt írják, hogy ezek utcai beállítások, nem dús, hanem mindennapi közlekedésre "optimalizált"

Az viszont tény, hogy egy kisebb venturinál alapjáraton is nagyobb a légsebesség, jobb porlasztás valósítható meg, következésképpen a szénhidrogén kibocsátás alacsonyabb.

Mindenesetre elgondolkodtató, hogy a gyári 34 PDSIT karbi két hengerre volt 34-es torokátmérővel és 24.5-ös venturival, most meg egy hengerre lesz 40-es torokátmérőm 32-es venturival....

Kíváncsi vagyok...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6533 Dátum: 2006 Augusztus 25, 16:32:10 »

2 kérdés :

1: Ugye most rendelkezem 2 db papíron 65-ös (az egyik igazából 64-es) bogival. Az egyik a használtautón látható szétszedett, részben felújított, de hiányos. A másik egy full komplett export modell, soha nem volt még hozzányúlva. Nem tudom, melyiket csináljam meg (vagy esetleg mindkettőt...)

2: Kit tudnátok ajánlani, akire rábízhatnám nyugodt szívvel a dolgot. Kasztnis, fényező, szerelő, vagy esetleg a 3 egyszerre. Főleg olyan kéne, ahova 2 héten belül lerakhatnám mindkettőt.

Üdv

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #6532 Dátum: 2006 Augusztus 25, 16:29:30 »

Stunt!

az miér van, hogy a KTM-ek gázelvételnél visszadurrognak? (spongyán fogalmazva) főleg egy nyitottabb dobnál


Na ezt se fogja most olvasni
Oldalak: 1 ... 1847 1848 1849 1850 1851 [1852] 1853 1854 1855 1856 1857 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.