www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 23:48:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13111635 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62872 Dátum: 2012 Július 09, 20:44:30 »

Talán tudtam segíteni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62871 Dátum: 2012 Július 09, 20:43:18 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62870 Dátum: 2012 Július 09, 20:42:09 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62869 Dátum: 2012 Július 09, 20:40:25 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62868 Dátum: 2012 Július 09, 20:38:42 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62867 Dátum: 2012 Július 09, 20:37:26 »

A sajátomról küldök.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62866 Dátum: 2012 Július 09, 20:34:53 »

Bogár faltdach ról van valami robbantott ábra,meg egyéb infó,hogy mi hol hogyan van benne???
[/quoteEz a több bordás válltozat.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #62865 Dátum: 2012 Július 09, 11:56:15 »

Bogár faltdach ról van valami robbantott ábra,meg egyéb infó,hogy mi hol hogyan van benne???

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62864 Dátum: 2012 Július 08, 20:20:30 »

Már megrendeltem, köszönöm.
Inkább az a szomorú, hogy egy felújításnál ez kimarad. :-(((

autósbolt bármelyik cirka 1500ft
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62863 Dátum: 2012 Július 08, 20:06:09 »

Alámásztam, kutattam, nincs ilyen kábel, úgyhogy keresek ilyesmit:
<beszúrt kép törölve>

autósbolt bármelyik cirka 1500ft

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62862 Dátum: 2012 Július 08, 11:33:47 »

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?
Ha gyári a csavar, akkor csak annyi történt, hogy a menet tele van szmötyivel. A 3 alátéttel is ugyanúgy tart, mintha csak 1 lenne alatta. Szerintem.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62861 Dátum: 2012 Július 08, 09:55:33 »

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?
Most már nem fog rángatni indulásnál, vagy csökken ez a probléma, hisz előre hátra mozoghatott a motor és a válltó egyszerre, és ez húzogatta a kuplungbowdent is.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #62860 Dátum: 2012 Július 08, 08:34:46 »

Szerintem nem (esetleg ha sok fagyit eszel, megfájdul a torkod :-)).

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62859 Dátum: 2012 Július 08, 05:50:42 »

Szerintem nem (esetleg ha sok fagyit eszel, megfájdul a torkod :-)).

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62858 Dátum: 2012 Július 08, 00:19:39 »

Ki fér a motortól?Mert már nem emlékszem milyen hosszú
de azt tom,nem rövid.Ettől félek csak

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62857 Dátum: 2012 Július 07, 15:28:14 »

Nics végig menet a csavaron és az alátét keskeny alatta. Ki kell tekerni és vastagabb alátétet rakni alá.
Ki fér a motortól?Mert már nem emlékszem milyen hosszú
de azt tom,nem rövid.Ettől félek csak

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62856 Dátum: 2012 Július 07, 15:20:09 »



Lényeg: Mitől van az,hogy nem tudom meghúzni azt a csavart?De még lefele sem jött.Tudom terhelődik rá a motor,de biztos hogy laza,mert az alátét mozog alatta Undecided A motort megemeltem,nem feszült,de akkor sem mozdult.Egyáltalán ki lehet szedni azt a csavart a hossza miatt?
Nics végig menet a csavaron és az alátét keskeny alatta. Ki kell tekerni és vastagabb alátétet rakni alá.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62855 Dátum: 2012 Július 07, 14:58:18 »

Alámásztam, kutattam, nincs ilyen kábel, úgyhogy keresek ilyesmit:
<beszúrt kép törölve>

Az szép! Pedig fontos lenne.Nekem nem ilyen van fent,hanem valami gyári Ipari kábel aminek a hossza ugyan picit hoszabb,de a saruzása jó volt a gyári.Tehát azt tettem fel . A célnak megfelel és talán örök,mert vastag mint a kisujjam Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62854 Dátum: 2012 Július 07, 14:55:56 »

Skacok kellene egy hozzáértés,mert tanácstalan vagyok.
Másfél éve,hogy teljesen szétszedett bogaramból felujított lett.Minden le volt szedve,csavarok megpucolva,sőt vékony réteg zsírt is kaptak.
Viszont:

Az alváz villa végén levő csavart,miután feltettem a váltót kerszt kulcsal húztam meg,21-es kulcsal.

Mostanra,hogy mentem vele az úton,mert most lett meg a műszaki nemrégen,(Tehát eddig nem mentem vele felujítás óta)Neki ált valamiért rángatni mikor váltok és ráengedem a kuplungot.Csinált már ilyent Az első gumibak lazulásakor,de azt anno megtéptem és azóta jó.!

Lényeg: Mitől van az,hogy nem tudom meghúzni azt a csavart?De még lefele sem jött.Tudom terhelődik rá a motor,de biztos hogy laza,mert az alátét mozog alatta Undecided A motort megemeltem,nem feszült,de akkor sem mozdult.Egyáltalán ki lehet szedni azt a csavart a hossza miatt?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62853 Dátum: 2012 Július 07, 13:53:10 »

Ezt így kell csinálni, és azt is megsúgom, hogy IFA elszakadt kilóméter spirálból van. Sajnos az utolsót használtam fel. A másik vége az óránál az szinte meg is egyezik.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62852 Dátum: 2012 Július 07, 11:03:50 »

Alámásztam, kutattam, nincs ilyen kábel, úgyhogy keresek ilyesmit:


Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62851 Dátum: 2012 Július 07, 10:38:00 »

a réz - a gumival ellentétben - rideg.
én maradnék a vegyipari termékeknél.
és? a benzinpumpánál gumival jön össze (biztonságos sex), a karbiknál szintúgy, szóval ott van rugalmasság, ha kell, de mivel nem jellemző, hogy ezek külön mozognának, vagy ha mégis, akkor már nagy baj van, jó a réz. pereceken meg oválokon  is volt rézből, bár ott közvetlen a pumpába csatlakozik, a karbinál nem tudom hogy van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #62850 Dátum: 2012 Július 07, 08:47:50 »

ezért gondolkodok rézben, de a 6-os belső átmérőjűre ezek szerint nem fogom tudni rápajszerolni a benzincsövet, szóval felejtős. létezik erre gyári megoldás?

a réz - a gumival ellentétben - rideg.
én maradnék a vegyipari termékeknél.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62849 Dátum: 2012 Július 06, 17:30:13 »

Nekem a typ3-ason évekig volt műanyag T elosztó, meg benzinszűrő is, de ma már inkább nem.
(én még nem láttam szűrőt tönkremenni/elpukkanni),csak fos  Gates gumicsövet meg mindenfélét  meg karbiból rézcsövet kicsúszni ...)

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62848 Dátum: 2012 Július 06, 17:06:08 »

Nekem a typ3-ason évekig volt műanyag T elosztó, meg benzinszűrő is, de ma már inkább nem.
ezért gondolkodok rézben, de a 6-os belső átmérőjűre ezek szerint nem fogom tudni rápajszerolni a benzincsövet, szóval felejtős. létezik erre gyári megoldás?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62847 Dátum: 2012 Július 06, 17:04:14 »

nem én csináltam  Lips Sealed

Nekem a typ3-ason évekig volt műanyag T elosztó, meg benzinszűrő is, de ma már inkább nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62846 Dátum: 2012 Július 06, 17:01:26 »

dehát gyárilag sincs T elosztó az egyik karbiból megy a másikba a cucc....
nem én csináltam  Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62845 Dátum: 2012 Július 06, 16:58:28 »

most a gumi teszi a dolgát, viszont az a műanyag T elosztó nem kevés félelmet ébreszt bennem

Én nem raknék a motortérbe sem szűrőt, sem műanyag T elosztót.
Szűrőt vagy a tank alá, vagy a váltó mellé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62844 Dátum: 2012 Július 06, 16:57:15 »

most a gumi teszi a dolgát, viszont az a műanyag T elosztó nem kevés félelmet ébreszt bennem
dehát gyárilag sincs T elosztó az egyik karbiból megy a másikba a cucc....

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62843 Dátum: 2012 Július 06, 16:55:46 »

még annyit tennék hozzá hogy a 6mm puNpát nemtudod összelegózni a 8mm veber/dellortó csatlakozókkal ... én a tápszivattyú után teszem a szűrőt mert arra lehet 6-os és 8mm-es benzincsövet is rakni és akkor nem kell átalakítókkal gecizni  Undecided (a tuning topicba az utolsó képen láccik is és akkor T elosztóval se kell mókolni)
most a gumi teszi a dolgát, viszont az a műanyag T elosztó nem kevés félelmet ébreszt bennem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #62842 Dátum: 2012 Július 06, 16:52:50 »

tök hasznos infó volt, az ilyeneket szoktad fikázni  Kiss

szóval ha rézzel akarom a benzinpumpa után helyettesíteni a gumit, akkor mekkora belső átmérőjű csővel kéne dolgozni? 6mm nem túl nagy?
még annyit tennék hozzá hogy a 6mm puNpát nemtudod összelegózni a 8mm veber/dellortó csatlakozókkal ... én a tápszivattyú után teszem a szűrőt mert arra lehet 6-os és 8mm-es benzincsövet is rakni és akkor nem kell átalakítókkal gecizni  Undecided (a tuning topicba az utolsó képen láccik is és akkor T elosztóval se kell mókolni)
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 06, 16:54:37 írta tati »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62841 Dátum: 2012 Július 06, 16:50:07 »

A külseje legyen 6-os, hogy rá tudd dugni a 6-os benzincsövet, amivel illeszteni fogod. Nincs olyan, hogy túl nagy.
uhh, akkor halasztom a dolgot, nem találtam még 6-os külső átmérőjű csövet, amihez létezett volna idom is (T).

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62840 Dátum: 2012 Július 06, 16:48:06 »

tök hasznos infó volt, az ilyeneket szoktad fikázni  Kiss

szóval ha rézzel akarom a benzinpumpa után helyettesíteni a gumit, akkor mekkora belső átmérőjű csővel kéne dolgozni? 6mm nem túl nagy?

A külseje legyen 6-os, hogy rá tudd dugni a 6-os benzincsövet, amivel illeszteni fogod. Nincs olyan, hogy túl nagy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62839 Dátum: 2012 Július 06, 16:44:15 »

Létezik, mert a 6-os csőről a 8-as lecsúszik.
tök hasznos infó volt, az ilyeneket szoktad fikázni  Kiss

szóval ha rézzel akarom a benzinpumpa után helyettesíteni a gumit, akkor mekkora belső átmérőjű csővel kéne dolgozni? 6mm nem túl nagy?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62838 Dátum: 2012 Július 06, 16:41:20 »

létezik olyan, hogy túl nagy a benzincső átmérője? ha igen, mekkora a max méret, ami még jó?

Létezik, mert a 6-os csőről a 8-as lecsúszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #62837 Dátum: 2012 Július 06, 15:39:16 »

létezik olyan, hogy túl nagy a benzincső átmérője? ha igen, mekkora a max méret, ami még jó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #62836 Dátum: 2012 Július 05, 21:24:12 »

Jó estét!
szeretném megkérdezni, hogy hány féle első bogár lökháritó létezik amelyikbe index is van? a bogaramon lévő lökösbe a golf I. index tökéletesen passzol. csak sik a búra. vettem csillag g.-tól viztiszta domború indexbúrát. azt viszont nem tudtam rátenni a golf indexre mert nagy rá. ezért vettem komplett bogár indexet. ez meg nem fér be. akkor most mi van???
 hát nehogy már úgy működjön minden, hogy csak kicsavarod az újat meg be és szaladj...
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #62835 Dátum: 2012 Július 05, 21:19:23 »

Rá, de pár furat nem fog találkozni. Ott nagyobb lyukat kell készíteni.
értem, köszi
Nem elérhető Kacsás
Hozzászólások: 375


« Hozzászólás #62834 Dátum: 2012 Július 04, 21:36:51 »

Ma sikerült megoldanom 1 nagy problemet.befeküdtem a bogár alá és láttam hogy ott van az önindítón a ábel csak le van szigetelve ráraktam a kábelt hopsz 2gyuitáskapcs+1 nyomógomb kiiktatva Wink bekötöttem a gyuitáskapcsot amit vettem de nem tudom visszarakni a kormányoszlopra mert nem férnek el a csatlakozók Huh a régin forrasztva voltak,és a másikon is, lehet hogy ezt is szét kell hogy szedjem?

Az eke borítson,a pxxa szorítson,a kacsáknak meg legyen víz!!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62833 Dátum: 2012 Július 04, 21:32:17 »

Szerintetek egy 74es alvázra probléma nélkül el lehet rakni korábbi (pl69es) bódét?
Rá, de pár furat nem fog találkozni. Ott nagyobb lyukat kell készíteni.
Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.198 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.