www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 18:26:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13098676 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62912 Dátum: 2012 Július 15, 06:04:46 »

Sajnos én sem tudok szerezni, gyártatnom kell:
http://vwparts.aircooled.net/Transmission-to-Chassis-Ground-Strap-All-Type-1-p/111-971-237a-111-237a.htm
Utángyártott:

Gyári (57-es kocsi):

ok, megnézem.


jut eszembe: hol  van az a vastag testfonat a váltó és a kasztni között, amit Stone keresett nemrég? csak aknából látszik? melyik oldalon van? a váltó melyik részén van?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62911 Dátum: 2012 Július 14, 23:39:23 »

....vagy a hátsó ülés alatt, a baloldalt van egy kötés a kábelen ami az önindítóra megy az szokott néha kontakt-hibázni
ok, megnézem.


jut eszembe: hol  van az a vastag testfonat a váltó és a kasztni között, amit Stone keresett nemrég? csak aknából látszik? melyik oldalon van? a váltó melyik részén van?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62910 Dátum: 2012 Július 14, 22:23:21 »

ráadásul ma reggel óta nem indítózik. mikor egy hete leállítottam, még nem volt semmi gond. el sem halványul. mintha lenne egy kattanás de nem csinál semmit. világítás jó. Akksin megmozgattam a vezetékeket, amennyire tudtam oldalról aláfeküdve az önindítón is megmozgattam őket, meg meg is ütögettem, de nem segített. tolásra egyből indul, mentem is vele aztán vagy 40 km-t, de utána is dettó. gondolom a kormánykapcsoló döglött meg :-( majd megpróbálok a vezetékekkel indítózni, de arra ma nem volt idő
....vagy a hátsó ülés alatt, a baloldalt van egy kötés a kábelen ami az önindítóra megy az szokott néha kontakt-hibázni

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62909 Dátum: 2012 Július 14, 22:10:07 »

ráadásul ma reggel óta nem indítózik. mikor egy hete leállítottam, még nem volt semmi gond. el sem halványul. mintha lenne egy kattanás de nem csinál semmit. világítás jó. Akksin megmozgattam a vezetékeket, amennyire tudtam oldalról aláfeküdve az önindítón is megmozgattam őket, meg meg is ütögettem, de nem segített. tolásra egyből indul, mentem is vele aztán vagy 40 km-t, de utána is dettó. gondolom a kormánykapcsoló döglött meg :-( majd megpróbálok a vezetékekkel indítózni, de arra ma nem volt idő
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62908 Dátum: 2012 Július 14, 22:05:04 »

Arra van valakinek tippje, hogy mitől indexel jobbra gyorsabban a kocsi mint balra? nem kétszer olyan gyorsan, de már többször hittem, hogy biztos kiégett, és mégsem. villog mindkét oldalon mindkettő, csak nem egyforma sebességgel..
nem cseréltem izzót, és nem hiszem hogy régebben is ilyen volt.. szóval nem értem
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #62907 Dátum: 2012 Július 14, 10:26:43 »

Tegnap komolyabban beleástam magam a reflektor vadászatba.
Valaki árulja már el nekem hogy működik a fényváltó relé, illetve a kapcsoló...?! A kapcsoló honnan vesz áramot melyet zár, mikor magad felé húzod a kart? A műszerfalon lévő világítás kapcsolótól? Relétől?
Relét már régen cseréltem, tegnap pedig arra jutottam hogy nincs delej a kar azon részén mely a fényváltásért lenne felelős... Viszont a kapcsoló és vezetékei jók, mivel ha bekötöm a fényváltást indexre, akkor működik. Tehát valahol a kapcsoló előtt nincs test, vagy pozitív...
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 14, 10:30:37 írta tazoli49 »
1303LS
« Hozzászólás #62906 Dátum: 2012 Július 14, 08:28:31 »

<beszúrt kép törölve>

Ez a gyári küszöb merevítés a kabrióhoz ? (Reinforcement Rail Assembly néven fut)
Igen
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #62905 Dátum: 2012 Július 14, 02:16:48 »



Ez a gyári küszöb merevítés a kabrióhoz ? (Reinforcement Rail Assembly néven fut)

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #62904 Dátum: 2012 Július 13, 21:08:33 »


...aztán elmész a porfestőhöz, bemondod a kódodat, de az pont nem lesz neki, de tud egy hasonlót... LOL.
Aki bármit porfestet autón az leszarja színkódot
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62903 Dátum: 2012 Július 12, 20:11:29 »


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62902 Dátum: 2012 Július 12, 20:04:51 »

Köszönöm szépen az építő kritikát, legközelebb majd rád gondolok ha segíteni akarok...

Nem besértődni kell, mint egy tini lányka, hanem megindokolni az értelmét a hasonló színkódok keresésének.
Vagy az nem sikerül?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62901 Dátum: 2012 Július 12, 18:39:59 »


...aztán elmész a porfestőhöz, bemondod a kódodat, de az pont nem lesz neki, de tud egy hasonlót... LOL.

Köszönöm szépen az építő kritikát, legközelebb majd rád gondolok ha segíteni akarok...

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62900 Dátum: 2012 Július 12, 18:25:49 »


Soha nem értettem ezt a felni színkód mizériát.

Most van egy kódod, ami nem az, hanem hasonló. Ezzel az erővel még lehetne 5 másik kódod is, ami szintúgy nem az, de hasonló. Valaki ezt most úgy ítélte meg, hogy majdnem olyan. A másik háromszáz meg másik kódokat fog megítélni így. Érdemes ezzel kapcsolatban nyomozni meg írogatni?
Csak kérdezem...


...aztán elmész a porfestőhöz, bemondod a kódodat, de az pont nem lesz neki, de tud egy hasonlót... LOL.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #62899 Dátum: 2012 Július 12, 18:24:51 »

Szép sorban megválaszolgatom a feltett kérdéseimet.

A SprintStar felnik színkódjához (ezt nem találtam akkor valamiért):
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=490096&highlight=sprint+color+colour

LA7W = Reflex silver 
Persze nem ez az eredeti kódja, de elég közel áll hozzá, olyanok szerint akik mindkettőt látták már. Valamint egyszerű fekete, ezen nem agyaltam én sem sokat.

<beszúrt kép törölve>


Soha nem értettem ezt a felni színkód mizériát.

Most van egy kódod, ami nem az, hanem hasonló. Ezzel az erővel még lehetne 5 másik kódod is, ami szintúgy nem az, de hasonló. Valaki ezt most úgy ítélte meg, hogy majdnem olyan. A másik háromszáz meg másik kódokat fog megítélni így. Érdemes ezzel kapcsolatban nyomozni meg írogatni?
Csak kérdezem...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #62898 Dátum: 2012 Július 12, 17:57:26 »

Többen vannak akik már újítottak fel Sprint Start, milyen ezüst vagy szürke festéket használtatok? A samba fórumán van pár thread erről de semmi konkrét csak a szemre meg kb és társaik, porfestetni szeretném majd feketével kifesteni, ehhez kellene valami kiindulópont. Kösz.

Szép sorban megválaszolgatom a feltett kérdéseimet.

A SprintStar felnik színkódjához (ezt nem találtam akkor valamiért):
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=490096&highlight=sprint+color+colour

LA7W = Reflex silver 
Persze nem ez az eredeti kódja, de elég közel áll hozzá, olyanok szerint akik mindkettőt látták már. Valamint egyszerű fekete, ezen nem agyaltam én sem sokat.


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62897 Dátum: 2012 Július 10, 22:10:23 »

Már meg van 2x ellenőriztem.
Arra gondolok, hogy lehet a vezérlést elrakta aki összeszerelte de nincs kedven szétszedni..........
Ezt egy dróttal is ellenőrizheted. Bedugod a gyertya helyén, és a felső holtpont elött öt fokkal adja a szikrát. Szét ne szedd.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62896 Dátum: 2012 Július 10, 22:05:14 »

Nyitva vannak a kipuf szelepek azért durrog. Működni működik csak durrog és egy idő után károsodnak a szelepek.  Undecided
Nem úszod meg.
Érzem, nem úszom meg a szétszerelést.....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62895 Dátum: 2012 Július 10, 22:01:06 »

Szerintem csak másképp fog állni a vákumdob.
Igen, át kellett fordítani az elosztón a meghajtó kereket, hogy elférjen a vákum dob

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #62894 Dátum: 2012 Július 10, 22:00:58 »

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
Nyitva vannak a kipuf szelepek azért durrog. Működni működik csak durrog és egy idő után károsodnak a szelepek.  Undecided

Már meg van 2x ellenőriztem.
Arra gondolok, hogy lehet a vezérlést elrakta aki összeszerelte de nincs kedven szétszedni..........
Nem úszod meg.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62893 Dátum: 2012 Július 10, 21:59:01 »

A szelepek nem zárnak azért durrog. Álítsd be mind. Gyertya hiba is lehet.
Már meg van 2x ellenőriztem.
Arra gondolok, hogy lehet a vezérlést elrakta aki összeszerelte de nincs kedven szétszedni..........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62892 Dátum: 2012 Július 10, 21:51:29 »

Üdv!
Elakadtam.
Élere keltek egy régóta alvó bogarat, kapott új olajat, új gyertyákat, felújított elosztót jól beállítva, szelephézag beállítva, karbi kipucc beállít nem műszerrel de 2.5 fordulat a keverék állítón és kb 800-as alapjárat.
pöcre, könnyen indul hidegen-melegen, felújított motor, F blokkba 1.5 hengerek és új 040-es hengerfejek( a gyújtáselostó meghajtó tengelyét elrakták 1-2 foggal)
Miért durrog a bogár?Ha gázt adok olyan hangja van mintha utógyújtása lenne és 1-2-t a kipufba durran. Először lyukas volt a kipuff, azért is durrogott ,kapott újszerű kipuff+ jó hőcserélő párost, jobb lett de még durrog, már akkora előgyújtást raktam, hogy nehezebben indul de még mindig durrog, kicsit be melegszik és elhagyja, vagy inkább karbi gond, ha már egyszer felpörgött utána nem csinálja
Holnap felpróbálok egy másik karbit, jobb ötletem nincs

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
Szerintem csak másképp fog állni a vákumdob.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62891 Dátum: 2012 Július 10, 21:51:16 »

Üdv!
Elakadtam.
Élere keltek egy régóta alvó bogarat, kapott új olajat, új gyertyákat, felújított elosztót jól beállítva, szelephézag beállítva, karbi kipucc beállít nem műszerrel de 2.5 fordulat a keverék állítón és kb 800-as alapjárat.
pöcre, könnyen indul hidegen-melegen, felújított motor, F blokkba 1.5 hengerek és új 040-es hengerfejek( a gyújtáselostó meghajtó tengelyét elrakták 1-2 foggal)
Miért durrog a bogár?Ha gázt adok olyan hangja van mintha utógyújtása lenne és 1-2-t a kipufba durran. Először lyukas volt a kipuff, azért is durrogott ,kapott újszerű kipuff+ jó hőcserélő párost, jobb lett de még durrog, már akkora előgyújtást raktam, hogy nehezebben indul de még mindig durrog, kicsit be melegszik és elhagyja, vagy inkább karbi gond, ha már egyszer felpörgött utána nem csinálja
Holnap felpróbálok egy másik karbit, jobb ötletem nincs

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
A szelepek nem zárnak azért durrog. Álítsd be mind. Gyertya hiba is lehet.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62890 Dátum: 2012 Július 10, 21:43:22 »

Üdv!
Elakadtam.
Élere keltek egy régóta alvó bogarat, kapott új olajat, új gyertyákat, felújított elosztót jól beállítva, szelephézag beállítva, karbi kipucc beállít nem műszerrel de 2.5 fordulat a keverék állítón és kb 800-as alapjárat.
pöcre, könnyen indul hidegen-melegen, felújított motor, F blokkba 1.5 hengerek és új 040-es hengerfejek( a gyújtáselostó meghajtó tengelyét elrakták 1-2 foggal)
Miért durrog a bogár?Ha gázt adok olyan hangja van mintha utógyújtása lenne és 1-2-t a kipufba durran. Először lyukas volt a kipuff, azért is durrogott ,kapott újszerű kipuff+ jó hőcserélő párost, jobb lett de még durrog, már akkora előgyújtást raktam, hogy nehezebben indul de még mindig durrog, kicsit be melegszik és elhagyja, vagy inkább karbi gond, ha már egyszer felpörgött utána nem csinálja
Holnap felpróbálok egy másik karbit, jobb ötletem nincs

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 10, 21:48:19 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #62889 Dátum: 2012 Július 10, 16:05:43 »

Van még az ülés alatt is.
Az egyértelmű, mert nincs rajta kárpit.
A fentit nehéz kitapogatni, mert közel van az üveghez.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #62888 Dátum: 2012 Július 10, 15:11:37 »

Csináltam képet.


Köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62887 Dátum: 2012 Július 10, 14:20:56 »

Csináltam képet.

Van még az ülés alatt is.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #62886 Dátum: 2012 Július 10, 14:00:37 »

Szeretnék a 03-asba hátsó biztonsági övet is tenni.
Az öv megvan. Ki tudnátok segíteni néhány képpel, hogy gyárilag hol van bekötési pont 1303-as kasztniján?
Előre is köszönöm!
Csináltam képet.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #62885 Dátum: 2012 Július 10, 12:32:53 »

Szeretnék a 03-asba hátsó biztonsági övet is tenni.
Az öv megvan. Ki tudnátok segíteni néhány képpel, hogy gyárilag hol van bekötési pont 1303-as kasztniján?
Előre is köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62884 Dátum: 2012 Július 10, 10:37:18 »

 Grin Hármat is készítettem az a biztos. Ha van egy jó minta az sokban megkönnyíti a munkát.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62883 Dátum: 2012 Július 10, 10:35:01 »

Összeszerelésnél nehéz meghúzni a csavarokat, rá kell forrasztani az a tuti.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62882 Dátum: 2012 Július 10, 10:31:42 »

és itt ezeket a csavarokat ki akarom cserélni,de nálam be vannak heggesztve és síkba csiszolva.....arra gondoltam,hogy szintén behegeszteném az ujakat és szintén csiszolnám síkba,de látom nálad sincs....igy ahogy nálad vannak,nem bántják az anyagot??
Meglátszanak, és körbeköszörültem, hogy belefeküdjenek a sűlyesztékbe. A beépített anyák háza szétment, amikor menetet vágtam beléjük. Ha rámhalgatsz, akkor a csavarokat rézzel ráforrasztod a lemezre és a teteje máris sima. Nem forog el, így egy emberes a munka. Alul anyával rögzíted. Ha meg a furatot oválisra készíted, akkor jól lehet játszani a műbőr hosszával. Én sem gondoltam, hogy az életemben a harmadik műbőrt rakom a tetőre. Megéri olyanra átalakítani amit írtam, főleg ha festve is lesz a kocsi.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #62881 Dátum: 2012 Július 10, 10:23:30 »

Erre a lemezre ragasztottam rá alulra a műbőrt.
és itt ezeket a csavarokat ki akarom cserélni,de nálam be vannak heggesztve és síkba csiszolva.....arra gondoltam,hogy szintén behegeszteném az ujakat és szintén csiszolnám síkba,de látom nálad sincs....igy ahogy nálad vannak,nem bántják az anyagot??

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62880 Dátum: 2012 Július 10, 10:22:58 »

Becsukva a tető váza.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62879 Dátum: 2012 Július 10, 10:19:41 »

Tévedtem amikor azt írtam, hogy csak hátul ragasztottam. Elöl is kell és ez az első lépés, mert hátul lehet csalni egy kicsit a hosszból.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62878 Dátum: 2012 Július 10, 10:15:42 »

Erre a lemezre ragasztottam rá alulra a műbőrt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62877 Dátum: 2012 Július 10, 10:11:10 »

köszönöm szépen!!
tanulmányozom!!
 Cheesy Cheesy Cheesy
köszönöm!!
Festés elött érdemes szarakodni a tetővel, mert utánna ha megsérül a fényezés az baj lenne. A belső szövetet, meg ha új ki kell mosni, mert összemegy. Én a régengyártottamat tettem vissza és kimostam. Volt káromkodás, mert 2 centit ment össze minden irányban.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62876 Dátum: 2012 Július 10, 10:00:27 »

Józsi!
Ragasztottad az elejét vagy a hátulját?
Igen az ívekben mind a négy helyen, és a hátsó lemezre is.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #62875 Dátum: 2012 Július 09, 22:29:26 »

Talán tudtam segíteni.
köszönöm szépen!!
tanulmányozom!!
 Cheesy Cheesy Cheesy
köszönöm!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #62874 Dátum: 2012 Július 09, 22:20:29 »

Józsi!
Ragasztottad az elejét vagy a hátulját?
úgy rémlik a belső kárpitot tépőzárasan tette rá a faltdachra, ha ez a kérdés
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #62873 Dátum: 2012 Július 09, 22:15:33 »

Roll Eyes
Józsi!
Ragasztottad az elejét vagy a hátulját?

Oldalak: 1 ... 438 439 440 441 442 [443] 444 445 446 447 448 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.204 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.