www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 18:58:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14815600 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62891 Dátum: 2012 Július 10, 21:51:16 »

Üdv!
Elakadtam.
Élere keltek egy régóta alvó bogarat, kapott új olajat, új gyertyákat, felújított elosztót jól beállítva, szelephézag beállítva, karbi kipucc beállít nem műszerrel de 2.5 fordulat a keverék állítón és kb 800-as alapjárat.
pöcre, könnyen indul hidegen-melegen, felújított motor, F blokkba 1.5 hengerek és új 040-es hengerfejek( a gyújtáselostó meghajtó tengelyét elrakták 1-2 foggal)
Miért durrog a bogár?Ha gázt adok olyan hangja van mintha utógyújtása lenne és 1-2-t a kipufba durran. Először lyukas volt a kipuff, azért is durrogott ,kapott újszerű kipuff+ jó hőcserélő párost, jobb lett de még durrog, már akkora előgyújtást raktam, hogy nehezebben indul de még mindig durrog, kicsit be melegszik és elhagyja, vagy inkább karbi gond, ha már egyszer felpörgött utána nem csinálja
Holnap felpróbálok egy másik karbit, jobb ötletem nincs

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
A szelepek nem zárnak azért durrog. Álítsd be mind. Gyertya hiba is lehet.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #62890 Dátum: 2012 Július 10, 21:43:22 »

Üdv!
Elakadtam.
Élere keltek egy régóta alvó bogarat, kapott új olajat, új gyertyákat, felújított elosztót jól beállítva, szelephézag beállítva, karbi kipucc beállít nem műszerrel de 2.5 fordulat a keverék állítón és kb 800-as alapjárat.
pöcre, könnyen indul hidegen-melegen, felújított motor, F blokkba 1.5 hengerek és új 040-es hengerfejek( a gyújtáselostó meghajtó tengelyét elrakták 1-2 foggal)
Miért durrog a bogár?Ha gázt adok olyan hangja van mintha utógyújtása lenne és 1-2-t a kipufba durran. Először lyukas volt a kipuff, azért is durrogott ,kapott újszerű kipuff+ jó hőcserélő párost, jobb lett de még durrog, már akkora előgyújtást raktam, hogy nehezebben indul de még mindig durrog, kicsit be melegszik és elhagyja, vagy inkább karbi gond, ha már egyszer felpörgött utána nem csinálja
Holnap felpróbálok egy másik karbit, jobb ötletem nincs

Mennyire érzékeny a bogár motorja a vezérlésre ha egy fogat elrakták még működhet?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Július 10, 21:48:19 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #62889 Dátum: 2012 Július 10, 16:05:43 »

Van még az ülés alatt is.
Az egyértelmű, mert nincs rajta kárpit.
A fentit nehéz kitapogatni, mert közel van az üveghez.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #62888 Dátum: 2012 Július 10, 15:11:37 »

Csináltam képet.


Köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #62887 Dátum: 2012 Július 10, 14:20:56 »

Csináltam képet.

Van még az ülés alatt is.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #62886 Dátum: 2012 Július 10, 14:00:37 »

Szeretnék a 03-asba hátsó biztonsági övet is tenni.
Az öv megvan. Ki tudnátok segíteni néhány képpel, hogy gyárilag hol van bekötési pont 1303-as kasztniján?
Előre is köszönöm!
Csináltam képet.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #62885 Dátum: 2012 Július 10, 12:32:53 »

Szeretnék a 03-asba hátsó biztonsági övet is tenni.
Az öv megvan. Ki tudnátok segíteni néhány képpel, hogy gyárilag hol van bekötési pont 1303-as kasztniján?
Előre is köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62884 Dátum: 2012 Július 10, 10:37:18 »

 Grin Hármat is készítettem az a biztos. Ha van egy jó minta az sokban megkönnyíti a munkát.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62883 Dátum: 2012 Július 10, 10:35:01 »

Összeszerelésnél nehéz meghúzni a csavarokat, rá kell forrasztani az a tuti.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62882 Dátum: 2012 Július 10, 10:31:42 »

és itt ezeket a csavarokat ki akarom cserélni,de nálam be vannak heggesztve és síkba csiszolva.....arra gondoltam,hogy szintén behegeszteném az ujakat és szintén csiszolnám síkba,de látom nálad sincs....igy ahogy nálad vannak,nem bántják az anyagot??
Meglátszanak, és körbeköszörültem, hogy belefeküdjenek a sűlyesztékbe. A beépített anyák háza szétment, amikor menetet vágtam beléjük. Ha rámhalgatsz, akkor a csavarokat rézzel ráforrasztod a lemezre és a teteje máris sima. Nem forog el, így egy emberes a munka. Alul anyával rögzíted. Ha meg a furatot oválisra készíted, akkor jól lehet játszani a műbőr hosszával. Én sem gondoltam, hogy az életemben a harmadik műbőrt rakom a tetőre. Megéri olyanra átalakítani amit írtam, főleg ha festve is lesz a kocsi.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #62881 Dátum: 2012 Július 10, 10:23:30 »

Erre a lemezre ragasztottam rá alulra a műbőrt.
és itt ezeket a csavarokat ki akarom cserélni,de nálam be vannak heggesztve és síkba csiszolva.....arra gondoltam,hogy szintén behegeszteném az ujakat és szintén csiszolnám síkba,de látom nálad sincs....igy ahogy nálad vannak,nem bántják az anyagot??

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62880 Dátum: 2012 Július 10, 10:22:58 »

Becsukva a tető váza.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62879 Dátum: 2012 Július 10, 10:19:41 »

Tévedtem amikor azt írtam, hogy csak hátul ragasztottam. Elöl is kell és ez az első lépés, mert hátul lehet csalni egy kicsit a hosszból.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62878 Dátum: 2012 Július 10, 10:15:42 »

Erre a lemezre ragasztottam rá alulra a műbőrt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62877 Dátum: 2012 Július 10, 10:11:10 »

köszönöm szépen!!
tanulmányozom!!
 Cheesy Cheesy Cheesy
köszönöm!!
Festés elött érdemes szarakodni a tetővel, mert utánna ha megsérül a fényezés az baj lenne. A belső szövetet, meg ha új ki kell mosni, mert összemegy. Én a régengyártottamat tettem vissza és kimostam. Volt káromkodás, mert 2 centit ment össze minden irányban.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62876 Dátum: 2012 Július 10, 10:00:27 »

Józsi!
Ragasztottad az elejét vagy a hátulját?
Igen az ívekben mind a négy helyen, és a hátsó lemezre is.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #62875 Dátum: 2012 Július 09, 22:29:26 »

Talán tudtam segíteni.
köszönöm szépen!!
tanulmányozom!!
 Cheesy Cheesy Cheesy
köszönöm!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #62874 Dátum: 2012 Július 09, 22:20:29 »

Józsi!
Ragasztottad az elejét vagy a hátulját?
úgy rémlik a belső kárpitot tépőzárasan tette rá a faltdachra, ha ez a kérdés
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62873 Dátum: 2012 Július 09, 22:15:33 »

Roll Eyes
Józsi!
Ragasztottad az elejét vagy a hátulját?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62872 Dátum: 2012 Július 09, 20:44:30 »

Talán tudtam segíteni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62871 Dátum: 2012 Július 09, 20:43:18 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62870 Dátum: 2012 Július 09, 20:42:09 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62869 Dátum: 2012 Július 09, 20:40:25 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62868 Dátum: 2012 Július 09, 20:38:42 »

 Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62867 Dátum: 2012 Július 09, 20:37:26 »

A sajátomról küldök.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62866 Dátum: 2012 Július 09, 20:34:53 »

Bogár faltdach ról van valami robbantott ábra,meg egyéb infó,hogy mi hol hogyan van benne???
[/quoteEz a több bordás válltozat.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #62865 Dátum: 2012 Július 09, 11:56:15 »

Bogár faltdach ról van valami robbantott ábra,meg egyéb infó,hogy mi hol hogyan van benne???

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62864 Dátum: 2012 Július 08, 20:20:30 »

Már megrendeltem, köszönöm.
Inkább az a szomorú, hogy egy felújításnál ez kimarad. :-(((

autósbolt bármelyik cirka 1500ft
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #62863 Dátum: 2012 Július 08, 20:06:09 »

Alámásztam, kutattam, nincs ilyen kábel, úgyhogy keresek ilyesmit:
<beszúrt kép törölve>

autósbolt bármelyik cirka 1500ft

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #62862 Dátum: 2012 Július 08, 11:33:47 »

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?
Ha gyári a csavar, akkor csak annyi történt, hogy a menet tele van szmötyivel. A 3 alátéttel is ugyanúgy tart, mintha csak 1 lenne alatta. Szerintem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62861 Dátum: 2012 Július 08, 09:55:33 »

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?
Most már nem fog rángatni indulásnál, vagy csökken ez a probléma, hisz előre hátra mozoghatott a motor és a válltó egyszerre, és ez húzogatta a kuplungbowdent is.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #62860 Dátum: 2012 Július 08, 08:34:46 »

Szerintem nem (esetleg ha sok fagyit eszel, megfájdul a torkod :-)).

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62859 Dátum: 2012 Július 08, 05:50:42 »

Szerintem nem (esetleg ha sok fagyit eszel, megfájdul a torkod :-)).

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62858 Dátum: 2012 Július 08, 00:19:39 »

Ki fér a motortól?Mert már nem emlékszem milyen hosszú
de azt tom,nem rövid.Ettől félek csak

Kisikerült szednem,de összesen 3 db alátéttel tudtam megszorítani. MIT szóltok hozzá?Lehet bajom?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62857 Dátum: 2012 Július 07, 15:28:14 »

Nics végig menet a csavaron és az alátét keskeny alatta. Ki kell tekerni és vastagabb alátétet rakni alá.
Ki fér a motortól?Mert már nem emlékszem milyen hosszú
de azt tom,nem rövid.Ettől félek csak

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62856 Dátum: 2012 Július 07, 15:20:09 »



Lényeg: Mitől van az,hogy nem tudom meghúzni azt a csavart?De még lefele sem jött.Tudom terhelődik rá a motor,de biztos hogy laza,mert az alátét mozog alatta Undecided A motort megemeltem,nem feszült,de akkor sem mozdult.Egyáltalán ki lehet szedni azt a csavart a hossza miatt?
Nics végig menet a csavaron és az alátét keskeny alatta. Ki kell tekerni és vastagabb alátétet rakni alá.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62855 Dátum: 2012 Július 07, 14:58:18 »

Alámásztam, kutattam, nincs ilyen kábel, úgyhogy keresek ilyesmit:
<beszúrt kép törölve>

Az szép! Pedig fontos lenne.Nekem nem ilyen van fent,hanem valami gyári Ipari kábel aminek a hossza ugyan picit hoszabb,de a saruzása jó volt a gyári.Tehát azt tettem fel . A célnak megfelel és talán örök,mert vastag mint a kisujjam Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #62854 Dátum: 2012 Július 07, 14:55:56 »

Skacok kellene egy hozzáértés,mert tanácstalan vagyok.
Másfél éve,hogy teljesen szétszedett bogaramból felujított lett.Minden le volt szedve,csavarok megpucolva,sőt vékony réteg zsírt is kaptak.
Viszont:

Az alváz villa végén levő csavart,miután feltettem a váltót kerszt kulcsal húztam meg,21-es kulcsal.

Mostanra,hogy mentem vele az úton,mert most lett meg a műszaki nemrégen,(Tehát eddig nem mentem vele felujítás óta)Neki ált valamiért rángatni mikor váltok és ráengedem a kuplungot.Csinált már ilyent Az első gumibak lazulásakor,de azt anno megtéptem és azóta jó.!

Lényeg: Mitől van az,hogy nem tudom meghúzni azt a csavart?De még lefele sem jött.Tudom terhelődik rá a motor,de biztos hogy laza,mert az alátét mozog alatta Undecided A motort megemeltem,nem feszült,de akkor sem mozdult.Egyáltalán ki lehet szedni azt a csavart a hossza miatt?

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #62853 Dátum: 2012 Július 07, 13:53:10 »

Ezt így kell csinálni, és azt is megsúgom, hogy IFA elszakadt kilóméter spirálból van. Sajnos az utolsót használtam fel. A másik vége az óránál az szinte meg is egyezik.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #62852 Dátum: 2012 Július 07, 11:03:50 »

Alámásztam, kutattam, nincs ilyen kábel, úgyhogy keresek ilyesmit:


Ugye a kezdetek óta indítási problémái vannak az Oválnak. Volt már akksi vásárlás, két akksival indítás, stb. A kórisme a következő: indításkor nincs szikra.
Érdekeset olvastam a szambán: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=377720&postdays=0&postorder=asc&start=0
A lényeg: ha a kasznit és a váltót összekötő testkábel hiányzik vagy rossz a csatlakozása, akkor az áram jelentős része a kuplung bovdenen halad keresztül. Ettől a bovden is megnyúlhat (nem értettem, miért kell állandóan utána állítanom, a cső hajlására gyanakodtam).
Ma ellenőrzöm, jövök az eredménnyel.
Oldalak: 1 ... 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.