www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:47:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1813 1814 1815 1816 1817 [1818] 1819 1820 1821 1822 1823 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14746182 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7931 Dátum: 2006 Október 04, 11:31:48 »

Lásd 7918


ja hogy a stunt meg a szeda? ;-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7930 Dátum: 2006 Október 04, 11:31:26 »

Ez kérdés? Add el a golfot, és vedd meg a typ3-at. :-))))

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7929 Dátum: 2006 Október 04, 11:29:50 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7928 Dátum: 2006 Október 04, 11:26:52 »

Lásd 7918

Na, mi lesz már? Mindjárt dél!

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7927 Dátum: 2006 Október 04, 11:26:23 »

a bogiban csak annyira van a fűtésem összerakva, hogy a bal oldalon a hátsó ülés alatt bejön a meleg levegő. a másik hőcserélő ki is van kapcsolva.
ha hosszabban megy a fűtés, úgy érzem mintha büdös is lenne kicsit. lehet hogy lyukas a hőcserélőm? vagy csak ha felmelegszik  tágul ki valahol és akkor ereszt?
ha ez a helyzet akkor mindenképp csere, ugye?


Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7926 Dátum: 2006 Október 04, 11:24:07 »


Hagyd már ezt a használhatóbbat, bazeg!  Wink


Ami érv lehet egy autó megvásárlásánál, egy hobbi autó megvásárlásánál sokadrangú. Ezeknél az autóknál nem a racionalitás a döntő érv. Ki venne akkor bogarat???  Evil

ja. aki racionálisan vesz autót, az nem bogarat vesz.

hanem buszt ;-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7925 Dátum: 2006 Október 04, 11:17:24 »

Egy Wagoner+ ?   Evil

szép. nekem a kombi jobban tetszik, bár tudom hogy senki sem kérdezte
használhatóbb Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7924 Dátum: 2006 Október 04, 11:15:23 »

szép. nekem a kombi jobban tetszik, bár tudom hogy senki sem kérdezte
használhatóbb Wink


Hagyd már ezt a használhatóbbat, bazeg!  Wink


Ami érv lehet egy autó megvásárlásánál, egy hobbi autó megvásárlásánál sokadrangú. Ezeknél az autóknál nem a racionalitás a döntő érv. Ki venne akkor bogarat???  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7923 Dátum: 2006 Október 04, 11:13:55 »

Na, mi lesz már? Mindjárt dél!

Holnap reggel betolom ide az év legnagyobb ellentmondását. Tűz és víz. Eső és szárazság.
Holló
« Hozzászólás #7922 Dátum: 2006 Október 04, 11:11:36 »

.
szép. nekem a kombi jobban tetszik, bár tudom hogy senki sem kérdezte
használhatóbb Wink
Holló
« Hozzászólás #7921 Dátum: 2006 Október 04, 11:10:17 »

jahhh, és ennél sokkal fontosabb, hogy a kipufogó feletti részen, meg körben a lemezelés körül le legyen burkolva a motortér
köszönöm
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7920 Dátum: 2006 Október 04, 11:07:59 »

Nem tudja valaki hol lehet venni olyan kipufogó bandázst, amivel pl. a V8-asok meg a turbós gépek leömlőit szokták bandázsolni?
Ez amolyan azbeszt bandázs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7919 Dátum: 2006 Október 04, 11:06:48 »

.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7918 Dátum: 2006 Október 04, 11:05:48 »

Kommentár nélkül
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7917 Dátum: 2006 Október 04, 11:04:05 »

jahhh, és ennél sokkal fontosabb, hogy a kipufogó feletti részen, meg körben a lemezelés körül le legyen burkolva a motortér
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7916 Dátum: 2006 Október 04, 11:00:30 »

oda raktam és befér
kell nekem?

a ventillátor (három bizgentyűvel a generátorra támaszkodva) és a műanyag idom is? akkor neked rendesen szét lehet szabva a buszod.

egyébként az a hőcserélőbe fújna némi levegőt, így közvetve minimálisan hűtené a hengerfejet, de a hatás ebből a szempontból elenyésző.
Holló
« Hozzászólás #7915 Dátum: 2006 Október 04, 10:54:18 »

az a CU-s motoron van, és nem a nagy ventillátortól megy, hanem a generátor előtt levő külön kis ventillátortól.

jellemzően ez az a cumó, ami nem fér be a t2-be, nem véletlenül nincs neked sem fenn...
oda raktam és befér
kell nekem?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7914 Dátum: 2006 Október 04, 10:49:01 »

a typ4-es mocin van egy müa. cucc elől, ami a ventillátortól megy balra lefelé.
valószínűleg a hőcserélőhöz. nekem a fűtés nincs bekötve,d de a kérdés az lenne, hogy felrakjam-e, van-e valami jelentősége a hűtés szempontjából?
tehát,  felszereljem?


az a CU-s motoron van, és nem a nagy ventillátortól megy, hanem a generátor előtt levő külön kis ventillátortól.

jellemzően ez az a cumó, ami nem fér be a t2-be, nem véletlenül nincs neked sem fenn...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7913 Dátum: 2006 Október 04, 10:48:32 »

ezért lennék kíváncsi a mérésre, hogy vajon megvan-e mind az 54 paci.

Én raktam össze a motort, vadi új mahle hengerek és dugók kerültek bele, használt, de jó állapotú hengerfejek, tömítettségre, pontos illesztésre mindenhol ügyeltem. Gyújtása hall jeladós, elektronikus, csapágyak is pontos illesztésűek, de azoknak még azért járatódni kell. Vonalba fúrás is pontos.

Nincs okom feltételezni, hogy nem tudja a gyári specifikációt...persze azért érdekes lenne leméretni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #7912 Dátum: 2006 Október 04, 10:43:56 »


a typ4-es mocin van egy müa. cucc elől, ami a ventillátortól megy balra lefelé.
valószínűleg a hőcserélőhöz. nekem a fűtés nincs bekötve,d de a kérdés az lenne, hogy felrakjam-e, van-e valami jelentősége a hűtés szempontjából?
tehát,  felszereljem?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7911 Dátum: 2006 Október 04, 10:37:53 »

ezért lennék kíváncsi a mérésre, hogy vajon megvan-e mind az 54 paci.
más:
az mire(mikre) utalhat, ha az 1302-esem (gyári 1.6 34-es Solex-el) hidegen (szivatós üzem) jól veszi a fordulatot, de bemelegedés után gyenge az alacsonyabb furdulat tartományban. nem rángat, de érezhetően nehezebben indul meg az autó mondjuk kettes fokozatban gyorsításkor.


Nekem pontosan ez van a typ3-asommal. Hidegen alulról sokkal erősebb, mint melegen. Mivel nekem nincs szivató, nekem az lehet, hogy az alsó tartomány túl dús, ezért melegen ez fokozottan dús jelent, hidegen meg elég jó. Ez pláne igaz, ha nagy a meleg, városi cammogáskor még a motortér is meleg...

Neked azt kellene eldönteni, hogy a szivató dúsit-e amikor jobban megy, mert akkor pont ellenkező a helyzet. (nem hiszem, egyébként).
A szívócső melegítés is túldúsulást eredményez, mert a levegő sűrűségét csökkenti.

Én 90%-ra veszem, hogy amikor meleg, kicsit túldúsul.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7910 Dátum: 2006 Október 04, 10:18:05 »

gyújtás elméletileg jó helyen van, az autó nem kormol, alapjárat tökéletes stb. (gyertyákat még nem csavartam ki megnézni.)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7909 Dátum: 2006 Október 04, 10:16:22 »

Ennek (Tibornak  Smiley ) teljesen széria a motorja. Ez azonnal látszott, amikor a karbirudazatot ráakasztottam és 3-4 mm-rel rövidebb volt. Ez az a kb. 2 x 1.8 mm amit levettem a hengerfejből.

Feltételezhetjük, hogy ennek a teljesítménye is széria, 54 lóerő. Azért érezhetően gyengébb, mint az enyém, a Walter.  Grin Grin Grin Grin
ezért lennék kíváncsi a mérésre, hogy vajon megvan-e mind az 54 paci.
más:
az mire(mikre) utalhat, ha az 1302-esem (gyári 1.6 34-es Solex-el) hidegen (szivatós üzem) jól veszi a fordulatot, de bemelegedés után gyenge az alacsonyabb furdulat tartományban. nem rángat, de érezhetően nehezebben indul meg az autó mondjuk kettes fokozatban gyorsításkor.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7908 Dátum: 2006 Október 04, 10:00:13 »

egyébként Tibit is el kéne majd vinni teljesítménymérésre. jó lenne összehasonlítani a két motort.

Ennek (Tibornak  Smiley ) teljesen széria a motorja. Ez azonnal látszott, amikor a karbirudazatot ráakasztottam és 3-4 mm-rel rövidebb volt. Ez az a kb. 2 x 1.8 mm amit levettem a hengerfejből.

Feltételezhetjük, hogy ennek a teljesítménye is széria, 54 lóerő. Azért érezhetően gyengébb, mint az enyém, a Walter.  Grin Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #7907 Dátum: 2006 Október 04, 09:59:07 »

Ja, ez magas labda volt, számítottam rá, hogy lecsapjátok. Megérdemeltem.  Wink

Nem , nem!! Az a L'Oreal.....  Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7906 Dátum: 2006 Október 04, 09:52:21 »

egyébként Tibit is el kéne majd vinni teljesítménymérésre. jó lenne összehasonlítani a két motort.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7905 Dátum: 2006 Október 04, 09:49:24 »

"A Tibi jó, a Tibi finom gyors, a Tibi különleges!"  Grin



"Tibitebitangóóó, tibitebitangóóó...."

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7904 Dátum: 2006 Október 04, 09:48:36 »

igen, a bogárfórum személyiségtorzulást okoz: Stunt találkozókra jár és nevén szólítja az autókat.  Grin

Ja, ez magas labda volt, számítottam rá, hogy lecsapjátok. Megérdemeltem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7903 Dátum: 2006 Október 04, 09:48:15 »

"A Tibi jó, a Tibi finom gyors, a Tibi különleges!"  Grin

"Mondom az uramnak: TIBI!!"   Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7902 Dátum: 2006 Október 04, 09:40:05 »

igen, a bogárfórum személyiségtorzulást okoz: Stunt találkozókra jár és nevén szólítja az autókat.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #7901 Dátum: 2006 Október 04, 09:36:16 »

ne tibizd, hiszen csak egy autó Grin
vagy tibi morcos?

"Mondom az uramnak: TIBI!!"   Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #7900 Dátum: 2006 Október 04, 09:35:03 »

ne tibizd, hiszen csak egy autó Grin
vagy tibi morcos?
Ez betalált.
 Grin Grin Grin Grin Grin
Holló
« Hozzászólás #7899 Dátum: 2006 Október 04, 09:33:56 »


Tibi őgy megy, hogy az ülésbe tapadtunk. Pedig még a fék is fog.  Wink
ne tibizd, hiszen csak egy autó Grin
vagy tibi morcos?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7898 Dátum: 2006 Október 04, 09:27:06 »

de kidobni ki tudja a rudazat rossz beállítása miatt is (nem megy be teljesen 4-be csak félig)

És minél többször dobja ki, annál nagyobb az esélye, hogy valami úgy megkopik, hogy aztán sehogy sem fog összekapcsolódni.
Meg kell csinálni. Tegnap este nem jutottunk vele (rudazattal) túl messzire, pedig a motor jól ment.
Én semmit nem néztem még a typ3-as rudazaton, az enyém tökéletes. Azt sem tudtam, hol van a szerelő ablak.  Huh

Tibi őgy megy, hogy az ülésbe tapadtunk. Pedig még a fék is fog.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7897 Dátum: 2006 Október 04, 09:17:24 »

Mér, ez is "kibicsaklik" ?  Cheesy

de kidobni ki tudja a rudazat rossz beállítása miatt is (nem megy be teljesen 4-be csak félig)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7896 Dátum: 2006 Október 04, 08:42:49 »

gumipók
én pár éve így jöttem haza hrvatsziból

de kidobni ki tudja a rudazat rossz beállítása miatt is (nem megy be teljesen 4-be csak félig)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7895 Dátum: 2006 Október 04, 08:42:03 »

Szerintem bőven használhatatlan az a negyedik de stone azt mondta majd fogja a kart.Igaz ez sem gyógyír mert így is kidobja csak egyből vissza is megy.


gumipók
én pár éve így jöttem haza hrvatsziból

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
szeda_1970
« Hozzászólás #7894 Dátum: 2006 Október 04, 08:27:20 »

Szerintem bőven használhatatlan az a negyedik de stone azt mondta majd fogja a kart.Igaz ez sem gyógyír mert így is kidobja csak egyből vissza is megy.

Tibi kidobja a negyediket. Ellenben szépen megy, a fékek kicsit fognak. Alacsony fordulatról is jól gyorsul.
Sajnálom ezt a negyedik dolgot. A váltórudazat is izgalmas, azt is be kell állítani. Most vándorolnak a sebességek (szeda: szerencsekerék :-)), de autózható. 4-ben tartani kell.
A BZ-től vettem a váltót 50-ért tökéletes állapotú megjelöléssel. Holnap megyek hozzá.
szeda_1970
« Hozzászólás #7893 Dátum: 2006 Október 04, 08:25:17 »

Én tudom miről van szó! Kíváncsi vagyok!


Holnap reggel betolom ide az év legnagyobb ellentmondását. Tűz és víz. Eső és szárazság.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7892 Dátum: 2006 Október 04, 08:23:25 »

Én is vettem "tökéletes" hengerfejjel motort tőle. Nem voltak egyformák, és megette az egyik szelepülést......

Tibi kidobja a negyediket. Ellenben szépen megy, a fékek kicsit fognak. Alacsony fordulatról is jól gyorsul.
Sajnálom ezt a negyedik dolgot. A váltórudazat is izgalmas, azt is be kell állítani. Most vándorolnak a sebességek (szeda: szerencsekerék :-)), de autózható. 4-ben tartani kell.
A BZ-től vettem a váltót 50-ért tökéletes állapotú megjelöléssel. Holnap megyek hozzá.
Oldalak: 1 ... 1813 1814 1815 1816 1817 [1818] 1819 1820 1821 1822 1823 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.