www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 01:45:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13178480 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #73915 Dátum: 2015 Február 15, 13:37:41 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas, fotengely, veztengely, cspagyak, hengertalp, plusz hengerfej repedes es nagyobbitas? Mibe faj egy ilyen?

Nekem kell vinni a csapagyakat, szimeringeket, miegymast hozza? Hogy megy ez? Zoldfulu vagyok, segitsetek, hol keressem a megoldast?

T
Szerintem, ha felhívod a motordokit, nála jobb ötleteket nem tud adni senki.
De a hengerfejrepedés bajos dolog lesz.
Mi történt, széthajtottad a gépet?
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73914 Dátum: 2015 Február 15, 13:27:37 »

Hellobello,

Melyik gepmuhelyt ajanljatok? Vonalba furas, fotengely, veztengely, cspagyak, hengertalp, plusz hengerfej repedes es nagyobbitas? Mibe faj egy ilyen?

Nekem kell vinni a csapagyakat, szimeringeket, miegymast hozza? Hogy megy ez? Zoldfulu vagyok, segitsetek, hol keressem a megoldast?

T
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73913 Dátum: 2015 Február 15, 12:17:16 »

Megoldottam, fellazítottam a trubina csavarokat meg a bilincset, haver lábbal benyomta, úrja lehúztam mindent, felraktam az ékszíjat, és láss csodát, jó lett. (mindezt a szombathelyi Lidl parkolóban zseblámpa fényénél. Később itthon ránéztem a műhelyben a hézagokra, jónak tűnik. Karbit pucoltam, van a alapjárat is meg be is állítottam, jön a belsőtér, meg a teljes újrakárpitozás és készen vagyunk. Vizsga is van már. Kárpitozáshoz valakinek tippje beszerzési forrása mit hogyan érdemes? Üléshuzat stb. nem feltétlenül eredetire csinálnám, inkább költséghatékony/használós vonalon, persze vállalható minőségben. Az üléseket újra kell húzni szivacsozni, a padlón a gumiszőnyeg van csak meg, na meg a tetőkárpit marad az még vállalható.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #73912 Dátum: 2015 Február 15, 10:41:36 »

Felmerült
Szólj, ha elakadtál...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73911 Dátum: 2015 Február 15, 10:08:03 »

Tényleg van sok eset amikor érdemes itt tanácsot kérni, de ilyenkor szerintem egyszerűbb megkérdezni ott ahol vizsgáztatni akarja, mert hiába mondja majd a vizsgaállomáson, hogy "de hát a bogárhátún azt mondták..." Sőt, lehet, hogy még az sem számít majd, hogy "de hát a Vili mondta..."  Wink

Én pont ezért írtam, hogy kérdezze meg ott ahol vizsgáztatni akarja. Amikor 2-es Jettám volt és a bontóban egy 2-es Jettán láttam egy vonóhorgot, mielőtt megvettem volna megkérdeztem a vizsgaállomáson, hogy hogyan lehet lepapírozni. Ott azt mondták, ha gyári VW a vonóhorog és rajt van az adattáblája (de csak ebben az esetben), akkor simán szereljem fel az autóra és egy műszaki vizsgával beírják a forgalmiba. Megnéztem, ott volt az adattábla, megvettem, rátettem, pont műszaki előtt voltam, beírták. Semmi plusz költséggel nem járt se így, se úgy.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73910 Dátum: 2015 Február 15, 10:04:02 »

Én pont ezért írtam, hogy kérdezze meg ott ahol vizsgáztatni akarja. Amikor 2-es Jettám volt és a bontóban egy 2-es Jettán láttam egy vonóhorgot, mielőtt megvettem volna megkérdeztem a vizsgaállomáson, hogy hogyan lehet lepapírozni. Ott azt mondták, ha gyári VW a vonóhorog és rajt van az adattáblája (de csak ebben az esetben), akkor simán szereljem fel az autóra és egy műszaki vizsgával beírják a forgalmiba. Megnéztem, ott volt az adattábla, megvettem, rátettem, pont műszaki előtt voltam, beírták. Semmi plusz költséggel nem járt se így, se úgy.

Pontosan.
Teljesen hivatalos esetben a legegyszerűbb keresni egy horgos céget aki legyártja és felszereli és levizsgáztatja, majd kifizetni.
Bontott 30éves horog felszerelése (100%hivatalosan) 99% lehetetlenség.

1303LS
« Hozzászólás #73909 Dátum: 2015 Február 15, 09:27:53 »

No-no. Nekem csak ilyen volt... Smiley

Van az a széles 1%.  Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73908 Dátum: 2015 Február 15, 09:15:45 »

No-no. Nekem csak ilyen volt... Smiley

Bontott 30éves horog felszerelése (100%hivatalosan) 99% lehetetlenség.
1303LS
« Hozzászólás #73907 Dátum: 2015 Február 15, 09:14:05 »

Hivatalosan u.n. műbizonylat kell a gyártótól, és egy beszerelési igazolás a szakszerű felszereléstől. Egyebekben meg amit Callook mondott Smiley

Pontosan.
Teljesen hivatalos esetben a legegyszerűbb keresni egy horgos céget aki legyártja és felszereli és levizsgáztatja, majd kifizetni.
Bontott 30éves horog felszerelése (100%hivatalosan) 99% lehetetlenség.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73906 Dátum: 2015 Február 15, 09:11:53 »

Hivatalosan u.n. műbizonylat kell a gyártótól, és egy beszerelési igazolás a szakszerű felszereléstől. Egyebekben meg amit Callook mondott Smiley

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..
1303LS
« Hozzászólás #73905 Dátum: 2015 Február 15, 09:11:04 »

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..
A bontós számlán meg legyen rajta egy szám ami a horgon is rajta van. CSAK "egy darab vasat" nem fognak ráírni a kocsira.
Vagy keress olyat aki már csinált hasonlót.  Wink
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73904 Dátum: 2015 Február 15, 08:45:22 »

Ezt a vizsgás ember mondta? Akkor nincs kérdés... Miért tudná itt bárki is jobban mint a vizsgás ember? (Jó jó, tudom, itt mindenki mindent jobban tud :-P)

Szóval szerintem ott kérdezd meg ahol vizsgáztatod és azt vidd amit ott kérnek.

Bontós számla meg szerintem nem ugyanaz mint a bontási igazolás.

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #73903 Dátum: 2015 Február 15, 06:55:19 »

Felmerült egy kérdés vonóhorog és a bogar osszevizsgaztatasa soran .

A vizsgás ember szamlat ker a vonóhorogról . Ha egy darab vas akkor meg bontós számlát .
ez a normalis ? mert én viszek neki annyi bontási igazolast amennyit akar .... ha ezen múlik..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73902 Dátum: 2015 Február 13, 16:47:06 »

Az pont jó.

Ti mennyire szoktatok allitani a hezagot? Nekem 2-3mm kozott van. Epp kint van a turbinahaz gyari olajhuto eltavolitas okan, jelenleg nem nagy melo ha odebb kell hezagolni. Koszi

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #73901 Dátum: 2015 Február 13, 15:56:01 »

Ha a turbinaház csavarját meg a bilincset lazítja fel, akkor nem változik a turbina hézag (amennyiben a ház és a turbina közti hézagra gondolsz). Arra a turbina/dinamó turbinaházba való beszerelésekor kell figyelni és hézagolni.

Ti mennyire szoktatok allitani a hezagot? Nekem 2-3mm kozott van. Epp kint van a turbinahaz gyari olajhuto eltavolitas okan, jelenleg nem nagy melo ha odebb kell hezagolni. Koszi
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73900 Dátum: 2015 Február 11, 13:16:03 »


Kell, de milyen boríték?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73899 Dátum: 2015 Február 11, 11:23:22 »

Szerintem van. Ha még kell, akkor holnap rakok be egyet egy borítékba.

Kell, de milyen boríték?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73898 Dátum: 2015 Február 11, 11:04:52 »

Igazad van, de írta a dinamó bilincset is, ezért gondoltam. Elég rég csináltam már ilyet....

Ha a turbinaház csavarját meg a bilincset lazítja fel, akkor nem változik a turbina hézag (amennyiben a ház és a turbina közti hézagra gondolsz). Arra a turbina/dinamó turbinaházba való beszerelésekor kell figyelni és hézagolni.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73897 Dátum: 2015 Február 11, 11:01:05 »

Ha a turbinaház csavarját meg a bilincset lazítja fel, akkor nem változik a turbina hézag (amennyiben a ház és a turbina közti hézagra gondolsz). Arra a turbina/dinamó turbinaházba való beszerelésekor kell figyelni és hézagolni.

Mikor beállítod, figyelj a másik oldalra is, a turbina hézagára.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73896 Dátum: 2015 Február 11, 10:58:50 »

Ennyi... Nálam volt megvetemedett (hajlott turbinaház), aminél hátra is kellett feszíteni mielőtt meghúztad a dinamó bilincsét. De az is lazán lehet, hogy először a lemezelés, turbinaház csavarjait húzták meg (aminél fogva lazán mozgatható előre-hátra fél centit a dinamó) és utána ahova kiadta, ott húzták meg a bilincset. Lazítsd fel amiket írtál és tedd vonalba!

Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided


Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #73895 Dátum: 2015 Február 11, 10:41:58 »

Féknyereg festéssel kapcsolatban:
meddig kell hőállónak lenni a festéknek,illetve ha van tapasztalat v.melyikkel azt szívesen olvasom.
+ lóerő jeligére  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73894 Dátum: 2015 Február 11, 10:29:39 »

hát én nem , én felpakolok mindent  és reménykedem  hoz az a sok alkatrész ami a dobozok alján marad nem fontos ....
Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73893 Dátum: 2015 Február 11, 10:28:59 »

(Az alsó, fűtésdobhoz csatlakozó lemezeket szoktam padon járatás után feltenni.)

Köszi

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73892 Dátum: 2015 Február 11, 08:39:42 »

Mikor beállítod, figyelj a másik oldalra is, a turbina hézagára.

Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73891 Dátum: 2015 Február 10, 22:48:09 »

Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided
Szerintem az lesz a megoldas.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73890 Dátum: 2015 Február 10, 22:40:29 »

olyannal találkoztam hogy tök csálén állt a turbinaház meg a dinamó lapátostul fedőlapostul mindenestől fellazítottam a bilincset és megjavult magától  ,aztán olyat is láttam hogy a generátor tengelye hátracsúszott az ékszíjtárcsa jól szétesztergálta a generátor öntvénypajzsát...
Itt a dinamó (!) tengelye áll kijjebb mint a főtengelyé. A kutyaházat holnap fellazítom, meg a dimangó bilincsét, hátha  Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73889 Dátum: 2015 Február 10, 22:31:01 »

rákenróól!  mi nem cicózunk!  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73888 Dátum: 2015 Február 10, 22:30:02 »

Az hogyan lehet, hogy nincs egy vonalban a főtengely és a dinamó ékszíjtárcsája? (de nagyon nem kb fél centi az eltérés) ma műszaki után kb 60 km-t bírt a zsír új ékszíj aztán ledobálta, a szélét megcsócsálta... A dinamó látszólag a helyén van, a főtengely nem lóg (meg ennyi durva is lenne).
olyannal találkoztam hogy tök csálén állt a turbinaház meg a dinamó lapátostul fedőlapostul mindenestől fellazítottam a bilincset és megjavult magától  ,aztán olyat is láttam hogy a generátor tengelye hátracsúszott az ékszíjtárcsa jól szétesztergálta a generátor öntvénypajzsát...

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73887 Dátum: 2015 Február 10, 22:22:32 »

És olyat szokott valaki csinálni, hogy burkolat nélkül beindítja a motort a szivárgások, kifújások miatt?
hát én nem , én felpakolok mindent  és reménykedem  hoz az a sok alkatrész ami a dobozok alján marad nem fontos ....aztán járatom 4- 5liter benzinig ami motorfüggő kb 2x20perc  turbina nélkül  1 perc után büdös pattog és nem derül ki semmi, nem kockáztatnám a sok munkát .....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73886 Dátum: 2015 Február 10, 22:20:07 »

Az hogyan lehet, hogy nincs egy vonalban a főtengely és a dinamó ékszíjtárcsája? (de nagyon nem kb fél centi az eltérés) ma műszaki után kb 60 km-t bírt a zsír új ékszíj aztán ledobálta, a szélét megcsócsálta... A dinamó látszólag a helyén van, a főtengely nem lóg (meg ennyi durva is lenne).

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73885 Dátum: 2015 Február 10, 19:42:36 »

(Az alsó, fűtésdobhoz csatlakozó lemezeket szoktam padon járatás után feltenni.)

Én egy 6 literes kanna benzint szoktam kijáratni állványon egy új motorral. Ha valami olyan folyása van a motornak ami ennyi idő alatt előjön, akkor az előjön burkolatokkal is. (pl. alulméretes olajpumpa-ház, megvetemedett szelepfedél, stb.) Ha valami olyan szivárgás van ami nem jelenik meg fellemezelve, akkor annak több idő kell, hogy előjöjjön mint 6 liter benzin.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73884 Dátum: 2015 Február 10, 19:40:45 »

Én egy 6 literes kanna benzint szoktam kijáratni állványon egy új motorral. Ha valami olyan folyása van a motornak ami ennyi idő alatt előjön, akkor az előjön burkolatokkal is. (pl. alulméretes olajpumpa-ház, megvetemedett szelepfedél, stb.) Ha valami olyan szivárgás van ami nem jelenik meg fellemezelve, akkor annak több idő kell, hogy előjöjjön mint 6 liter benzin.

És olyat szokott valaki csinálni, hogy burkolat nélkül beindítja a motort a szivárgások, kifújások miatt?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73883 Dátum: 2015 Február 10, 19:35:18 »

Szerintem van. Ha még kell, akkor holnap rakok be egyet egy borítékba.




Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73882 Dátum: 2015 Február 10, 18:35:27 »

És olyat szokott valaki csinálni, hogy burkolat nélkül beindítja a motort a szivárgások, kifújások miatt?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73881 Dátum: 2015 Február 10, 08:00:15 »

szerintem arra gondol hogy alig lehet felkapatni a hengerfej csavarokat  mert a harmónika csövek még nem mentek össze
Kezfogas

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73880 Dátum: 2015 Február 09, 23:03:35 »

Szerinted?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
szerintem arra gondol hogy alig lehet felkapatni a hengerfej csavarokat  mert a harmónika csövek még nem mentek össze

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73879 Dátum: 2015 Február 09, 23:00:44 »

Akkor azt már meg sem kérdezem, hogy az normális-e, hogy a hengerfejet félretartják a vezető csövek. Még nem húztam meg, csak óvatosan.

<beszúrt kép törölve>
Szerinted?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73878 Dátum: 2015 Február 09, 23:00:13 »

Akkor azt már meg sem kérdezem, hogy az normális-e, hogy a hengerfejet félretartják a vezető csövek. Még nem húztam meg, csak óvatosan.

<beszúrt kép törölve>
igen

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73877 Dátum: 2015 Február 09, 22:01:49 »

Akkor azt már meg sem kérdezem, hogy az normális-e, hogy a hengerfejet félretartják a vezető csövek. Még nem húztam meg, csak óvatosan.

« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 09, 22:05:31 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73876 Dátum: 2015 Február 09, 19:10:38 »

-ilyen lemeze nincs valakinek felesleges?

« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 09, 22:06:26 írta Zoli »

Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.