www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 22:10:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13196817 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #74315 Dátum: 2015 április 01, 22:47:04 »

Ez a fajta karton csak az 1967 előtti bogarakban volt.A 67 utániknak már egy egyben kartonja van,ami a csomagtér alja-bélése,és felhajtva,felkúszik a műszerfal mögé.
ha jó 74-es bogiba, nem ragaszkodom a korhűséghez☺
szóval ha van valakinek ilyen (akár koszlott is jó), jelezze!
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74314 Dátum: 2015 április 01, 22:33:45 »

Ez a fajta karton csak az 1967 előtti bogarakban volt.A 67 utániknak már egy egyben kartonja van,ami a csomagtér alja-bélése,és felhajtva,felkúszik a műszerfal mögé.
enyém 68, és ott külön csavaros
de lehet a modellév miatt
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74313 Dátum: 2015 április 01, 22:30:13 »

ilyen fekete burkolatot keresek....
Ez a fajta karton csak az 1967 előtti bogarakban volt.A 67 utániknak már egy egyben kartonja van,ami a csomagtér alja-bélése,és felhajtva,felkúszik a műszerfal mögé.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74312 Dátum: 2015 április 01, 22:28:01 »

Nem tökéletes, de ma ennyire futotta...
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
sajnos nem volt egyik bogárnak sem normális küszöbvége nálam, amit lefényképeztem az kritikán aluli.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #74311 Dátum: 2015 április 01, 22:07:52 »


ilyen fekete burkolatot keresek....
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74310 Dátum: 2015 április 01, 21:39:37 »

Tegnap megbontottam a műszerfal mögötti részt km/h spirál karbantartás céljából és lefényképeztem a múltkoriban kimaradt részeket Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74309 Dátum: 2015 április 01, 21:38:50 »

Tegnap megbontottam a műszerfal mögötti részt km/h spirál karbantartás céljából és lefényképeztem a múltkoriban kimaradt részeket Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74308 Dátum: 2015 április 01, 21:37:39 »

Jelenleg igen Wink Elment a lé másra.:6v-12v inverter,fejegység+hangszórók,gumik,ködlámpa,lökösök,kipufcső,zsírúj hella lámpák előre(a régi belsejét szétgányolták és valami szart erőszakoltak bele) régi rádió melynek gombját ,előlapját én gyártottam(gyakorlatilag én készítettem mindent és építettem be) +sok apró bizbasz Cheesy
De ,hogy a szerelésnél maradjunk mellékelek képet a hangszóróról ,fejegységről amit a kesztyűtartóba szereltem ,hogy ne látszódjék ,mert nem illik a kárpithoz Grin
Tegnap megbontottam a műszerfal mögötti részt km/h spirál karbantartás céljából és lefényképeztem a múltkoriban kimaradt részeket Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
tomi.
« Hozzászólás #74307 Dátum: 2015 április 01, 20:27:55 »


Ezek a hézagolók a csaphátradőlést kompenzálják akkor, ha a lengőkarok nem a gyári helyzetben vannak. Tehát ültetőmagnál, vagy elfordított laprugó befogásnál.
Ha önmagában csak ültetett tengelytest van, akkor nem kell, mert azzal nem változik a csaphátradőlés.

Nem tudom mi az az SSP, de a CSP nem gyárt, hanem vesz valakitől, nyilván ő is kínait.

Érdemes még megjegyezni, hogy sem itthon, sem amerikában (legalábbis a TheSamba-n) soha nem volt senkinek info vagy hír, hogy bármelyik kerékcsonk rossz lenne, vagy eltört volna.
köszönöm szépen a válaszod, akkor rakok be ezeket a hézagolókat  Cheesy
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74306 Dátum: 2015 április 01, 19:21:04 »

Hi
Ha a rükvercet kidobja a bogi, az javítható valamilyen egyszerű beállítással, vagy váltócsere?
köszi
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74305 Dátum: 2015 április 01, 17:47:50 »

Nem tökéletes, de ma ennyire futotta...



Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74304 Dátum: 2015 április 01, 13:35:56 »

sziasztok. lenne olyan kérdésem, hogy kicseréltem az autón az első tengelytestet állíthatóra, és az  öreg tengelytestnél ami nem volt állítható voltak gerenda döntő ékek. Az új tengelytesthez is kell ezeket rakni, vagy kihagyhatom? És még szeretnék ültetett tengelycsonkokat is feltenni, csak visszamenőleg olvastam,hogy nem mindegy milyen gyártónak a csonkja. Nem tudjátok véletlenül az SSP jó minőségűeket gyárt?


Ezek a hézagolók a csaphátradőlést kompenzálják akkor, ha a lengőkarok nem a gyári helyzetben vannak. Tehát ültetőmagnál, vagy elfordított laprugó befogásnál.
Ha önmagában csak ültetett tengelytest van, akkor nem kell, mert azzal nem változik a csaphátradőlés.

Nem tudom mi az az SSP, de a CSP nem gyárt, hanem vesz valakitől, nyilván ő is kínait.

Érdemes még megjegyezni, hogy sem itthon, sem amerikában (legalábbis a TheSamba-n) soha nem volt senkinek info vagy hír, hogy bármelyik kerékcsonk rossz lenne, vagy eltört volna.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74303 Dátum: 2015 április 01, 07:18:33 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74302 Dátum: 2015 április 01, 06:41:33 »

Kutyának se kéne mekferzon, maradjunk annyiba    Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74301 Dátum: 2015 április 01, 05:31:41 »

Egy próbát megér a javíttatás. Jeladóból is egyre kevesebb van, jó meg pláne.
Kuplungtárcsából vegyél újat.

Erdeklodnek hogy t2 uzemanyag jeladot erdemes javittatni vagy csere a megoldas?
Kuplung tarcsa ferodolozas jarhato ut vagy a boltban kaphato a megoldas?

tomi.
« Hozzászólás #74300 Dátum: 2015 Március 31, 21:20:56 »

sziasztok. lenne olyan kérdésem, hogy kicseréltem az autón az első tengelytestet állíthatóra, és az  öreg tengelytestnél ami nem volt állítható voltak gerenda döntő ékek. Az új tengelytesthez is kell ezeket rakni, vagy kihagyhatom? És még szeretnék ültetett tengelycsonkokat is feltenni, csak visszamenőleg olvastam,hogy nem mindegy milyen gyártónak a csonkja. Nem tudjátok véletlenül az SSP jó minőségűeket gyárt?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #74299 Dátum: 2015 Március 31, 21:17:29 »

Erdeklodnek hogy t2 uzemanyag jeladot erdemes javittatni vagy csere a megoldas?
Kuplung tarcsa ferodolozas jarhato ut vagy a boltban kaphato a megoldas?
1303LS
« Hozzászólás #74298 Dátum: 2015 Március 31, 20:33:01 »

Köszi!
Ha nem kattog a kormánymű akkor én átvenném, ne vidd el vasba első körön.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74297 Dátum: 2015 Március 31, 20:16:42 »

Köszi!
nem vész:
bal kerék le
kormány összekötö ki
tank felbillent kardán leköt
3csavar doplemezböl ki
kiforgat
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74296 Dátum: 2015 Március 31, 17:47:45 »

1302-es kormánymű cseréje mekkora sz*pás? Állítani már nem tudok, van másik, amit beszerelnék.
Köszi!
nem vész:
bal kerék le
kormány összekötö ki
tank felbillent kardán leköt
3csavar doplemezböl ki
kiforgat

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74295 Dátum: 2015 Március 31, 15:14:23 »

Akna nem árt....  Meg egy gömbfej kinyomó, ha jól emlékszem. Eléggé bent van, három csavar fogja. Kérdés, hogy jön le az irányító kar - vagy minek hívják.

1302-es kormánymű cseréje mekkora sz*pás? Állítani már nem tudok, van másik, amit beszerelnék.
Köszi!
1303LS
« Hozzászólás #74294 Dátum: 2015 Március 31, 13:21:42 »

Mindenkinek joga van tévedni... Evil
Főleg a kutyáknak.  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #74293 Dátum: 2015 Március 31, 12:58:38 »

Kutyának se kéne mekferzon, maradjunk annyiba    Wink

Mindenkinek joga van tévedni... Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #74292 Dátum: 2015 Március 31, 12:36:22 »

Mert kb. annyi a komfortbeli különbség, mint a szekérfutóműves és a mekferzon között.
Egyik nagyon szar a másik meg élhető járható.

Kutyának se kéne mekferzon, maradjunk annyiba    Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74291 Dátum: 2015 Március 31, 11:07:13 »

1302-es kormánymű cseréje mekkora sz*pás? Állítani már nem tudok, van másik, amit beszerelnék.
Köszi!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74290 Dátum: 2015 Március 30, 10:58:34 »

a lapátok szélessége 27vagy34 mm
Köszönöm.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74289 Dátum: 2015 Március 30, 10:44:47 »

Hoppá. AB-s nagy olajhűtős. Kéne róla kép, hogy mi az eltérés.
a lapátok szélessége 27vagy34 mm

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74288 Dátum: 2015 Március 30, 10:12:07 »

Lehet, meg az úszó elnehezült vagy tűszelep...
A szintek egyformák mindkét karbiban, és nem enged át egyik sem. Ami nem a szokásos, hogy nagyon sok benzin került be, rövid idő alatt.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74287 Dátum: 2015 Március 30, 09:52:03 »

behalt a vadiúj AC?
Lehet, meg az úszó elnehezült vagy tűszelep...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74286 Dátum: 2015 Március 30, 09:47:30 »

Szerintem igen. Van egy pár szélkerekem, válogathatsz.

Megyek...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74285 Dátum: 2015 Március 30, 09:47:08 »

az attól függ hogy 1,2 -1,3 szimplaszívós kisolajhűtős vagy 1,3-1,6 nagyolajhűtős


Hoppá. AB-s nagy olajhűtős. Kéne róla kép, hogy mi az eltérés.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74284 Dátum: 2015 Március 30, 09:35:42 »

Dinamó és a generátoron lévő ventilátor megegyezik?

Végre benn a generátor a helyén.
az attól függ hogy 1,2 -1,3 szimplaszívós kisolajhűtős vagy 1,3-1,6 nagyolajhűtős


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74283 Dátum: 2015 Március 30, 09:29:22 »

Szerintem igen. Van egy pár szélkerekem, válogathatsz.

Dinamó és a generátoron lévő ventilátor megegyezik?

Végre benn a generátor a helyén.
1303LS
« Hozzászólás #74282 Dátum: 2015 Március 30, 08:46:03 »

Ha minden henger megy, semmi rendellenes zaj, látszólag minden rendben, csak először feketére váló kipufogó, majd emelkedő- de nagyon!- motorolaj szint, jól gondolom-e hogy behalt a vadiúj AC?
Tűszelep.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74281 Dátum: 2015 Március 30, 07:14:16 »

Ha minden henger megy, semmi rendellenes zaj, látszólag minden rendben, csak először feketére váló kipufogó, majd emelkedő- de nagyon!- motorolaj szint, jól gondolom-e hogy behalt a vadiúj AC?

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #74280 Dátum: 2015 Március 29, 11:12:59 »

királyok vagytok, gratula! várom már hogy úton legyen a gépsárkány!  Wink
Köszi Tomi!
Én is várom.
2 hét múlva megyek legközelebb. Akkor megcsináljuk a kinyomó vezető tőcsavar helyeit. Amit adtál, az alapján, de még nem kerül be a 200-as szerkezet, mert a motor is a mesternél, Reitinger Máténál van. Most még a 180-as szerkezet megy vissza, a Kövitől vett 1200-as mocival. Azt is bepattintjuk 2 hét múlva. Szóval a sárkány még nem illik majd rá. Smiley
Talán inkább: az én kicsi pónim.  Grin

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #74279 Dátum: 2015 Március 29, 09:29:54 »

Ma, vagyis tegnap Kövinél kicseréltük a váltót, váltórúd perselyt.
Jól mulattunk, és közben azért csináltunk is valamit.
Nem sok képet csináltunk, de lekaptam a két mestert munka közben.
királyok vagytok, gratula! várom már hogy úton legyen a gépsárkány!  Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #74278 Dátum: 2015 Március 29, 00:52:31 »

Ma, vagyis tegnap Kövinél kicseréltük a váltót, váltórúd perselyt.
Jól mulattunk, és közben azért csináltunk is valamit.
Nem sok képet csináltunk, de lekaptam a két mestert munka közben.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #74277 Dátum: 2015 Március 29, 00:14:51 »

Sziasztok!

Szívócsövet kell, hogy ki- és beszereljek, több okból is. 1,6 dupla szívó, szimpla előmelegítő.

Eddig azt tudtuk, hogy ha a motort nem akarom kiszedni, márpedig nem akarom, akkor a szívócső kiszereléséhez ki kell szedni a dinamót, az elosztót, a benzinpumpát, a karbit, magyarul kipucolni mindent előle, és akkor kijön. Feltéve, ha előtte valamelyik oldalt megbontottam, és csak egy kanyarkiflit hagyok bent a motortérben.


https://www.youtube.com/watch?v=ynd0yvKuArg

Megnéztem ezt a videót, és ha jól értem, a fentiek helyett az van, hogy a dinamótalp tőcsavarjait kivéve a talpat a dinamó alól kivéve, nagy pusztítás nélkül kifér. A bal oldalát megbontva, a jobb felét a kanyarszívócsövestül kiszedve. Jól értem, mert akkor csak az első lemez van útban. és tényleg meg lehet csinálni egy lépésben.

Csinált már ilyet valaki? Hogy szoktátok?

t
Én úgy emlékszem, hogy a szimpla előmelegítőset ki lehet fűzni forgatva, ha lebontod a két könyököt a végéről anélkül, hogy az egyebekhez hozzányúlnál. Ami biztos (most csináltam), hogy bentlévő motornál ki lehet venni a generátort turbinakerékkel (és a bakot is), ha a tartóbak anyáit leveszed és a termosztátot alul szétkötöd. Nem könnyű mutatvány, de talán megéri a motor ki-be helyett. Utána a szívócső könnyen szerelhető, cserélhető. Benzinpumpát,  gyújtást nem kell bántani.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Március 29, 00:19:59 írta luftsick »
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #74276 Dátum: 2015 Március 29, 00:01:17 »

Dinamó és a generátoron lévő ventilátor megegyezik?

Végre benn a generátor a helyén.

Igen.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.