www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 04:29:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13999823 alkalommal)
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74362 Dátum: 2015 április 05, 20:39:41 »

Megorultem azt hittem megtalaltad a megoldast.kimentem de voltam oly ugyes h visszaraktam :-( :-)
Valaki nyomja ki a kuplung pedált te meg nézd meg hátul mozog e akar.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74361 Dátum: 2015 április 05, 20:36:05 »

Megorultem azt hittem megtalaltad a megoldast.kimentem de voltam oly ugyes h visszaraktam :-( :-)
Pedig én ott keresgélnék.Ilyen hibáknál mindig az az első kérdés mit csináltam a hiba elött?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #74360 Dátum: 2015 április 05, 19:58:48 »

Nem emell ki a kuplung     kevés a fékolaj     jut eszembe levetted az önindítót nem raktad vissza a munkahenger tartóját ami az önindítóval van felfogatva.
Megorultem azt hittem megtalaltad a megoldast.kimentem de voltam oly ugyes h visszaraktam :-( :-)
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 05, 20:31:16 írta drflexes »

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74359 Dátum: 2015 április 05, 19:13:11 »

Jaaa, hogy ez olajos?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #74358 Dátum: 2015 április 05, 18:59:49 »

Sziasztok!

Szívócsövet kell, hogy ki- és beszereljek, több okból is. 1,6 dupla szívó, szimpla előmelegítő.

Eddig azt tudtuk, hogy ha a motort nem akarom kiszedni, márpedig nem akarom, akkor a szívócső kiszereléséhez ki kell szedni a dinamót, az elosztót, a benzinpumpát, a karbit, magyarul kipucolni mindent előle, és akkor kijön. Feltéve, ha előtte valamelyik oldalt megbontottam, és csak egy kanyarkiflit hagyok bent a motortérben.


https://www.youtube.com/watch?v=ynd0yvKuArg

Megnéztem ezt a videót, és ha jól értem, a fentiek helyett az van, hogy a dinamótalp tőcsavarjait kivéve a talpat a dinamó alól kivéve, nagy pusztítás nélkül kifér. A bal oldalát megbontva, a jobb felét a kanyarszívócsövestül kiszedve. Jól értem, mert akkor csak az első lemez van útban. és tényleg meg lehet csinálni egy lépésben.

Csinált már ilyet valaki? Hogy szoktátok?



Igen én kiszedtem karbit, generátort, benzinpumpàt,  takaró lemezeket és egyik oldalán a szívó csonkot akkor kijön simán a cucc Smiley
1303LS
« Hozzászólás #74357 Dátum: 2015 április 05, 18:53:09 »

Nem emell ki a kuplung     kevés a fékolaj     jut eszembe levetted az önindítót nem raktad vissza a munkahenger tartóját ami az önindítóval van felfogatva.
Jaaa, hogy ez olajos?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74356 Dátum: 2015 április 05, 18:26:01 »

Ha a gepjarmu jaro motornal nem veszi a sebessegekez az milyen hiba?
Nem emell ki a kuplung     kevés a fékolaj     jut eszembe levetted az önindítót nem raktad vissza a munkahenger tartóját ami az önindítóval van felfogatva.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #74355 Dátum: 2015 április 05, 18:07:55 »

Jaj ne haragudj.ez egy nem sokeve acsorgo t3 igen.a fura az h tegnap oke volt ma meg nem tudtam berakni sebessegbe.
Akkor bovden, bovdenkülső, kinyomóvilla. Ha változott a pedálérzés akkor főleg.
Vagy beszorult valami levált tárcsadarab és az hajtja a váltót kinyomva is. Sebességbe téve indítózva lesz ott még diagnosztikázást segítő esemény.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #74354 Dátum: 2015 április 05, 17:59:46 »

Nagy vagy kicsi. User vagy hardver. De lehet más is.
A félautomata bogár akkor....
Ha....
Ha...
Ha..
Jaj ne haragudj.ez egy nem sokeve acsorgo t3 igen.a fura az h tegnap oke volt ma meg nem tudtam berakni sebessegbe.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74353 Dátum: 2015 április 05, 17:22:46 »

Olyan azért nagyon ritka, hogy a padlólemez szétrohadjon, és a fűtéscsatornák meg a napoleon épek legyenek...
at kell nézni komolyabban, de a fűtés nagyon jo, es ajtok is tokeletesen zarodnak
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #74352 Dátum: 2015 április 05, 17:16:49 »

Nekem is meg kéne a tartót csinálnom.  Undecided

Én csináltattam, és harmadjára, egy második lakatos meg is csinálta, közel jóra...   Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #74351 Dátum: 2015 április 05, 17:14:35 »

Ha a gepjarmu jaro motornal nem veszi a sebessegekez az milyen hiba?
Nagy vagy kicsi. User vagy hardver. De lehet más is.
A félautomata bogár akkor....
Ha....
Ha...
Ha..
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #74350 Dátum: 2015 április 05, 16:57:33 »

Ha a gepjarmu jaro motornal nem veszi a sebessegekez az milyen hiba?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #74349 Dátum: 2015 április 05, 15:53:17 »

Az 1200 -es felirat után ez is elkészült és a helyére került Wink
Nekem is meg kéne a tartót csinálnom.  Undecided
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #74348 Dátum: 2015 április 05, 13:26:15 »

Az 1200 -es felirat után ez is elkészült és a helyére került Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74347 Dátum: 2015 április 05, 11:24:49 »

(minek kéne itt biztosítani a meglazulás ellen? önzáró anya? )

Eredetileg koronás anya sasszeggel, ha újabb típusú a gömbfej és nincs rajta luk, akkor önzáró anya.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #74346 Dátum: 2015 április 04, 22:52:02 »

Mostanában minden hétvégén 1-2 óra szmb van a bogáron.
4 héttel ezelőtt a bal hátsó kerék felől fémes súrlódó hangot hallottam a kanyarokban. Dísztárcsa le sasszeg eléggé meg volt gyötörve, kibányásztam. Nyúlók a 36-as célszerszámért, de előtte rápróbáltam kézzel. Legnagyobb meglepetésemre könnyedén lejött. Megtaláltam a hang forrását dobfék néha hozzáért a féklaphoz.

Ha már leszedtem fékdobot kitakarítottam, mozgó alkatrészeket megkentem. Dob vissza, anyát tisztességesen meghúztam és új sasszeggel biztosítottam.

3 héttel korábban: Generátor kilehelte a lelkét. Vasárnap éjjel már nem álltam neki. Hét közben esélytelen a javítás, reggeltől estig meló. 1 hét bogár nélkül. Sad
Szombatra kezemben egy generátor ami töltött. Tehát csak kiveszem a döglöttet és be a "működőt". Szombaton kézbe véve a cseredarabot látom hűtőventilátor sérült. A fene... Irány a gumis hátha van 36-os feje a légkulcshoz. A másodiknak volt, venti csere 5 perc alatt. Pénzt nem fogad el, legközelebb sört viszek neki.
Beépítés, indítás. Csapágyhangtól nem hallom a motort, ékszíj lazábravétel, na valamivel jobb. Ékszíjtárcsa le csapágyba a zsír belekövülve. Teflonos olajjal megpuhítottuk, 2 hetet csak kibír így. (jövőhéten viszem a régi generátort felújíttatni)

Szerda magasságában jobb első keréktől erősödő csapágyhangot hallok (nem lehet nincs 2000 km óta benne). Péntekre már elől is van motor szintű a zaj. Egyenesfutása megszűnt a bogárnak, folyamatosan korrigálni kell apró mozdulatokkal. Ma végre akadt egy kis időm felemeltem a jobb elejét, fél centi lógása van a keréknek. Tengelyvégről kupak le, kerékmozgatás, anya alatt lötyög az alátét. Anya le, alátét le, hoppá ez nem rá való alátét és miért van kettő rajta?
Moog csapágy ki, de csak a külső, belsőre nincs időm. Csapágy szinte száraz, kipucolom de látom ez már kuka lesz. Újra zsírzom mehet vissza a helyére. Alátét helyére teszek másikat ez legalább passzol, ha nem is gyári. Beállítom ez még mindig lötyög. Apámat megkérem jöjjön át mozgassa én aláfekszem és megnézem hol a baj. Nézzük lötyög a komplett tengelycsonk, alsó és felső gömbfejen az anya laza. Meghúzom lötyögés megszűnt. (minek kéne itt biztosítani a meglazulás ellen? önzáró anya? )

Ezek után felemeltem a bal elejét is, ott még rosszabb volt a helyzet.

Este megvolt a tesztkör. Jó lett, de a csapágycserét majd meg kell ejtenem. Ha alapjáraton gurulok akkor hallom a hangját.

« Utoljára szerkesztve: 2015 április 04, 22:55:00 írta abes »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74345 Dátum: 2015 április 04, 15:05:02 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?


köszi
Alumínium? Réz? Műanyag? Cheesy
Én a vasat preferálnám. Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74344 Dátum: 2015 április 04, 14:54:09 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

Itt a kettes verziód. Ne csináld! Szopni fogsz az összecsavarozással, a beázással...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #74343 Dátum: 2015 április 04, 13:03:31 »

20 évig bírja, ha komplett alját cserélsz. Mi a hosszú táv?


max ha nem viszed ki télen.
meg esőt is ritkán lát
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74342 Dátum: 2015 április 04, 12:54:27 »

Hosszútávon nem a stoppolgatás a nyerő.
20 évig bírja, ha komplett alját cserélsz. Mi a hosszú táv?

pecek
« Hozzászólás #74341 Dátum: 2015 április 04, 11:46:20 »

Kell csinálni oda egy foltot ahol rossz. 1 mm lemezből. A bordákat belekalapálni, és kész is van.


Hosszútávon nem a stoppolgatás a nyerő.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74340 Dátum: 2015 április 04, 11:06:48 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi
Kell csinálni oda egy foltot ahol rossz. 1 mm lemezből. A bordákat belekalapálni, és kész is van.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74339 Dátum: 2015 április 04, 10:04:26 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi
Olyan azért nagyon ritka, hogy a padlólemez szétrohadjon, és a fűtéscsatornák meg a napoleon épek legyenek...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
pecek
« Hozzászólás #74338 Dátum: 2015 április 04, 08:18:33 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi

Ha komolyan gondolod akkor két padlólemez + a két küszöb /kompletten/ +a tömítés csere.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74337 Dátum: 2015 április 03, 23:27:45 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #74336 Dátum: 2015 április 03, 19:36:47 »

A réz bekötőcsonkra merőlegesen,fúrsz egy menetes lyukat,és bele hajtasz egy csavart.Kb úgy képzeld el,mint egy villamos sorkapcsot vagy köznyelven "csokit",és mintha a karbi bekötőcsonkja lenne a csokiba befogandó vezeték.Ahogy a sorkapocsban rögzíti a vezetéket a csavar,itt úgy rögzíti a kis rézcsövet.És ha még biztosabbra akarsz menni,akkor valami speckó fémragasztóval még bele is ragasztod,és úgy húzod rá a csavart.

Az AC-ból és a karbiból is kicsúszhat.Nekem már mindkettőről jött le.És így lett megcsinálva.
Köszi szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #74335 Dátum: 2015 április 03, 19:34:32 »

Csakis kizárólag a bilincset kötöződróttal az átellenes csavarhoz. Így nyugodtan aludhatsz.

OK!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74334 Dátum: 2015 április 03, 19:34:21 »

Sziasztok! Hallottam olyanról ,hogy a karbinak a benzincső bekötőcsonkja ki szakadhat. Milyen megoldás van ennek elkerülése érdekében?
Valakinek ötlete ,megoldása? Esetleg fényképe róla? Köszönöm!
A réz bekötőcsonkra merőlegesen,fúrsz egy menetes lyukat,és bele hajtasz egy csavart.Kb úgy képzeld el,mint egy villamos sorkapcsot vagy köznyelven "csokit",és mintha a karbi bekötőcsonkja lenne a csokiba befogandó vezeték.Ahogy a sorkapocsban rögzíti a vezetéket a csavar,itt úgy rögzíti a kis rézcsövet.És ha még biztosabbra akarsz menni,akkor valami speckó fémragasztóval még bele is ragasztod,és úgy húzod rá a csavart.

Az AC-ból és a karbiból is kicsúszhat.Nekem már mindkettőről jött le.És így lett megcsinálva.
1303LS
« Hozzászólás #74333 Dátum: 2015 április 03, 19:08:17 »

Sziasztok! Hallottam olyanról ,hogy a karbinak a benzincső bekötőcsonkja ki szakadhat. Milyen megoldás van ennek elkerülése érdekében?
Valakinek ötlete ,megoldása? Esetleg fényképe róla? Köszönöm!
Csakis kizárólag a bilincset kötöződróttal az átellenes csavarhoz. Így nyugodtan aludhatsz.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #74332 Dátum: 2015 április 03, 18:53:15 »

Sziasztok! Hallottam olyanról ,hogy a karbinak a benzincső bekötőcsonkja ki szakadhat. Milyen megoldás van ennek elkerülése érdekében?
Valakinek ötlete ,megoldása? Esetleg fényképe róla? Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74331 Dátum: 2015 április 03, 10:11:55 »

Ha sokáig járatod, homok lesz a kavicsból Smiley

én is kavicsot használtam  de legközelebb kipróbálom a homokot

Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74330 Dátum: 2015 április 03, 09:51:46 »

Ilyen volt

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74329 Dátum: 2015 április 03, 09:42:01 »

Érdemes fémig lepucolni?
Köszi a válaszokat!
Üzenanyagtank felújító szett.http://www.oldtimerperfekt.hu/muhelyhirek/5-uzemanyagtank-felujitas.html
Ibaz hogy nem VW de én így csináltam:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74328 Dátum: 2015 április 03, 09:15:24 »

Éppen túl vagyok rajta. Először láncokkal próbáltam, nem az igazi. Kavics, csak zörög. és túl sokáig tart. A legjobb a száraz homok. Egy óra elég. Wink
én is kavicsot használtam  de legközelebb kipróbálom a homokot

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74327 Dátum: 2015 április 03, 06:01:37 »

Hazahoztam az üzemanyag tartályt, mert azt nem kell lakatolni.
Az is meglepett, hogy a mechanikus cucc berozsdásodott, és meg sem mozdul. De belenéztem az aljába, és valami iszonyat ronda trutyi van benne. Mit lehet vele kezdeni? Sóder és rázópad? Vagy valami oldószer esetleg?
És szeretném lefesteni is, mert most fehér. Mivel érdemes nekiállni? Flex-csiszoló korong páros jó lehet? Érdemes fémig lepucolni?
Köszi a válaszokat!
Éppen túl vagyok rajta. Először láncokkal próbáltam, nem az igazi. Kavics, csak zörög. és túl sokáig tart. A legjobb a száraz homok. Egy óra elég. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #74326 Dátum: 2015 április 02, 23:02:01 »

Ezt anno Dadan csinálta,és nála bevált.Csavaranyákat tenni bele,és felteni 24 órára a betonkeverőre.Gyönyörű fémtiszta lesz belül.

Ezeket a képeket is lementetted? Shocked
Kis kavicsokat tettem bele, kb. 1 kg tömegben, és elég volt 1 órát járatni.
A felfogatás nem volt egyszerű, de a képen lehet látni a módszert, és akkor le is írtam a fórumra, hogyan tartja meg a spanifer a tankot.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #74325 Dátum: 2015 április 02, 22:26:05 »

Ezt anno Dadan csinálta,és nála bevált.Csavaranyákat tenni bele,és felteni 24 órára a betonkeverőre.Gyönyörű fémtiszta lesz belül.
Köszi!
Laci! Most mehetek kölcsönkérni egy betonkeverőt!  Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #74324 Dátum: 2015 április 02, 22:24:46 »

sziasztok!
http://vbklub.net/szereles/pbmentes.htm
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74323 Dátum: 2015 április 02, 22:23:50 »

Hazahoztam az üzemanyag tartályt, mert azt nem kell lakatolni.
Az is meglepett, hogy a mechanikus cucc berozsdásodott, és meg sem mozdul. De belenéztem az aljába, és valami iszonyat ronda trutyi van benne. Mit lehet vele kezdeni? Sóder és rázópad? Vagy valami oldószer esetleg?
És szeretném lefesteni is, mert most fehér. Mivel érdemes nekiállni? Flex-csiszoló korong páros jó lehet? Érdemes fémig lepucolni?
Köszi a válaszokat!
Ezt anno Dadan csinálta,és nála bevált.Csavaranyákat tenni bele,és felteni 24 órára a betonkeverőre.Gyönyörű fémtiszta lesz belül.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.