www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 19:48:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14816130 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74451 Dátum: 2015 április 19, 19:44:59 »

Köszönöm szépen a segítségeteket. Csekkolok mindent amit írtatok! Előgyújtás OK!
Bite sőn! pusmogas

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74450 Dátum: 2015 április 19, 19:36:40 »

Azt nézd meg, hogy azt előgyújtás szabályzása működik-e.
Köszönöm szépen a segítségeteket. Csekkolok mindent amit írtatok! Előgyújtás OK!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74449 Dátum: 2015 április 19, 15:12:06 »

ÜdVW,

sikeresen újra él a bogarunk:) Feltettem egy 31 Pict 3 mas karbit:) Kicsit bénáztam vele, de ez rajtam múlt. Azóta pöccre indul és olyan alapjáratom lett mint egy diesel-es kocsinak. Sajnos a nagy gázra dadogás nem oldódott meg, de legalább holnap tudunk menni vele ( ha addig nem jön elő megint valami...)
Szép estét:)
Azt nézd meg, hogy azt előgyújtás szabályzása működik-e.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #74448 Dátum: 2015 április 19, 14:18:17 »

Ha a pillangószelep tengelye kicsit lóg, nem teljesen zár vissza a helyére. Ha ilyenkor állítasz alapjáratot, akkor utána, amikor néha zár rendesen, akkor lesz kevés a beállított alapjárati fordulatszám, és leáll.
Igen, szerintem is. Akartam ezt írni, de aztán nem írtam.
Sajnos csak egy perselyezés oldja meg ezt a problémát: Merki Pista
Utána megint jó lesz 30 évig.
Vagy szerezni kell egy olyan felső részt a karbihoz, aminél jó a tengely.
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 19, 16:59:04 írta sparkafer »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74447 Dátum: 2015 április 19, 13:00:13 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!
Ha a pillangószelep tengelye kicsit lóg, nem teljesen zár vissza a helyére. Ha ilyenkor állítasz alapjáratot, akkor utána, amikor néha zár rendesen, akkor lesz kevés a beállított alapjárati fordulatszám, és leáll.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #74446 Dátum: 2015 április 19, 11:51:04 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!

Ha hidegen is csinálja akkor mágneses leállító szelep. Én azzal szoktam szopni általában. Nézd meg hogy mozog-e mindig a bele. Nekem volt már nem egy ami kontaktos volt. Egyszer jó volt egyszer nem, aztán kibasztam belőle, raktam be másikat és jó lett. Lekopogom.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #74445 Dátum: 2015 április 19, 08:20:34 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!
falsot szív, szar a gyújtás.
én ezzel a kettővel találkoztam ilyen probléma esetén.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74444 Dátum: 2015 április 19, 08:19:25 »

Sziasztok! Segítségeteket kérem. Téma: 31PICT-3 karbi alapjárati problem.
Csak az alapjáratom szarakodik. A menetteljesítménnyel semmi gond nincs. Nem rángat húz rendesen minden fokozatban.
Ha menet közben lassításkor üresbe rakom le akar állni.Ezt gázfröccsel orvoslom.Ekkor alapjárat beáll ,majd kis idő után ismét le akar állni. Mi okozhatja? Üzemanyag szint? ,tűszelep? ,vagy csak simán beállítási probléma? Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74443 Dátum: 2015 április 18, 14:59:07 »

És próbálj valahol valami bontottat szerezni,mert újban nagyon húzós,ilyen 300-Euro körül van egy ilyen önindító.

inkább 150-180, de az is sok

Ugy tudom megoldodott.

Igen, holnap lesz biztos, ha felrakom!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #74442 Dátum: 2015 április 17, 17:42:46 »

És próbálj valahol valami bontottat szerezni,mert újban nagyon húzós,ilyen 300-Euro körül van egy ilyen önindító.
Ugy tudom megoldodott.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74441 Dátum: 2015 április 17, 17:07:40 »

Megdoglott az oninditom, azt mondja az ember nem erdemes vele foglalkozni. Semmilyen azonosito nem szerepel rajta, ezert szeretnem kinyomozni, hogy mi lehetett az eredeti cikkszama/azonositoja. Ha jol tevedek ez egy AUTOMATA typ4-bol valo, mik azok a modellek, amiket meg ilyennel szereltek? T2? 911?
És próbálj valahol valami bontottat szerezni,mert újban nagyon húzós,ilyen 300-Euro körül van egy ilyen önindító.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74440 Dátum: 2015 április 17, 17:06:28 »

Megis olyan
Ami automata váltós,legyen az bogár,T2-es,T3-as,typ3,typ4,azokban mind ilyen indítómotor van,a Kübelwagenekeben,a 914-es Porscheban a teljes gyártási periódus alatt,és a korai 911-es Porschekban is.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74439 Dátum: 2015 április 17, 16:36:15 »

A motor egyébként 96-os 1.6 i mexico, tanksapka gyári, bár levettem róla, de ugyanazt csinálta.Motorhoz nem lett nyúlva.Ősszel vettem, most lett kész külsőleg.
Első hosszú út pestre volt most a hétvégén.állítólag sokáig állt kb 6 évig egyhelyben.

lehet..
-ac
-üzemanyag szürő(mexikoiba ritkán cserélik eddig mindben gyári volt...
-szonda

első körbe

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető krisz77
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #74438 Dátum: 2015 április 17, 10:47:47 »

A motor egyébként 96-os 1.6 i mexico, tanksapka gyári, bár levettem róla, de ugyanazt csinálta.Motorhoz nem lett nyúlva.Ősszel vettem, most lett kész külsőleg.
Első hosszú út pestre volt most a hétvégén.állítólag sokáig állt kb 6 évig egyhelyben.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #74437 Dátum: 2015 április 17, 10:20:22 »

Cseréltél-e tanksapkát: kap-e levegőt az ürülő tartály?

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74436 Dátum: 2015 április 17, 09:49:44 »

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
lett felujitva?vagy hézagolva a fötengely ?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74435 Dátum: 2015 április 17, 09:47:05 »

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
Szia!
Túlmelegszik?
Nem elérhető krisz77
Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #74434 Dátum: 2015 április 17, 09:38:38 »

Sziasztok!
Kérném esetlges javaslatokat a problémára:kb 100Km után a motor kezd befulladni, mintha nem kapna elég üzemanyagot.
Nem áll le a motor, kuplungolás és alapjárat után a motor újra felpörög, de ismét befullad......fél órás pihenő után megint nincs gond!!
Többször is megcsinálta ezt!Gyertya gond lehet?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74433 Dátum: 2015 április 17, 09:15:20 »

Szerintm az nem olyan
Megis olyan

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74432 Dátum: 2015 április 15, 23:10:45 »

Én is igy tudom.A félautomata bogár váltoja olyan mint a typ4 automatájé.
ja meg a régi 911 is

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #74431 Dátum: 2015 április 15, 23:00:20 »

Szerintm az nem olyan
Én is igy tudom.A félautomata bogár váltoja olyan mint a typ4 automatájé.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74430 Dátum: 2015 április 15, 22:58:21 »

A typ4-es önindító,meg az automata bogár önindítója azonos én úgy tudom.Nekem két automata váltós bogaram van,és legalábbis nekem azt mondták,hogy az önindítóim jók,vagy azonosak a typ4-esben lévőkkel.
Szerintm az nem olyan

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74429 Dátum: 2015 április 15, 22:38:59 »

Megdoglott az oninditom, azt mondja az ember nem erdemes vele foglalkozni. Semmilyen azonosito nem szerepel rajta, ezert szeretnem kinyomozni, hogy mi lehetett az eredeti cikkszama/azonositoja. Ha jol tevedek ez egy AUTOMATA typ4-bol valo, mik azok a modellek, amiket meg ilyennel szereltek? T2? 911?
A typ4-es önindító,meg az automata bogár önindítója azonos én úgy tudom.Nekem két automata váltós bogaram van,és legalábbis nekem azt mondták,hogy az önindítóim jók,vagy azonosak a typ4-esben lévőkkel.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #74428 Dátum: 2015 április 15, 22:29:11 »

Megdoglott az oninditom, azt mondja az ember nem erdemes vele foglalkozni. Semmilyen azonosito nem szerepel rajta, ezert szeretnem kinyomozni, hogy mi lehetett az eredeti cikkszama/azonositoja. Ha jol tevedek ez egy AUTOMATA typ4-bol valo, mik azok a modellek, amiket meg ilyennel szereltek? T2? 911?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74427 Dátum: 2015 április 15, 17:19:19 »

Legyen oly kedves valaki és rakja be azt a képet amin szerepel az össze csapágyméret a bogáron.

Köszönöm.
váci bogarasoknál:
http://vbklub.net/csapagy/3.jpg

http://vbklub.net
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74426 Dátum: 2015 április 15, 17:16:36 »

Legyen oly kedves valaki és rakja be azt a képet amin szerepel az össze csapágyméret a bogáron.

Köszönöm.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74425 Dátum: 2015 április 14, 13:26:58 »

Én még nem iratkoztam be a fúvóka tantárgyra, annak előfeltétele a szívócsőcsere vizsga kredit nem?
Nem feltétlenül, de javítja az esélyeket. Smiley
(Sima gyári Solexeken is volt többféle konfiguráció motorméret, torokméret és aktuális célok szerint, nem kell ahhoz dupla Weber.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #74424 Dátum: 2015 április 14, 13:17:48 »

Nézd meg a fúvókákat is, mik vannak benne... önmagában a torokméret nem jelent jobb gyorsulást... sőt.
Én még nem iratkoztam be a fúvóka tantárgyra, annak előfeltétele a szívócsőcsere vizsga kredit nem?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74423 Dátum: 2015 április 14, 10:14:27 »

Szia, köszi a tippeket:)
Nagyjából annyit kellene még kibírnia a bogárnak amíg elkészül a busz (hogy legalább egy autó menjen), illetve még az államvizsgát is megvárhatná... Utána első dolgom lesz amennyire csak tudom átnézni, beállítani és megismerni... Nekem a 34-es karbi nagyon nagyon el van kopva (a fogazott tárcsa fogain lényegében lecsúszott a csavar, a tengelynél csöpögött ki a benzin annyira lógott stb) és volt itthon egy 31-es ami kvázi tökéletes így nem annyira volt kérdés, hogy kicseréljem-e. Mondjuk az érdekes, hogy az átalakító nem megy fel csak úgy mert egy nagyobb gáz után nem engedte (volna) vissza a gázkart, mert a gyorsítómembránhoz menő kis kar odaszorult volna a fedeléhez... de egy kis rábeszélés után azért összeállt a kép...
Egyébként most a hétvégén megtett ~200 km alatt egészen szépen ment a kocsi, bár kicsit kevésbé gyorsult mint a 34-es karbival, de az alapjárat továbbra is bombabiztos, és talán a fogyasztás is kicsit kedvezőbb lesz(van honnan javulni...).
Én is eléggé laikus pöcs vagyok, de szeretnék egyszer majd nem laikussá válni:)
Nézd meg a fúvókákat is, mik vannak benne... önmagában a torokméret nem jelent jobb gyorsulást... sőt.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74422 Dátum: 2015 április 14, 00:43:52 »

Nálam laikusabb pöcs nincs a témában, de ugyanezt szívtam végig azzal, hogy kitartottam a pict 34 mellett. Ami nekem segített megoldani a hezitálást:
http://www.vw-resource.com/hestate4.html

Szépen végigmentem [nyissz]

Szia, köszi a tippeket:)
Nagyjából annyit kellene még kibírnia a bogárnak amíg elkészül a busz (hogy legalább egy autó menjen), illetve még az államvizsgát is megvárhatná... Utána első dolgom lesz amennyire csak tudom átnézni, beállítani és megismerni... Nekem a 34-es karbi nagyon nagyon el van kopva (a fogazott tárcsa fogain lényegében lecsúszott a csavar, a tengelynél csöpögött ki a benzin annyira lógott stb) és volt itthon egy 31-es ami kvázi tökéletes így nem annyira volt kérdés, hogy kicseréljem-e. Mondjuk az érdekes, hogy az átalakító nem megy fel csak úgy mert egy nagyobb gáz után nem engedte (volna) vissza a gázkart, mert a gyorsítómembránhoz menő kis kar odaszorult volna a fedeléhez... de egy kis rábeszélés után azért összeállt a kép...
Egyébként most a hétvégén megtett ~200 km alatt egészen szépen ment a kocsi, bár kicsit kevésbé gyorsult mint a 34-es karbival, de az alapjárat továbbra is bombabiztos, és talán a fogyasztás is kicsit kedvezőbb lesz(van honnan javulni...).
Én is eléggé laikus pöcs vagyok, de szeretnék egyszer majd nem laikussá válni:)
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 14, 07:51:03 írta Protheus »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74421 Dátum: 2015 április 14, 00:37:27 »

[nyissz, mert idezni azt nem tudok.]
Már nem hezitál. Most eltömődött az előmelegítő, és kifúj.
Grin
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 14, 07:50:27 írta Protheus »

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #74420 Dátum: 2015 április 13, 23:23:32 »

ÜdVW,

sikeresen újra él a bogarunk:) Feltettem egy 31 Pict 3 mas karbit:) Kicsit bénáztam vele, de ez rajtam múlt. Azóta pöccre indul és olyan alapjáratom lett mint egy diesel-es kocsinak. Sajnos a nagy gázra dadogás nem oldódott meg, de legalább holnap tudunk menni vele ( ha addig nem jön elő megint valami...)
Szép estét:)

Nálam laikusabb pöcs nincs a témában, de ugyanezt szívtam végig azzal, hogy kitartottam a pict 34 mellett. Ami nekem segített megoldani a hezitálást:
http://www.vw-resource.com/hestate4.html

Szépen végigmentem:
Karbi pillangószelep beállítás (becsavaros, hogy egy a4-es papírt ki tudj húzni szakadás nélkül, és onnan be fél fordulat),
levegő és benzincsavar, egyenletes alapjárat legyen.
Gyújtás egyes hengerre a második ékszíjtárcsa jelre, álmomban is megy.
amikor járt, fals megszüntetése: jobb oldalon a gumitömítésnél, és a karbi alatt!! Dupla tömítés, sok zsír kintről, perselyezett menetek (vcoil rulez), megcsiszolt szívócső és karbitalp, mert mindkettő görbe volt.
kondi és megszakító csere, megszakító beállítás.
Autó felgyújtása, megszakító szétégetve, új megszakítóval ugyanez. (mondom, laikus fasz, gyújtáson volt, és belenyúltam csavarhúzóval...)
Közben folyamatos próba, és midig szar volt, hol alapjárat nem volt, hol felpörgött, hol nem ment középgázon, hol feketét füstölt.
Aztán komplett elosztó csere, mert minden irányba lógott a tengelye.
Aztán AC csere, mert nem szállított eleget, és 1-2 perc padlógázas menet után kiürült az úszóház, és csak alapjáraton ment, vagy úgy se.
Végül gyertya és kábelcsere, és trafócsere.

Stroboszkóp vásárlás, a zárásszög intézményének  megismerése, a stroboszkóp használatának megtanulása.

Már nem hezitál. Most eltömődött az előmelegítő, és kifúj.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74419 Dátum: 2015 április 12, 20:30:35 »

a tükreimet folyton behajtja a menetszél, van erre valami jó megoldás? talbot tükör és a nem száguldozás nem játszik  Grin
Tisztítsad le a csapokat benzinnel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #74418 Dátum: 2015 április 12, 11:59:06 »

a tükreimet folyton behajtja a menetszél, van erre valami jó megoldás? talbot tükör és a nem száguldozás nem játszik  Grin
Nincs bezsírozva a csap? Nekem akkor csapkodta be rendszeresen...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #74417 Dátum: 2015 április 11, 21:01:23 »

a tükreimet folyton behajtja a menetszél, van erre valami jó megoldás? talbot tükör és a nem száguldozás nem játszik  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
pecek
« Hozzászólás #74416 Dátum: 2015 április 11, 08:28:34 »

sikerült nyitni többször is, de a kart hátra kell húzni és még két emberes
van még mit csinálni vele...

Ez most már beállítás kérdése A bowdenház nem sérült? Esetleg nem támaszkodik a kar és a zár között, fotó kéne a doboz és a kar valamint a zárról akkor többet tudok mondani .Küld a privát e-mailomra.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #74415 Dátum: 2015 április 10, 20:32:48 »

Sziasztok,

segítséget kérnék motorszerelés témakörben, eléggé kezdő bogarasként:)
...

ÜdVW,

sikeresen újra él a bogarunk:) Feltettem egy 31 Pict 3 mas karbit:) Kicsit bénáztam vele, de ez rajtam múlt. Azóta pöccre indul és olyan alapjáratom lett mint egy diesel-es kocsinak. Sajnos a nagy gázra dadogás nem oldódott meg, de legalább holnap tudunk menni vele ( ha addig nem jön elő megint valami...)
Szép estét:)
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74414 Dátum: 2015 április 10, 20:10:40 »

hi
ma reggel nem tudtam kinyitni a bogi csomagtér ajtaját
tegnap este még jó volt
hogyan kellene próbálkozni?
köszi
sikerült nyitni többször is, de a kart hátra kell húzni és még két emberes
van még mit csinálni vele...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74413 Dátum: 2015 április 10, 17:45:25 »

Ma próbakört mentem a szép íven forduló Ferdinánddal, és nem gyorsított, alig akart menni gázadásra. Nem akartam nagy melóba fogni a főfúvókát megnéztem, és talán volt benne valami. Drótot átdugtam rajta, és összeraktam. A következő körben már jól ment. Vissza álltam és várom a holnapot.
pecek
« Hozzászólás #74412 Dátum: 2015 április 10, 12:03:57 »

ezt kellett volna csinálni nekem is... amikor még nyílt  Wink

A kart 2 db poszegeccsel + 1 db lemezcsavarral kell rögzíteni de arra figyelj ,hogy az alsó csavart egy tartóba kell csavarni ami rögzítve van a kasztnihoz.És maga a doboz se mozogjon.
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.