www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 18:29:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14815262 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #74371 Dátum: 2015 április 07, 08:17:28 »

az akksiról a kocsira szerintem tuti a testelés, de mérjek ellenállást köztük?

már az egyik oldali index is levágja, és egy fényszóró is. kivettem minden biztosítékot és egyet felváltva kezdtem minden helyre betenni és kapcsolni a fogyasztókat
a lámpakapcsoló saruihoz nem fértem hozzá, de annak a sarui lesznek a következők és megnézem a villogó relét meg ami vészvillogóét. meg a sarukat megpucolom a biztitáblán
ha ez sem segít talán kiveszem az első vagy hátsó indexet hátha csak az egyikkel van gond.. vagy kiderül hogy az első sárvédő testelése hiányzik..?

jaa, belső világítás 3 éve tönkrement mikor volt egy kis ütközés. és nem tudom kivenni a búrát mert be van szorulva, de lehet kibányászom, valamit úgyis kéne már kezdeni vele.
ma délutánra szabit vettem ki, hogy hazahozzam a kocsit. bízom benne hogy ez menni fog de ha nem tudom megoldani a hibát, lehet holnapra is kérek és kérem a segítséget Smiley
Nagyon nagyon összeégett kábelköteg szaga van. A hátsó ülés alatt a lukon bebújó részt még megnézhetnéd, nem-e ott dörzsölete vágta el a lemez a szigetelést. De mivel cserélted a fesszabot, így ott volt már mozgatva, szóval valami változott volna.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74370 Dátum: 2015 április 07, 08:16:26 »

az akksiról a kocsira szerintem tuti a testelés, de mérjek ellenállást köztük?

már az egyik oldali index is levágja, és egy fényszóró is. kivettem minden biztosítékot és egyet felváltva kezdtem minden helyre betenni és kapcsolni a fogyasztókat
a lámpakapcsoló saruihoz nem fértem hozzá, de annak a sarui lesznek a következők és megnézem a villogó relét meg ami vészvillogóét. meg a sarukat megpucolom a biztitáblán
ha ez sem segít talán kiveszem az első vagy hátsó indexet hátha csak az egyikkel van gond.. vagy kiderül hogy az első sárvédő testelése hiányzik..?

jaa, belső világítás 3 éve tönkrement mikor volt egy kis ütközés. és nem tudom kivenni a búrát mert be van szorulva, de lehet kibányászom, valamit úgyis kéne már kezdeni vele.
ma délutánra szabit vettem ki, hogy hazahozzam a kocsit. bízom benne hogy ez menni fog de ha nem tudom megoldani a hibát, lehet holnapra is kérek és kérem a segítséget Smiley
Fényszórók környékét nézd meg, nincs-e ott zárlat. Mivel fényszóró ill. index a bibis, elöl lesz szerintem a baj, vagy a lámpakapcsolóval. Valahol lezár testre.
(Most ez a menő, nekem múlt héten az OFF-on a benzinszivattyún ment el a test...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74369 Dátum: 2015 április 07, 08:05:12 »

az akksiról a kocsira szerintem tuti a testelés, de mérjek ellenállást köztük?

már az egyik oldali index is levágja, és egy fényszóró is. kivettem minden biztosítékot és egyet felváltva kezdtem minden helyre betenni és kapcsolni a fogyasztókat
a lámpakapcsoló saruihoz nem fértem hozzá, de annak a sarui lesznek a következők és megnézem a villogó relét meg ami vészvillogóét. meg a sarukat megpucolom a biztitáblán
ha ez sem segít talán kiveszem az első vagy hátsó indexet hátha csak az egyikkel van gond.. vagy kiderül hogy az első sárvédő testelése hiányzik..?

jaa, belső világítás 3 éve tönkrement mikor volt egy kis ütközés. és nem tudom kivenni a búrát mert be van szorulva, de lehet kibányászom, valamit úgyis kéne már kezdeni vele.

Szerdán déltől ráérek egészen este 10-ig. Autó van, műszer van. Nézzünk rá.
ma délutánra szabit vettem ki, hogy hazahozzam a kocsit. bízom benne hogy ez menni fog de ha nem tudom megoldani a hibát, lehet holnapra is kérek és kérem a segítséget Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74368 Dátum: 2015 április 07, 07:54:42 »

Ilyenkor az indítómotor sem szokott jó lenni, mert annak is nagy az áramfelvétele.

ha rossz a testkábel és gázbovdenen kapja a testet minden
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74367 Dátum: 2015 április 07, 07:32:31 »

Úgy tűnik, hogy az áram elmenetel arányban van a felvett teljesítménnyel. Nekem az a furcsa, hogy nem azonnal jön vissza, mintha valaminek ki kellene hűlnie, vagy mittudomén.
Igen én is ezen gondolkoztam. Pl ha rossz a testkábel és gázbovdenen kapja a testet minden. Fényszórót 2x 55 W és  vészvillógót 4x21 W már nem bírja el.

Mérni kell, és nézni.

Szerdán déltől ráérek egészen este 10-ig. Autó van, műszer van. Nézzünk rá.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74366 Dátum: 2015 április 07, 05:30:45 »

Úgy tűnik, hogy az áram elmenetel arányban van a felvett teljesítménnyel. Nekem az a furcsa, hogy nem azonnal jön vissza, mintha valaminek ki kellene hűlnie, vagy mittudomén.
Amit megnéznék (kicsitől a nagyobb probléma felé):
- biztosítéktábla, ahova megy a vastag piros a gyújtáskacsolóról, nincs-e oxidáció
- belső világítás letestelhet-e
- saruk elég szorosak-e az elosztóknál, kapcsolókon
- kapcsolók tesztelése (világítás. vészvillogó, gyújtás).

én még zárlatos lámpakapcsolóra tippelek, mert az indextől beszarik, de a két féklámpától és a helyzetjelzőktől nem, így talán nem az elektromos fogyasztók nagysága számít, de nemtudom..
nincs valakinek kölcsön északpest és Verőce között útbaesve egy jó lámpakacsolója after bogiba?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74365 Dátum: 2015 április 06, 22:37:22 »

A hátulró előre jövő vezeték a műszerfalnál az és annak elágazásainál laza a saru. Onnan mehet tovább a gyújtáskapcsolóhoz. Fogóval finoman nyomkodd meg a lámpakapcsoló és gyújtáskapcsoló sarujait.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74364 Dátum: 2015 április 06, 22:35:57 »

ki ért itt villanyászathoz?

Lehet hogy az előre menö vezetékek összeégtek a kötegben.Erössen zárlatgyanús.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74363 Dátum: 2015 április 06, 21:58:42 »

ki ért itt villanyászathoz?
nem tudtunk hazajönni a bogárral Undecided
nem biztos hogy összefüggő előzmény, hogy egyre sűrűbben hallottam, hogy kattog a feszszabályzó. mondjuk talán egy hónapja kezdte, de mindig csak hétvégén használtuk, azóta is elsőre indul, akksi nem merült le. utoljára tegnap mentünk vele több megállással vagy 100 km-t, nem volt semmi gond, mindig fél fordulatra indult, fényszórót, indexet használtuk. aztán kint parkoltunk az utcán.

Ma délután indultunk haza, ugyanúgy elsőre indult mint eddig. kiértünk a faluból, eddig helyzetjelzővel mentünk, felkapcsoltam a fényszórót és leállt a kocsi.
néha volt már olyan, (mondjuk évente egyszer) hogy egyszercsak elment az áram. ha megmozgattam az akksin a sarukat minden visszajött és mehettünk tovább. gondoltam, most is ez a helyzet. megmozgattuk, egy idő után visszajött az áram (mármint újra világít fél perc múlva a két kis lámpa a műszerben, lehet újra indítani) de nem egyből. indultunk tovább.
megint felkapcsolom a fényszórót, és elmegy minden áram, motor leáll. miafranc Huh Shocked
lámpakapcsolót kikapcsolom, kicsit várunk, újra nézem, van áram, újra beindul. kipróbálom a vészvillogót, akkor is minden elsöétül. basszus. újra várunk, újra lesz áram, beindul, kicsit pörgetem a motort egyhelyben indexelek, újra minden sötét. basszameg.
csak egy km-t jöttünk apóséktól, úgyhogy visszafordultunk, fényszóró és index nélkül lehetett közlekedni, helyzetjelző világított. gondoltam, hátha egy ideje nem volt töltés, akksiban eddig tartott a szufla. bár megmértem, akksiban álló motornál volt 12,3 V. járó motornál elfelejtettem mérni.
akksit töltőre tettük. volt nálam egy tartalék fesszab, már úgyis ki akartam cserélni, hát itt az ideje, nem is tartott sokáig. Az egyik akksi pluszra menő vastag vezeték tavaly kiszakadt a kis saruból, az elítélhető módon csak a saru mellé volt beszorítva. most kapott egy új sarut szépen. csatlakozókat is megsmirgliztem, de nem voltak csúnyák. biztosítékokat végignéztem, nem volt szakadt.

Akksit visszatettük, közben 12,7re töltődött, és megmértük járó motornál emelt fordulaton 14V fölött volt kicsivel a töltés az akksin, tehát az új fesszab jó.
azonban a jelenség ugynaz Undecided akár járó, akár álló motornál ha egyedül a fényszórót, vagy a vészvillogót, vagy az egyik indexet bekapcsolom, azonnal minden áram elmegy. de a helyzetjelzők, a féklámpák, a rádió egyszerre is működik, önindító tökéletesen teker indítózáskor. az ő kocsijukból átraktuk az akksit, azzal ugyanezt csinálja, tehát az sem lehet rossz.

mi az isten lehet ez? valami testkábel?
most náluk hagytuk a kocsit, de holnap el kell hoznom Verőcéről és kezdeni ezzel valamit.
eddig annyi tippet kaptam, hátha az akksi testkábele vagy a töltőkábel lehet szar. holnap megnézem, de a fonott testkábel tök jónak néz ki, a kocsiszekrényhez fixen csatlakozik. a fesszabra menő csatlakozók egészségesek.

én még zárlatos lámpakapcsolóra tippelek, mert az indextől beszarik, de a két féklámpától és a helyzetjelzőktől nem, így talán nem az elektromos fogyasztók nagysága számít, de nemtudom..
nincs valakinek kölcsön északpest és Verőce között útbaesve egy jó lámpakacsolója after bogiba?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74362 Dátum: 2015 április 05, 20:39:41 »

Megorultem azt hittem megtalaltad a megoldast.kimentem de voltam oly ugyes h visszaraktam :-( :-)
Valaki nyomja ki a kuplung pedált te meg nézd meg hátul mozog e akar.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74361 Dátum: 2015 április 05, 20:36:05 »

Megorultem azt hittem megtalaltad a megoldast.kimentem de voltam oly ugyes h visszaraktam :-( :-)
Pedig én ott keresgélnék.Ilyen hibáknál mindig az az első kérdés mit csináltam a hiba elött?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #74360 Dátum: 2015 április 05, 19:58:48 »

Nem emell ki a kuplung     kevés a fékolaj     jut eszembe levetted az önindítót nem raktad vissza a munkahenger tartóját ami az önindítóval van felfogatva.
Megorultem azt hittem megtalaltad a megoldast.kimentem de voltam oly ugyes h visszaraktam :-( :-)
« Utoljára szerkesztve: 2015 április 05, 20:31:16 írta drflexes »

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74359 Dátum: 2015 április 05, 19:13:11 »

Jaaa, hogy ez olajos?
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #74358 Dátum: 2015 április 05, 18:59:49 »

Sziasztok!

Szívócsövet kell, hogy ki- és beszereljek, több okból is. 1,6 dupla szívó, szimpla előmelegítő.

Eddig azt tudtuk, hogy ha a motort nem akarom kiszedni, márpedig nem akarom, akkor a szívócső kiszereléséhez ki kell szedni a dinamót, az elosztót, a benzinpumpát, a karbit, magyarul kipucolni mindent előle, és akkor kijön. Feltéve, ha előtte valamelyik oldalt megbontottam, és csak egy kanyarkiflit hagyok bent a motortérben.


https://www.youtube.com/watch?v=ynd0yvKuArg

Megnéztem ezt a videót, és ha jól értem, a fentiek helyett az van, hogy a dinamótalp tőcsavarjait kivéve a talpat a dinamó alól kivéve, nagy pusztítás nélkül kifér. A bal oldalát megbontva, a jobb felét a kanyarszívócsövestül kiszedve. Jól értem, mert akkor csak az első lemez van útban. és tényleg meg lehet csinálni egy lépésben.

Csinált már ilyet valaki? Hogy szoktátok?



Igen én kiszedtem karbit, generátort, benzinpumpàt,  takaró lemezeket és egyik oldalán a szívó csonkot akkor kijön simán a cucc Smiley
1303LS
« Hozzászólás #74357 Dátum: 2015 április 05, 18:53:09 »

Nem emell ki a kuplung     kevés a fékolaj     jut eszembe levetted az önindítót nem raktad vissza a munkahenger tartóját ami az önindítóval van felfogatva.
Jaaa, hogy ez olajos?
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #74356 Dátum: 2015 április 05, 18:26:01 »

Ha a gepjarmu jaro motornal nem veszi a sebessegekez az milyen hiba?
Nem emell ki a kuplung     kevés a fékolaj     jut eszembe levetted az önindítót nem raktad vissza a munkahenger tartóját ami az önindítóval van felfogatva.

Aki nem lép egyszerre......
1303LS
« Hozzászólás #74355 Dátum: 2015 április 05, 18:07:55 »

Jaj ne haragudj.ez egy nem sokeve acsorgo t3 igen.a fura az h tegnap oke volt ma meg nem tudtam berakni sebessegbe.
Akkor bovden, bovdenkülső, kinyomóvilla. Ha változott a pedálérzés akkor főleg.
Vagy beszorult valami levált tárcsadarab és az hajtja a váltót kinyomva is. Sebességbe téve indítózva lesz ott még diagnosztikázást segítő esemény.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #74354 Dátum: 2015 április 05, 17:59:46 »

Nagy vagy kicsi. User vagy hardver. De lehet más is.
A félautomata bogár akkor....
Ha....
Ha...
Ha..
Jaj ne haragudj.ez egy nem sokeve acsorgo t3 igen.a fura az h tegnap oke volt ma meg nem tudtam berakni sebessegbe.

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74353 Dátum: 2015 április 05, 17:22:46 »

Olyan azért nagyon ritka, hogy a padlólemez szétrohadjon, és a fűtéscsatornák meg a napoleon épek legyenek...
at kell nézni komolyabban, de a fűtés nagyon jo, es ajtok is tokeletesen zarodnak
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #74352 Dátum: 2015 április 05, 17:16:49 »

Nekem is meg kéne a tartót csinálnom.  Undecided

Én csináltattam, és harmadjára, egy második lakatos meg is csinálta, közel jóra...   Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #74351 Dátum: 2015 április 05, 17:14:35 »

Ha a gepjarmu jaro motornal nem veszi a sebessegekez az milyen hiba?
Nagy vagy kicsi. User vagy hardver. De lehet más is.
A félautomata bogár akkor....
Ha....
Ha...
Ha..
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #74350 Dátum: 2015 április 05, 16:57:33 »

Ha a gepjarmu jaro motornal nem veszi a sebessegekez az milyen hiba?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74349 Dátum: 2015 április 05, 15:53:17 »

Az 1200 -es felirat után ez is elkészült és a helyére került Wink
Nekem is meg kéne a tartót csinálnom.  Undecided
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74348 Dátum: 2015 április 05, 13:26:15 »

Az 1200 -es felirat után ez is elkészült és a helyére került Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74347 Dátum: 2015 április 05, 11:24:49 »

(minek kéne itt biztosítani a meglazulás ellen? önzáró anya? )

Eredetileg koronás anya sasszeggel, ha újabb típusú a gömbfej és nincs rajta luk, akkor önzáró anya.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #74346 Dátum: 2015 április 04, 22:52:02 »

Mostanában minden hétvégén 1-2 óra szmb van a bogáron.
4 héttel ezelőtt a bal hátsó kerék felől fémes súrlódó hangot hallottam a kanyarokban. Dísztárcsa le sasszeg eléggé meg volt gyötörve, kibányásztam. Nyúlók a 36-as célszerszámért, de előtte rápróbáltam kézzel. Legnagyobb meglepetésemre könnyedén lejött. Megtaláltam a hang forrását dobfék néha hozzáért a féklaphoz.

Ha már leszedtem fékdobot kitakarítottam, mozgó alkatrészeket megkentem. Dob vissza, anyát tisztességesen meghúztam és új sasszeggel biztosítottam.

3 héttel korábban: Generátor kilehelte a lelkét. Vasárnap éjjel már nem álltam neki. Hét közben esélytelen a javítás, reggeltől estig meló. 1 hét bogár nélkül. Sad
Szombatra kezemben egy generátor ami töltött. Tehát csak kiveszem a döglöttet és be a "működőt". Szombaton kézbe véve a cseredarabot látom hűtőventilátor sérült. A fene... Irány a gumis hátha van 36-os feje a légkulcshoz. A másodiknak volt, venti csere 5 perc alatt. Pénzt nem fogad el, legközelebb sört viszek neki.
Beépítés, indítás. Csapágyhangtól nem hallom a motort, ékszíj lazábravétel, na valamivel jobb. Ékszíjtárcsa le csapágyba a zsír belekövülve. Teflonos olajjal megpuhítottuk, 2 hetet csak kibír így. (jövőhéten viszem a régi generátort felújíttatni)

Szerda magasságában jobb első keréktől erősödő csapágyhangot hallok (nem lehet nincs 2000 km óta benne). Péntekre már elől is van motor szintű a zaj. Egyenesfutása megszűnt a bogárnak, folyamatosan korrigálni kell apró mozdulatokkal. Ma végre akadt egy kis időm felemeltem a jobb elejét, fél centi lógása van a keréknek. Tengelyvégről kupak le, kerékmozgatás, anya alatt lötyög az alátét. Anya le, alátét le, hoppá ez nem rá való alátét és miért van kettő rajta?
Moog csapágy ki, de csak a külső, belsőre nincs időm. Csapágy szinte száraz, kipucolom de látom ez már kuka lesz. Újra zsírzom mehet vissza a helyére. Alátét helyére teszek másikat ez legalább passzol, ha nem is gyári. Beállítom ez még mindig lötyög. Apámat megkérem jöjjön át mozgassa én aláfekszem és megnézem hol a baj. Nézzük lötyög a komplett tengelycsonk, alsó és felső gömbfejen az anya laza. Meghúzom lötyögés megszűnt. (minek kéne itt biztosítani a meglazulás ellen? önzáró anya? )

Ezek után felemeltem a bal elejét is, ott még rosszabb volt a helyzet.

Este megvolt a tesztkör. Jó lett, de a csapágycserét majd meg kell ejtenem. Ha alapjáraton gurulok akkor hallom a hangját.

« Utoljára szerkesztve: 2015 április 04, 22:55:00 írta abes »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74345 Dátum: 2015 április 04, 15:05:02 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?


köszi
Alumínium? Réz? Műanyag? Cheesy
Én a vasat preferálnám. Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74344 Dátum: 2015 április 04, 14:54:09 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

Itt a kettes verziód. Ne csináld! Szopni fogsz az összecsavarozással, a beázással...

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #74343 Dátum: 2015 április 04, 13:03:31 »

20 évig bírja, ha komplett alját cserélsz. Mi a hosszú táv?


max ha nem viszed ki télen.
meg esőt is ritkán lát
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74342 Dátum: 2015 április 04, 12:54:27 »

Hosszútávon nem a stoppolgatás a nyerő.
20 évig bírja, ha komplett alját cserélsz. Mi a hosszú táv?

pecek
« Hozzászólás #74341 Dátum: 2015 április 04, 11:46:20 »

Kell csinálni oda egy foltot ahol rossz. 1 mm lemezből. A bordákat belekalapálni, és kész is van.


Hosszútávon nem a stoppolgatás a nyerő.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74340 Dátum: 2015 április 04, 11:06:48 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi
Kell csinálni oda egy foltot ahol rossz. 1 mm lemezből. A bordákat belekalapálni, és kész is van.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #74339 Dátum: 2015 április 04, 10:04:26 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi
Olyan azért nagyon ritka, hogy a padlólemez szétrohadjon, és a fűtéscsatornák meg a napoleon épek legyenek...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
pecek
« Hozzászólás #74338 Dátum: 2015 április 04, 08:18:33 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi

Ha komolyan gondolod akkor két padlólemez + a két küszöb /kompletten/ +a tömítés csere.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #74337 Dátum: 2015 április 03, 23:27:45 »

71-es bogár padlólemez teljesen kuka, legalábbis az elején.
viszont ha a küszöb okés, és mondjuk a karosszéria leemelése nélkül szeretném javítani, akármilyen lemezzel
1. lehetséges-e? persze h igen

2. milyen anyagot javasolnátok a célra?
ha olcsón akarom akkor nem a gyári padlólemezre gondolok, hanem valami 1-es; 2-es anyagra, mit érdemes?

3.gondolom ha hosszabb távon gondolkodunk akkor érdemesebb lenne leszedni a tetejét
mennyibe kerül egy komplett alváz felújítás? rendes padlólemezekkel, és a fékek is benne vannak

köszi
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74336 Dátum: 2015 április 03, 19:36:47 »

A réz bekötőcsonkra merőlegesen,fúrsz egy menetes lyukat,és bele hajtasz egy csavart.Kb úgy képzeld el,mint egy villamos sorkapcsot vagy köznyelven "csokit",és mintha a karbi bekötőcsonkja lenne a csokiba befogandó vezeték.Ahogy a sorkapocsban rögzíti a vezetéket a csavar,itt úgy rögzíti a kis rézcsövet.És ha még biztosabbra akarsz menni,akkor valami speckó fémragasztóval még bele is ragasztod,és úgy húzod rá a csavart.

Az AC-ból és a karbiból is kicsúszhat.Nekem már mindkettőről jött le.És így lett megcsinálva.
Köszi szépen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74335 Dátum: 2015 április 03, 19:34:32 »

Csakis kizárólag a bilincset kötöződróttal az átellenes csavarhoz. Így nyugodtan aludhatsz.

OK!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #74334 Dátum: 2015 április 03, 19:34:21 »

Sziasztok! Hallottam olyanról ,hogy a karbinak a benzincső bekötőcsonkja ki szakadhat. Milyen megoldás van ennek elkerülése érdekében?
Valakinek ötlete ,megoldása? Esetleg fényképe róla? Köszönöm!
A réz bekötőcsonkra merőlegesen,fúrsz egy menetes lyukat,és bele hajtasz egy csavart.Kb úgy képzeld el,mint egy villamos sorkapcsot vagy köznyelven "csokit",és mintha a karbi bekötőcsonkja lenne a csokiba befogandó vezeték.Ahogy a sorkapocsban rögzíti a vezetéket a csavar,itt úgy rögzíti a kis rézcsövet.És ha még biztosabbra akarsz menni,akkor valami speckó fémragasztóval még bele is ragasztod,és úgy húzod rá a csavart.

Az AC-ból és a karbiból is kicsúszhat.Nekem már mindkettőről jött le.És így lett megcsinálva.
1303LS
« Hozzászólás #74333 Dátum: 2015 április 03, 19:08:17 »

Sziasztok! Hallottam olyanról ,hogy a karbinak a benzincső bekötőcsonkja ki szakadhat. Milyen megoldás van ennek elkerülése érdekében?
Valakinek ötlete ,megoldása? Esetleg fényképe róla? Köszönöm!
Csakis kizárólag a bilincset kötöződróttal az átellenes csavarhoz. Így nyugodtan aludhatsz.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #74332 Dátum: 2015 április 03, 18:53:15 »

Sziasztok! Hallottam olyanról ,hogy a karbinak a benzincső bekötőcsonkja ki szakadhat. Milyen megoldás van ennek elkerülése érdekében?
Valakinek ötlete ,megoldása? Esetleg fényképe róla? Köszönöm!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.189 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.