www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Május 18, 00:59:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht kemping, Balatonalmádi
2021.06.11-13
916135 Hozzaszólás 215 Témában írta 1592 Felhasználó
Legújabb tag: zond
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 1997
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7045694 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12041


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79676 Dátum: 2020 Május 25, 19:22:06 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Töbször volt ilyen problémám. Ha gyenge az akku akkor figyeltem meg ezt a jelenséget. Mindig van 13-as kulcs odakészítve. Tönkre vágja az akkut egy ilyen. Lekapod a sarut és hallod, ahogy vissza megy a blendix.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79675 Dátum: 2020 Május 25, 16:47:54 »

Ha néha megragad a bendix (indítás után nem enged el 1-2 másodpercig), akkor mit tegyek?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14302

« Hozzászólás #79674 Dátum: 2020 Május 25, 14:19:44 »

Köszi.Wow,nem is gondoltam erre a lehetőségra.De igazatok lehet.Jó,akkor megnyugodtam.
A rotort megmozgatva fel le vagy oldalirányú holtjátéka nincs,viszont kb.2fokot kotyog radiálisan.
Fel kell újítani és akkor jó lesz. Azért a 2° nem tűnik soknak, de ha úgy vesszük hogy a beállított 7° helyett lehet 5 és 9 is, akkor az rosszul hangzik.


Áhhhh. max dugattyú csere. :-D
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2866


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79673 Dátum: 2020 Május 25, 10:51:31 »

Igen lehet, nekem is volt ilyen hibám, meg lóghat is a tengely. Azért fülre érdemes beállítani. Ahol a motor a legjobban pörög.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79672 Dátum: 2020 Május 25, 07:28:17 »

Én úgy emléxem, 2° a differencia.
Köszi.Wow,nem is gondoltam erre a lehetőségra.De igazatok lehet.Jó,akkor megnyugodtam.
A rotort megmozgatva fel le vagy oldalirányú holtjátéka nincs,viszont kb.2fokot kotyog radiálisan.


DO IT YOURSELF
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12041


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79671 Dátum: 2020 Május 24, 19:50:14 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:

Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Igen lehet, nekem is volt ilyen hibám, meg lóghat is a tengely. Azért fülre érdemes beállítani. Ahol a motor a legjobban pörög.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2866


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79670 Dátum: 2020 Május 24, 19:48:07 »

Tán a 3. hengernél? kisebb az előgyújtás a melegedés miatt. Tudtommal. Majd az okosok megmondják a frankót.


Én úgy emléxem, 2° a differencia.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11485

« Hozzászólás #79669 Dátum: 2020 Május 24, 19:43:19 »

Tán a 3. hengernél? kisebb az előgyújtás a melegedés miatt. Tudtommal. Majd az okosok megmondják a frankót.

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #79668 Dátum: 2020 Május 24, 18:23:14 »

Sziasztok!
Kérdezném a tapasztaltabbakat gyújtásbeállítással kapcsolatban:
-Alapelőgyújtást -7,5fokra állítottam,és a rotor az 1.henger érintkezője felé néz.
-Majd egy teljes főtengelyfordulat után a rotor a 3.henger felé néz,de ott az alapelőgyújtás felső holtponthoz került.
-Továbbtekertem a főtengelyt még egy fordulattal,így visszatért a rotor az 1.henger felé és a gyújtás ismét a beállított -7,5fok előgyújtáson van.
Egyébként már korábban is észrevettem,csak nem tulajdonítottam neki különösebb figyelmet.Vákuumos gyújtáselosztó van,az a része jól működik.Megszakítóhézag 0,3 - 0,4 mm.
Lehet az,hogy a megszakítót működtető excenter nem pontos?Vagy ne foglalkozzak vele?
Köszi a segítséget előre.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3146


« Hozzászólás #79667 Dátum: 2020 Május 24, 08:36:30 »

ma beindítottam, semmi gond. semmit nem csináltam vele  Roll Eyes
Az első versenyen végig ment motorunk olaj gobája került, az "új" 16-motorunkba, a próbálgatások alatt meg adta magát, egy másik addig működő(pótalkatrészként magunknál hordott került bele) a versenyen pár kör után az sem múkod, kitekertük az Ákos T2  1.6-jából azzal mentünk.
szóval szerintem vegyél újat......

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26553


« Hozzászólás #79666 Dátum: 2020 Május 23, 19:09:28 »

Az mitől lehet, hogy vizsgára menet minden rendben volt, visszafelé meg világít az olajnyomás lámpa? Mennyiség jó, nem történt vele semmi extra. Csinált ilyet máskor is, volt, hogy egy újraindítás után jó volt. A jeladó egy elosztóba van tekerve.
ma beindítottam, semmi gond. semmit nem csináltam vele  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2887


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79665 Dátum: 2020 Május 21, 06:18:07 »

Az mitől lehet, hogy vizsgára menet minden rendben volt, visszafelé meg világít az olajnyomás lámpa? Mennyiség jó, nem történt vele semmi extra. Csinált ilyet máskor is, volt, hogy egy újraindítás után jó volt. A jeladó egy elosztóba van tekerve.
Úgy emlékszem többféle nyomásértékű olajgomba is létezik. Lehet eddig pont a határérték felett volt a rendszered egy hajszállal, most meg talán a melegebb idő miatt éppen alatta és bejelez. De jönnek majd a szakértők és megmondják a tutit.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14302

« Hozzászólás #79664 Dátum: 2020 Május 19, 22:17:37 »

Az mitől lehet, hogy vizsgára menet minden rendben volt, visszafelé meg világít az olajnyomás lámpa? Mennyiség jó, nem történt vele semmi extra. Csinált ilyet máskor is, volt, hogy egy újraindítás után jó volt. A jeladó egy elosztóba van tekerve.
Kontakt hiba?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26553


« Hozzászólás #79663 Dátum: 2020 Május 19, 18:22:17 »

Az mitől lehet, hogy vizsgára menet minden rendben volt, visszafelé meg világít az olajnyomás lámpa? Mennyiség jó, nem történt vele semmi extra. Csinált ilyet máskor is, volt, hogy egy újraindítás után jó volt. A jeladó egy elosztóba van tekerve.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13688


30-347-1939

« Hozzászólás #79662 Dátum: 2020 Május 17, 12:25:07 »

Függőcsapszegest utólag hézagolni nehéz. Ú alakúra vágod az acél hézagolót, és betolod. Amúgy le kell venned még a fék alaplapot is. Csak kerék összetartást lehet állítani. Kerék dőlését nem. Csak úgy ahogy az elején írtam.

Köszi Józsi!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13688


30-347-1939

« Hozzászólás #79661 Dátum: 2020 Május 17, 12:24:43 »

Őket kérdezd meg, ugyan függőcsapszegest nem vittem még oda, de mást igen. És jól nyúlnak az öreg autókhoz.
https://gumisch.hu/futomu-szerviz/
Köszi te_o!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13688


30-347-1939

« Hozzászólás #79660 Dátum: 2020 Május 17, 12:23:26 »

mi nem tudunk  Undecided
Sad
Köszi!

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12041


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79659 Dátum: 2020 Május 16, 21:03:09 »

Köszi Zoli!
Megkérdezem, de szerintem nem volt ilyen padjuk.
Függőcsapszegest utólag hézagolni nehéz. Ú alakúra vágod az acél hézagolót, és betolod. Amúgy le kell venned még a fék alaplapot is. Csak kerék összetartást lehet állítani. Kerék dőlését nem. Csak úgy ahogy az elején írtam.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4218


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79658 Dátum: 2020 Május 16, 20:55:48 »

Srácok! Hol tudnak függőcsapszeges első futóművet esetleg állítani is?
Gondolom a mérés megy mindenkinek, de lehet állítani is kell.
Őket kérdezd meg, ugyan függőcsapszegest nem vittem még oda, de mást igen. És jól nyúlnak az öreg autókhoz.
https://gumisch.hu/futomu-szerviz/

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13236


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #79657 Dátum: 2020 Május 16, 06:42:25 »

Gumibogit kérdezted?
mi nem tudunk  Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13688


30-347-1939

« Hozzászólás #79656 Dátum: 2020 Május 15, 21:40:48 »

Gumibogit kérdezted?
Köszi Zoli!
Megkérdezem, de szerintem nem volt ilyen padjuk.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8662


« Hozzászólás #79655 Dátum: 2020 Május 15, 21:37:17 »

Srácok! Hol tudnak függőcsapszeges első futóművet esetleg állítani is?
Gondolom a mérés megy mindenkinek, de lehet állítani is kell.
Gumibogit kérdezted?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13688


30-347-1939

« Hozzászólás #79654 Dátum: 2020 Május 15, 20:04:18 »

Srácok! Hol tudnak függőcsapszeges első futóművet esetleg állítani is?
Gondolom a mérés megy mindenkinek, de lehet állítani is kell.

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5694


redgear.hu

« Hozzászólás #79653 Dátum: 2020 Május 11, 20:46:35 »

90x50
nagyon szépen köszönöm!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12041


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79652 Dátum: 2020 Május 11, 20:25:11 »

90x50
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12041


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79651 Dátum: 2020 Május 11, 20:23:09 »

tudna valaki mérni egy pontos méretet mekkora az ovális dudarács a döntött lámpás bogáron?
szélesség-magasság
)90X 50 miliméter.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5694


redgear.hu

« Hozzászólás #79650 Dátum: 2020 Május 11, 07:45:41 »

Ja, hogy a rács... akkor azt tényleg holnap
igen az a kis préselt alu rács mérete kellene..
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8662


« Hozzászólás #79649 Dátum: 2020 Május 10, 21:41:52 »

köszi várom
 esetleg a vastagsága is jöhet, mármint mennyit áll ki a kasztniból
Ja, hogy a rács... akkor azt tényleg holnap

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5694


redgear.hu

« Hozzászólás #79648 Dátum: 2020 Május 10, 21:33:24 »

8x5 cn ha jól rémlik, de holnap megmérem.
köszi várom
 esetleg a vastagsága is jöhet, mármint mennyit áll ki a kasztniból
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8662


« Hozzászólás #79647 Dátum: 2020 Május 10, 21:30:18 »

tudna valaki mérni egy pontos méretet mekkora az ovális dudarács a döntött lámpás bogáron?
szélesség-magasság







« Utoljára szerkesztve: 2020 Május 10, 21:40:55 írta Zoli »

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5694


redgear.hu

« Hozzászólás #79646 Dátum: 2020 Május 10, 15:13:44 »

tudna valaki mérni egy pontos méretet mekkora az ovális dudarács a döntött lámpás bogáron?
szélesség-magasság
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13688


30-347-1939

« Hozzászólás #79645 Dátum: 2020 Május 08, 15:27:04 »

Lassan azért haladok. fészen már látták páran.

<beszúrt kép törölve>
Mindenki szélesíti a felniket. Neked sikerült zanzásítani. Smiley
De szép!

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2893


« Hozzászólás #79644 Dátum: 2020 Május 06, 06:26:44 »

Shocked

ez marhajó.
szerintem is Cool

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18117


1969

« Hozzászólás #79643 Dátum: 2020 Május 05, 22:27:24 »

extrém keskenyítés  Grin
Ráadásul emeléssel  Grin

Zoli ez nagyon jól néz ki! Hajrá!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26553


« Hozzászólás #79642 Dátum: 2020 Május 05, 20:33:42 »

Lassan azért haladok. fészen már látták páran.

<beszúrt kép törölve>
extrém keskenyítés  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14302

« Hozzászólás #79641 Dátum: 2020 Május 05, 20:31:18 »

Lassan azért haladok. fészen már látták páran.
Shocked

Hát én nem láttam, de ez marhajó.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8662


« Hozzászólás #79640 Dátum: 2020 Május 05, 20:26:03 »

Lassan azért haladok. fészen már látták páran.


Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2887


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79639 Dátum: 2020 április 27, 06:27:09 »

Sziasztok!
Összeraktam a féket.
Milyen fékolajat tegyek az új rendszerbe? Dot3 vs Dot4?
Köszi!
Újat!  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13688


30-347-1939

« Hozzászólás #79638 Dátum: 2020 április 26, 21:10:17 »

Sziasztok!
Összeraktam a féket.
Milyen fékolajat tegyek az új rendszerbe? Dot3 vs Dot4?
Köszi!

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8777


« Hozzászólás #79637 Dátum: 2020 április 19, 08:06:50 »

Van egy kéthengeres ötven literes, meg egy egyhengeres ötven literes, Ezek dolgoznak egy 100 literes tartályba. Sajnos sem itthon, sem a kertben ahol csinálom nincsen három fázis, így nagyobb kompresszort nem tudok használni.
Hvlp pisztolyaim vannak, 3-4 baron dolgoznak. A cucc kilenc baron ketyeg és van egy vízszűrő/ nyomásszabályzó, amivel csökkentem a pisztoly számára.

Homokolás után Brunox Epoxy rozsda átalakító az élekhez, hegesztésekhez, (ezt Rózsa Guszti és több veterános ajánlotta) aztán 2K epoxy primer.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>



Az a sötétbarna cucc,az nagyon komoly csodaszer.A narancsomat is azzal kezelték a fényezők,fényezés előtt a rozsdás részeket.Pont tízéves fényezéssel vitték el,teljesen nulla hiba volt rajta,nem jött elő semmi rozsda,kis göcsört,hólyagzás,dudorodás,semmi az ég világon.
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 1997
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.