www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 01, 19:31:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920059 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10461206 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80325 Dátum: 2023 Május 29, 10:13:51 »

Üdv mindenkinek!
Valaki használ ilyet, vagy van vele tapasztalat?
https://webshop.bugparts.hu/1376/Allithato-teleszkop-elso-Bogar/KG-08/64-parba

Önállóan használható, vagy a torziókat segíti?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80324 Dátum: 2023 Május 21, 06:50:04 »

Egyedülálló! pritsche háccsó üléssorral!  Cool ilyet még nem láttam  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80323 Dátum: 2023 Május 19, 15:28:15 »

Remélem GTI kormánnyal!? Evil
Multivan, de pritsche.
Smiley
https://photos.app.goo.gl/5TaGhGHaWaZ7RmcH8



« Utoljára szerkesztve: 2023 Május 19, 16:21:56 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80322 Dátum: 2023 Május 18, 12:30:03 »

A másik kocsim T3 szervó nélkül 205-ös gumi van
Edzésben vagyok
Smiley
Remélem GTI kormánnyal!? Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80321 Dátum: 2023 Május 16, 20:37:53 »

nem  Grin nekem megvolt az ültető mag piros konival. Nem kopott nagyon az első gumi, mert úgy pattogott. Ok, anyjáig volt letekerve, egyszer egy macsakkőben akadt fel az ültetőmag, lefejeltem majdnem a szélvédőt. Biztos be lehet rakni másképp is a magot, nekem csak egyszer volt.

a tengelycsonk azért rossz, mert az alapból szélesít pár centit, ha még ilyen széles a felni, akkor nem túl nyerő Smiley
Nekem úgy volt benn a mag, hogy a gyárinál magaassabbra is tudtam emelni , elöl trabi, hátul monroe gátlók voltak, mind keményebb egy zalaegerszegi rallys koma csinálta, 165/65 gumival, jó volt...
a tárcsás csonk 1-1 centi+ tudom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80320 Dátum: 2023 Május 15, 15:12:55 »

Keményített gátlóval jó lehet szerinted?
A széles felnit lehet elengedem.
nem  Grin nekem megvolt az ültető mag piros konival. Nem kopott nagyon az első gumi, mert úgy pattogott. Ok, anyjáig volt letekerve, egyszer egy macsakkőben akadt fel az ültetőmag, lefejeltem majdnem a szélvédőt. Biztos be lehet rakni másképp is a magot, nekem csak egyszer volt.

a tengelycsonk azért rossz, mert az alapból szélesít pár centit, ha még ilyen széles a felni, akkor nem túl nyerő Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80319 Dátum: 2023 Május 15, 12:24:29 »

Közben keresgéltem és ezt találtam.
Ez úton is köszönöm SleepAIR kollégának!
http://sleepair.blogspot.com/2011/08/vw-1300-elso-futomu-tuning.html
Ezaz!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80318 Dátum: 2023 Május 15, 12:23:40 »

a tengelycsonknál a rugóhoz nem nyúlsz, ugyanolyan (puha) marad, mint volt. A mag keményít, talán már berakáskor is némileg elfogatva került be és legmagasabban is keményebb, mint volt. 7"-os kerék ültetéssel, valahol bele fog érni, nem?
Cheesy

Egyébként erről a témáról anno valaki írt egy jó összefoglalót.
De hogy hol és mikor arra már nem emlékszem.
Közben keresgéltem és ezt találtam.
Ez úton is köszönöm SleepAIR kollégának!
http://sleepair.blogspot.com/2011/08/vw-1300-elso-futomu-tuning.html

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80317 Dátum: 2023 Május 15, 11:48:40 »

A másik kocsim T3 szervó nélkül 205-ös gumi van
Edzésben vagyok
Smiley
Cheesy

Egyébként erről a témáról anno valaki írt egy jó összefoglalót.
De hogy hol és mikor arra már nem emlékszem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80316 Dátum: 2023 Május 15, 11:10:19 »

a tengelycsonknál a rugóhoz nem nyúlsz, ugyanolyan (puha) marad, mint volt. A mag keményít, talán már berakáskor is némileg elfogatva került be és legmagasabban is keményebb, mint volt. 7"-os kerék ültetéssel, valahol bele fog érni, nem?
Keményített gátlóval jó lehet szerinted?
A széles felnit lehet elengedem.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80315 Dátum: 2023 Május 15, 10:46:06 »

A másik bogaramban ültetőmag volt és az jó volt, ezen csonk van  lehet azmiatt ekkora a különbség?
 oz racing vagy hasonló dizájnú felnit szeretnék, abból nem találok keskenyebbet
https://www.premiumfelgi.com/hu_HU/p/OZ-Rally-Racing-Race-White/776

a tengelycsonknál a rugóhoz nem nyúlsz, ugyanolyan (puha) marad, mint volt. A mag keményít, talán már berakáskor is némileg elfogatva került be és legmagasabban is keményebb, mint volt. 7"-os kerék ültetéssel, valahol bele fog érni, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80314 Dátum: 2023 Május 15, 10:16:47 »

Könnyű legyen tekerni a kormányt.  Grin
A másik kocsim T3 szervó nélkül 205-ös gumi van
Edzésben vagyok
Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80313 Dátum: 2023 Május 15, 10:14:17 »

nem lehet, hogy elég lenne egy új, esetleg keményebb gátló? pl KYB
Új gátlók vannak, keményebb mint ami benn volt de nem KYB
Hartman valami osztrák cucc a kocsihoz kaptam

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80312 Dátum: 2023 Május 15, 10:11:11 »

az ültetőmag az előfeszítést is állítja, amitől keményebb lesz. Mondjuk nem javaslom, használtam, nem volt kényelmes. Mondjuk állatul néz ki 

-4 centi keskenyítés és elfér, amit még el tudsz tekerni  Evil előre minek ekkora felni?
A másik bogaramban ültetőmag volt és az jó volt, ezen csonk van  lehet azmiatt ekkora a különbség?
 oz racing vagy hasonló dizájnú felnit szeretnék, abból nem találok keskenyebbet
https://www.premiumfelgi.com/hu_HU/p/OZ-Rally-Racing-Race-White/776

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80311 Dátum: 2023 Május 15, 09:33:49 »

Üdv mindenkinek!
Nem SZMB de műszaki kereskedésem lenne, mintha gyengébb lenne az első futómű rugzása. Másikal össze hasonlítva kb egyformának tűnik de .., 
Mivel, hogyan lehetne keményebbé tenni?
Szekér futómű

nem lehet, hogy elég lenne egy új, esetleg keményebb gátló? pl KYB
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80310 Dátum: 2023 Május 15, 09:32:42 »

Könnyű legyen tekerni a kormányt.  Grin
lehet a 24 órás versenyen akarnak birkózni vele..? Grin
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80309 Dátum: 2023 Május 15, 08:52:48 »

előre minek ekkora felni?
Könnyű legyen tekerni a kormányt.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80308 Dátum: 2023 Május 15, 08:48:30 »

Üdv mindenkinek!
Nem SZMB de műszaki kereskedésem lenne, mintha gyengébb lenne az első futómű rugzása. Másikal össze hasonlítva kb egyformának tűnik de .., 
Mivel, hogyan lehetne keményebbé tenni?
Szekér futómű
Ha kicserèlném a köteget érdemes bontottat keresni, vagy új ruggóköteget vegyek?

Illetve 6 vagy 7 colos felni milyen ET-vel fér el elől ,hogy ne lógjon ki?
az ültetőmag az előfeszítést is állítja, amitől keményebb lesz. Mondjuk nem javaslom, használtam, nem volt kényelmes. Mondjuk állatul néz ki 

-4 centi keskenyítés és elfér, amit még el tudsz tekerni  Evil előre minek ekkora felni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80307 Dátum: 2023 Május 15, 07:54:39 »

Üdv mindenkinek!
Nem SZMB de műszaki kereskedésem lenne, mintha gyengébb lenne az első futómű rugzása. Másikal össze hasonlítva kb egyformának tűnik de .., 
Mivel, hogyan lehetne keményebbé tenni?
Szekér futómű
Ha kicserèlném a köteget érdemes bontottat keresni, vagy új ruggóköteget vegyek?

Illetve 6 vagy 7 colos felni milyen ET-vel fér el elől ,hogy ne lógjon ki?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #80306 Dátum: 2023 Május 07, 00:06:21 »

Esztergál valaki alátétet vagy Flexes él még? Tongue

 Evil
Valami extra kell, hogy esztergályos kell hozzá? Közel lekik hozzám az esztergályos akivel csináltatni szoktam a dolgokat.
Flexes már nem esztergál, ha jól tudom.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #80305 Dátum: 2023 Május 07, 00:04:04 »

Nehezen (vagy nem) indult az Ovál. Kicsit indítoztam, alig forgott, gondoltam kiveszem tölteni az akksit.
Észrevettem, hogy meleg az akku saru - jobban megnézve látszott, hogy a kis vezeték keresztmetszet miatt beletuningoltak két lemezt, ami kicsit elmozdult, illetve a rossz illesztés miatt a vezeték is elektromos korróziós (zöld) lett.
Saru leszed, kábel takarít, saru szakszerűn rászerel. Közben akksi regenerálás egy 88-ból származó fél Akkuvit-tel, illetve folyadék pótlás. Éjszakai töltést követően végre megint lendületesen forgat és pöccre indul.

A dudát is elkezdtem beépíteni; kerestem, hogy van-e vezetéke (nincs), amikor látom, hogy a kormány hardi tárcsából hiányzik a kettőből az egyik csavar. :-)
Furán lötyögős volt a kormány, most jó lett megint. Mentünk is egy karikát a városban. :-)
Szuper!
Tegnap én is elgurultam a vizsgaállomásig ( 400m) Kedvet kaptam és elmentem akkor már tettem bele benzint is. Jó volt közlekedni vele.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80304 Dátum: 2023 Május 06, 20:44:22 »

Nehezen (vagy nem) indult az Ovál. Kicsit indítoztam, alig forgott, gondoltam kiveszem tölteni az akksit.
Észrevettem, hogy meleg az akku saru - jobban megnézve látszott, hogy a kis vezeték keresztmetszet miatt beletuningoltak két lemezt, ami kicsit elmozdult, illetve a rossz illesztés miatt a vezeték is elektromos korróziós (zöld) lett.
Saru leszed, kábel takarít, saru szakszerűn rászerel. Közben akksi regenerálás egy 88-ból származó fél Akkuvit-tel, illetve folyadék pótlás. Éjszakai töltést követően végre megint lendületesen forgat és pöccre indul.

A dudát is elkezdtem beépíteni; kerestem, hogy van-e vezetéke (nincs), amikor látom, hogy a kormány hardi tárcsából hiányzik a kettőből az egyik csavar. :-)
Furán lötyögős volt a kormány, most jó lett megint. Mentünk is egy karikát a városban. :-)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17207


« Hozzászólás #80303 Dátum: 2023 Május 06, 20:15:38 »

Nehezen (vagy nem) indult az Ovál. Kicsit indítoztam, alig forgott, gondoltam kiveszem tölteni az akksit.
Észrevettem, hogy meleg az akku saru - jobban megnézve látszott, hogy a kis vezeték keresztmetszet miatt beletuningoltak két lemezt, ami kicsit elmozdult, illetve a rossz illesztés miatt a vezeték is elektromos korróziós (zöld) lett.
Saru leszed, kábel takarít, saru szakszerűn rászerel. Közben akksi regenerálás egy 88-ból származó fél Akkuvit-tel, illetve folyadék pótlás. Éjszakai töltést követően végre megint lendületesen forgat és pöccre indul.

A dudát is elkezdtem beépíteni; kerestem, hogy van-e vezetéke (nincs), amikor látom, hogy a kormány hardi tárcsából hiányzik a kettőből az egyik csavar. :-)
Furán lötyögős volt a kormány, most jó lett megint. Mentünk is egy karikát a városban. :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80302 Dátum: 2023 Május 02, 22:19:12 »

Esztergál valaki alátétet vagy Flexes él még? Tongue

 Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13487


« Hozzászólás #80301 Dátum: 2023 Május 02, 22:09:33 »

Esztergál valaki alátétet vagy Flexes él még? Tongue

 Evil

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80300 Dátum: 2023 április 25, 12:09:41 »

drága...  Embarrassed

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80299 Dátum: 2023 április 24, 12:33:17 »

drága...  Embarrassed
Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19049

« Hozzászólás #80298 Dátum: 2023 április 24, 12:20:13 »

Boldogság.
Igen a bendix az tud szívatni.
Tankolás?
Nincs a környéken üzemanyag vagy drága?  Grin Shocked Roll Eyes
U.I.: éppen most nézem pont egy 100-assal drágább mint a hatósági áras volt.

drága...  Embarrassed
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80297 Dátum: 2023 április 24, 09:26:49 »

Tegnap SZMB helyett SZAB (szereld apád bogarát) volt a program.
Rozi egyszercsak nem akart indulni. Akku ok, üzemanyag ok, biztosítékok ok. Tolásra az első 5 méter után beugrott. Pénteken sikerült vele hazajönnöm.
Tegnap aztán még jó idő volt, BlackP fiam nagy lelkesen nekilátott. Emelő-bak, jobb hátsó le. Aláfeküdt (nekem jelen állapotomban nemigen menne), méricskélt. Elővett egy tartalék önindítót is, akkuról azt teszteltük. B tervnek ok az estleges csere. Aztán vissza a kocsi alá. Bendix saruja le, pucoválás-smirglizés és láss csodát: pöccre indult. Ennyi siker után az olajcsere már csak rutin volt. Ma jön a fekete leves: tankolnom kellene...
Aztán a nagy öröm levezetéseképp némi kertrendezés.
Itt is megköszönöm az akciót,   Kezfogas magam sajnos igen keveset tettem az ügy érdekében  Cry
Boldogság.
Igen a bendix az tud szívatni.
Tankolás?
Nincs a környéken üzemanyag vagy drága?  Grin Shocked Roll Eyes
U.I.: éppen most nézem pont egy 100-assal drágább mint a hatósági áras volt.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19049

« Hozzászólás #80296 Dátum: 2023 április 24, 09:17:37 »

Tegnap SZMB helyett SZAB (szereld apád bogarát) volt a program.
Rozi egyszercsak nem akart indulni. Akku ok, üzemanyag ok, biztosítékok ok. Tolásra az első 5 méter után beugrott. Pénteken sikerült vele hazajönnöm.
Tegnap aztán még jó idő volt, BlackP fiam nagy lelkesen nekilátott. Emelő-bak, jobb hátsó le. Aláfeküdt (nekem jelen állapotomban nemigen menne), méricskélt. Elővett egy tartalék önindítót is, akkuról azt teszteltük. B tervnek ok az estleges csere. Aztán vissza a kocsi alá. Bendix saruja le, pucoválás-smirglizés és láss csodát: pöccre indult. Ennyi siker után az olajcsere már csak rutin volt. Ma jön a fekete leves: tankolnom kellene...
Aztán a nagy öröm levezetéseképp némi kertrendezés.
Itt is megköszönöm az akciót,   Kezfogas magam sajnos igen keveset tettem az ügy érdekében  Cry
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80295 Dátum: 2023 Március 21, 06:12:36 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29023


Road Force One

« Hozzászólás #80294 Dátum: 2023 Március 20, 15:16:23 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80293 Dátum: 2023 Március 20, 13:55:26 »

Ehhez csak annyi kis update info, hogy megnéztem a tankolási naplóm alapján kb talán 700 km-t bírt ki ez a kondenzátor... 
Nem használtad eleget ezért kiszáradt.  Evil
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80292 Dátum: 2023 Március 20, 13:44:49 »

Ehhez csak annyi kis update info, hogy megnéztem a tankolási naplóm alapján kb talán 700 km-t bírt ki ez a kondenzátor... 

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29023


Road Force One

« Hozzászólás #80291 Dátum: 2023 Március 20, 12:01:11 »

Megrendeltem tavaly az interneten, egy ismerős segítségével a 009-ben használható elektromos modult, mert amit a Misitől vettem tavaly modult, az már a beszereléskor halott volt, de azt még kicserélte gariban a Misi.
Aztán amit küldött helyette, az meg elfüstölt kb 15-20 mp után. Ekkor került vissza bele a megszakítós gyújtás...
Most lehet, lerendelek egy Beru kondenzátort bele, tartaléknak, mert ki tudja, ez meddig bírja majd, de elvileg, ha minden kötél szakad, hamar be lehet applikálni a tartalékban lévő elektromos modult is...
De, hogy ennyire megbízhatatlan xarokat áruljanak, az egészen hihetetlen!!

Ehhez csak annyi kis update info, hogy megnéztem a tankolási naplóm alapján kb talán 700 km-t bírt ki ez a kondenzátor... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #80290 Dátum: 2023 Március 19, 22:04:36 »

A benzin könnyen kiszalad minden kis repedésen. Szerintem forrasztani kéne - de vigyázz a berobbanással.

Péntekre a garázsban erős benzinszag fogadott. A bogár benzintankjától csöpögött a benzin. Leszívtuk a tankot, majd kivettem a helyéről.
Szombat reggel újra feltöltöttem kinn, hogy megnézzem honnan csöpög. A benzincsőre tippeltem, de nem jött be. A szelep menetes csatlakozója és a tank között szivárgott. Pedig anno körbenyomtam epoxigyurmával.

Mivel érdemes letömíteni?
Forrasztani kellene, vagy valami hasonló gyurma amit használtam?

Kinek van ezzel tapasztalata?

Előre is kösz a válaszokat.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 992


« Hozzászólás #80289 Dátum: 2023 Március 19, 20:54:28 »

Péntekre a garázsban erős benzinszag fogadott. A bogár benzintankjától csöpögött a benzin. Leszívtuk a tankot, majd kivettem a helyéről.
Szombat reggel újra feltöltöttem kinn, hogy megnézzem honnan csöpög. A benzincsőre tippeltem, de nem jött be. A szelep menetes csatlakozója és a tank között szivárgott. Pedig anno körbenyomtam epoxigyurmával.

Mivel érdemes letömíteni?
Forrasztani kellene, vagy valami hasonló gyurma amit használtam?

Kinek van ezzel tapasztalata?

Előre is kösz a válaszokat.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80288 Dátum: 2023 Március 15, 20:42:23 »

Alacsony nyomású?
1 be és 1 kimenet van rajta?
Ha mindkettőre igen a válasz akkor nem kell.
Kezfogas

igen, igen Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80287 Dátum: 2023 Március 15, 20:12:35 »

Megvan az elektromos uzemanyagszivattyu. Ennek kell visszatero ag, vagy a tuszelep megoldja, a szivattyu meg birja?
Alacsony nyomású?
1 be és 1 kimenet van rajta?
Ha mindkettőre igen a válasz akkor nem kell.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80286 Dátum: 2023 Március 15, 17:05:52 »

Megvan az elektromos uzemanyagszivattyu. Ennek kell visszatero ag, vagy a tuszelep megoldja, a szivattyu meg birja?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.