www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 December 01, 18:52:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Őszi Rajzás
Ring Autósmozi, Mogyoród
2022. szeptember 3.
918526 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: BB
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2006
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 9302573 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3028


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79998 Dátum: 2021 November 10, 06:45:11 »

Ahol csak lehetett szigeteltem én is. Komfortosabb lett, országúti tempónál se kell kiabálni egymásnak, másabb a hőszigetelés is, szóval nem bántuk meg.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3028


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79997 Dátum: 2021 November 10, 06:44:15 »

Én az eminyébe mindenhol amit kárpit takar ragasztottam egy filcszerű anyagot csöndes lett.

Anno amikor a bézs bogaramat újítottam fel, a külső-belső festés előtt, finom szemcsés gumisrücsivel meglett fújva a doblemez - sárvédő belseje a fedelek belseje, hátsó ülés alatt mögött, + a filc , 80-90-nél normál hangon lehetett beszélgetni.
Ahol csak lehetett szigeteltem én is. Komfortosabb lett, országúti tempónál se kell kiabálni egymásnak, másabb a hőszigetelés is, szóval nem bántuk meg.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79996 Dátum: 2021 November 08, 19:14:16 »

Én az eminyébe mindenhol amit kárpit takar ragasztottam egy filcszerű anyagot csöndes lett.

Anno amikor a bézs bogaramat újítottam fel, a külső-belső festés előtt, finom szemcsés gumisrücsivel meglett fújva a doblemez - sárvédő belseje a fedelek belseje, hátsó ülés alatt mögött, + a filc , 80-90-nél normál hangon lehetett beszélgetni.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79995 Dátum: 2021 November 08, 13:48:08 »

nálam mintha a hátsó ülés melletti kárpit mögött is lenne a lemez közepén. az is elég nagy felület
Ohhh. Igen.
Tényleg.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79994 Dátum: 2021 November 08, 12:24:02 »

Ajtó közepére és a tetőre szoktak, hogy ne legyen wartburg hang ajtó csukáskor.
Zajcsillapítót a kerékdobokra szoktak, meg a hátfalra.
nálam mintha a hátsó ülés melletti kárpit mögött is lenne a lemez közepén. az is elég nagy felület
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79993 Dátum: 2021 November 08, 09:53:58 »

Szerintem is, csak nem voltam benne biztos. Megnézem a pirosban, kb hogy van.

Ajtó közepére és a tetőre szoktak, hogy ne legyen wartburg hang ajtó csukáskor.
Zajcsillapítót a kerékdobokra szoktak, meg a hátfalra.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79992 Dátum: 2021 November 08, 08:14:21 »

Szerintem is, csak nem voltam benne biztos. Megnézem a pirosban, kb hogy van.

Gyárilag van bogárban is szerintem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79991 Dátum: 2021 November 07, 21:29:58 »

A nagyobb lemezfelületek közepére ragasztok egy téglalapot, mint régen a zsigulikban.

Gyárilag van bogárban is szerintem
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79990 Dátum: 2021 November 07, 17:02:05 »

A nagyobb lemezfelületek közepére ragasztok egy téglalapot, mint régen a zsigulikban.

bitumenlapot hová szánod?
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5729


redgear.hu

« Hozzászólás #79989 Dátum: 2021 November 07, 16:31:48 »

www.zajcsillapitas.net
vettem hagyományos bitumen lapot, vettem filcet a padlóra, 2mm és 4mm vastal vibrofilt a tűzfalra és a kerékjáratokra.
bitumenlapot hová szánod?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79988 Dátum: 2021 November 07, 13:51:31 »

www.zajcsillapitas.net
vettem hagyományos bitumen lapot, vettem filcet a padlóra, 2mm és 4mm vastal vibrofilt a tűzfalra és a kerékjáratokra.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79987 Dátum: 2021 November 07, 12:40:05 »

Ennek örömére rendeltem egy halom zajszigetelést, az lesz a tavaszi projekt. :-)


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5729


redgear.hu

« Hozzászólás #79986 Dátum: 2021 November 07, 12:32:49 »



Most szépen jár, nem szorul, nem akad meg. Ennek örömére rendeltem egy halom zajszigetelést, az lesz a tavaszi projekt. :-)

tök jó hogy nem törés-repedés-szakadás volt az ok.

zajszigetelésből miet  választottál?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79985 Dátum: 2021 November 07, 08:10:41 »

Az Ovál megvétele óta lusta volt a bal oldali karosindex. A fészen is volt téma a napokban, hogy csak akkor jön ki szépen, ha van fordulat, magasabb a feszültség. Ehhez képest nekem a jobb oldani gyújtáson is szépen előjött, a másik csak lassan, akadozva, nagyobb fordulaton is.
Tegnap a szép időben mentem egy karikát és elhatároztam, hogy utána járok a dolognak.
Sokféle karosindex van, az enyém SWF gyártmány (én leginkább ilyet láttam). Későbbi fajta, a búrát alulról egy csavar tarja (pereceken még 2 csavaros volt).
Szétszedés utánkiderült, a nehézkesebb működésnek 2 oka volt:
- az elektromágnes által mozgatott henger végén van egy tű, ami a lámpát kapcsolja. Ez nálam teljesen beszorult, meg kellett járatni, picit zsírozni;
- a henger felületén volt valamennyi korrozió. Ezt tükörfényesre políroztam és kapott egy nagyon vékony zsír réteget.

Most szépen jár, nem szorul, nem akad meg. Ennek örömére rendeltem egy halom zajszigetelést, az lesz a tavaszi projekt. :-)

Hát ez neon zsír! Cool Gratula

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79984 Dátum: 2021 November 07, 07:45:10 »

Az Ovál megvétele óta lusta volt a bal oldali karosindex. A fészen is volt téma a napokban, hogy csak akkor jön ki szépen, ha van fordulat, magasabb a feszültség. Ehhez képest nekem a jobb oldani gyújtáson is szépen előjött, a másik csak lassan, akadozva, nagyobb fordulaton is.
Tegnap a szép időben mentem egy karikát és elhatároztam, hogy utána járok a dolognak.
Sokféle karosindex van, az enyém SWF gyártmány (én leginkább ilyet láttam). Későbbi fajta, a búrát alulról egy csavar tarja (pereceken még 2 csavaros volt).
Szétszedés utánkiderült, a nehézkesebb működésnek 2 oka volt:
- az elektromágnes által mozgatott henger végén van egy tű, ami a lámpát kapcsolja. Ez nálam teljesen beszorult, meg kellett járatni, picit zsírozni;
- a henger felületén volt valamennyi korrozió. Ezt tükörfényesre políroztam és kapott egy nagyon vékony zsír réteget.

Most szépen jár, nem szorul, nem akad meg. Ennek örömére rendeltem egy halom zajszigetelést, az lesz a tavaszi projekt. :-)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79983 Dátum: 2021 November 01, 07:21:07 »



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79982 Dátum: 2021 November 01, 06:53:02 »


baszna be, alig van benne km. A kipuffot előbb szakítom le, csak utána jön a blokk  Evil

egyébiránt, fel fogom emelni, ha lesz megint lelkierőm torziót baktatni, de már régen sem szerettem

mod: ez volt a harmadik eset, hogy út szélén kellett bármit csinálni vele, 19 év alatt azért nem rossz Wink
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79981 Dátum: 2021 November 01, 06:52:47 »

baszna be, alig van benne km. A kipuffot előbb szakítom le....................
azt legalább meghaljuk Grin Evil Kiss

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79980 Dátum: 2021 Október 31, 22:00:51 »

Mindenképp. Legközelebb odaveri a blokkot is, hogy fel lehessen újítani a motort. :-)

baszna be, alig van benne km. A kipuffot előbb szakítom le, csak utána jön a blokk  Evil

egyébiránt, fel fogom emelni, ha lesz megint lelkierőm torziót baktatni, de már régen sem szerettem

mod: ez volt a harmadik eset, hogy út szélén kellett bármit csinálni vele, 19 év alatt azért nem rossz Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79979 Dátum: 2021 Október 31, 20:07:19 »

Régen én is szerettem árokban szerelni, ma már nem annyira.
Mondjuk legalább a háttér odaver :-)

Van aki így szereti Grin Szerintem kissé bogaras a srác Cool
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79978 Dátum: 2021 Október 31, 16:35:11 »

Mindenképp. Legközelebb odaveri a blokkot is, hogy fel lehessen újítani a motort. :-)
Van aki így szereti Grin Szerintem kissé bogaras a srác Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17114


« Hozzászólás #79977 Dátum: 2021 Október 31, 11:47:29 »

Mindenképp. Legközelebb odaveri a blokkot is, hogy fel lehessen újítani a motort. :-)

Mán megérte eljönni Wink Cool
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79976 Dátum: 2021 Október 31, 07:04:38 »

na, ma eljött az idő a szerelésre................
konzol be, szűrő be, csövezés lecserélve, feltölt, járat, utántölt, járat, örül.
Ha már úgyis arra jártam, a szakadt fűtéscsövet kicseréltem, illetve a másikat visszaraktam, mert lecsúszott, most aztán lesz forróság.
Mán megérte eljönni Wink Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3028


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79975 Dátum: 2021 Október 31, 04:30:13 »

na, ma eljött az idő a szerelésre:
- régi olajcső levág, megvolt a sérülés, csak az egyik felülete szakadt ki és pár helyen át is lyukadt, szóval az átkötés működött volna
- volt némi vas kéznél, amiből gyártottam új konzolt
- a lökhárítótartó csavarja alá gondoltam befogatni, ami kitekerés helyett kettétört
- szét szoptam magam, mire sikerült kiszedni, illetve a végén már inkább átmenő csavar került be (ekkor láttam, hogy a fél csavar, amit elkezdtem megfúrni és kihajtóval kiszedni, valahogy már a földre esett, szóval magát a menetet próbáltam kitekerni. Nem értem hogy tekeredett ki, mindegy)
konzol be, szűrő be, csövezés lecserélve, feltölt, járat, utántölt, járat, örül.

Nem folyik eddig, a szűrőt többet nem töröm le, a csőnek lehet, hogy melege lesz, bandázst kapott, még agyalok mit lehet kitalálni. Darab cső eltéve, ha át kell kötni, legyen mivel.

Ha már úgyis arra jártam, a szakadt fűtéscsövet kicseréltem, illetve a másikat visszaraktam, mert lecsúszott, most aztán lesz forróság.
Szuper! Jön a tél, lehet menni sítúrára.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3539


« Hozzászólás #79974 Dátum: 2021 Október 30, 22:06:58 »

na, ma eljött az idő a szerelésre:
- régi olajcső levág, megvolt a sérülés, csak az egyik felülete szakadt ki és pár helyen át is lyukadt, szóval az átkötés működött volna
- volt némi vas kéznél, amiből gyártottam új konzolt
- a lökhárítótartó csavarja alá gondoltam befogatni, ami kitekerés helyett kettétört
- szét szoptam magam, mire sikerült kiszedni, illetve a végén már inkább átmenő csavar került be (ekkor láttam, hogy a fél csavar, amit elkezdtem megfúrni és kihajtóval kiszedni, valahogy már a földre esett, szóval magát a menetet próbáltam kitekerni. Nem értem hogy tekeredett ki, mindegy)
konzol be, szűrő be, csövezés lecserélve, feltölt, járat, utántölt, járat, örül.

Nem folyik eddig, a szűrőt többet nem töröm le, a csőnek lehet, hogy melege lesz, bandázst kapott, még agyalok mit lehet kitalálni. Darab cső eltéve, ha át kell kötni, legyen mivel.

Ha már úgyis arra jártam, a szakadt fűtéscsövet kicseréltem, illetve a másikat visszaraktam, mert lecsúszott, most aztán lesz forróság.

Hurra! 👍

http://sleepair.blogspot.hu

1302 '72
Typ3 Variant ‘72
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79973 Dátum: 2021 Október 30, 20:21:41 »

na, ma eljött az idő a szerelésre:
- régi olajcső levág, megvolt a sérülés, csak az egyik felülete szakadt ki és pár helyen át is lyukadt, szóval az átkötés működött volna
- volt némi vas kéznél, amiből gyártottam új konzolt
- a lökhárítótartó csavarja alá gondoltam befogatni, ami kitekerés helyett kettétört
- szét szoptam magam, mire sikerült kiszedni, illetve a végén már inkább átmenő csavar került be (ekkor láttam, hogy a fél csavar, amit elkezdtem megfúrni és kihajtóval kiszedni, valahogy már a földre esett, szóval magát a menetet próbáltam kitekerni. Nem értem hogy tekeredett ki, mindegy)
konzol be, szűrő be, csövezés lecserélve, feltölt, járat, utántölt, járat, örül.

Nem folyik eddig, a szűrőt többet nem töröm le, a csőnek lehet, hogy melege lesz, bandázst kapott, még agyalok mit lehet kitalálni. Darab cső eltéve, ha át kell kötni, legyen mivel.

Ha már úgyis arra jártam, a szakadt fűtéscsövet kicseréltem, illetve a másikat visszaraktam, mert lecsúszott, most aztán lesz forróság.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79972 Dátum: 2021 Október 27, 17:47:51 »

Amcsi cucc, nehéz a beszerzés.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14619

« Hozzászólás #79971 Dátum: 2021 Október 27, 11:45:36 »

Igen, sajnos egy ideje, csak az 50 mp-s van, a 100 mp-s elfogyhatott...  Tongue
Amcsi cucc, nehéz a beszerzés.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28947


Road Force One

« Hozzászólás #79970 Dátum: 2021 Október 27, 11:41:08 »

én is a nagyobbat néztem először, de kb egy éve nincs raktáron

Igen, sajnos egy ideje, csak az 50 mp-s van, a 100 mp-s elfogyhatott...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79969 Dátum: 2021 Október 27, 10:12:15 »

Nekem is van ilyen. Mindkét autómba vettem a nagyobbat és egy kisebbet otthonra.
Remélem, nem lesz rá szükség...!
én is a nagyobbat néztem először, de kb egy éve nincs raktáron
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28947


Road Force One

« Hozzászólás #79968 Dátum: 2021 Október 27, 07:01:06 »

én ilyen tűzoltó fáklyát vettem, bár még szerencsére nem kellett használnom:
https://aruhaz.kauffer.hu/termek/Fire_Stryker_szennyezodesmentes_tuzoltokeszulek_50_mp-18525
<beszúrt kép törölve>

nekem azért tetszettek meg ezek, mert korlátlan ideig eltartható, nem jár le, működni fog évek múlva is (nem úgy mint a többi poroltóm). Nem hagy nyomot oltás után. Kicsi. Nincs folyamatosan nyomás alatt. Persze ez nem automatikus, de otthon a lakásban is használhatom, ha nem megyek az autóval..


Nekem is van ilyen. Mindkét autómba vettem a nagyobbat és egy kisebbet otthonra.
Remélem, nem lesz rá szükség...!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13849


30-347-1939

« Hozzászólás #79967 Dátum: 2021 Október 26, 15:09:58 »

én ilyen tűzoltó fáklyát vettem, bár még szerencsére nem kellett használnom:
https://aruhaz.kauffer.hu/termek/Fire_Stryker_szennyezodesmentes_tuzoltokeszulek_50_mp-18525
<beszúrt kép törölve>

nekem azért tetszettek meg ezek, mert korlátlan ideig eltartható, nem jár le, működni fog évek múlva is (nem úgy mint a többi poroltóm). Nem hagy nyomot oltás után. Kicsi. Nincs folyamatosan nyomás alatt. Persze ez nem automatikus, de otthon a lakásban is használhatom, ha nem megyek az autóval..


Köszi Donát!Lehet benevezek egy ilyenre.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18269


1969

« Hozzászólás #79966 Dátum: 2021 Október 26, 14:37:15 »

Robi! Ez engem is érdekelne, ha valaki találna valami olcsóbb beszerzési forrást.

én ilyen tűzoltó fáklyát vettem, bár még szerencsére nem kellett használnom:
https://aruhaz.kauffer.hu/termek/Fire_Stryker_szennyezodesmentes_tuzoltokeszulek_50_mp-18525


nekem azért tetszettek meg ezek, mert korlátlan ideig eltartható, nem jár le, működni fog évek múlva is (nem úgy mint a többi poroltóm). Nem hagy nyomot oltás után. Kicsi. Nincs folyamatosan nyomás alatt. Persze ez nem automatikus, de otthon a lakásban is használhatom, ha nem megyek az autóval..
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13849


30-347-1939

« Hozzászólás #79965 Dátum: 2021 Október 26, 12:24:35 »

ezzel tapasztalat-más beszerzési forrás valakinél?(tuti volt már téma ez is☺)

https://www.fonixtuzvedelem.hu/termek/car-viper-automata-motorterbe-helyezheto-olto
Robi! Ez engem is érdekelne, ha valaki találna valami olcsóbb beszerzési forrást.

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79964 Dátum: 2021 Október 24, 19:17:08 »

nézegetek fémhálós olajcsövet, ezeket hogy lehet vágni, illetve rögzíteni? valami fitting kell, vagy elég a bilincs?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79963 Dátum: 2021 Szeptember 10, 19:57:16 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3303


« Hozzászólás #79962 Dátum: 2021 Szeptember 10, 11:21:08 »

koszi, hetvegen megyek tapogatni

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4246


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79961 Dátum: 2021 Szeptember 09, 21:03:38 »

koszi, hetvegen megyek tapogatni
Expertek - állítólag - egy tűvel tudják pontosítani a lyukat a kárpiton keresztül.

VW Beetle - the original since 1938
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26833


« Hozzászólás #79960 Dátum: 2021 Szeptember 09, 06:25:46 »

Én a nem automata öveket választottam, túl sűrűn nem kell állítgatni, nekünk tökéletes. A rögzítési pontok meg a képeken.
koszi, hetvegen megyek tapogatni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3028


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79959 Dátum: 2021 Szeptember 08, 21:44:38 »

a fenti rögzítési pontot mennyire egyszerű megtalálni, illetve hogy lyukasztod ki a kárpitot?
Én a nem automata öveket választottam, túl sűrűn nem kell állítgatni, nekünk tökéletes. A rögzítési pontok meg a képeken.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2006
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.