www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Március 23, 12:40:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
920935 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11762339 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13972


30-347-1939

« Hozzászólás #80335 Dátum: 2023 Június 02, 23:16:22 »

Suzuki.

Vegyen BKK bérletet.  Wink
Tudtam, hogy számíthatok rátok Smiley

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14948

« Hozzászólás #80334 Dátum: 2023 Június 02, 21:54:59 »

Ja, akkor trabant vagy wartburg. :-)))

Suzuki.

Vegyen BKK bérletet.  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17283


« Hozzászólás #80333 Dátum: 2023 Június 02, 21:28:46 »

Ja, akkor trabant vagy wartburg. :-)))

Valami olcsóbbat gondolna.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14948

« Hozzászólás #80332 Dátum: 2023 Június 02, 16:35:23 »

Valami olcsóbbat gondolna.
Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13972


30-347-1939

« Hozzászólás #80331 Dátum: 2023 Június 02, 15:54:13 »

Van átalakító készlet, azt kell megvenni (tudom, öregszem :-)).

Valami olcsóbbat gondolna.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17283


« Hozzászólás #80330 Dátum: 2023 Május 31, 05:15:46 »

Van átalakító készlet, azt kell megvenni (tudom, öregszem :-)).

Sziasztok! Egy Trike-os barátom szeretne tárcsafékre váltani. Tudtok valami Golf vagy más autóbol ilyen megoldást?
70 utáni, gömbfejes az alváz.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13972


30-347-1939

« Hozzászólás #80329 Dátum: 2023 Május 30, 22:24:45 »

Sziasztok! Egy Trike-os barátom szeretne tárcsafékre váltani. Tudtok valami Golf vagy más autóbol ilyen megoldást?
70 utáni, gömbfejes az alváz.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80328 Dátum: 2023 Május 29, 16:36:56 »

Húúú! Hátra lehet nekem is jó lenne (az oda való)  Shocked
https://webshop.bugparts.hu/1375/Allithato-teleszkop-elso-03965-hatso-03949-03

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2980


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80327 Dátum: 2023 Május 29, 15:13:21 »

https://www.youtube.com/watch?v=4NtrRQkxc0k

én ezt találtam róla, szerintem túl nyeszlett az a rugó önálló üzemmódba

Húúú! Hátra lehet nekem is jó lenne (az oda való)  Shocked

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27120


« Hozzászólás #80326 Dátum: 2023 Május 29, 13:14:02 »

Üdv mindenkinek!
Valaki használ ilyet, vagy van vele tapasztalat?
https://webshop.bugparts.hu/1376/Allithato-teleszkop-elso-Bogar/KG-08/64-parba

Önállóan használható, vagy a torziókat segíti?

https://www.youtube.com/watch?v=4NtrRQkxc0k

én ezt találtam róla, szerintem túl nyeszlett az a rugó önálló üzemmódba

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80325 Dátum: 2023 Május 29, 10:13:51 »

Üdv mindenkinek!
Valaki használ ilyet, vagy van vele tapasztalat?
https://webshop.bugparts.hu/1376/Allithato-teleszkop-elso-Bogar/KG-08/64-parba

Önállóan használható, vagy a torziókat segíti?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3595


« Hozzászólás #80324 Dátum: 2023 Május 21, 06:50:04 »

Egyedülálló! pritsche háccsó üléssorral!  Cool ilyet még nem láttam  Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80323 Dátum: 2023 Május 19, 15:28:15 »

Remélem GTI kormánnyal!? Evil
Multivan, de pritsche.
Smiley
https://photos.app.goo.gl/5TaGhGHaWaZ7RmcH8



« Utoljára szerkesztve: 2023 Május 19, 16:21:56 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3595


« Hozzászólás #80322 Dátum: 2023 Május 18, 12:30:03 »

A másik kocsim T3 szervó nélkül 205-ös gumi van
Edzésben vagyok
Smiley
Remélem GTI kormánnyal!? Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80321 Dátum: 2023 Május 16, 20:37:53 »

nem  Grin nekem megvolt az ültető mag piros konival. Nem kopott nagyon az első gumi, mert úgy pattogott. Ok, anyjáig volt letekerve, egyszer egy macsakkőben akadt fel az ültetőmag, lefejeltem majdnem a szélvédőt. Biztos be lehet rakni másképp is a magot, nekem csak egyszer volt.

a tengelycsonk azért rossz, mert az alapból szélesít pár centit, ha még ilyen széles a felni, akkor nem túl nyerő Smiley
Nekem úgy volt benn a mag, hogy a gyárinál magaassabbra is tudtam emelni , elöl trabi, hátul monroe gátlók voltak, mind keményebb egy zalaegerszegi rallys koma csinálta, 165/65 gumival, jó volt...
a tárcsás csonk 1-1 centi+ tudom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27120


« Hozzászólás #80320 Dátum: 2023 Május 15, 15:12:55 »

Keményített gátlóval jó lehet szerinted?
A széles felnit lehet elengedem.
nem  Grin nekem megvolt az ültető mag piros konival. Nem kopott nagyon az első gumi, mert úgy pattogott. Ok, anyjáig volt letekerve, egyszer egy macsakkőben akadt fel az ültetőmag, lefejeltem majdnem a szélvédőt. Biztos be lehet rakni másképp is a magot, nekem csak egyszer volt.

a tengelycsonk azért rossz, mert az alapból szélesít pár centit, ha még ilyen széles a felni, akkor nem túl nyerő Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14948

« Hozzászólás #80319 Dátum: 2023 Május 15, 12:24:29 »

Közben keresgéltem és ezt találtam.
Ez úton is köszönöm SleepAIR kollégának!
http://sleepair.blogspot.com/2011/08/vw-1300-elso-futomu-tuning.html
Ezaz!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80318 Dátum: 2023 Május 15, 12:23:40 »

a tengelycsonknál a rugóhoz nem nyúlsz, ugyanolyan (puha) marad, mint volt. A mag keményít, talán már berakáskor is némileg elfogatva került be és legmagasabban is keményebb, mint volt. 7"-os kerék ültetéssel, valahol bele fog érni, nem?
Cheesy

Egyébként erről a témáról anno valaki írt egy jó összefoglalót.
De hogy hol és mikor arra már nem emlékszem.
Közben keresgéltem és ezt találtam.
Ez úton is köszönöm SleepAIR kollégának!
http://sleepair.blogspot.com/2011/08/vw-1300-elso-futomu-tuning.html

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14948

« Hozzászólás #80317 Dátum: 2023 Május 15, 11:48:40 »

A másik kocsim T3 szervó nélkül 205-ös gumi van
Edzésben vagyok
Smiley
Cheesy

Egyébként erről a témáról anno valaki írt egy jó összefoglalót.
De hogy hol és mikor arra már nem emlékszem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80316 Dátum: 2023 Május 15, 11:10:19 »

a tengelycsonknál a rugóhoz nem nyúlsz, ugyanolyan (puha) marad, mint volt. A mag keményít, talán már berakáskor is némileg elfogatva került be és legmagasabban is keményebb, mint volt. 7"-os kerék ültetéssel, valahol bele fog érni, nem?
Keményített gátlóval jó lehet szerinted?
A széles felnit lehet elengedem.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27120


« Hozzászólás #80315 Dátum: 2023 Május 15, 10:46:06 »

A másik bogaramban ültetőmag volt és az jó volt, ezen csonk van  lehet azmiatt ekkora a különbség?
 oz racing vagy hasonló dizájnú felnit szeretnék, abból nem találok keskenyebbet
https://www.premiumfelgi.com/hu_HU/p/OZ-Rally-Racing-Race-White/776

a tengelycsonknál a rugóhoz nem nyúlsz, ugyanolyan (puha) marad, mint volt. A mag keményít, talán már berakáskor is némileg elfogatva került be és legmagasabban is keményebb, mint volt. 7"-os kerék ültetéssel, valahol bele fog érni, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80314 Dátum: 2023 Május 15, 10:16:47 »

Könnyű legyen tekerni a kormányt.  Grin
A másik kocsim T3 szervó nélkül 205-ös gumi van
Edzésben vagyok
Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80313 Dátum: 2023 Május 15, 10:14:17 »

nem lehet, hogy elég lenne egy új, esetleg keményebb gátló? pl KYB
Új gátlók vannak, keményebb mint ami benn volt de nem KYB
Hartman valami osztrák cucc a kocsihoz kaptam

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80312 Dátum: 2023 Május 15, 10:11:11 »

az ültetőmag az előfeszítést is állítja, amitől keményebb lesz. Mondjuk nem javaslom, használtam, nem volt kényelmes. Mondjuk állatul néz ki 

-4 centi keskenyítés és elfér, amit még el tudsz tekerni  Evil előre minek ekkora felni?
A másik bogaramban ültetőmag volt és az jó volt, ezen csonk van  lehet azmiatt ekkora a különbség?
 oz racing vagy hasonló dizájnú felnit szeretnék, abból nem találok keskenyebbet
https://www.premiumfelgi.com/hu_HU/p/OZ-Rally-Racing-Race-White/776

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18462


1969

« Hozzászólás #80311 Dátum: 2023 Május 15, 09:33:49 »

Üdv mindenkinek!
Nem SZMB de műszaki kereskedésem lenne, mintha gyengébb lenne az első futómű rugzása. Másikal össze hasonlítva kb egyformának tűnik de .., 
Mivel, hogyan lehetne keményebbé tenni?
Szekér futómű

nem lehet, hogy elég lenne egy új, esetleg keményebb gátló? pl KYB
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18462


1969

« Hozzászólás #80310 Dátum: 2023 Május 15, 09:32:42 »

Könnyű legyen tekerni a kormányt.  Grin
lehet a 24 órás versenyen akarnak birkózni vele..? Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14948

« Hozzászólás #80309 Dátum: 2023 Május 15, 08:52:48 »

előre minek ekkora felni?
Könnyű legyen tekerni a kormányt.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27120


« Hozzászólás #80308 Dátum: 2023 Május 15, 08:48:30 »

Üdv mindenkinek!
Nem SZMB de műszaki kereskedésem lenne, mintha gyengébb lenne az első futómű rugzása. Másikal össze hasonlítva kb egyformának tűnik de .., 
Mivel, hogyan lehetne keményebbé tenni?
Szekér futómű
Ha kicserèlném a köteget érdemes bontottat keresni, vagy új ruggóköteget vegyek?

Illetve 6 vagy 7 colos felni milyen ET-vel fér el elől ,hogy ne lógjon ki?
az ültetőmag az előfeszítést is állítja, amitől keményebb lesz. Mondjuk nem javaslom, használtam, nem volt kényelmes. Mondjuk állatul néz ki 

-4 centi keskenyítés és elfér, amit még el tudsz tekerni  Evil előre minek ekkora felni?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80307 Dátum: 2023 Május 15, 07:54:39 »

Üdv mindenkinek!
Nem SZMB de műszaki kereskedésem lenne, mintha gyengébb lenne az első futómű rugzása. Másikal össze hasonlítva kb egyformának tűnik de .., 
Mivel, hogyan lehetne keményebbé tenni?
Szekér futómű
Ha kicserèlném a köteget érdemes bontottat keresni, vagy új ruggóköteget vegyek?

Illetve 6 vagy 7 colos felni milyen ET-vel fér el elől ,hogy ne lógjon ki?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13972


30-347-1939

« Hozzászólás #80306 Dátum: 2023 Május 07, 00:06:21 »

Esztergál valaki alátétet vagy Flexes él még? Tongue

 Evil
Valami extra kell, hogy esztergályos kell hozzá? Közel lekik hozzám az esztergályos akivel csináltatni szoktam a dolgokat.
Flexes már nem esztergál, ha jól tudom.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13972


30-347-1939

« Hozzászólás #80305 Dátum: 2023 Május 07, 00:04:04 »

Nehezen (vagy nem) indult az Ovál. Kicsit indítoztam, alig forgott, gondoltam kiveszem tölteni az akksit.
Észrevettem, hogy meleg az akku saru - jobban megnézve látszott, hogy a kis vezeték keresztmetszet miatt beletuningoltak két lemezt, ami kicsit elmozdult, illetve a rossz illesztés miatt a vezeték is elektromos korróziós (zöld) lett.
Saru leszed, kábel takarít, saru szakszerűn rászerel. Közben akksi regenerálás egy 88-ból származó fél Akkuvit-tel, illetve folyadék pótlás. Éjszakai töltést követően végre megint lendületesen forgat és pöccre indul.

A dudát is elkezdtem beépíteni; kerestem, hogy van-e vezetéke (nincs), amikor látom, hogy a kormány hardi tárcsából hiányzik a kettőből az egyik csavar. :-)
Furán lötyögős volt a kormány, most jó lett megint. Mentünk is egy karikát a városban. :-)
Szuper!
Tegnap én is elgurultam a vizsgaállomásig ( 400m) Kedvet kaptam és elmentem akkor már tettem bele benzint is. Jó volt közlekedni vele.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27120


« Hozzászólás #80304 Dátum: 2023 Május 06, 20:44:22 »

Nehezen (vagy nem) indult az Ovál. Kicsit indítoztam, alig forgott, gondoltam kiveszem tölteni az akksit.
Észrevettem, hogy meleg az akku saru - jobban megnézve látszott, hogy a kis vezeték keresztmetszet miatt beletuningoltak két lemezt, ami kicsit elmozdult, illetve a rossz illesztés miatt a vezeték is elektromos korróziós (zöld) lett.
Saru leszed, kábel takarít, saru szakszerűn rászerel. Közben akksi regenerálás egy 88-ból származó fél Akkuvit-tel, illetve folyadék pótlás. Éjszakai töltést követően végre megint lendületesen forgat és pöccre indul.

A dudát is elkezdtem beépíteni; kerestem, hogy van-e vezetéke (nincs), amikor látom, hogy a kormány hardi tárcsából hiányzik a kettőből az egyik csavar. :-)
Furán lötyögős volt a kormány, most jó lett megint. Mentünk is egy karikát a városban. :-)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17283


« Hozzászólás #80303 Dátum: 2023 Május 06, 20:15:38 »

Nehezen (vagy nem) indult az Ovál. Kicsit indítoztam, alig forgott, gondoltam kiveszem tölteni az akksit.
Észrevettem, hogy meleg az akku saru - jobban megnézve látszott, hogy a kis vezeték keresztmetszet miatt beletuningoltak két lemezt, ami kicsit elmozdult, illetve a rossz illesztés miatt a vezeték is elektromos korróziós (zöld) lett.
Saru leszed, kábel takarít, saru szakszerűn rászerel. Közben akksi regenerálás egy 88-ból származó fél Akkuvit-tel, illetve folyadék pótlás. Éjszakai töltést követően végre megint lendületesen forgat és pöccre indul.

A dudát is elkezdtem beépíteni; kerestem, hogy van-e vezetéke (nincs), amikor látom, hogy a kormány hardi tárcsából hiányzik a kettőből az egyik csavar. :-)
Furán lötyögős volt a kormány, most jó lett megint. Mentünk is egy karikát a városban. :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27120


« Hozzászólás #80302 Dátum: 2023 Május 02, 22:19:12 »

Esztergál valaki alátétet vagy Flexes él még? Tongue

 Evil

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13491


« Hozzászólás #80301 Dátum: 2023 Május 02, 22:09:33 »

Esztergál valaki alátétet vagy Flexes él még? Tongue

 Evil

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3595


« Hozzászólás #80300 Dátum: 2023 április 25, 12:09:41 »

drága...  Embarrassed

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14948

« Hozzászólás #80299 Dátum: 2023 április 24, 12:33:17 »

drága...  Embarrassed
Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19069

« Hozzászólás #80298 Dátum: 2023 április 24, 12:20:13 »

Boldogság.
Igen a bendix az tud szívatni.
Tankolás?
Nincs a környéken üzemanyag vagy drága?  Grin Shocked Roll Eyes
U.I.: éppen most nézem pont egy 100-assal drágább mint a hatósági áras volt.

drága...  Embarrassed
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14948

« Hozzászólás #80297 Dátum: 2023 április 24, 09:26:49 »

Tegnap SZMB helyett SZAB (szereld apád bogarát) volt a program.
Rozi egyszercsak nem akart indulni. Akku ok, üzemanyag ok, biztosítékok ok. Tolásra az első 5 méter után beugrott. Pénteken sikerült vele hazajönnöm.
Tegnap aztán még jó idő volt, BlackP fiam nagy lelkesen nekilátott. Emelő-bak, jobb hátsó le. Aláfeküdt (nekem jelen állapotomban nemigen menne), méricskélt. Elővett egy tartalék önindítót is, akkuról azt teszteltük. B tervnek ok az estleges csere. Aztán vissza a kocsi alá. Bendix saruja le, pucoválás-smirglizés és láss csodát: pöccre indult. Ennyi siker után az olajcsere már csak rutin volt. Ma jön a fekete leves: tankolnom kellene...
Aztán a nagy öröm levezetéseképp némi kertrendezés.
Itt is megköszönöm az akciót,   Kezfogas magam sajnos igen keveset tettem az ügy érdekében  Cry
Boldogság.
Igen a bendix az tud szívatni.
Tankolás?
Nincs a környéken üzemanyag vagy drága?  Grin Shocked Roll Eyes
U.I.: éppen most nézem pont egy 100-assal drágább mint a hatósági áras volt.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19069

« Hozzászólás #80296 Dátum: 2023 április 24, 09:17:37 »

Tegnap SZMB helyett SZAB (szereld apád bogarát) volt a program.
Rozi egyszercsak nem akart indulni. Akku ok, üzemanyag ok, biztosítékok ok. Tolásra az első 5 méter után beugrott. Pénteken sikerült vele hazajönnöm.
Tegnap aztán még jó idő volt, BlackP fiam nagy lelkesen nekilátott. Emelő-bak, jobb hátsó le. Aláfeküdt (nekem jelen állapotomban nemigen menne), méricskélt. Elővett egy tartalék önindítót is, akkuról azt teszteltük. B tervnek ok az estleges csere. Aztán vissza a kocsi alá. Bendix saruja le, pucoválás-smirglizés és láss csodát: pöccre indult. Ennyi siker után az olajcsere már csak rutin volt. Ma jön a fekete leves: tankolnom kellene...
Aztán a nagy öröm levezetéseképp némi kertrendezés.
Itt is megköszönöm az akciót,   Kezfogas magam sajnos igen keveset tettem az ügy érdekében  Cry
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.