www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Augusztus 19, 16:56:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Balatonalmádi, Yacht Camping
2022. június 15-19.
918147 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: cicema1573
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2005
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 8952828 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #79944 Dátum: 2021 Szeptember 07, 10:39:06 »

azt hiszem többször volt már róla szó, de nem emlékszem a megoldásra. Hogyan lehet bogárba hátra 3 pontos övet rakni?
veszek egyet a homasitából és jó lesz?

létezik olyan automata 3 pontos ami ott elfér?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79943 Dátum: 2021 Szeptember 07, 07:10:15 »

Korábban írtam, hogy
.... 3x cseréltem szelep fedél tömítést, mert csöpögött, de most volt alkalmam csápos emelőn emelni jobban meg tudtam nézni a tőcsavarnál jön az olaj és ugye az élén csöppen le
(bár eddig nem is láttam a hengerfejen az elszíneződést)

No sikerült mind a 8 csavrnál vékonyan meg pasztázni az alátéteket. Egyesével... vissza 38Nm húztam, szárazon, csak tömítést raktam másnap reggel csöppen mind a kettő, újtömítéssel pasztával össze így jó illetve jól felrakva a jobboldali is jó

Asszem azéé van ez az egész, mert kicsit túl tolták homokszórást és valószínűleg az egyenetlen felületeken nem jók a gyári megoldások
« Utoljára szerkesztve: 2021 Szeptember 07, 07:45:22 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #79942 Dátum: 2021 Szeptember 07, 06:26:55 »

Úgy néz ki meg van a hiba...
Az idióta szerelő, ferdén rakta fel a szelep fedelet, hiába van megpasztázva, ha hozzá sem ér.
1.2l és maxon van.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79941 Dátum: 2021 Szeptember 06, 19:24:18 »

Úgy néz ki még van a hiba...
Az idióta szerelő, ferdén rakta fel a szelep fedelet, hiába van megpasztázva, ha hozzá sem ér.
1.2l és maxon van.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #79940 Dátum: 2021 Szeptember 06, 10:03:26 »

uhh, az is szerencse volt akkor. meg gondolom utána próbált többször indítózni..  Undecided
jól gondold ,de talán ki nem ,a forgalmat akadályozva a Balcsinál Undecided

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #79939 Dátum: 2021 Szeptember 06, 09:20:01 »

Idén nyári rajzáskor........ vonulunk át Almádiba és egyszercsak előttünk egy T2 az út szélén. Megálltunk a cimbikkel ,hogy tudunk-e segíteni. Mire a srác elmondta ,hogy egyszercsak leállt a motor. Motortér felnyit ,sasolás  ,benzines blokkmosás Tongue Leugrott az AC nyomóoldali részén az üzacső a szűrőnél! Bammeg! A srác elmondta ,hogy most volt szerelőnél a busz ,aki üzacsövet és szűrőt is cserélt!! Fasza! Végülis megoldottuk közösen és tovább suhantunk Cheesy
Kibaszott nagy szerencséje volt!
uhh, az is szerencse volt akkor. meg gondolom utána próbált többször indítózni..  Undecided

én szerencsére még otthon észrevettem, ahol indítás után még nem volt semmi forró
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #79938 Dátum: 2021 Szeptember 06, 08:54:26 »

Tyűű, nekem ma reggel spriccelt a benzin a benzincsőből a pumpa után.....
Idén nyári rajzáskor........ vonulunk át Füredre és egyszercsak előttünk egy T2 az út szélén. Megálltunk a cimbikkel ,hogy tudunk-e segíteni. Mire a srác elmondta ,hogy egyszercsak leállt a motor. Motortér felnyit ,sasolás  ,benzines blokkmosás Tongue Leugrott az AC nyomóoldali részén az üzacső a szűrőnél! Bammeg! A srác elmondta ,hogy most volt szerelőnél a busz ,aki üzacsövet és szűrőt is cserélt!! Fasza! Végülis megoldottuk közösen és tovább suhantunk Cheesy
Kibaszott nagy szerencséje volt!
« Utoljára szerkesztve: 2021 Szeptember 06, 10:06:53 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #79937 Dátum: 2021 Szeptember 06, 08:12:08 »

Szerdán megy az Öreg vizsgázni. Valami normális gépi mosót tudnátok ajánlani? ÖMV,MOL? Etalon mentes benzin hol van? Köszi, üdv.
az auchannál szoktam tankolni, ott meg is lehet nézni a benzin vizsgálati jegyzőkönyveket:
https://www.auchan.hu/benzinkutak/uzemanyagok-minosegellenorzese

a 98-as júliusban 99.7-es oktánszámú volt. A max 5% etanol helyett 0.8% volt benne.
Mintha a shellnél a drága 100as elvileg nem tartalmazna etanolt, de ez már vagy egy éves hír. azóta változhatott. utána kéne nézni.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79936 Dátum: 2021 Szeptember 05, 23:39:16 »

Minimum és maximum jelzés között fél liter olaj eltérés van. (a 2,5 literből).

A végén amikor nézted nem lehet, hogy még nem csorgott vissza az olaj?
Olajbetöltő sapkánál állómotornál gőzölög (lehet benzin is) túlmelegszik az olaj.

Egy tippem van még: sok rövid távot mentél benzines az olaj (AC pumpa membrán szakadt), most a hosszabb távon rendesen megmelegedett és kidolgozta magából a benzint, amit úgy látsz, hogy elfogyott az olaj.

Vissza folyt, a rövid táv az stimm. de a vissza úton füstölt, szóval addigra már kipárologhatott belőle, és egyértelműen égett olajszagú volt, AC 1 éves

Ha a 2 l nem kifolyt, akkor kb. olyan füstöt kellett volna látnod a visszapillantóban, hogy azonnal megállsz...
Egyébként a pumpa szívócsöve jóval mélyebben van, mint a nívó.
A füstre gondoltam én is, reméltem, hogy inkább elfolyt.

Elvileg ott nincs nyomás, mégis ennyi eltudna folyni?

Arra gondoltam még, hogy el tud e az olaj hűtő úgy dugulni-záródni, hogy ezért melegedett túl az olaj és nőtt a nyomás, hogy gyorsabban folyt el?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79935 Dátum: 2021 Szeptember 05, 21:37:43 »

ez mitől lehet?
Minimum és maximum jelzés között fél liter olaj eltérés van. (a 2,5 literből).

A végén amikor nézted nem lehet, hogy még nem csorgott vissza az olaj?
Olajbetöltő sapkánál állómotornál gőzölög (lehet benzin is) túlmelegszik az olaj.

Egy tippem van még: sok rövid távot mentél benzines az olaj (AC pumpa membrán szakadt), most a hosszabb távon rendesen megmelegedett és kidolgozta magából a benzint, amit úgy látsz, hogy elfogyott az olaj.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4243


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79934 Dátum: 2021 Szeptember 05, 21:20:23 »

A motor tud olyat csinálni, hogy nyomás marad a gombánál miközben a pálca nem ér bele az olajba?...vagy nem jó a gomba?
Gyújtásra világít, amint beindul kialszik

A hétvégén Mosonmagyaróváron voltam kb 160km Sárváron(kb fél út) tankoltam észre vettem, hogy a jobb szelepfedélnél olajos a hőcserélő, nívón nem láttam változást előtte este néztem a max vonal alatt kb 3mm, ott is néztem kicsit kevesebb, vissza felé Jánossomorján(30km) meg álltam megnéztem kb félig volt, 2-3 dl-t öntöttem bele, go haza, kb 130 km múlva nem ér bele a pálca az olajba, de a lámpa nem világít, nem hiszem hogy kifolyt volna monnyuk 2l a fedél alatt, akkor hova lett?
Mit nézzek lehet gyűrű törés megette volna?

mikor J.somorján megnéztem olajfüst szállt ki a beőntő sapkát levéve
ez mitől lehet?
Ha a 2 l nem kifolyt, akkor kb. olyan füstöt kellett volna látnod a visszapillantóban, hogy azonnal megállsz...
Egyébként a pumpa szívócsöve jóval mélyebben van, mint a nívó.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79933 Dátum: 2021 Szeptember 05, 14:57:15 »

A motor tud olyat csinálni, hogy nyomás marad a gombánál miközben a pálca nem ér bele az olajba?...vagy nem jó a gomba?
Gyújtásra világít, amint beindul kialszik

A hétvégén Mosonmagyaróváron voltam kb 160km Sárváron(kb fél út) tankoltam észre vettem, hogy a jobb szelepfedélnél olajos a hőcserélő, nívón nem láttam változást előtte este néztem a max vonal alatt kb 3mm, ott is néztem kicsit kevesebb, vissza felé Jánossomorján(30km) meg álltam megnéztem kb félig volt, 2-3 dl-t öntöttem bele, go haza, kb 130 km múlva nem ér bele a pálca az olajba, de a lámpa nem világít, nem hiszem hogy kifolyt volna monnyuk 2l a fedél alatt, akkor hova lett?
Mit nézzek lehet gyűrű törés megette volna?

mikor J.somorján megnéztem olajfüst szállt ki a beőntő sapkát levéve
ez mitől lehet?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79932 Dátum: 2021 Szeptember 05, 14:07:27 »

.
Sziasztok!
Ti mivel szoktátok a karbi anyáit szerelni?
A D 1.2 vékony szívócsövénél viszonylag jól hozzáférni és vettem is spéci kis kulcsokat már ... de a közelmúltban egy barátom 1.3 AR motoros Bogárkáján tisztítottuk és ott a nagyobb szívócsonktól nem fértem hozzá ezekkel sem. Most kissé "kikönnyítettem" remélem legközelebb jobban sikerül.

Van egy olyan csillag-villásom aminek kb 30 fokba áll a csillag vége azzal szoktam, jobb kézzel a benyúlok és új heggyel a csavaron tartom, eddig mindig sikerült 1.2-1.6

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2430


« Hozzászólás #79931 Dátum: 2021 Szeptember 05, 11:46:12 »

Szerdán megy az Öreg vizsgázni. Valami normális gépi mosót tudnátok ajánlani? ÖMV,MOL? Etalon mentes benzin hol van? Köszi, üdv.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79930 Dátum: 2021 Szeptember 05, 10:36:27 »

Integettem én is Cheesy De bevallom csak azt láttam, hogy egy öreg motoros. Gumibogi ismert fel, hogy te vagy. Ő ment előttünk
Láttam őt is. Mire integetni tudtam már elhaladt mellettem.
Láttam, hogy integetsz.
Igen talpig motoros díszben nehéz felismerni.  Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #79929 Dátum: 2021 Szeptember 04, 22:22:42 »

Piliscsabán én integettem neked a fekete TLT nyergéből.
Integettem én is Cheesy De bevallom csak azt láttam, hogy egy öreg motoros. Gumibogi ismert fel, hogy te vagy. Ő ment előttünk
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79928 Dátum: 2021 Szeptember 04, 21:56:48 »

Tyűű, nekem ma reggel spriccelt a benzin a benzincsőből a pumpa után  Shocked
Még szerencse hogy nem indult be, mert levéve felejtettem az elosztófedelet a szemrevételezés után Undecided az tűnt fel hogy jobban benzinszag van mint szokott..

Aztán gyorsan kicseréltem és indulhattam is.

Lehet hogy a többit is cserélni kéne gyorsan. Mindenesetre vettem még 2 métert. Csak semperit volt
Piliscsabán én integettem neked a fekete TLT nyergéből.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79927 Dátum: 2021 Szeptember 04, 20:00:37 »

.
Sziasztok!
Ti mivel szoktátok a karbi anyáit szerelni?
A D 1.2 vékony szívócsövénél viszonylag jól hozzáférni és vettem is spéci kis kulcsokat már ... de a közelmúltban egy barátom 1.3 AR motoros Bogárkáján tisztítottuk és ott a nagyobb szívócsonktól nem fértem hozzá ezekkel sem. Most kissé "kikönnyítettem" remélem legközelebb jobban sikerül.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #79926 Dátum: 2021 Szeptember 04, 19:10:21 »

Volt egy lerobbanásom. Kosz volt a fúvókában. Van fecskendőm, és 2X belespricceltem a fúvóka helyén a karbi aljába. Nem vettem le a fedelet. Viszont az AC-t is szétkaptam.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26771


« Hozzászólás #79925 Dátum: 2021 Szeptember 04, 10:15:10 »

Apue viszont szivat, nem teker az onindito. Fesz leesik inditozasra, de ennyi. Nyilvan elutaztunk es feluton jelentkezik, lehetett tologatni. Mondjuk ket meteren hatramenetben beindult, ee akkoris. Ahogy emlekszem jo szar volt az egyik onindito csavar kiszedni a kutyahaz mogott. Lehet meg alamaszok megkocogtatni, hatha. Sebessegben tologatva sem valtozott.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18256


1969

« Hozzászólás #79924 Dátum: 2021 Szeptember 03, 16:55:22 »

Tyűű, nekem ma reggel spriccelt a benzin a benzincsőből a pumpa után  Shocked
Még szerencse hogy nem indult be, mert levéve felejtettem az elosztófedelet a szemrevételezés után Undecided az tűnt fel hogy jobban benzinszag van mint szokott..

Aztán gyorsan kicseréltem és indulhattam is.

Lehet hogy a többit is cserélni kéne gyorsan. Mindenesetre vettem még 2 métert. Csak semperit volt
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79923 Dátum: 2021 Szeptember 03, 09:35:20 »

a francba! ,csak ennyi? igencsak túlgondoltam. A csavarhúzóból indultam ki ,na meg magamból Grin Evil
Grin
Szopads Magad Bogárral.  Shocked
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #79922 Dátum: 2021 Szeptember 03, 08:24:40 »

Semmi különös........
a francba! ,csak ennyi? igencsak túlgondoltam. A csavarhúzóból indultam ki ,na meg magamból Grin Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28921


Road Force One

« Hozzászólás #79921 Dátum: 2021 Szeptember 02, 21:30:02 »

Semmi különös. Az olajcserénél vettük észre, hogy az ékszíj elkezdte elhagyogatni a fogazatát. Nosza, vettem egy újat a szomszédos Unixtól.
Először kisebb-nagyobb kulcsokkal próbáltuk leszedni a tárcsa anyáját: nem ment. Aztán BlackP talált a jutyúbon egy videjót, ahol légkulccsal pikk-pakk lekapták. Van a garázsban egy ilyen, de nem tudtam kerékcseréhez használni, mert zsenge a kompresszorom.
Gondoltuk, azért egy próbát megér. Megérte. Simán lejött az anya, többször is, mert a hézagolókkal játszani kellett a feszesség miatt.
Olajcsere, ékszíjcsere és feltámadt a Rozi! Mén mint az ördög lábujjhegyen  Grin

Nyahhh... erre a két utolsó mondatra voltam leginkább kíváncsi... persze a többire is, de leginkàbb arra, hogy milyen volt Bogarazni újra vele...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11517

« Hozzászólás #79920 Dátum: 2021 Szeptember 02, 21:23:08 »

Csavarhúzóval nem próbáltátok? Smiley

Semmi különös. Az olajcserénél vettük észre, hogy az ékszíj elkezdte elhagyogatni a fogazatát. Nosza, vettem egy újat a szomszédos Unixtól.
Először kisebb-nagyobb kulcsokkal próbáltuk leszedni a tárcsa anyáját: nem ment. Aztán BlackP talált a jutyúbon egy videjót, ahol légkulccsal pikk-pakk lekapták. Van a garázsban egy ilyen, de nem tudtam kerékcseréhez használni, mert zsenge a kompresszorom.
Gondoltuk, azért egy próbát megér. Megérte. Simán lejött az anya, többször is, mert a hézagolókkal játszani kellett a feszesség miatt.
Olajcsere, ékszíjcsere és feltámadt a Rozi! Mén mint az ördög lábujjhegyen  Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19013

« Hozzászólás #79919 Dátum: 2021 Szeptember 02, 11:38:00 »

...
Élménybeszámoló???


Semmi különös. Az olajcserénél vettük észre, hogy az ékszíj elkezdte elhagyogatni a fogazatát. Nosza, vettem egy újat a szomszédos Unixtól.
Először kisebb-nagyobb kulcsokkal próbáltuk leszedni a tárcsa anyáját: nem ment. Aztán BlackP talált a jutyúbon egy videjót, ahol légkulccsal pikk-pakk lekapták. Van a garázsban egy ilyen, de nem tudtam kerékcseréhez használni, mert zsenge a kompresszorom.
Gondoltuk, azért egy próbát megér. Megérte. Simán lejött az anya, többször is, mert a hézagolókkal játszani kellett a feszesség miatt.
Olajcsere, ékszíjcsere és feltámadt a Rozi! Mén mint az ördög lábujjhegyen  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28921


Road Force One

« Hozzászólás #79918 Dátum: 2021 Szeptember 02, 10:46:07 »

tegnap BlackP hathatós segítségével (értsd: ő csinálta, én meg drukkoltam) csavarhúzó nélkül, mindössze egy légkulcs használatával ékszíjat cseréltünk a Rozin. délután teszt  Wink

Ügyesek vagytok!! 
Élménybeszámoló???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 755


CSD-226

« Hozzászólás #79917 Dátum: 2021 Szeptember 01, 15:25:37 »

Van valakinek esetleg az indekapcsolóba kis fehér csúszka. Az alsó, ami a helyén van, azon nem látok lyukat, sztem letörött, azért csúszott ki a fenti oldal a rugóval. Esetleg ötlet, hogy lehetne javítani? Másodkörben vennék újat bele. Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2021 Szeptember 01, 15:29:31 írta kanyarkiraly »

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19013

« Hozzászólás #79916 Dátum: 2021 Augusztus 31, 10:53:25 »

tegnap BlackP hathatós segítségével (értsd: ő csinálta, én meg drukkoltam) csavarhúzó nélkül, mindössze egy légkulcs használatával ékszíjat cseréltünk a Rozin. délután teszt  Wink
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #79915 Dátum: 2021 Augusztus 19, 13:37:28 »

koszi, balatonon dolgozunk, valszeg egy ilyen legegyszerubb abes fele lesz, ritkan van ra szukseg
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #79914 Dátum: 2021 Augusztus 18, 09:15:40 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3248


« Hozzászólás #79913 Dátum: 2021 Augusztus 18, 09:05:59 »

meg még kismillió megoldás......  , gyárilag is volt bizonyos buszokban ,bosch.
Én Kínából rendeltem programozható feszültség monitoring egységet valami potom huf környékén és ezzel oldottam meg. Egyébként igen ,feltölti a generátor..... Sokan úgy oldják meg ,hogy a töltésvisszajelzőtől vezérlik meg a komfort akksi kapcsoló reléjét. Én mint írtam a monitoring egységgel oldottam meg ,de oly módon ,hogy késleltettem közel egy perccel a töltés kezdetét a komfort felé ,hogy indítás után csak a starter akksit töltse. Ne rántsa meg a generátoromat hirtelen mivel az csak 65A-t tud. Ja ,ha komfort akksiban gondolkodol akkor csak AGM!! ,persze a töltésnek kiválónak kell lennie!! (na lehet páran beszólnak de leszarom) Végig zongoráztam..... Összehasonlíthatatlan a többihez képest az agm ,ütheted ,vághatod! (lifepokat most hadjuk)
« Utoljára szerkesztve: 2021 Augusztus 18, 10:04:19 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #79912 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:54:30 »

Igen. A bogárban 55A generátor feltöltötte a 72Ah akkut és a 36Ah-s munkaakkut is.
Csak az idő kérdés, meg hogy előtte mennyit vettél ki az akkuból.
ok köszi
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79911 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:53:36 »

köszi
és ez vajh fogja bármikor is tölteni a b akkut? sima gyári busz 1.6 motor gyári generátor
Igen. A bogárban 55A generátor feltöltötte a 72Ah akkut és a 36Ah-s munkaakkut is.
Csak az idő kérdés, meg hogy előtte mennyit vettél ki az akkuból.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #79910 Dátum: 2021 Augusztus 16, 21:34:25 »

köszi
és ez vajh fogja bármikor is tölteni a b akkut? sima gyári busz 1.6 motor gyári generátor
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14558

« Hozzászólás #79909 Dátum: 2021 Augusztus 16, 20:53:50 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?
 habár nem én szerelem be, csak végre megérteni szeretném mikor-mit-hogy kapcsol.... ilyesmi?
és ha van több féle (típusú) melyik a tuti?

2 féle van.
 Wink
http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo

Neked ez kell: .LK-BI_12,8V
http://forex.hu/webshop/levalaszto-kapcsolo/univerzalis-levalaszto-kapcsolo-1-cikk
« Utoljára szerkesztve: 2021 Augusztus 16, 20:55:31 írta abes »
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #79908 Dátum: 2021 Augusztus 16, 20:25:38 »

valaki hozzáértő leírná hogy működik mit csinál a camping 'akkus váltó relés egység"?
 habár nem én szerelem be, csak végre megérteni szeretném mikor-mit-hogy kapcsol.... ilyesmi?
és ha van több féle (típusú) melyik a tuti?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2910


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79907 Dátum: 2021 Július 12, 20:09:29 »

A hétvégén mentünk egy kört a Balcsi körül az 53-assal. Az utóbbi időben nehezebben indult, 1-2x egyáltalán nem indult be, de aztán másnap igen.
Mindig ráfogtam a benne lévő 4 éves benyára, de menet közben is volt, hogy elment az erő 1-2 másodpercre, á, biztos dugulás, kiköhögi.

Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy átnézem a gyújtást. Az hamar kiderült, hogy a megszakító hézag 0 (vagy ahhoz nagyon közeli :-)). Olyannyira nulla volt, hogy nem lehetett szakadást mérni rajta ahogy forgattam a motort. :-)

Beállítottam, gyorsan még állítottam egy gyújtást is (egyből olyan bika szikra lett, hogy élvezet volt nézni-hallgatni :-)). Most első főtengely fordulatra indul hidegen-melegen.

Elszoktam a megszakítós gyújtástól, el is felejtettem, hogy ez is lehet a baj. :-)

 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #79906 Dátum: 2021 Július 12, 19:39:54 »

A hétvégén mentünk egy kört a Balcsi körül az 53-assal. Az utóbbi időben nehezebben indult, 1-2x egyáltalán nem indult be, de aztán másnap igen.
Mindig ráfogtam a benne lévő 4 éves benyára, de menet közben is volt, hogy elment az erő 1-2 másodpercre, á, biztos dugulás, kiköhögi.

Aztán tegnap úgy döntöttem, hogy átnézem a gyújtást. Az hamar kiderült, hogy a megszakító hézag 0 (vagy ahhoz nagyon közeli :-)). Olyannyira nulla volt, hogy nem lehetett szakadást mérni rajta ahogy forgattam a motort. :-)

Beállítottam, gyorsan még állítottam egy gyújtást is (egyből olyan bika szikra lett, hogy élvezet volt nézni-hallgatni :-)). Most első főtengely fordulatra indul hidegen-melegen.

Elszoktam a megszakítós gyújtástól, el is felejtettem, hogy ez is lehet a baj. :-)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17096


« Hozzászólás #79905 Dátum: 2021 Július 09, 18:08:32 »

Talán a 32-es anya leszedéséhez krova és hosszú cső, esetleg tartalék sasszeg.

hátsó fék szétszedéshez kell bármi speckó szerszám? mintha a bal hátulja kissé befogna, beállítás előtt belenéznék mi van vele, mozog e minden. Most sok állás után előszedtem, lemostam, Dunaújváros oda-vissza, zseniális volt Smiley
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2005
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.