www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2023 December 11, 01:16:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
919777 Hozzaszólás 217 Témában írta 1603 Felhasználó
Legújabb tag: Heli
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10260147 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80281 Dátum: 2023 Március 15, 09:16:38 »

Tati féle is ilyen jó.
Mondjuk 3 éve már csak áll.

Na majd felszívom magam és valamikor beröffentem.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2950


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80280 Dátum: 2023 Március 15, 09:08:49 »


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2950


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80279 Dátum: 2023 Március 15, 09:07:21 »


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2950


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80278 Dátum: 2023 Március 15, 09:06:49 »


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3447


« Hozzászólás #80277 Dátum: 2023 Március 14, 11:26:54 »

Megrendeltem..........
De, hogy ennyire megbízhatatlan xarokat áruljanak, az egészen hihetetlen!!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80276 Dátum: 2023 Március 14, 10:07:45 »

sajnos ezt én is meg tudom erősiteni,kondi szintén szenész,AC detto,szóval bármikor lehet bármi az új ccuccokkal...... Undecided
ha van lehetőség legyen valamilyen tartalék a csomitartóban ,lehet hogy szükség lesz rá(ne legyen)

Megrendeltem tavaly az interneten, egy ismerős segítségével a 009-ben használható elektromos modult, mert amit a Misitől vettem tavaly modult, az már a beszereléskor halott volt, de azt még kicserélte gariban a Misi.
Aztán amit küldött helyette, az meg elfüstölt kb 15-20 mp után. Ekkor került vissza bele a megszakítós gyújtás...
Most lehet, lerendelek egy Beru kondenzátort bele, tartaléknak, mert ki tudja, ez meddig bírja majd, de elvileg, ha minden kötél szakad, hamar be lehet applikálni a tartalékban lévő elektromos modult is...
De, hogy ennyire megbízhatatlan xarokat áruljanak, az egészen hihetetlen!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13341


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #80275 Dátum: 2023 Március 14, 06:22:56 »


Hogy ennyire xarok legyenek a vadiúj  alkatrészem is... hihetetle, de k"""a bosszantó is...
Csak okulásként írtam...

sajnos ezt én is meg tudom erősiteni,kondi szintén szenész,AC detto,szóval bármikor lehet bármi az új ccuccokkal...... Undecided
ha van lehetőség legyen valamilyen tartalék a csomitartóban ,lehet hogy szükség lesz rá(ne legyen)

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80274 Dátum: 2023 Március 13, 20:07:37 »

Hát gyerekek ma megint SZMB (Szopasd Magad Bogaraddal) volt Patonyi Petivel...
Február óta szörakozott velem Öcsisajt... tiszta hisztiládát játszott...
Amíg pakolgattam a családi járgányba, kiálltam vele a garàzs elé, hadd járjon a motor, melegedjen fel, sfb...
Aztàn amikor vissza akartam állni vele a pihenőhelyére, de onnantól fulladozott, durrogott...
Később is próbáltam beinditani, de kb 15 mp után ugyanz volt.
Múlt vasárnap el akartam vinni egy körre a környéken, de hiába indult be, mire becsuktam a garázsajtöt, lefulladt.. úgy kellett visszatolnom a garázsba..
Ma megnéztük délután a Petivel. Furcsa jelenség volt, hogy a feszültség indítózáskor elkezdett ingadozni. De a gyertyák tök kormosak voltak, azokat megpucoltuk... megnéztűk a progresszìv karbit is, hogy nem akadt-e fenn a tűszelep, vagy nincs-e valami kosg benne, de semmi nem látszott..
Aztán mire feladtuk volna, a Peti azt kédezte, jól em.ékszik-e, hogy a tavalyi, borgátai fiaskó után nem rendelte  kondenzátort bele?
Dehonnem... kicseréltük és láss csodát, úgy jár, mint a Doxa óra...
Hogy ennyire xarok legyenek a vadiúj  alkatrészem is... hihetetle, de k"""a bosszantó is...
Csak okulásként írtam...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80273 Dátum: 2023 Március 13, 08:57:13 »

Helyzet jelzőről beszélek. A nappali gyútással kapcsol Wink
Na azért!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3447


« Hozzászólás #80272 Dátum: 2023 Március 13, 08:09:06 »

Miért kapcsolgatod? Helyes bekötésnél gyújtás ráadásakor/motorindításkor már be kell kapcsolódjon.
Helyzet jelzőről beszélek. A nappali gyútással kapcsol Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80271 Dátum: 2023 Március 13, 06:34:46 »

Nem kell. De nemárt ha van Wink Egyébként a menetfénnyel világíthat együtt a helyzetjelző. Szóval fogod oszt felkapcsolod. Én így szoktam meg.
Miért kapcsolgatod? Helyes bekötésnél gyújtás ráadásakor/motorindításkor már be kell kapcsolódjon.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80270 Dátum: 2023 Március 12, 18:12:03 »

Ezek megoldhatóak, de a hátsók tudtommal nem kellenek a menetfényhez.
nekem a cégesen van menetfény, le sem tudom kapcsolni, ha jár a motor, világít. Más nem. Ha felkapcsolom a többit, ez lehet, hogy lekapcsol, de egybe van építve a többivel, ha világít is, úgyse látszik.

nem millimétereztem le, de sztem is rendben van. A kérdés létezik-e ilyen cucc, mert nem találtam.
nekem fehér indexem van a lökösben, szóval innentől bekötés kérdése. Meg nem tudom hány W-os izzó kell a menetfényhez

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3447


« Hozzászólás #80269 Dátum: 2023 Március 12, 18:06:52 »

.........de a hátsók tudtommal nem kellenek a menetfényhez.
Nem kell. De nemárt ha van Wink Egyébként a menetfénnyel világíthat együtt a helyzetjelző. Szóval fogod oszt felkapcsolod. Én így szoktam meg.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 758


CSD-226

« Hozzászólás #80268 Dátum: 2023 Március 12, 16:50:51 »

úgy emlékszem van egy szabály a bekötésre is. Pl hogy automatikusan lekapcsoljon ha felkapcsolod a tompítottat. Meg nem tudom meg lehet-e oldani hogy a nappali fény egyszerre világítson a hátsó helyzetjelzővel..
Ezek megoldhatóak, de a hátsók tudtommal nem kellenek a menetfényhez.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18362


1969

« Hozzászólás #80267 Dátum: 2023 Március 12, 16:44:30 »

nem millimétereztem le, de sztem is rendben van. A kérdés létezik-e ilyen cucc, mert nem találtam.
úgy emlékszem van egy szabály a bekötésre is. Pl hogy automatikusan lekapcsoljon ha felkapcsolod a tompítottat. Meg nem tudom meg lehet-e oldani hogy a nappali fény egyszerre világítson a hátsó helyzetjelzővel..
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 758


CSD-226

« Hozzászólás #80266 Dátum: 2023 Március 12, 16:40:19 »

"A kizárólag nappali menetfényként szolgáló lámpák elhelyezésére a következő a szabály:

– az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 250 mm-nél közelebb és attól 1500 mm-nél távolabb nem lehet;

– az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 400 mm-nél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 600 mm-nél közelebb nem lehetnek. Az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1300 mm-t, a belső szélek közötti legkisebb távolság 400 mm-re csökkenthető."
nem millimétereztem le, de sztem is rendben van. A kérdés létezik-e ilyen cucc, mert nem találtam.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18362


1969

« Hozzászólás #80265 Dátum: 2023 Március 12, 16:34:56 »

"A kizárólag nappali menetfényként szolgáló lámpák elhelyezésére a következő a szabály:

– az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 250 mm-nél közelebb és attól 1500 mm-nél távolabb nem lehet;

– az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 400 mm-nél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 600 mm-nél közelebb nem lehetnek. Az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1300 mm-t, a belső szélek közötti legkisebb távolság 400 mm-re csökkenthető."
ennek szerintem valószínűleg megfelel a lökősön az index helye
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80264 Dátum: 2023 Március 12, 16:27:43 »

Hülye kérdés:
Találkozott már valaki a lökős index helyébe rakható menetfénnyel? Úgy érzem, piaci rést találtam.
Köszi
"A kizárólag nappali menetfényként szolgáló lámpák elhelyezésére a következő a szabály:

– az átvilágított felület alsó széle az úttest szintjéhez 250 mm-nél közelebb és attól 1500 mm-nél távolabb nem lehet;

– az átvilágított felület külső széle a gépkocsi legszélső pontjától 400 mm-nél távolabb, a különböző oldalon lévő lámpák átvilágított felületének belső szélei egymáshoz 600 mm-nél közelebb nem lehetnek. Az olyan gépkocsin, amelynek a teljes szélessége nem éri el az 1300 mm-t, a belső szélek közötti legkisebb távolság 400 mm-re csökkenthető."
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 758


CSD-226

« Hozzászólás #80263 Dátum: 2023 Március 12, 11:15:33 »

Hülye kérdés:
Találkozott már valaki a lökős index helyébe rakható menetfénnyel? Úgy érzem, piaci rést találtam.
Köszi

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13926


30-347-1939

« Hozzászólás #80262 Dátum: 2023 Március 09, 20:06:26 »

Nehezen, de megtaláltam. Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80261 Dátum: 2023 Március 07, 22:03:10 »

Belinkeled? Megnézném. Köszi!
Mértem én is. Kb 1,60 a motorháztetőben elfér, de arra gondoltam, hogy a motortérben könnyebben rögzíthető akár a 2m10 is.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13926


30-347-1939

« Hozzászólás #80260 Dátum: 2023 Március 07, 21:04:24 »

2m felspulnizva amúgy nem tűnik soknak. gondolom úgyis a végén jön ki az oltóanyag

mod, megnéztem a videót, nem a végén  Lips Sealed
Belinkeled? Megnézném. Köszi!
Mértem én is. Kb 1,60 a motorháztetőben elfér, de arra gondoltam, hogy a motortérben könnyebben rögzíthető akár a 2m10 is.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80259 Dátum: 2023 Március 07, 16:15:10 »

Én ezt találtam elsőre: https://www.fonixtuzvedelem.hu/termek/car-viper-automata-motorterbe-helyezheto-olto
Tetszene, de nagyon hosszú. Holnap mérek egy méretet, de nem tudom, hogy az 1 méteres mondjuk elég lenne-e egy motortér tűzhöz.
2m felspulnizva amúgy nem tűnik soknak. gondolom úgyis a végén jön ki az oltóanyag

mod, megnéztem a videót, nem a végén  Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13926


30-347-1939

« Hozzászólás #80258 Dátum: 2023 Március 06, 23:40:01 »

milyet néztél?
én is akarok a buszba, fel is hívtam őket☺:

https://www.firesystem.ple.hu/Webshop

itt van sok méret, a buszba 2m kell kábé a bogaradba elég 1m hosszú(ez  0,37m3-ig elég)

netto árak:

1m:50500ft
2m66500ft

beszereléshez túzálló kötegelöt vagy bilincset ajánl hogy pozícióban maradjon legalább az aktiválódásig (kb burkolt réz deróttal tenném fel)

nem olcsó, aki tud árakat, cégeket beírhatná, sőt akár vehetjük közösen (ha ez alkupozíció)

(a ügyintéző hölgy pl viszonteladókat keres, cégeket szolgálnak ki csak, de kb bármilyen kft jó)

Én ezt találtam elsőre: https://www.fonixtuzvedelem.hu/termek/car-viper-automata-motorterbe-helyezheto-olto
Tetszene, de nagyon hosszú. Holnap mérek egy méretet, de nem tudom, hogy az 1 méteres mondjuk elég lenne-e egy motortér tűzhöz.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80257 Dátum: 2023 Március 06, 16:41:30 »

milyet néztél?
én is akarok a buszba, fel is hívtam őket☺:

https://www.firesystem.ple.hu/Webshop

itt van sok méret, a buszba 2m kell kábé a bogaradba elég 1m hosszú(ez  0,37m3-ig elég)

netto árak:

1m:50500ft
2m66500ft

beszereléshez túzálló kötegelöt vagy bilincset ajánl hogy pozícióban maradjon legalább az aktiválódásig (kb burkolt réz deróttal tenném fel)

nem olcsó, aki tud árakat, cégeket beírhatná, sőt akár vehetjük közösen (ha ez alkupozíció)

(a ügyintéző hölgy pl viszonteladókat keres, cégeket szolgálnak ki csak, de kb bármilyen kft jó)

https://www.csp-shop.com/en/miscellaneous/blazecut-020-112-911-2-28635a.html

igaz itt 2 méteres a legrövidebb, de megy magánembernek is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5768


redgear.hu

« Hozzászólás #80256 Dátum: 2023 Március 06, 12:44:24 »

erre meg ad millió képtalálatot

blazecut vw bus

látszik hogy van aki gyorskötözőt használ van aki gumis bilincset
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5768


redgear.hu

« Hozzászólás #80255 Dátum: 2023 Március 06, 12:38:52 »

Szerelt be már valaki azt a cső oltó berendezést a motorháztetőbe? 2 méter 10 centi. Hogy lehet az rögzíteni? Mintha lett volna az rövidebb méretben is.
milyet néztél?
én is akarok a buszba, fel is hívtam őket☺:

https://www.firesystem.ple.hu/Webshop

itt van sok méret, a buszba 2m kell kábé a bogaradba elég 1m hosszú(ez  0,37m3-ig elég)

netto árak:

1m:50500ft
2m66500ft

beszereléshez túzálló kötegelöt vagy bilincset ajánl hogy pozícióban maradjon legalább az aktiválódásig (kb burkolt réz deróttal tenném fel)

nem olcsó, aki tud árakat, cégeket beírhatná, sőt akár vehetjük közösen (ha ez alkupozíció)

(a ügyintéző hölgy pl viszonteladókat keres, cégeket szolgálnak ki csak, de kb bármilyen kft jó)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13926


30-347-1939

« Hozzászólás #80254 Dátum: 2023 Március 06, 11:07:10 »

Szerelt be már valaki azt a cső oltó berendezést a motorháztetőbe? 2 méter 10 centi. Hogy lehet az rögzíteni? Mintha lett volna az rövidebb méretben is.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #80253 Dátum: 2023 Március 02, 21:48:20 »

és utána mit választottál e helyett?
Ami volt itthon. Cheesy
(Lehet, hogy ugyanilyen... Sad )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18362


1969

« Hozzászólás #80252 Dátum: 2023 Március 02, 08:45:37 »

Ősszel én is sz@ptam vele...
Új cső volt, persze... (pár éve került be)

és utána mit választottál e helyett?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #80251 Dátum: 2023 Március 01, 21:07:50 »

Ősszel én is sz@ptam vele...
Új cső volt, persze... (pár éve került be)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80250 Dátum: 2023 Március 01, 12:14:43 »

a nagynyomásút nem is azért gondoltam, hogy a bogárban az kellene, csak a tartósat keresném, amit nem kéne (elvileg) 3 évente cserélni.
a bontó lehet, hogy nem rossz ötlet, de sosem járok bontóban és fogalmam sincs, a mai kocsikban jellemző-e a 6-os benzincső. de ha igen, akkor annak rendelhetőnek is kell lenni újként.. vagy ami univerzális méterre kapható az a szar és ami formára habosítottan gyártott, az meg tartós lehet?
ha ez így van, akkor lehet Harcsarral kéne beszélnem, ő miket tapasztal..

Tarósság és a nyomás állóság sztem nem jár kéz a kézben.
Motornál látom azt, hogy a legjobb minőségű 1 év után megkeményedik, de legalább, nem reped.
Utángyártott sajnos nem gyári minőség.

Motoromnál a 20 cm-es gyári cső 5 évvel ezelőtt 2.000 Ft-ba került. Nincs benne semmi extra sima 6-os cső, de az eredeti az 25 éves korára keményedett meg.
Számolj mennyire jön ki métere a csőnek.

Kérdezd meg a Zsoltit hátha tud valami jót.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18362


1969

« Hozzászólás #80249 Dátum: 2023 Március 01, 11:39:49 »

6-os.

Én bemennék a legközelebbi bontóba és valami 1-2 éves fejre állt kocsiból kivágatnák pár méter 6-os csövet.
Valamivel olcsóbb és az biztos benzin álló, injektorhoz készül, szóval a karbinál lévő 0.3 baros nyomást is el fogja viselni.
E10-es benzinnel is meg fog birkózni, hiszen ahhoz készült.
a nagynyomásút nem is azért gondoltam, hogy a bogárban az kellene, csak a tartósat keresném, amit nem kéne (elvileg) 3 évente cserélni.
a bontó lehet, hogy nem rossz ötlet, de sosem járok bontóban és fogalmam sincs, a mai kocsikban jellemző-e a 6-os benzincső. de ha igen, akkor annak rendelhetőnek is kell lenni újként.. vagy ami univerzális méterre kapható az a szar és ami formára habosítottan gyártott, az meg tartós lehet?
ha ez így van, akkor lehet Harcsarral kéne beszélnem, ő miket tapasztal..
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80248 Dátum: 2023 Március 01, 11:11:21 »

bogárba mekkora átmérő kell? AN6?
6-os.

Én bemennék a legközelebbi bontóba és valami 1-2 éves fejre állt kocsiból kivágatnák pár méter 6-os csövet.
Valamivel olcsóbb és az biztos benzin álló, injektorhoz készül, szóval a karbinál lévő 0.3 baros nyomást is el fogja viselni.
E10-es benzinnel is meg fog birkózni, hiszen ahhoz készült.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18362


1969

« Hozzászólás #80247 Dátum: 2023 Március 01, 10:07:45 »

egy cikkről eszembe jutott, hogy a kocsi alatti benzincsőre nem is tudom mikor néztem rá, de a karbira menő is repedezettnek néz ki, pedig csak pár éves (vagy pont azért).

a cikkben azt állították: "Összenyomtuk a (pár hónapos) csövet s darabokra törött. Egyszerűen annyira ócska ma már a minőség, hogy ennyit tud a mindenféle környezetvédelmi szempontok figyelembevételével készült cső. Természetesen visszavittem, s megreklamáltam, nem volt olcsó sem. A vállalkozó válasza az volt, fémházas, nagynyomású, teflonos csőből szívesen elkészíti újra, a hagyományos gumicsövek ma már csak ennyit bírnak."

szóval van valakinek tapasztalata, ezek a belül teflonos (PTFE) csövek tartósabbak? vajon kell a fémszálas külső borítású nagynyomású, vagy jó lehet a fekete PVC borítású is? A PVC-s drágább, de legalább fekete, nincs sufnituning kinézet. mindkettő belső felülete PTFE
ó, most látom, hogy van PFTE, fémhálós, nagynyomású és kívülről fekete nylon szálas bevonatú, hogy hasonlítson a régire, de ez a legdrágább..

bogárba mekkora átmérő kell? AN6?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3278


« Hozzászólás #80246 Dátum: 2023 Február 22, 15:34:22 »


akkor bent a helyén csináltad? honnan szerezted a cserét? lefúrtad egy másik pillangóról?

igen, Protival cseréltem egy T3 km órára, igen

igazából vettem egy újat , de elöször hogy inkább a csere darabon próbálkoztam, hogy hogy jön szét, de aztán a lebontózott is teljesen ok, így azt raktam fel

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18362


1969

« Hozzászólás #80245 Dátum: 2023 Február 22, 13:46:01 »

Üdv mindenkinek!
Letört a pillangó ablak zárja, univerzális "zsigulius" záram volt egy ideje, most letört az is....
 Úgy féltem a zár cserétől, hogy eltörik az ablak vagy ilyesmi....de 10 perc alatt bent az új

Ha valaki így járna, csak alul lekell fúrni 2 szegecset 5-ös fúróval, 2mm es lapo csavhuzzal óvatosan kipiszkál hátrafelé, wd40 esen vissza az új, én csak egy alu szegecset raktam, reszelővel a fejét kicsit ellapítés örül

akkor bent a helyén csináltad? honnan szerezted a cserét? lefúrtad egy másik pillangóról?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3278


« Hozzászólás #80244 Dátum: 2023 Február 22, 13:15:03 »

Üdv mindenkinek!
Letört a pillangó ablak zárja, univerzális "zsigulius" záram volt egy ideje, most letört az is....
 Úgy féltem a zár cserétől, hogy eltörik az ablak vagy ilyesmi....de 10 perc alatt bent az új

Ha valaki így járna, csak alul lekell fúrni 2 szegecset 5-ös fúróval, 2mm es lapo csavhuzzal óvatosan kipiszkál hátrafelé, wd40 esen vissza az új, én csak egy alu szegecset raktam, reszelővel a fejét kicsit ellapítés örül

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2438


« Hozzászólás #80243 Dátum: 2023 Január 14, 10:10:02 »

azbenyemben mindketto adott es eleg jol szedi a labat Smiley

Fizikailag akarod atrakni, vagy papiron?
Igazából nem tudom. Lehet, az egész autót el kellene adnom egybe, ha megfizetnék. Vizsga nincs rajta, bal első girling szar o gyűrű miatt szivárog. Üzemanyag bele van rohadva, dupla idf 36 van rajta, Maresz rakta be. 03-as.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80242 Dátum: 2023 Január 13, 18:34:31 »

Hülye kérdés, de a nagyobb köbcenti, vagy a módosított vezérmű tengely számíthat többet. Ha van egy Vörös garázs által épített nagyobb motorom, azt hogy tudom átmenteni a mostani full felújítottba? Csak hogy legyen itt is forgalom. Mind a kettő a saját nevemen van.
azbenyemben mindketto adott es eleg jol szedi a labat Smiley

Fizikailag akarod atrakni, vagy papiron?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.