www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Július 24, 19:54:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Gyomaendrődi Bogártalálkozó
Liget Fürdő és Kemping
2021.08.05-08.
916365 Hozzaszólás 215 Témában írta 1592 Felhasználó
Legújabb tag: zond
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 1998
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7350349 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3154


« Hozzászólás #79827 Dátum: 2020 December 17, 07:37:46 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺

A Mareszt keresd szerintem, hátha.....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5696


redgear.hu

« Hozzászólás #79826 Dátum: 2020 December 14, 10:41:44 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2870


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79825 Dátum: 2020 November 02, 06:40:42 »

A "wudu" mindenre is jó (wd40)  Grin
De az ülés sínbe én fehér zsírsprét fújtam, a fűtés bovdenek kint, ill a fűtésdob csappantyúi réz sprét kaptak, a bovden házakba pár csepp olajat játszottam bele a zsanérokhoz a Motip-nek van egy olyan olaja ami be pezseg a résekbe és kicsit fel is tapad a felületre, és utána nem folyik mindenfelé láncolajnak is ajánlják.
(a hátsó"kertkapum" zsanérjait is ezzel szoktam be fújni és ott látom hogy fel megy a csapjaiba, fontos, hogy ne rohadjanak össze dupla-dupla kapu 8m)

Nekem kb 30 éve a Nicro 80, (mai nevén: Nicro 1200 Thermocup) a kedvencem. Ha a bejuttatáshoz segítség kell, akkor "hígítom" más kenőanyaggal ... pl a WD40. A grafit még a futómű-, fék alkatrészeknél is elég jó beválik. Vagy akár egy új bowdent is fel szoktam kötni, papírból készítek a gallérjára kis tölcsért, és oda befújom kevés olajjal, amíg alul meg nem jelenik.
 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79824 Dátum: 2020 November 01, 21:52:20 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
PFTE spray (teflon)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3154


« Hozzászólás #79823 Dátum: 2020 November 01, 14:25:07 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
A "wudu" mindenre is jó (wd40)  Grin
De az ülés sínbe én fehér zsírsprét fújtam, a fűtés bovdenek kint, ill a fűtésdob csappantyúi réz sprét kaptak, a bovden házakba pár csepp olajat játszottam bele a zsanérokhoz a Motip-nek van egy olyan olaja ami be pezseg a résekbe és kicsit fel is tapad a felületre, és utána nem folyik mindenfelé láncolajnak is ajánlják.
(a hátsó"kertkapum" zsanérjait is ezzel szoktam be fújni és ott látom hogy fel megy a csapjaiba, fontos, hogy ne rohadjanak össze dupla-dupla kapu 8m)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79822 Dátum: 2020 November 01, 10:43:51 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2902


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79821 Dátum: 2020 Október 16, 05:44:57 »


... "jó ki venni  a kapcsolót " kb már 3x szedtem szét valószínűleg nyakban van megtörve a vezeték a bizti táblánál, mert lehúz feldug után 1-2 napig jó, hétvégén újra saruzom
Én ha már ott operálnék, új vezetéket tennék be új saruval a biztitábla, a kapcsoló és az ablaktörlő közötti szakaszokra.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
Renault Kangoo 1,9 D
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3154


« Hozzászólás #79820 Dátum: 2020 Október 15, 21:24:14 »

Hmmmmm.... A megvásárolt testkábelt beszereltem és "természetesen" ahogy mostanában szokása, pöcc-röff indult, csak ne menjek vele valahova, vagy ha már elég messze elég messze vagyok a garázsától... Na akkor szokása a Hisztiládának a nem-indulás...
Így most már mindkét testkábel vadiúj, de Petivel tartunk tőle, hogy valami más lesz a bibi, csak így közben lassacskán felújítom az egész Bogarat...  Undecided
Szabó Mikivel is értekeztem róla, de ugye ez az az eset, amikor akkor tudsz hibát keresni, ha nem müxik... És bár ezt bemutatta a műszki vizsgán is Boross Józsinál, de istenigazából ott sem sikerült rájönni a hibára, mert a sok baxtatás közben egyszer csak lett szikra és beindult...
 Tongue Tongue Tongue

Lehet, hogy fertőző ez az elektronyos a hiszti, elkapta az eminyé is...igaz az ablaktörlő és mosó kisebb gond mint a nem indulás, de csak eső közben 1x-2x múkod... ki méregettem minden jó de mégis néha nem működik, "jó ki venni  a kapcsolót " kb már 3x szedtem szét valószínűleg nyakban van megtörve a vezeték a bizti táblánál, mert lehúz feldug után 1-2 napig jó, hétvégén újra saruzom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79819 Dátum: 2020 Október 15, 07:06:23 »

Olyan esettel is találkoztam, hogy indítózáskor leesett a feszültség a gyújtótekercsnél (értelemszerűen ilyenkor nem a tekercs 2 pontján, hanem a test és a tekercs + között mérünk, hiszen a tekercs 2 pontja között impulzusokat tudunk mérni, amit a műszer vagy nem jelenít meg, vagy műszertől függően megjelenít egy átlagolt értéket), mindent rendben találtam a testkábeleknél, de számomra ismeretlen kialakítású testkábel volt a bogárban. Apu ránézett és közölte, hogy az egy Trabant testkábel, és ezeknél előfordul (amolyan típushiba), hogy a saru és a kábel között korrózió alakul ki, ahol tud esni a feszültség. Kicseréltem gyári bogár testkábelre a Trabantot és láss csodát, rendeződött a gyújtás anomália...

Hmmmmm.... A megvásárolt testkábelt beszereltem és "természetesen" ahogy mostanában szokása, pöcc-röff indult, csak ne menjek vele valahova, vagy ha már elég messze elég messze vagyok a garázsától... Na akkor szokása a Hisztiládának a nem-indulás...
Így most már mindkét testkábel vadiúj, de Petivel tartunk tőle, hogy valami más lesz a bibi, csak így közben lassacskán felújítom az egész Bogarat...  Undecided
Szabó Mikivel is értekeztem róla, de ugye ez az az eset, amikor akkor tudsz hibát keresni, ha nem müxik... És bár ezt bemutatta a műszki vizsgán is Boross Józsinál, de istenigazából ott sem sikerült rájönni a hibára, mert a sok baxtatás közben egyszer csak lett szikra és beindult...
 Tongue Tongue Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79818 Dátum: 2020 Október 14, 10:59:09 »

Olyan esettel is találkoztam, hogy indítózáskor leesett a feszültség a gyújtótekercsnél (értelemszerűen ilyenkor nem a tekercs 2 pontján, hanem a test és a tekercs + között mérünk, hiszen a tekercs 2 pontja között impulzusokat tudunk mérni, amit a műszer vagy nem jelenít meg, vagy műszertől függően megjelenít egy átlagolt értéket), mindent rendben találtam a testkábeleknél, de számomra ismeretlen kialakítású testkábel volt a bogárban. Apu ránézett és közölte, hogy az egy Trabant testkábel, és ezeknél előfordul (amolyan típushiba), hogy a saru és a kábel között korrózió alakul ki, ahol tud esni a feszültség. Kicseréltem gyári bogár testkábelre a Trabantot és láss csodát, rendeződött a gyújtás anomália...
Ignisnél folyamatos probléma, hogy ránézésre jónak tűnik. Hozzányúlva kezedbe marad az egész.
Érdemes leszedni és a bekötési pontokat is megnézni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79817 Dátum: 2020 Október 14, 10:57:08 »

Szerencséd volt. Alap esetben pont a megszakítós gyújtás az amelyik kisebb feszültség esetén is tud szikrát adni, csak kisebbet. Van, hogy annyira alacsony a feszültség, hogy annyira gyenge a szikra, hogy az már nem képes begyújtani a keveréket, főleg egy dús hidegindításnál. Az elektronikus gyújtások viszont egy küszöbfeszültség alatt nem gyengébb szikrát adnak, hanem nem adnak szikrát. Az, hogy 4,5 voltról működjön egy elektronikus gyújtás, az már-már a csodával a határos, vagy mérési hiba. Nem egyszer jártam úgy, hogy kontakt hiba miatt, vagy merült akksival az elektronikus már nem adott szikrát, míg a megszakítós igen, csak gyengébbet.
Érdekes, de valamiért ez a gyújtás ténylegesen működik 6V-ról is.
Golf, trabi, lada szamara cuccok 6 és 12V-ról is működnek.
Itt egy ami Jawa-ra van alakítva.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79816 Dátum: 2020 Október 14, 09:02:00 »

Olyan esettel is találkoztam, hogy indítózáskor leesett a feszültség a gyújtótekercsnél (értelemszerűen ilyenkor nem a tekercs 2 pontján, hanem a test és a tekercs + között mérünk, hiszen a tekercs 2 pontja között impulzusokat tudunk mérni, amit a műszer vagy nem jelenít meg, vagy műszertől függően megjelenít egy átlagolt értéket), mindent rendben találtam a testkábeleknél, de számomra ismeretlen kialakítású testkábel volt a bogárban. Apu ránézett és közölte, hogy az egy Trabant testkábel, és ezeknél előfordul (amolyan típushiba), hogy a saru és a kábel között korrózió alakul ki, ahol tud esni a feszültség. Kicseréltem gyári bogár testkábelre a Trabantot és láss csodát, rendeződött a gyújtás anomália...


Azt a múltkor a Patonyi Petivel átnéztük és átpucoltuk. Mondjuk egy érdekes kábel van ott, mondjuk mióta nálam van az autó, de eddig nem okozott gondot...
Ma vettem a Misinél egy új testkábelt és azt is kicserélem...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79815 Dátum: 2020 Október 14, 08:54:47 »

Szerencséd volt. Alap esetben pont a megszakítós gyújtás az amelyik kisebb feszültség esetén is tud szikrát adni, csak kisebbet. Van, hogy annyira alacsony a feszültség, hogy annyira gyenge a szikra, hogy az már nem képes begyújtani a keveréket, főleg egy dús hidegindításnál. Az elektronikus gyújtások viszont egy küszöbfeszültség alatt nem gyengébb szikrát adnak, hanem nem adnak szikrát. Az, hogy 4,5 voltról működjön egy elektronikus gyújtás, az már-már a csodával a határos, vagy mérési hiba. Nem egyszer jártam úgy, hogy kontakt hiba miatt, vagy merült akksival az elektronikus már nem adott szikrát, míg a megszakítós igen, csak gyengébbet.

Mondjuk a Tati féle gyújtás 4,5V-ról is működik. Kipróbáltam. Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13697


30-347-1939

« Hozzászólás #79814 Dátum: 2020 Október 12, 22:29:18 »

Szeretném kérni hátha valaki megtudná írni a belső kapaszkodó rögzítő csavarjainak a méretét. Azt a fajtát, ahol 2 csavar van vízszintesen. 1962.
És még a zsanéros tükör menetének a méretét is szeretném kérni, ha valaki megtudná írni.
Előre is köszi!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13697


30-347-1939

« Hozzászólás #79813 Dátum: 2020 Október 12, 22:20:49 »

Ha eredeti akkor nem, ha mégis akkor Tati félét érdemes beszerezni.
Sajna nem mindig készít. Csak ha beszerezhető az alapanyag.
De rá kell kérdezni, mert azért van volt, hogy sikerült valakinek Smiley .

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79812 Dátum: 2020 Október 12, 10:14:27 »

Régi 009-est cseréljem újra, ha már megvan,vagy érdemes az elektromos felé elmenni?
Ha eredeti akkor nem, ha mégis akkor Tati félét érdemes beszerezni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2420


« Hozzászólás #79811 Dátum: 2020 Október 12, 08:03:45 »

Régi 009-est cseréljem újra, ha már megvan,vagy érdemes az elektromos felé elmenni?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79810 Dátum: 2020 Október 11, 19:31:02 »

Ha küldesz emil címet átküldöm rendesen.
Köszi, már megoldottam. Találtam a Neten SKF számokat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79809 Dátum: 2020 Október 11, 09:24:42 »

Mondjuk a Tati féle gyújtás 4,5V-ról is működik. Kipróbáltam. Roll Eyes
Az enyím  3,2V-nál még ketyegett....gyári 6V-s Grin

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3154


« Hozzászólás #79808 Dátum: 2020 Október 10, 22:05:31 »

Köszi, de nem tudom elolvasni, nem nagyítható. Arra  az ábrára gondoltam, amelyiken a FAG számok voltak.

Ha küldesz emil címet átküldöm rendesen.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79807 Dátum: 2020 Október 10, 08:15:09 »

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Köszi, de nem tudom elolvasni, nem nagyítható. Arra  az ábrára gondoltam, amelyiken a FAG számok voltak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3154


« Hozzászólás #79806 Dátum: 2020 Október 09, 22:47:46 »



« Utoljára szerkesztve: 2020 Október 09, 22:51:18 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83, VWPassat1.9 Tdi '96
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79805 Dátum: 2020 Október 09, 20:49:07 »

Rég jártam itt... Ki tudja, hol találom azt a sematikus rajzot, amin rajta vannak a bogár csapágyméretei, vagy számai. Konkrétan a száraz féltengelyes hátsó két csapágyának száma érdekelne. Esetleg a 2 szimmering pontos mérete is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79804 Dátum: 2020 Október 09, 18:31:48 »

Érdemes indítózás közben is rámérni, hogy a trafó + és a blokkon a test között van-e 12V?! Én jártam úgy, hogy laza volt a testkábel az akksinál, így megvolt a 12V a trafónál, de indítózás közben amikor áramot vett fel az önindító, leesett 6V alá a feszültség a gyújtásnál. Úgyhogy fontos, hogy indítózás közben vizsgáljátok a trafónál lévő feszültséget.


Azt a múltkor a Patonyi Petivel átnéztük és átpucoltuk. Mondjuk egy érdekes kábel van ott, mondjuk mióta nálam van az autó, de eddig nem okozott gondot...
Ma vettem a Misinél egy új testkábelt és azt is kicserélem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79803 Dátum: 2020 Október 09, 16:47:21 »

Grin
Generátor hiba, mire hazaértem ennyit mértem a gyújtótrafó lábain.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 26588


« Hozzászólás #79802 Dátum: 2020 Október 09, 15:56:40 »

Mondjuk a Tati féle gyújtás 4,5V-ról is működik. Kipróbáltam. Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14329

« Hozzászólás #79801 Dátum: 2020 Október 09, 15:38:01 »

leesett 6V alá a feszültség a gyújtásnál. Úgyhogy fontos, hogy indítózás közben vizsgáljátok a trafónál lévő feszültséget.
Mondjuk a Tati féle gyújtás 4,5V-ról is működik. Kipróbáltam. Roll Eyes
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79800 Dátum: 2020 Október 09, 14:56:48 »

Érdemes indítózás közben is rámérni, hogy a trafó + és a blokkon a test között van-e 12V?! Én jártam úgy, hogy laza volt a testkábel az akksinál, így megvolt a 12V a trafónál, de indítózás közben amikor áramot vett fel az önindító, leesett 6V alá a feszültség a gyújtásnál. Úgyhogy fontos, hogy indítózás közben vizsgáljátok a trafónál lévő feszültséget.

Köszi szépen a tippeket!!
Patonyi Petivel egy ideje morfondírozunk rajta, hogy hogyan kellene orvosolni, de lehet, az lesz, behúzunk új vezetékszálakat a gyújtástól...

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79799 Dátum: 2020 Október 08, 21:37:46 »


1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79798 Dátum: 2020 Október 08, 13:23:29 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79797 Dátum: 2020 Október 08, 10:27:27 »

Köszi szépen a tippeket!!

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79796 Dátum: 2020 Október 08, 08:00:38 »

Hát, akkor jó eséllyel a ménkű veszik el valahol... kapcsolási rajzot kell nézni, valahol lesz egy kontakthiba, ha már minden új...
Ha van tolatólámpád, nézd meg, hogy világít-e, amikor nem indul. Ahogy nézem, Super Beetle tolatólámpa kapcsoló a trafóról kapja az áramot (ha nincs átkötve máshova).
Amikor nem indul, megmérném a biztitábla összes biztosítékának mindkét oldalát (gyújtás ráadásával). hátha már ott elveszik valahol.
Hülye ötlet, he a vészvillogó kapcsolót is kapcsolgatnám.... arról a biztiről megy az is.



Köszi szépen a tippeket!!
Patonyi Petivel egy ideje morfondírozunk rajta, hogy hogyan kellene orvosolni, de lehet, az lesz, behúzunk új vezetékszálakat a gyújtástól...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79795 Dátum: 2020 Október 08, 06:15:06 »

Hát, akkor jó eséllyel a ménkű veszik el valahol... kapcsolási rajzot kell nézni, valahol lesz egy kontakthiba, ha már minden új...
Ha van tolatólámpád, nézd meg, hogy világít-e, amikor nem indul. Ahogy nézem, Super Beetle tolatólámpa kapcsoló a trafóról kapja az áramot (ha nincs átkötve máshova).
Amikor nem indul, megmérném a biztitábla összes biztosítékának mindkét oldalát (gyújtás ráadásával). hátha már ott elveszik valahol.
Hülye ötlet, he a vészvillogó kapcsolót is kapcsolgatnám.... arról a biztiről megy az is.


Egyszer próbáltunk egy olyat, hogy a generátorról vittünk + szálat a trafóra... úgy beindult...
Ja ès most egy progresszív Weber karbi van rajta...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79794 Dátum: 2020 Október 07, 21:08:52 »

Én keresnék egy kábelt, amin mindig van 12V, vagy vinnék hátra direkben egy kábelt 12V-tal. Amikor nem indul, akkor ezt a kábelt rákötném a trafóra, hogy akkor indul-e. Ha igen, akkor ugyanezt megnézném a karbi mágnesszelepénél (hátha nem csak a szikra a baj). Igyekeznék kizárni, hogy a gyújtásban van a hiba, vagy el sem jut a ménkű a trafóig...


Egyszer próbáltunk egy olyat, hogy a generátorról vittünk + szálat a trafóra... úgy beindult...
Ja ès most egy progresszív Weber karbi van rajta...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79793 Dátum: 2020 Október 07, 20:54:15 »




Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79792 Dátum: 2020 Október 07, 14:03:05 »

Én keresnék egy kábelt, amin mindig van 12V, vagy vinnék hátra direkben egy kábelt 12V-tal. Amikor nem indul, akkor ezt a kábelt rákötném a trafóra, hogy akkor indul-e. Ha igen, akkor ugyanezt megnézném a karbi mágnesszelepénél (hátha nem csak a szikra a baj). Igyekeznék kizárni, hogy a gyújtásban van a hiba, vagy el sem jut a ménkű a trafóig...

Nos, úgy tűnik Hisztis3,14csa (alias Öcsisajt) tovább produkálja magát... Hátul szinte már mindent kicseréltünk, amit lehetett: Új NGK gyújtókábelek, új Bosch trafó, új 009-es gyújtáselosztó, új testkábel (ami a váltón van), mert el volt félig szakadva... És még mindig megcsinálja azt, hogy egyszer csak úgy dönt, nem indul... Önindító teker, de nem indul be, nincs szikra... Érdekességképpen van, hogy a trafónál csak 7-9-11 Voltot mérünk...
Tegnap volt műszakin és ott is úgy döntött, nem indul... Nagy nehezen, miután Boross Józsival szinte mindent végig lámpáztunk, mértünk, egyszer csak lett szikra és beindult... Ezután már szépen megy, húz rendesen, de lövésünk sincs, ezt miért csinálja... Ötletként még meg kell néznem a biztosítéktáblát a műszerfal alatt, mivel 2 éve a ceglédi Talin nyakunkba kapott viharban az is beázott. Ezt elvileg a Szabó Miki kitakarította, kicserélte a biztosítékokat, de a hátulját meg kell nézni, nincs-e ott valami bibi... Aztán már csak a főkábel jöhet szóba...  Tongue
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79791 Dátum: 2020 Október 07, 14:00:41 »


Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28845


Road Force One

« Hozzászólás #79790 Dátum: 2020 Október 07, 13:31:31 »




Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2926


« Hozzászólás #79789 Dátum: 2020 Október 07, 11:36:06 »

Wink

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16952


« Hozzászólás #79788 Dátum: 2020 Október 07, 11:28:17 »


Nos, úgy tűnik Hisztis3,14csa (alias Öcsisajt) tovább produkálja magát... Hátul szinte már mindent kicseréltünk, amit lehetett: Új NGK gyújtókábelek, új Bosch trafó, új 009-es gyújtáselosztó, új testkábel (ami a váltón van), mert el volt félig szakadva... És még mindig megcsinálja azt, hogy egyszer csak úgy dönt, nem indul... Önindító teker, de nem indul be, nincs szikra... Érdekességképpen van, hogy a trafónál csak 7-9-11 Voltot mérünk...
Tegnap volt műszakin és ott is úgy döntött, nem indul... Nagy nehezen, miután Boross Józsival szinte mindent végig lámpáztunk, mértünk, egyszer csak lett szikra és beindult... Ezután már szépen megy, húz rendesen, de lövésünk sincs, ezt miért csinálja... Ötletként még meg kell néznem a biztosítéktáblát a műszerfal alatt, mivel 2 éve a ceglédi Talin nyakunkba kapott viharban az is beázott. Ezt elvileg a Szabó Miki kitakarította, kicserélte a biztosítékokat, de a hátulját meg kell nézni, nincs-e ott valami bibi... Aztán már csak a főkábel jöhet szóba...  Tongue
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 1998
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.