www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 15:04:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921399 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15595284 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #74134 Dátum: 2015 Március 09, 21:15:52 »

Ha mondasz egy dátumot, megnézem, mert szerintem elmentettem azt a videót! Smiley
Mák volt, hogy üres volt az autópálya.
nem emlékszem, talán 5 éve.. Stuntnak még megvolt a Typ3, Buginak a busz
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #74133 Dátum: 2015 Március 09, 21:09:50 »

az egyik bogárébresztőn meg dobfékestűl dísztárcsástul előzött a belső sávban pár autót egy bogár hátsó kerék..   Evil Szerencsére nem történt semmi dráma, az elválasztó szalagkorlátnak nekitámaszkodott, így nem ment át a szembe sávba. Mázli hogy nem a városban ugrott le. Mint kiderült, hiányzott a sasszeg és letekeredett a koronás anya, ami aztán ott volt a dísztárcsában. Szerencsére nem volt nagy kár, gyorsan visszaraktuk és mentünk tovább  Grin persze már sasszeg helyettesítővel
Ha mondasz egy dátumot, megnézem, mert szerintem elmentettem azt a videót! Smiley
Mák volt, hogy üres volt az autópálya.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #74132 Dátum: 2015 Március 09, 21:05:42 »

az egyik bogárébresztőn meg dobfékestűl dísztárcsástul előzött a belső sávban pár autót egy bogár hátsó kerék..   Evil Szerencsére nem történt semmi dráma, az elválasztó szalagkorlátnak nekitámaszkodott, így nem ment át a szembe sávba. Mázli hogy nem a városban ugrott le. Mint kiderült, hiányzott a sasszeg és letekeredett a koronás anya, ami aztán ott volt a dísztárcsában. Szerencsére nem volt nagy kár, gyorsan visszaraktuk és mentünk tovább  Grin persze már sasszeg helyettesítővel
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #74131 Dátum: 2015 Március 09, 20:41:21 »

Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #74130 Dátum: 2015 Március 09, 20:16:39 »

Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74129 Dátum: 2015 Március 09, 19:58:18 »

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.



Nagykalapács +fakocka belülröl ami kifér a csövön körbe ütögetni nekem mindig lejön. 1 csav visszakapatva h ne repüljön messzire:)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74128 Dátum: 2015 Március 09, 19:56:54 »

Ja ,csavarok nélküli két kerekezés Grin Grin Grin
Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #74127 Dátum: 2015 Március 09, 19:51:00 »

Dinamikus erőhatás kell neki, nem statikus.
Főleg, ha még tehermentesítő is van a felni közepén....
Ja ,csavarok nélküli két kerekezés Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74126 Dátum: 2015 Március 09, 19:48:06 »

Köszi,de ezt nem gondoltam volna,hogy a kocsi súlyát ráengedve sem jön le a felni.....

Dinamikus erőhatás kell neki, nem statikus.
Főleg, ha még tehermentesítő is van a felni közepén....
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74125 Dátum: 2015 Március 09, 19:46:29 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
Én egyszer jártam így, akkor felemeltem az autót, alábakoltam, aláfeküdtem, aztán belülről talppal rugdaltam a gumit, közben mindig fordítottam rajta egy negyedfordulatot, míg végül engedett (x4)
Ja, meg egyszer sötétben, két falu között megállított egy Passatos (gömbölyű), hogy tudnék-e adni neki egy imbuszkulcsot, mert defektje van, és nem tudja levenni a kereket. Hazagurultam a szerszámoskészletért, meg valami lámpáért, aztán nézem, mit művel: a kerékcsavarokat már kiszedte, de ki akarta tekerni a kerékagy közepéből is a belső kulcsnyílású csavart, mert azt hitte, attól nem jön le a kerék. Ekkor megmutattam neki a keréklerugdalós trükköt.
Egyszer meg egy bolt előtt állt emelőn egy Megane, hárman sem bírtak a defektes kerékkel. Én meg három rúgással leszedtem. (Pedig ez utóbbi lemezfelni volt.)
Azóta felrakás előtt leheletvékonyan megzsírzom az érintkező felületet.
Meg persze a félévenkénti téli-nyári csere is hasznos, mert ilyen rövid idő alatt kevésbé tud rátapadni.
Meg már van 3-4 nagyobb kaliberű kalapácsom is idehaza, de szerintem nem merném azzal leütni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74124 Dátum: 2015 Március 09, 19:35:23 »

Köszi,de ezt nem gondoltam volna,hogy a kocsi súlyát ráengedve sem jön le a felni.Lehet visszarakom rá a 4 jubit.Wd-t fújtam már be a csavarok helyére,de szart sem ért.Annyira a tárcsát sem akarom nyüveszteni.Üdv.


mi igy csináljuk:
- csavarlaz befúj
-felemelve belülről megpróbál leütni(kalapács,elöször gumit üt és közben pörgetni,ha igy sem jön akkor a felni finoman)

ha nem jön

-akkor 3 db csavar visszatesz
-érintöre meghúz
-előre-hátra gk megmozgat

ekkor már le kell hogy jöjjön

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék

remélem segitettem Cool
Elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #74123 Dátum: 2015 Március 09, 13:39:05 »

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék
A gumi is szereti.  Undecided
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #74122 Dátum: 2015 Március 09, 13:02:05 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
mi igy csináljuk:
- csavarlaz befúj
-felemelve belülről megpróbál leütni(kalapács,elöször gumit üt és közben pörgetni,ha igy sem jön akkor a felni finoman)

ha nem jön

-akkor 3 db csavar visszatesz
-érintöre meghúz
-előre-hátra gk megmozgat

ekkor már le kell hogy jöjjön

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék

remélem segitettem Cool

1303LS
« Hozzászólás #74121 Dátum: 2015 Március 09, 09:17:13 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
WD40 szart sem ér, talán még jobban bedagad tőle az aluoxid. Fékolajat próbálnék becsorgatni. Vagy csavarlazítóspary, de a fékolaj jobb.
Ügyesen le kell pajszerolni, márha befér a pajszer a küllők között.
Elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #74120 Dátum: 2015 Március 09, 09:09:48 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
wd40 egyébként gumit ütve belülről egyszer csak elenged.
Nagyon vékonyan a tehermentesítő gyűrűnél és a felfekvési pontokon hőálló gépzsírral szoktam bekenni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74119 Dátum: 2015 Március 09, 08:27:55 »

Gurulj el gumibogihoz.

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
Elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #74118 Dátum: 2015 Március 08, 22:08:19 »

nekem is így nézett ki egy 5000ft -os kínai 1órányi üzem után  Undecided
Olyat hoztak nekem is. Megnézés után adtam vissza, szemre látszott hogy a szál rosszul van beforrasztva.
Maradok a Tungsramnál (GE).
Elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #74117 Dátum: 2015 Március 08, 22:06:39 »

Mostanában
Ma cseréltem egy Honda Jazz-ben izzót. Na aki ezt kitalálta... 20 perc orális a kellemetlenebbik fajtából.
Abban olyan tüneteket produkált, hogy hol világított, hol nem. Aztán egy idő múlva már nem. Kiszedve az izzót, jól látszott, hogy a szál szakadt, de néha még össze tudott érni. Ott is olvadt minden az extra hőtől. (Philips volt került a helyére Tungsram).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74116 Dátum: 2015 Március 08, 21:09:57 »

Én most vettem ki a motoromból az izzót. Pont ugyanígy nézett ki, annyi különbséggel, hogy azon 2 pkli van, mind a két szál csinált magának helyet.
Valszeg ezeket is már hamisítják és ócska kínai mind.
nekem is így nézett ki egy 5000ft -os kínai 1órányi üzem után  Undecided

1303LS
« Hozzászólás #74115 Dátum: 2015 Március 08, 19:33:40 »

Tungsram  Tongue
(kibírt néhány évet, csak fura lett a végzet)
Én most vettem ki a motoromból az izzót. Pont ugyanígy nézett ki, annyi különbséggel, hogy azon 2 pkli van, mind a két szál csinált magának helyet.
Valszeg ezeket is már hamisítják és ócska kínai mind.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #74114 Dátum: 2015 Március 08, 19:17:45 »

Tungsram  Tongue
(kibírt néhány évet, csak fura lett a végzet)
Kínai?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #74113 Dátum: 2015 Március 08, 19:14:15 »

occsó vót ,örülj,hogy egyáltalán világított Grin

Tungsram  Tongue
(kibírt néhány évet, csak fura lett a végzet)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3647


« Hozzászólás #74112 Dátum: 2015 Március 08, 19:11:31 »

Mostanában napi használatba került átmenetileg a Boglárka.
Így egy-egy esti hazaérkezésnél feltűnt, hogy a kapura vetített fénycsóvák közül a bal oldali kicsit sárgább. Az autóval szemben állva nem volt feltűnő, nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Aztán észrevettem, hogy az úttesten alig látszik a fénycsóva a jobb oldali, erősebb mellett.
Így aztán nekiláttam keresni a hibát. Kontakt, test ...
Aztán megtaláltam a lyukasan púposra olvadt üvegbúra alatt beszürkült izzót  Grin
<beszúrt kép törölve>
occsó vót ,örülj,hogy egyáltalán világított Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2991


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #74111 Dátum: 2015 Március 08, 19:04:12 »

Mostanában napi használatba került átmenetileg a Boglárka.
Így egy-egy esti hazaérkezésnél feltűnt, hogy a kapura vetített fénycsóvák közül a bal oldali kicsit sárgább. Az autóval szemben állva nem volt feltűnő, nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Aztán észrevettem, hogy az úttesten alig látszik a fénycsóva a jobb oldali, erősebb mellett.
Így aztán nekiláttam keresni a hibát. Kontakt, test ...
Aztán megtaláltam a lyukasan púposra olvadt üvegbúra alatt beszürkült izzót  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #74110 Dátum: 2015 Március 08, 16:47:25 »

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.



Ha korábban felhívtál volna, átugrottam volna rálépni a fékre. Smiley
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74109 Dátum: 2015 Március 08, 16:00:07 »

Gurulj el gumibogihoz.

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.



Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74108 Dátum: 2015 Március 08, 14:57:23 »

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74107 Dátum: 2015 Március 06, 22:16:34 »

fárasztó sportág :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74106 Dátum: 2015 Március 06, 22:16:02 »

fárasztó sportág :

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74105 Dátum: 2015 Március 06, 22:15:13 »

Zolinak :


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74104 Dátum: 2015 Március 06, 22:14:47 »

Zolinak :


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74103 Dátum: 2015 Március 06, 18:17:22 »

Főfékhengeren a pedálhoz közelebbi fékcső rácsatlakozás a hátsó kör igaz?
aha

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #74102 Dátum: 2015 Március 06, 17:41:45 »

Főfékhengeren a pedálhoz közelebbi fékcső rácsatlakozás a hátsó kör igaz?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74101 Dátum: 2015 Március 06, 08:31:20 »

Érdekes lenne a zsanérokat megcserélni, mivel a tetőre van hegesztve.Amire meg rácsavarják azt tartónak hívják. Wink
Az az, a tartókonzol. Szemre tök egyformák, pedig nem. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74100 Dátum: 2015 Március 05, 18:47:40 »

<beszúrt kép törölve>
Az mitől van, hogy a zár köszönő viszonyban sincs a kampójával?
Már más bogáron is láttam, hogy meg van hosszabítva a kis nyelv.
jó a lakatos....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74099 Dátum: 2015 Március 05, 18:16:33 »

Ha levetted a zsanérokat, és mondjuk megcserélted... na, az vicces. Matekoztam ilyennel én is. Mondjuk ott a zárral nem volt gond, csak a hézaggal.
(Fent kb. 0,5 környéki hézag néz ki jól, azt hiszem).
De ha megcseréled, akkor is fel lehet tenni az ajtót simán, csak elmászik a hézag?

pecek
« Hozzászólás #74098 Dátum: 2015 Március 05, 18:03:02 »

Ha levetted a zsanérokat, és mondjuk megcserélted... na, az vicces. Matekoztam ilyennel én is. Mondjuk ott a zárral nem volt gond, csak a hézaggal.
(Fent kb. 0,5 környéki hézag néz ki jól, azt hiszem).

Érdekes lenne a zsanérokat megcserélni, mivel a tetőre van hegesztve.Amire meg rácsavarják azt tartónak hívják. Wink
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74097 Dátum: 2015 Március 05, 15:25:38 »

Ez még a gyári. Csak az ajtó és a zár lehet a ludas. Szerintem. Fent a motorháztetőnél mennyi a gyári hézag? Már arra is gondoltam, hogy kihagytak valamit a zsanérok felrakásánál.
Ha levetted a zsanérokat, és mondjuk megcserélted... na, az vicces. Matekoztam ilyennel én is. Mondjuk ott a zárral nem volt gond, csak a hézaggal.
(Fent kb. 0,5 környéki hézag néz ki jól, azt hiszem).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74096 Dátum: 2015 Március 05, 15:22:22 »

De mitől? Ellakatolt hátfal?
Ez még a gyári. Csak az ajtó és a zár lehet a ludas. Szerintem. Fent a motorháztetőnél mennyi a gyári hézag? Már arra is gondoltam, hogy kihagytak valamit a zsanérok felrakásánál.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74095 Dátum: 2015 Március 05, 14:34:47 »

Igen, előfordul.
De mitől? Ellakatolt hátfal?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.