www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:20:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13188403 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #74155 Dátum: 2015 Március 11, 18:56:53 »

Csak, hogy ne a tuningosban legyen már a légtelenítéses saga.
Nagyon sokat segít, ha egy (átlátszó) csövet dugunk a légtelenítőcsavarra és azt felfelé vezetve dugjuk bele egy üvegbe.
Kétemberes a játék, üres új alkatrészekkel főleg fontos, hogy hirtelen engedjük áramolni a folyadékot a csövekben. Szóval erősen nyom, hirtelen nyit.
Ha ennyi szenvedés után sem lesz jó akkor ott valami alkatrész rossz, vagy szerelési hiba van és visszaszív.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74154 Dátum: 2015 Március 11, 18:16:29 »

Most, hogy mondod, én is jártam így és el is határoztam, hogy réz kábelt csak réz érintkezős fedéllel használok... Mert van ami nem réz, hanem valami vas, az csinálja ezt.
Pont ez a helyzet.
Nekem is vas van az elosztó fedélben.
Most rendszeresen pucolgatom,igy élek együtt vele! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74153 Dátum: 2015 Március 11, 18:11:16 »

Az a zöld trutymó nekem az elosztófej trafókábel ponton alakult ki,sértetlen,jól záró gumikupak alatt.
Hazavágta a gyujtást,alapjáratot,nem ment a gép.
Szétkaptam mindent,gyertyák,üzemanyag ellátás,stb,mire rájöttem.
Cserélni kellett a kábelt,mert ugy megzöldült,hogy széjjelmállott a sárgaréz belsö csatlakozó.
Csere után tünetmentes lett a gép.

Most, hogy mondod, én is jártam így és el is határoztam, hogy réz kábelt csak réz érintkezős fedéllel használok... Mert van ami nem réz, hanem valami vas, az csinálja ezt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74152 Dátum: 2015 Március 11, 18:02:04 »

De miért most, ezen a télen, volt már autóm kint, volt hó alatt is, ilyen soha nem volt.

Csak ennek jó a szigetelése? ;-)
Az a zöld trutymó nekem az elosztófej trafókábel ponton alakult ki,sértetlen,jól záró gumikupak alatt.
Hazavágta a gyujtást,alapjáratot,nem ment a gép.
Szétkaptam mindent,gyertyák,üzemanyag ellátás,stb,mire rájöttem.
Cserélni kellett a kábelt,mert ugy megzöldült,hogy széjjelmállott a sárgaréz belsö csatlakozó.
Csere után tünetmentes lett a gép.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74151 Dátum: 2015 Március 11, 17:55:07 »

Grünspan. Bázikus rézkarbonát.


J

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74150 Dátum: 2015 Március 11, 16:56:02 »

Grünspan. Bázikus rézkarbonát.

zündspann
1303LS
« Hozzászólás #74149 Dátum: 2015 Március 11, 15:47:44 »

Az utóbbi 2 hónapot akksi nélkül töltötte.  alu/műanyag biztosítékok vannak réz lábakon. Elektrokémiai korrózió?

Szerintem itt a megoldás. Ha benne hagyod az akksit akkor nem bánják talán egymást.
Van a TVben az a "Brutális kémia" nevű műsor próbálj írni nekik kérdést.  Cheesy
KÉrjük majd a pontos választ szakszerűen alátámasztva.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74148 Dátum: 2015 Március 11, 15:39:44 »

De miért most, ezen a télen, volt már autóm kint, volt hó alatt is, ilyen soha nem volt.

Csak ennek jó a szigetelése? ;-)
Nem pucoltad meg előtte? Most volt zsírmentes. Én be szoktam fujkálni egy kis kontakt spray-vel.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74147 Dátum: 2015 Március 11, 15:36:57 »

De miért most, ezen a télen, volt már autóm kint, volt hó alatt is, ilyen soha nem volt.

Csak ennek jó a szigetelése? ;-)
Sokszor volt nagy hőingás, relatív meleg tél volt, könnyebben kicsapódhatott a pára. De persze bármi más is lehet. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74146 Dátum: 2015 Március 11, 15:25:51 »

Az, kaphatott egy kis párát. Az alu meg szereti a rezet. Enni. (Vagy fordítva).

De miért most, ezen a télen, volt már autóm kint, volt hó alatt is, ilyen soha nem volt.

Csak ennek jó a szigetelése? ;-)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #74145 Dátum: 2015 Március 11, 15:19:15 »

Ilyet még nem láttam, ahogy akartam beindítani a kék Bogaramat, ami egész télen nem ment és fedett de ajtó nélküli garázsban állt, alig ment az elektromos AC, a feszültség 6.5 V volt, okés, feltöltöttem az aksit, de megint ugyanaz.
Rámértem az akksira, indítózásnál is 12.4 volt, de az AC nem megy, és semmi elektromosság nem megy, alig pislákol az utastér lámpa.

A meglepetés ekkor jött: a biztosítéktábla betáp oldalán az ÖSSZES biztosíték lábánál olyan zöldes-fehér zündspann gyűlt össze, mint az akkumulátorok pólusain szokott és részben szigetelt. Minden kivéve, megtisztítva, bekontaktsprézve minden okés.


Ez meg mitől? Az utóbbi 2 hónapot akksi nélkül töltötte. Miért csak ott? Meg egyáltalán mi ez?  Még annyit, hogy alu/műanyag biztosítékok vannak réz lábakon. Elektrokémiai korrózió?

Az, kaphatott egy kis párát. Az alu meg szereti a rezet. Enni. (Vagy fordítva).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74144 Dátum: 2015 Március 11, 15:13:15 »

Ilyet még nem láttam, ahogy akartam beindítani a kék Bogaramat, ami egész télen nem ment és fedett de ajtó nélküli garázsban állt, alig ment az elektromos AC, a feszültség 6.5 V volt, okés, feltöltöttem az aksit, de megint ugyanaz.
Rámértem az akksira, indítózásnál is 12.4 volt, de az AC nem megy, és semmi elektromosság nem megy, alig pislákol az utastér lámpa.

A meglepetés ekkor jött: a biztosítéktábla betáp oldalán az ÖSSZES biztosíték lábánál olyan zöldes-fehér zündspann gyűlt össze, mint az akkumulátorok pólusain szokott és részben szigetelt. Minden kivéve, megtisztítva, bekontaktsprézve minden okés.


Ez meg mitől? Az utóbbi 2 hónapot akksi nélkül töltötte. Miért csak ott? Meg egyáltalán mi ez?  Még annyit, hogy alu/műanyag biztosítékok vannak réz lábakon. Elektrokémiai korrózió?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető VWAti
Hozzászólások: 1

« Hozzászólás #74143 Dátum: 2015 Március 11, 13:20:40 »

Sziasztok,

Találok valamerre bogár javítási kézikönyvet digitális formában?

Köszi
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74142 Dátum: 2015 Március 10, 17:36:38 »

Nyugodtan lehet ütni fakockával, aki meg nem szánt arra ídőt ,hogy bezsírozza az így jár.
Tudta a faszom.Amúgyis Gumibá csinálta.Vagy nagyon sok éve.Kár lenne bárkit kárhoztatni.Csak van még másfél év vizsga rajta,így az állásban tönkremegy.
pecek
« Hozzászólás #74141 Dátum: 2015 Március 10, 17:13:17 »

Nálam a becsorgatás azt jelenti, hogy sem a felnit sem a gumit  Jezusom ... nem locsolom össze.
Normális festésű keréknek főleg ha nem szinter semmit nem árt néhány csepp fékolaj. A gumira meg nagyjából akkor tud kerülni belőle, ha slauggal locsolnám.  Grin
Persze nem azért precízkedek,mert annyira penge vagyok hanem mert drága a fékolaj és a svábok nem pocsékolják szertelocsolni a világba.  Cheesy
Alukereket pedig a legvégső esetben ütnék csak főleg az agytól legtávolabbi átmérőnél.

Nyugodtan lehet ütni fakockával, aki meg nem szánt arra ídőt ,hogy bezsírozza az így jár.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #74140 Dátum: 2015 Március 10, 08:51:44 »

Igen, automata váltós 1200-es, amit konkrétan a poraiból támasztottunk fel a tulajnál 10 év állás után, majd lábon hazavittük Pátyra 70km-ről. Onnan mentünk Siófokra; izgalmas út volt, nem kevés élmény ért bennünket. :-)))

Az új fehérvári elkerülőn mentünk, a 8-as út felől dél felé. Így keresd.  Grin  Stone öreg bogara volt, ha jól emlékszem.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #74139 Dátum: 2015 Március 10, 08:40:55 »

Az új fehérvári elkerülőn mentünk, a 8-as út felől dél felé. Így keresd.  Grin  Stone öreg bogara volt, ha jól emlékszem.

nem emlékszem, talán 5 éve.. Stuntnak még megvolt a Typ3, Buginak a busz
1303LS
« Hozzászólás #74138 Dátum: 2015 Március 10, 06:57:29 »

Vili,ne értsél már ehhez is jobban Evil
szerintem a gyenge 18 év gumis múltam alatt több rászorult kereket ütöttem le mint Te,
legyen kf vagy lemezfelni
szóval  Lips Sealed
Nem mondtam, hogy jobban értenék, csak azt, hogy én hogyan csinálnám.
PL. mániám első reggeli hideg indításnál felengedni a kuplungot, hogy összefröcskölje magát a váltó belülről. Semmi értelme, de nekem jobb a lelkem tőle. Ugyanígy alukereket sem ütnék soha. Ennyi. Meg vannak még dolgok...  Cheesy
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #74137 Dátum: 2015 Március 10, 06:37:07 »


Alukereket pedig a legvégső esetben ütnék csak főleg az agytól legtávolabbi átmérőnél.
Vili,ne értsél már ehhez is jobban Evil
szerintem a gyenge 18 év gumis múltam alatt több rászorult kereket ütöttem le mint Te,
legyen kf vagy lemezfelni
szóval  Lips Sealed

1303LS
« Hozzászólás #74136 Dátum: 2015 Március 10, 05:34:38 »

A gumi is szereti.  Undecided
Nálam a becsorgatás azt jelenti, hogy sem a felnit sem a gumit  Jezusom ... nem locsolom össze.
Normális festésű keréknek főleg ha nem szinter semmit nem árt néhány csepp fékolaj. A gumira meg nagyjából akkor tud kerülni belőle, ha slauggal locsolnám.  Grin
Persze nem azért precízkedek,mert annyira penge vagyok hanem mert drága a fékolaj és a svábok nem pocsékolják szertelocsolni a világba.  Cheesy
Alukereket pedig a legvégső esetben ütnék csak főleg az agytól legtávolabbi átmérőnél.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #74135 Dátum: 2015 Március 09, 21:35:12 »

nem emlékszem, talán 5 éve.. Stuntnak még megvolt a Typ3, Buginak a busz
Majd megnézem a másik gépemen. Itt 2010.11. hónaptól vannak a cuccok.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74134 Dátum: 2015 Március 09, 21:15:52 »

Ha mondasz egy dátumot, megnézem, mert szerintem elmentettem azt a videót! Smiley
Mák volt, hogy üres volt az autópálya.
nem emlékszem, talán 5 éve.. Stuntnak még megvolt a Typ3, Buginak a busz
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #74133 Dátum: 2015 Március 09, 21:09:50 »

az egyik bogárébresztőn meg dobfékestűl dísztárcsástul előzött a belső sávban pár autót egy bogár hátsó kerék..   Evil Szerencsére nem történt semmi dráma, az elválasztó szalagkorlátnak nekitámaszkodott, így nem ment át a szembe sávba. Mázli hogy nem a városban ugrott le. Mint kiderült, hiányzott a sasszeg és letekeredett a koronás anya, ami aztán ott volt a dísztárcsában. Szerencsére nem volt nagy kár, gyorsan visszaraktuk és mentünk tovább  Grin persze már sasszeg helyettesítővel
Ha mondasz egy dátumot, megnézem, mert szerintem elmentettem azt a videót! Smiley
Mák volt, hogy üres volt az autópálya.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74132 Dátum: 2015 Március 09, 21:05:42 »

az egyik bogárébresztőn meg dobfékestűl dísztárcsástul előzött a belső sávban pár autót egy bogár hátsó kerék..   Evil Szerencsére nem történt semmi dráma, az elválasztó szalagkorlátnak nekitámaszkodott, így nem ment át a szembe sávba. Mázli hogy nem a városban ugrott le. Mint kiderült, hiányzott a sasszeg és letekeredett a koronás anya, ami aztán ott volt a dísztárcsában. Szerencsére nem volt nagy kár, gyorsan visszaraktuk és mentünk tovább  Grin persze már sasszeg helyettesítővel
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #74131 Dátum: 2015 Március 09, 20:41:21 »

Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74130 Dátum: 2015 Március 09, 20:16:39 »

Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #74129 Dátum: 2015 Március 09, 19:58:18 »

Szorul a bal első tárcsafékem.Le szerettem volna szedni a kereket,de nem jön.Az alufelni (porsche dial)hozzá tud úgy rohadni az osztókörhöz,hogy az még azt is elbírja,ha a kocsi teljes súlyát ráengedem?Mit tegyek?

Köszi.



Nagykalapács +fakocka belülröl ami kifér a csövön körbe ütögetni nekem mindig lejön. 1 csav visszakapatva h ne repüljön messzire:)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74128 Dátum: 2015 Március 09, 19:56:54 »

Ja ,csavarok nélküli két kerekezés Grin Grin Grin
Ezt inkább ne emlegesd. Kerestél már kereket derékig érő búzamezőben?
Méghozzá kettőt.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74127 Dátum: 2015 Március 09, 19:51:00 »

Dinamikus erőhatás kell neki, nem statikus.
Főleg, ha még tehermentesítő is van a felni közepén....
Ja ,csavarok nélküli két kerekezés Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74126 Dátum: 2015 Március 09, 19:48:06 »

Köszi,de ezt nem gondoltam volna,hogy a kocsi súlyát ráengedve sem jön le a felni.....

Dinamikus erőhatás kell neki, nem statikus.
Főleg, ha még tehermentesítő is van a felni közepén....
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #74125 Dátum: 2015 Március 09, 19:46:29 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
Én egyszer jártam így, akkor felemeltem az autót, alábakoltam, aláfeküdtem, aztán belülről talppal rugdaltam a gumit, közben mindig fordítottam rajta egy negyedfordulatot, míg végül engedett (x4)
Ja, meg egyszer sötétben, két falu között megállított egy Passatos (gömbölyű), hogy tudnék-e adni neki egy imbuszkulcsot, mert defektje van, és nem tudja levenni a kereket. Hazagurultam a szerszámoskészletért, meg valami lámpáért, aztán nézem, mit művel: a kerékcsavarokat már kiszedte, de ki akarta tekerni a kerékagy közepéből is a belső kulcsnyílású csavart, mert azt hitte, attól nem jön le a kerék. Ekkor megmutattam neki a keréklerugdalós trükköt.
Egyszer meg egy bolt előtt állt emelőn egy Megane, hárman sem bírtak a defektes kerékkel. Én meg három rúgással leszedtem. (Pedig ez utóbbi lemezfelni volt.)
Azóta felrakás előtt leheletvékonyan megzsírzom az érintkező felületet.
Meg persze a félévenkénti téli-nyári csere is hasznos, mert ilyen rövid idő alatt kevésbé tud rátapadni.
Meg már van 3-4 nagyobb kaliberű kalapácsom is idehaza, de szerintem nem merném azzal leütni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74124 Dátum: 2015 Március 09, 19:35:23 »

Köszi,de ezt nem gondoltam volna,hogy a kocsi súlyát ráengedve sem jön le a felni.Lehet visszarakom rá a 4 jubit.Wd-t fújtam már be a csavarok helyére,de szart sem ért.Annyira a tárcsát sem akarom nyüveszteni.Üdv.


mi igy csináljuk:
- csavarlaz befúj
-felemelve belülről megpróbál leütni(kalapács,elöször gumit üt és közben pörgetni,ha igy sem jön akkor a felni finoman)

ha nem jön

-akkor 3 db csavar visszatesz
-érintöre meghúz
-előre-hátra gk megmozgat

ekkor már le kell hogy jöjjön

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék

remélem segitettem Cool
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74123 Dátum: 2015 Március 09, 13:39:05 »

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék
A gumi is szereti.  Undecided
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #74122 Dátum: 2015 Március 09, 13:02:05 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
mi igy csináljuk:
- csavarlaz befúj
-felemelve belülről megpróbál leütni(kalapács,elöször gumit üt és közben pörgetni,ha igy sem jön akkor a felni finoman)

ha nem jön

-akkor 3 db csavar visszatesz
-érintöre meghúz
-előre-hátra gk megmozgat

ekkor már le kell hogy jöjjön

ha felnit is akarsz felújítattni akkor tegyél rá csak fékolajat Tongue
én oda nem tennék

remélem segitettem Cool

1303LS
« Hozzászólás #74121 Dátum: 2015 Március 09, 09:17:13 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
WD40 szart sem ér, talán még jobban bedagad tőle az aluoxid. Fékolajat próbálnék becsorgatni. Vagy csavarlazítóspary, de a fékolaj jobb.
Ügyesen le kell pajszerolni, márha befér a pajszer a küllők között.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74120 Dátum: 2015 Március 09, 09:09:48 »

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
wd40 egyébként gumit ütve belülről egyszer csak elenged.
Nagyon vékonyan a tehermentesítő gyűrűnél és a felfekvési pontokon hőálló gépzsírral szoktam bekenni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #74119 Dátum: 2015 Március 09, 08:27:55 »

Gurulj el gumibogihoz.

Ja.Ha nem szorulna a fékem.Senki semmit?Mivel fújjam be?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74118 Dátum: 2015 Március 08, 22:08:19 »

nekem is így nézett ki egy 5000ft -os kínai 1órányi üzem után  Undecided
Olyat hoztak nekem is. Megnézés után adtam vissza, szemre látszott hogy a szál rosszul van beforrasztva.
Maradok a Tungsramnál (GE).
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74117 Dátum: 2015 Március 08, 22:06:39 »

Mostanában
Ma cseréltem egy Honda Jazz-ben izzót. Na aki ezt kitalálta... 20 perc orális a kellemetlenebbik fajtából.
Abban olyan tüneteket produkált, hogy hol világított, hol nem. Aztán egy idő múlva már nem. Kiszedve az izzót, jól látszott, hogy a szál szakadt, de néha még össze tudott érni. Ott is olvadt minden az extra hőtől. (Philips volt került a helyére Tungsram).
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #74116 Dátum: 2015 Március 08, 21:09:57 »

Én most vettem ki a motoromból az izzót. Pont ugyanígy nézett ki, annyi különbséggel, hogy azon 2 pkli van, mind a két szál csinált magának helyet.
Valszeg ezeket is már hamisítják és ócska kínai mind.
nekem is így nézett ki egy 5000ft -os kínai 1órányi üzem után  Undecided

Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.