www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 13:02:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14827117 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73971 Dátum: 2015 Február 23, 22:50:31 »

8,8 alatta rugós alátét
Nyitott, vagy hullámos rugós? Mert hullámosat találtam. Köszi.

Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73970 Dátum: 2015 Február 23, 20:32:53 »

Az milyen?Mert én csak telit,két és négyrácsosat ismerek.
thx javitva
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #73969 Dátum: 2015 Február 23, 19:18:15 »

Helló. 3 rácsos motorháztetőre
Az milyen?Mert én csak telit,két és négyrácsosat ismerek.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73968 Dátum: 2015 Február 23, 19:07:06 »

Helló. 4 rácsos motorháztetőre van külön vízelvezető lemez?.Csak középen lyukas vagy behegesztettel találkoztam.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 23, 20:32:34 írta vezo76 »
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73967 Dátum: 2015 Február 23, 19:03:01 »

Korant helyett próbálnék mást első körben, szerintem nem eléggé masszív alapozó. Mondjuk, én csak apróságokat kezelgettem vele, de nem jött be. Próbálj valami cinkkromátos alapozót. Korantnál a Hammerite-féle "mindenegyben" cuccok is jobban bejöttek.
esetleg budaprimer nekem bejött nem dobja fel a gittet.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73966 Dátum: 2015 Február 23, 13:35:21 »

Kicsit elvesztem a 8-as anyákban.... A hiNbatengelyhez milyen anya kell? Gondolok itt: keménység, önzáróság, rugós-alátétesség.
8,8 alatta rugós alátét

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73965 Dátum: 2015 Február 22, 21:59:03 »

Kicsit elvesztem a 8-as anyákban.... A hiNbatengelyhez milyen anya kell? Gondolok itt: keménység, önzáróság, rugós-alátétesség.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 22, 23:06:47 írta Zoli »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73964 Dátum: 2015 Február 22, 21:28:39 »


De valami miatt a gyárban is hátrafelé, oldalt tették fel (ahol ilyen volt, nem a folytonos), a szerelési képeken is így van. Soha nem felül.

( a hátsó lengőtengely gumiharangról van szó.)
mert nekik elfelejtettem szólni... Roll Eyes

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73963 Dátum: 2015 Február 22, 18:22:16 »

igen és a fényező mit és hogyan csinál?
mert én frissen fémtisztára csiszolás után 2 réteg korrantot kentem fel, majd száradás után 2 komponensű kitt,
 majd csiszolás szárazon,
 majd szórógitt,
majd finomcsiszolás szárazon,
 majd festés 2-3 réteg(igaz ez a színkód alapján kikevert,2-kás de flakonosra butított anyag volt) és mégis 2-3 év alatt ilyen lesz.
habár a túloldalt is kapott korrantot és vagy alapozót-vagy alvázvédőt de mégis lehet onnan kap nedvességet........
Korant helyett próbálnék mást első körben, szerintem nem eléggé masszív alapozó. Mondjuk, én csak apróságokat kezelgettem vele, de nem jött be. Próbálj valami cinkkromátos alapozót. Korantnál a Hammerite-féle "mindenegyben" cuccok is jobban bejöttek.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73962 Dátum: 2015 Február 22, 17:17:22 »

De ott csak Hansi-k dolgoztak Smiley


De valami miatt a gyárban is hátrafelé, oldalt tették fel (ahol ilyen volt, nem a folytonos), a szerelési képeken is így van. Soha nem felül.

( a hátsó lengőtengely gumiharangról van szó.)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73961 Dátum: 2015 Február 22, 17:12:52 »

semmi jelentösége Undecided


De valami miatt a gyárban is hátrafelé, oldalt tették fel (ahol ilyen volt, nem a folytonos), a szerelési képeken is így van. Soha nem felül.

( a hátsó lengőtengely gumiharangról van szó.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #73960 Dátum: 2015 Február 22, 16:11:18 »

Üdv!
Bogáron a gyári kipu dobban a gyári furulya nagyságrendileg mennyire van bent? Beletolattam az előbb egy szemetes konténerbe és beljebb ment az egyik a másik meg mintha nagyon kint lenne. Hol mérjem és mennyire álljon ki?
Minél beljebb van annál nagyobb a fojtás. Húzd ki a furulyát és mérd meg, hogy a dobon mennyi a kivezető cső hossz. Jelöld fel a furulyán és addig told be.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #73959 Dátum: 2015 Február 22, 15:32:48 »

Üdv!
Bogáron a gyári kipu dobban a gyári furulya nagyságrendileg mennyire van bent? Beletolattam az előbb egy szemetes konténerbe és beljebb ment az egyik a másik meg mintha nagyon kint lenne. Hol mérjem és mennyire álljon ki?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73958 Dátum: 2015 Február 21, 20:45:42 »

igen és a fényező mit és hogyan csinál?
mert én frissen fémtisztára csiszolás után 2 réteg korrantot kentem fel, majd száradás után 2 komponensű kitt,
 majd csiszolás szárazon,
 majd szórógitt,
majd finomcsiszolás szárazon,
 majd festés 2-3 réteg(igaz ez a színkód alapján kikevert,2-kás de flakonosra butított anyag volt) és mégis 2-3 év alatt ilyen lesz.
habár a túloldalt is kapott korrantot és vagy alapozót-vagy alvázvédőt de mégis lehet onnan kap nedvességet........
de ha nincs végig heg kenhetsz rá bármit  ugyis kijön én csak kasznis részét tudom.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73957 Dátum: 2015 Február 21, 20:10:48 »

1:pontos ill 2: végig kell hegeszteni + nem szénné köszörülni, esetleg cinezni de innen már fényüző jön.
igen és a fényező mit és hogyan csinál?
mert én frissen fémtisztára csiszolás után 2 réteg korrantot kentem fel, majd száradás után 2 komponensű kitt,
 majd csiszolás szárazon,
 majd szórógitt,
majd finomcsiszolás szárazon,
 majd festés 2-3 réteg(igaz ez a színkód alapján kikevert,2-kás de flakonosra butított anyag volt) és mégis 2-3 év alatt ilyen lesz.
habár a túloldalt is kapott korrantot és vagy alapozót-vagy alvázvédőt de mégis lehet onnan kap nedvességet........
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73956 Dátum: 2015 Február 21, 19:54:35 »

legközelebb hogy csináljam☺ hogy ne jöjjön elő a rozsda?
jó lenne  "pontos" technológia- rétegrend-anyaghasználat stb


 hátha valaki tudja, és el is meséli...
1:pontos ill 2: végig kell hegeszteni + nem szénné köszörülni, esetleg cinezni de innen már fényüző jön.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73955 Dátum: 2015 Február 21, 08:19:40 »

Ez érdekes, mert sokszor elhangzott, hogy nehogy felfele álló összeeresztéssel szereljük fel, de bevallom én is mindig felfele álló összeeresztéssel szerelem fel. (Értem én az elméletét, de a gyakorlatban szerintem sem bírja tovább hátra álló csavarozással) Viszont mindig úgy ahogy Tati írja: Nem kirugózott állapotban, hanem összenyomom annyira a rugót, mintha rajt lenne az autó súlya.

semmi jelentösége Undecided

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73954 Dátum: 2015 Február 21, 07:24:35 »

Köszönöm a hozzászólásokat a gumiharanggal kapcsolatban.
Ezt a fajtát ismeri valaki? https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1468/feltengely-gumiharangolajos-csucs-minoseg-t1-kg

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73953 Dátum: 2015 Február 20, 23:10:13 »

aha és a szívócső?

Annyira nem merultem bele, de biztos van. De a legvicccesebb, hogy odairja, hogy ezt kapod mashol weberkent, vedd meg nyugodtan.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73952 Dátum: 2015 Február 20, 23:06:59 »

aha és a szívócső?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73951 Dátum: 2015 Február 20, 22:57:17 »

Nekem azt mondta Merki, hogy tovább bírja, ha nem lógó féltengelyre szereljük fel, hanem csak akkor, mikor már rajta a súly.
tavaly vettem két NOS gumiharangot a vaterán, de mire ideért, csak egy lett belőle, így nekem is Febi lett.  Undecided
nekem van egy összehúzató szerszámom amivel felhúzom a futóművet hogy úgy álljon mintha be lenne rugózva és így teszem fel a harangot....
a jó minőségű sokáig bírja a szar meg nem, mindegy hogy van feltéve.
és a másik amitől 1percen belül tönkre megy ha a hosszanti lengőkarnak az ütközője az öntöttvas házban ki van rohadva és úgy leül a csőtengely hogy a váznyúlvány kicsípi az első felemelésnél.... én az ilyeneket felszoktam hegeszteni....


Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73950 Dátum: 2015 Február 20, 22:32:26 »

Van ott még, ahonnan ez jött:

http://www.aliexpress.com/item/Free-fast-shipping-AAA-quality-32-36-DGEV-22680-033-011-ELECTRIC-CHOKE-CARBURETOR-DGEV-32/32288134565.html
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73949 Dátum: 2015 Február 20, 22:24:02 »

Négy darabot. De láttam elég sokat, különböző állapotokban. A mi fölfelé volt szerelve, mind jobban szét volt repedve, mert a fölső oldalon nem tudott engedni berugózáskor. Ebben egyébként megerősítettek nálamnál okosabbak is, de ettől még lehet, hogy nálad van a bölcsek köve.

hány darab ilyet szereltél fel?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73948 Dátum: 2015 Február 20, 22:17:44 »

Nekem azt mondta Merki, hogy tovább bírja, ha nem lógó féltengelyre szereljük fel, hanem csak akkor, mikor már rajta a súly.
tavaly vettem két NOS gumiharangot a vaterán, de mire ideért, csak egy lett belőle, így nekem is Febi lett.  Undecided

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #73947 Dátum: 2015 Február 20, 21:57:25 »

semmi jelentösége Undecided
Szerintem az alulról való kényelmes szerelhetőség a lényeg.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73946 Dátum: 2015 Február 20, 21:44:10 »

Szerinted. De ez gumi, nem vas, vagy műanyag Smiley

hány darab ilyet szereltél fel?

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73945 Dátum: 2015 Február 20, 21:12:12 »

A rozsda passziváló szerintem sokat késleltet. Nekem Chelade van, az elég jó.
ez hol kapható?
neten nem akar előjönni☺
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73944 Dátum: 2015 Február 20, 21:03:03 »

Szerinted. De ez gumi, nem vas, vagy műanyag Smiley

semmi jelentösége Undecided
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73943 Dátum: 2015 Február 20, 20:46:41 »

Ez sajnos belűről jön. Nagyjából a Pityubácsi módszer, aztán újra az egészet és lesz 2-3 nyugodt éved....

2-3 év?
az mindig megvan....... jó lenne 5-6
 passziválónak utánanézek ennek az idegennevűnek
válaszokat köszönöm☺
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73942 Dátum: 2015 Február 20, 20:08:59 »

Úgy-úgy, nem ám fölfelé!

semmi jelentösége Undecided

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73941 Dátum: 2015 Február 20, 19:54:58 »

legközelebb hogy csináljam hogy ne jöjjön elő a rozsda?
jó lenne  "pontos" technológia- rétegrend-anyaghasználat stb


 hátha valaki tudja, és el is meséli...
A rozsda passziváló szerintem sokat késleltet. Nekem Chelade van, az elég jó.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73940 Dátum: 2015 Február 20, 19:52:53 »

Úgy-úgy, nem ám fölfelé!

a perem hátrafelé nézzen. hogy ki-be rugózáskor könnyebben tudjon mozogni
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #73939 Dátum: 2015 Február 20, 19:52:16 »

Ez sajnos belűről jön. Nagyjából a Pityubácsi módszer, aztán újra az egészet és lesz 2-3 nyugodt éved....

legközelebb hogy csináljam☺ hogy ne jöjjön elő a rozsda?
jó lenne  "pontos" technológia- rétegrend-anyaghasználat stb


 hátha valaki tudja, és el is meséli...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #73938 Dátum: 2015 Február 20, 19:50:32 »

Sziasztok! Olajos féltengely gumiharangból milyet érdemes venni? ,mire kell esetleg figyelni? profik előnyben  Grin
a perem hátrafelé nézzen. hogy ki-be rugózáskor könnyebben tudjon mozogni
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73937 Dátum: 2015 Február 20, 19:46:16 »

Sziasztok! Olajos féltengely gumiharangból milyet érdemes venni? ,mire kell esetleg figyelni? profik előnyben  Grin
tegufa a febi egy évet bír a tegufa nekem nyolcéve fentvan...

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3646


« Hozzászólás #73936 Dátum: 2015 Február 20, 18:34:58 »

Sziasztok! Olajos féltengely gumiharangból milyet érdemes venni? ,mire kell esetleg figyelni? profik előnyben  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73935 Dátum: 2015 Február 20, 16:38:18 »

legközelebb hogy csináljam☺ hogy ne jöjjön elő a rozsda?
jó lenne  "pontos" technológia- rétegrend-anyaghasználat stb


 hátha valaki tudja, és el is meséli...

ecetes flex :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #73934 Dátum: 2015 Február 20, 14:14:19 »

legközelebb hogy csináljam☺ hogy ne jöjjön elő a rozsda?
jó lenne  "pontos" technológia- rétegrend-anyaghasználat stb


 hátha valaki tudja, és el is meséli...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73933 Dátum: 2015 Február 19, 19:03:59 »

Minek a végén?
Bocs, de mobilról elég szűkszavú vagyok. (De legalább írok ékezetet.)
Szóval a hengerfej két végén nem egyforma a távolság a hengerhez képest. De lehet, hogy csak optikailag csalódom.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73932 Dátum: 2015 Február 19, 16:55:27 »

Most megint megbizonyosodtam róla, hogy a nem túl olcsó Gufero benzincsövek egy kalap szart sem érnek.
A zöld bogaramon újként szereltem fel őket 9 hónapja, azóta mentem vele kicsit több,. mint 5000 km-t és nem csak megmerevedtek, de ki is repedeztek, nem kicsit, hanem nagyon.
Így már nem tenném vissza, az biztos.

Lehet, hogy csak a külső köpeny, de akkor is, nem egy minőségi cuccnak néz ki....mi lenn vele 5 év alatt?

És nem csak a benzincső, hanem a karburátorok közötti balansz cső is megrepedezett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 [167] 168 169 170 171 172 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.