www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 22:53:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1815 1816 1817 1818 1819 [1820] 1821 1822 1823 1824 1825 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14747818 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #7851 Dátum: 2006 Október 03, 13:39:14 »

Nem gondolnám, hogy okod lenne kényelmetlenül érezni magad.

Nem akarok itt OFF-olni ....  igyexem toleráns lenni mindenkivel, de a stílusa kicsit leverte a biztosítékot.... és talán nem is annyira magammal szemben, hanem főleg Veled, meg a többiekkel szembeni hozzáállása, megnyilvánulása....
Azért sajnálom, de ha nem tudja valaki a normális hangot megütnia többiekkel szemben, akkor talán jobb így...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7850 Dátum: 2006 Október 03, 13:20:22 »

Nem tudom, néztétek-e, de Xoyox annyira megsértődött, hogy kiregelt, ha jól láttam... legalábbis a taglistában nem leltem...  Roll Eyes Tongue
Ez van!
Szerencsére az idézetek megmaradtak a beírásokban, mert különben kicsit kénylemetlenül érezném magam...

Nem gondolnám, hogy okod lenne kényelmetlenül érezni magad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #7849 Dátum: 2006 Október 03, 13:04:34 »

Nem tudom, néztétek-e, de Xoyox annyira megsértődött, hogy kiregelt, ha jól láttam... legalábbis a taglistában nem leltem...  Roll Eyes Tongue
Ez van!
Szerencsére az idézetek megmaradtak a beírásokban, mert különben kicsit kénylemetlenül érezném magam...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7848 Dátum: 2006 Október 03, 12:56:55 »

F-es kis olajjáratos a motorom, ez még az eredeti 1966-os nagyon korai 1300-as.

És akkor mi van? Semmi. Ha 1.6-os és folyamatosan üvegen közlekednél vele akkor talán lenne valami túlmelegedés vagy eféle probléma, de az sem biztos. A hosszúváltóval egy sima, szimplaszívós 1.6-os csak egy nyomatékos, jól használható motor, nem fog sokat forogni, nem lesz baja.

Volt a látókörömben sok F-es 1.6-os kis olajhűtővel és ha minden rendben van a motorral (jó a karburálás, jó a gyújtás időpont, nem olajsáros a motor, stb.) akkor közelébe sem jöttek a túlmelegedésnek. Nekem is volt F-es 1.6-osom, noha az már dupla olajszelepes blokk volt, nagyon jó volt.


Én teljes lelki nyugalommal megtenném....de már csak akkor ha a mostani henger kopása indokolná. Talán nem szedném szét a teljesen jó motort a te esetedben, abban az autóban.
Még az enyémben is necces, mert tényleg hülyeség egy hibátlan motort megbontani egy kis plusz teljesítmény érdekében. Persz az is számít, hogy mi a kis plusz, + 10 lóerő vagy + 50....


Mondjuk a te autód eléggé speciális abban a tekintetben, hogy eredeti. Pl. aki felújította a motort az is tudta ezt, így vette meg az olcsóbb, mindenki által előnyben részesített 1.6-os 85.5-ös hengereket, hanem maradt a 83-asoknál, ami drágább...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 03, 13:00:40 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7847 Dátum: 2006 Október 03, 12:10:48 »

Gyertya???

Szívócső előmelegítés? Elosztófedél? Gyertyakábel? Gyertyapipa? Gyertya?
Az elsőre csak akkor gyanakodj, ha az utána lévőket már leellenőrizted!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7846 Dátum: 2006 Október 03, 12:06:43 »

ÁÁ, csak a hengerfejeket kell lecserélni és egy jó henger/dugó készletet rátenni. Pont azért, mert a motor nagyon jó.

Kívülről nem látszana, karbit is hagyni kell....juteszembe, hengerfejben is szimplaszívós kellene.


F-es kis olajjáratos a motorom, ez még az eredeti 1966-os nagyon korai 1300-as.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7845 Dátum: 2006 Október 03, 11:51:46 »

Ez a motor teljesen felujitott, minden. A szelepektől az utolsó csavarig. Egy 1600-ast ugyanilyenre megcsinálni kb 300e Ft. Annyit nem áldozok rá.
(csapágyazás kb 50e Ft, hengerdugohengerfej uj 100e Ft, karbi uj 40e Ft, vezermutengely 30e Ft, olajpumpa, futesdob, kipufogo 30e Ft, munkadij, stb. és már ott is a 300e Ft.)

ÁÁ, csak a hengerfejeket kell lecserélni és egy jó henger/dugó készletet rátenni. Pont azért, mert a motor nagyon jó.

Kívülről nem látszana, karbit is hagyni kell....juteszembe, hengerfejben is szimplaszívós kellene.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7844 Dátum: 2006 Október 03, 11:47:16 »

Ne. Butaság lenne részedről, én inkább majd egy 1.6-os átépítést csinálnék a helyedben.
Ráadásul jó a váltód, át van építve az autódnak megfelelően és te sem vagy gyorsulgatós jagecs. Ezzel nyugiban utazod a 100-at, ha meg egy jó 1.6-lesz belőle akkor meg minden a legnagyobb rendben lesz.
Ez az én véleményem.


Ez a motor teljesen felujitott, minden. A szelepektől az utolsó csavarig. Egy 1600-ast ugyanilyenre megcsinálni kb 300e Ft. Annyit nem áldozok rá.
(csapágyazás kb 50e Ft, hengerdugohengerfej uj 100e Ft, karbi uj 40e Ft, vezermutengely 30e Ft, olajpumpa, futesdob, kipufogo 30e Ft, munkadij, stb. és már ott is a 300e Ft.)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7843 Dátum: 2006 Október 03, 11:42:45 »

Nekem meg nem i9gazán jó párositás a 40 lovas motorhoz.
Ha valaki ad mondjuk 10e Ft-ot, meg egy sima váltót, és kicseréli, odaadom érte a hosszúváltót :-)

Ne. Butaság lenne részedről, én inkább majd egy 1.6-os átépítést csinálnék a helyedben.
Ráadásul jó a váltód, át van építve az autódnak megfelelően és te sem vagy gyorsulgatós jagecs. Ezzel nyugiban utazod a 100-at, ha meg egy jó 1.6-lesz belőle akkor meg minden a legnagyobb rendben lesz.
Ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7842 Dátum: 2006 Október 03, 11:38:52 »

Az enyém is pont ilyen. Ez a KG 34-esekben és a typ3-asban volt. Szépen berakom a 3.88 kúp és tányérkereket.
Nekem kell, mert a motor erősebb, mint a széria és leforgatja a váltót. Gyorsulás nem annyira érdekel, "just cruisin' " ahogy a kolléga is mondta.  Wink

Nekem meg nem i9gazán jó párositás a 40 lovas motorhoz.
Ha valaki ad mondjuk 10e Ft-ot, meg egy sima váltót, és kicseréli, odaadom érte a hosszúváltót :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7841 Dátum: 2006 Október 03, 11:37:17 »

Na ha mindekit elkapott a motorépítési láz, akkor valaki megveheti magának karácsonyra a régi AR-es motorom. Igazából csak a főtengelye lóg, de az nagyon:DD


Engem érdekel! Komolyan!
Privátban írhatnál részleteket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7840 Dátum: 2006 Október 03, 11:36:35 »

No az enyémben pont ilyen a 4. fokozat :-) Csak a végáttétel 4.125

Az enyém is pont ilyen. Ez a KG 34-esekben és a typ3-asban volt. Szépen berakom a 3.88 kúp és tányérkereket.
Nekem kell, mert a motor erősebb, mint a széria és leforgatja a váltót. Gyorsulás nem annyira érdekel, "just cruisin' " ahogy a kolléga is mondta.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #7839 Dátum: 2006 Október 03, 11:36:18 »

Na ha mindekit elkapott a motorépítési láz, akkor valaki megveheti magának karácsonyra a régi AR-es motorom. Igazából csak a főtengelye lóg, de az nagyon:DD
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7838 Dátum: 2006 Október 03, 11:20:35 »

Nekem olyan váltó kell, ami hosszú negyedikes (0.89) és 3.88-as végáttételű. Ilyen nem volt, ilyet csak építeni lehet.

Az én váltóm nagyon jó, nem cserélném le, csak a végáttételt.

No az enyémben pont ilyen a 4. fokozat :-) Csak a végáttétel 4.125
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7837 Dátum: 2006 Október 03, 11:10:29 »

Nem érdekel a váltóm? Kezdem megunni. Smiley

Nekem olyan váltó kell, ami hosszú negyedikes (0.89) és 3.88-as végáttételű. Ilyen nem volt, ilyet csak építeni lehet.

Az én váltóm nagyon jó, nem cserélném le, csak a végáttételt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7836 Dátum: 2006 Október 03, 11:03:25 »

Ne értsd félre, nem azt mondtam, hogy rossz, vagy egyáltalán nem izgalmas, hanem hogy nálunk ez a csúcs, pedig ennél lehetnének izgalmasabb motorok is.

Egyéb okok miatt (másra kell a pénz) én úgy néz ki, hogy a télen nem nyúlok a motoromhoz.  Sad
Csak a váltót építem át.

Nem érdekel a váltóm? Kezdem megunni. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7835 Dátum: 2006 Október 03, 11:02:21 »

hát azért a motor is izgalmas..
kell építeni izgalmasabbat..

Ne értsd félre, nem azt mondtam, hogy rossz, vagy egyáltalán nem izgalmas, hanem hogy nálunk ez a csúcs, pedig ennél lehetnének izgalmasabb motorok is.

Egyéb okok miatt (másra kell a pénz) én úgy néz ki, hogy a télen nem nyúlok a motoromhoz.  Sad
Csak a váltót építem át.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #7834 Dátum: 2006 Október 03, 09:32:27 »

faszkivan már a Bogi motorjával. hidegen mintha nem járna egy henger, benzin szagú a kipuff gáz, mi van ezzel? szar gyújtás? ja és zabál is keményen...
Gyertya???

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7833 Dátum: 2006 Október 03, 09:25:46 »

faszkivan már a Bogi motorjával. hidegen mintha nem járna egy henger, benzin szagú a kipuff gáz, mi van ezzel? szar gyújtás? ja és zabál is keményen...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #7832 Dátum: 2006 Október 03, 09:21:22 »

nem váltócsere, hanem váltó javítás

+ hátsó kerékcsapágy csere
+ komplett gázrendszer csere
+ első difibe difizár beépítés
+ csörlő beépítés
+ olajhűtő beépítés
+ még talán lakatolás is (bár ez nem biztos)
nem fér bele az időbe, mi? Evil
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7831 Dátum: 2006 Október 03, 09:13:14 »

tehát váltócsere? semmi más?

nem váltócsere, hanem váltó javítás

+ hátsó kerékcsapágy csere
+ komplett gázrendszer csere
+ első difibe difizár beépítés
+ csörlő beépítés
+ olajhűtő beépítés
+ még talán lakatolás is (bár ez nem biztos)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #7830 Dátum: 2006 Október 03, 09:09:46 »

tehát váltócsere? semmi más?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7829 Dátum: 2006 Október 03, 09:08:33 »

miért van az autód szerelőnél? csak kérdem, mert már nem emlékszem

széttört a váltó, de az típushiba az 5 sebességes kocka váltóknál
a 3-as és a 4-es közötti szinkrondob (amin semmi terhelés nincs állítólag) tört el, ez vezeti meg a szinkrongyűrűket, ami kapcsolódnak a fogaskerekekhez

ha túl erős a motor, akkor az 5. fokozat szokott először elmenni, mert az nem komolyabb fogaskerék, mint a bogár ablaktekerőjének a ricnije (tényleg nem komolyabb), egyébként az is tipikus meghibásodási pont
érdemesebb inkább a négysebességes kivitelnél maradni, az sokkal masszívabb

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7828 Dátum: 2006 Október 03, 08:59:56 »


a mostani motorom legyen 110 lovas így ahogy van, 0.3 baron szerintem 130-135, 0.5 baron 140-145 pacis lenne


de csak fordulaton
Holló
« Hozzászólás #7827 Dátum: 2006 Október 03, 08:56:53 »

A f@szt szórakozunk itt gányolt turbókkal?
Venni kell egy ilyet:
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=d8b28a8e97daf725cc80ed401d72cb60&s=1644

200-ért ez ajándék. Az amcsik ilyeneket pakolnak a kockákba, mert pont elfér.


miért van az autód szerelőnél? csak kérdem, mert már nem emlékszem
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7826 Dátum: 2006 Október 03, 08:55:48 »

A f@szt szórakozunk itt gányolt turbókkal?
Venni kell egy ilyet:
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=d8b28a8e97daf725cc80ed401d72cb60&s=1644

200-ért ez ajándék. Az amcsik ilyeneket pakolnak a kockákba, mert pont elfér.


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7825 Dátum: 2006 Október 03, 08:51:45 »

nem, de arra gondoltam, hogy a dízel turbó hasonló karakterisztikájú lehet, mint az én motorom
egyébként ennek a Volvo mocinak volt turbós változata csak sajna elég macerás külön felhajtani egy hozzávaló turbót

és nem is a turbó felhajtása és bekötése a cikis probléma, hanem a karburátor megoldása
mert nyomó üzemű turbót kéne csinálni de nem tudom, hogy a karbi hogy bírja ha 0.3 bar-ral nyomják bele a luftot (0.3, max 0.5 bar nyomást akarnék csak, ennyit bír általában egy széria motor átalakítás nélkül)

a csávó számítgatásai szerint az eredetileg 70 lovas 1.9WBX-em 0.3 baron 90, 0.5 baron 100 lovas lett volna hozzávetőlegesen
a mostani motorom legyen 110 lovas így ahogy van, 0.3 baron szerintem 130-135, 0.5 baron 140-145 pacis lenne
a gyári turbós ilyen motor 160 lovas

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7824 Dátum: 2006 Október 03, 08:46:12 »

áttérsz dízelre?

nem, de arra gondoltam, hogy a dízel turbó hasonló karakterisztikájú lehet, mint az én motorom
egyébként ennek a Volvo mocinak volt turbós változata csak sajna elég macerás külön felhajtani egy hozzávaló turbót

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7823 Dátum: 2006 Október 03, 08:40:04 »

az is jó lenne...

szerintem egy dízel turbó már 1500-as fordulat körül elég jót tol (mondjuk egy 525-530D BMW turbója)
de nem nem értek hozzá (ehhez sem)

áttérsz dízelre?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7822 Dátum: 2006 Október 03, 06:07:12 »

szeretsz gyorsan menni?100al mentük idén is pár talira,mert nem bírtatok jönni Tongue Cheesy
majd jövöre megnézük ki marad le Grin Tongue

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7821 Dátum: 2006 Október 02, 22:49:41 »

csókoltatlak, a turbó 2000-nél még téli álmot alszik

ami neked kell, az vényóc, hatezer köbcentivel ;-)

az is jó lenne...

szerintem egy dízel turbó már 1500-as fordulat körül elég jót tol (mondjuk egy 525-530D BMW turbója)
de nem nem értek hozzá (ehhez sem)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7820 Dátum: 2006 Október 02, 22:46:49 »

én szeretném ha a buszom turbós lenne
nem a végsebesség miatt hisz az már most is több, mint a biztonságos
nem, nem ezért hanem, hogy legyen benne őserő olyan fajta, ami akkor se fogy el, ha tengelyig homokban egy függőleges falon mászok felfele
ne kelljen lenyomnom félbe 5000-es fordulaton, hanem másszon fel kettesben 2000-en

szal ha valaki ért hozzá és a műszaki szenvedélyét a télen nem akarja a fenyőfa kalibrálására pazarolni, akkor csinálhat nekem egy turbót
én támogatom mindenben

csókoltatlak, a turbó 2000-nél még téli álmot alszik

ami neked kell, az vényóc, hatezer köbcentivel ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7819 Dátum: 2006 Október 02, 22:41:12 »

Talán azért, mert nincs rá igény. Ezeken a szar utakon mit tudsz kihozni? Hol mész 160-al? Amilyen szarok az utak, meg hülyék az emberek, már 120-nál életveszélyesek az utak.

én szeretném ha a buszom turbós lenne
nem a végsebesség miatt hisz az már most is több, mint a biztonságos
nem, nem ezért hanem, hogy legyen benne őserő olyan fajta, ami akkor se fogy el, ha tengelyig homokban egy függőleges falon mászok felfele
ne kelljen lenyomnom félbe 5000-es fordulaton, hanem másszon fel kettesben 2000-en

szal ha valaki ért hozzá és a műszaki szenvedélyét a télen nem akarja a fenyőfa kalibrálására pazarolni, akkor csinálhat nekem egy turbót
én támogatom mindenben

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #7818 Dátum: 2006 Október 02, 22:25:07 »

szeretsz gyorsan menni?100al mentük idén is pár talira,mert nem bírtatok jönni Tongue Cheesy
úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7817 Dátum: 2006 Október 02, 22:21:26 »

ez jo !én szertnék gyorsan menni lásd tuning motor csak kurva alacsony akocsim ergo nemtok olyan gyorsan menni! Grin

szeretsz gyorsan menni?100al mentük idén is pár talira,mert nem bírtatok jönni Tongue Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7816 Dátum: 2006 Október 02, 22:18:31 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.

just cruisin' Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7815 Dátum: 2006 Október 02, 22:16:24 »

A kübelben az air-ride izgalmasabb, mint a motor. Mindazok ellenére, hogy mondjuk az ország (egyik) legerősebb motorja.

hát azért a motor is izgalmas..
kell építeni izgalmasabbat..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7814 Dátum: 2006 Október 02, 21:44:40 »

A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin

az én hatvanhármasom nem csak kívánja, henem meg is teszi  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7813 Dátum: 2006 Október 02, 21:40:17 »

Ma tolatólámpát varázsoltunk Balogh Imre bátyám bogarára (piros 1600-as 1971-es..) az onokájával.
 Kapcsoló megvolt a váltóban, de elefánttalp lkámpák vannak rajta piros alsó résszel, viszont a jobb oldali búra egy korábbi törés ragasztásánál szétesett, így tolatólámpás fehér búrának kellett felcuppanni - szabályosan gombhoz a kabát játék...
Hát, basszus, az elefánttalp lámpa nagy horror tud lenni félig repedt búrával, meg hosszú facsavarral.
Egyébként az öcsém is küszködött vele, de ő nem pöcsölt, vett gyári újat. A régi elefánttalpaknál viszont rémes, milyen könnyen törik a csavart megvezető műanyag cső...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #7812 Dátum: 2006 Október 02, 21:30:02 »

Drazsé főtengely-gyanus. motorcsere vagy felújítás? Huh
Oldalak: 1 ... 1815 1816 1817 1818 1819 [1820] 1821 1822 1823 1824 1825 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.