www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 10:44:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1815 1816 1817 1818 1819 [1820] 1821 1822 1823 1824 1825 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13187921 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7835 Dátum: 2006 Október 03, 11:02:21 »

hát azért a motor is izgalmas..
kell építeni izgalmasabbat..

Ne értsd félre, nem azt mondtam, hogy rossz, vagy egyáltalán nem izgalmas, hanem hogy nálunk ez a csúcs, pedig ennél lehetnének izgalmasabb motorok is.

Egyéb okok miatt (másra kell a pénz) én úgy néz ki, hogy a télen nem nyúlok a motoromhoz.  Sad
Csak a váltót építem át.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #7834 Dátum: 2006 Október 03, 09:32:27 »

faszkivan már a Bogi motorjával. hidegen mintha nem járna egy henger, benzin szagú a kipuff gáz, mi van ezzel? szar gyújtás? ja és zabál is keményen...
Gyertya???

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #7833 Dátum: 2006 Október 03, 09:25:46 »

faszkivan már a Bogi motorjával. hidegen mintha nem járna egy henger, benzin szagú a kipuff gáz, mi van ezzel? szar gyújtás? ja és zabál is keményen...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #7832 Dátum: 2006 Október 03, 09:21:22 »

nem váltócsere, hanem váltó javítás

+ hátsó kerékcsapágy csere
+ komplett gázrendszer csere
+ első difibe difizár beépítés
+ csörlő beépítés
+ olajhűtő beépítés
+ még talán lakatolás is (bár ez nem biztos)
nem fér bele az időbe, mi? Evil
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7831 Dátum: 2006 Október 03, 09:13:14 »

tehát váltócsere? semmi más?

nem váltócsere, hanem váltó javítás

+ hátsó kerékcsapágy csere
+ komplett gázrendszer csere
+ első difibe difizár beépítés
+ csörlő beépítés
+ olajhűtő beépítés
+ még talán lakatolás is (bár ez nem biztos)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #7830 Dátum: 2006 Október 03, 09:09:46 »

tehát váltócsere? semmi más?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7829 Dátum: 2006 Október 03, 09:08:33 »

miért van az autód szerelőnél? csak kérdem, mert már nem emlékszem

széttört a váltó, de az típushiba az 5 sebességes kocka váltóknál
a 3-as és a 4-es közötti szinkrondob (amin semmi terhelés nincs állítólag) tört el, ez vezeti meg a szinkrongyűrűket, ami kapcsolódnak a fogaskerekekhez

ha túl erős a motor, akkor az 5. fokozat szokott először elmenni, mert az nem komolyabb fogaskerék, mint a bogár ablaktekerőjének a ricnije (tényleg nem komolyabb), egyébként az is tipikus meghibásodási pont
érdemesebb inkább a négysebességes kivitelnél maradni, az sokkal masszívabb

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7828 Dátum: 2006 Október 03, 08:59:56 »


a mostani motorom legyen 110 lovas így ahogy van, 0.3 baron szerintem 130-135, 0.5 baron 140-145 pacis lenne


de csak fordulaton
Holló
« Hozzászólás #7827 Dátum: 2006 Október 03, 08:56:53 »

A f@szt szórakozunk itt gányolt turbókkal?
Venni kell egy ilyet:
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=d8b28a8e97daf725cc80ed401d72cb60&s=1644

200-ért ez ajándék. Az amcsik ilyeneket pakolnak a kockákba, mert pont elfér.


miért van az autód szerelőnél? csak kérdem, mert már nem emlékszem
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7826 Dátum: 2006 Október 03, 08:55:48 »

A f@szt szórakozunk itt gányolt turbókkal?
Venni kell egy ilyet:
http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=d8b28a8e97daf725cc80ed401d72cb60&s=1644

200-ért ez ajándék. Az amcsik ilyeneket pakolnak a kockákba, mert pont elfér.


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7825 Dátum: 2006 Október 03, 08:51:45 »

nem, de arra gondoltam, hogy a dízel turbó hasonló karakterisztikájú lehet, mint az én motorom
egyébként ennek a Volvo mocinak volt turbós változata csak sajna elég macerás külön felhajtani egy hozzávaló turbót

és nem is a turbó felhajtása és bekötése a cikis probléma, hanem a karburátor megoldása
mert nyomó üzemű turbót kéne csinálni de nem tudom, hogy a karbi hogy bírja ha 0.3 bar-ral nyomják bele a luftot (0.3, max 0.5 bar nyomást akarnék csak, ennyit bír általában egy széria motor átalakítás nélkül)

a csávó számítgatásai szerint az eredetileg 70 lovas 1.9WBX-em 0.3 baron 90, 0.5 baron 100 lovas lett volna hozzávetőlegesen
a mostani motorom legyen 110 lovas így ahogy van, 0.3 baron szerintem 130-135, 0.5 baron 140-145 pacis lenne
a gyári turbós ilyen motor 160 lovas

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7824 Dátum: 2006 Október 03, 08:46:12 »

áttérsz dízelre?

nem, de arra gondoltam, hogy a dízel turbó hasonló karakterisztikájú lehet, mint az én motorom
egyébként ennek a Volvo mocinak volt turbós változata csak sajna elég macerás külön felhajtani egy hozzávaló turbót

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7823 Dátum: 2006 Október 03, 08:40:04 »

az is jó lenne...

szerintem egy dízel turbó már 1500-as fordulat körül elég jót tol (mondjuk egy 525-530D BMW turbója)
de nem nem értek hozzá (ehhez sem)

áttérsz dízelre?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7822 Dátum: 2006 Október 03, 06:07:12 »

szeretsz gyorsan menni?100al mentük idén is pár talira,mert nem bírtatok jönni Tongue Cheesy
majd jövöre megnézük ki marad le Grin Tongue

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7821 Dátum: 2006 Október 02, 22:49:41 »

csókoltatlak, a turbó 2000-nél még téli álmot alszik

ami neked kell, az vényóc, hatezer köbcentivel ;-)

az is jó lenne...

szerintem egy dízel turbó már 1500-as fordulat körül elég jót tol (mondjuk egy 525-530D BMW turbója)
de nem nem értek hozzá (ehhez sem)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7820 Dátum: 2006 Október 02, 22:46:49 »

én szeretném ha a buszom turbós lenne
nem a végsebesség miatt hisz az már most is több, mint a biztonságos
nem, nem ezért hanem, hogy legyen benne őserő olyan fajta, ami akkor se fogy el, ha tengelyig homokban egy függőleges falon mászok felfele
ne kelljen lenyomnom félbe 5000-es fordulaton, hanem másszon fel kettesben 2000-en

szal ha valaki ért hozzá és a műszaki szenvedélyét a télen nem akarja a fenyőfa kalibrálására pazarolni, akkor csinálhat nekem egy turbót
én támogatom mindenben

csókoltatlak, a turbó 2000-nél még téli álmot alszik

ami neked kell, az vényóc, hatezer köbcentivel ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7819 Dátum: 2006 Október 02, 22:41:12 »

Talán azért, mert nincs rá igény. Ezeken a szar utakon mit tudsz kihozni? Hol mész 160-al? Amilyen szarok az utak, meg hülyék az emberek, már 120-nál életveszélyesek az utak.

én szeretném ha a buszom turbós lenne
nem a végsebesség miatt hisz az már most is több, mint a biztonságos
nem, nem ezért hanem, hogy legyen benne őserő olyan fajta, ami akkor se fogy el, ha tengelyig homokban egy függőleges falon mászok felfele
ne kelljen lenyomnom félbe 5000-es fordulaton, hanem másszon fel kettesben 2000-en

szal ha valaki ért hozzá és a műszaki szenvedélyét a télen nem akarja a fenyőfa kalibrálására pazarolni, akkor csinálhat nekem egy turbót
én támogatom mindenben

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #7818 Dátum: 2006 Október 02, 22:25:07 »

szeretsz gyorsan menni?100al mentük idén is pár talira,mert nem bírtatok jönni Tongue Cheesy
úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7817 Dátum: 2006 Október 02, 22:21:26 »

ez jo !én szertnék gyorsan menni lásd tuning motor csak kurva alacsony akocsim ergo nemtok olyan gyorsan menni! Grin

szeretsz gyorsan menni?100al mentük idén is pár talira,mert nem bírtatok jönni Tongue Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7816 Dátum: 2006 Október 02, 22:18:31 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.

just cruisin' Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7815 Dátum: 2006 Október 02, 22:16:24 »

A kübelben az air-ride izgalmasabb, mint a motor. Mindazok ellenére, hogy mondjuk az ország (egyik) legerősebb motorja.

hát azért a motor is izgalmas..
kell építeni izgalmasabbat..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7814 Dátum: 2006 Október 02, 21:44:40 »

A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin

az én hatvanhármasom nem csak kívánja, henem meg is teszi  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7813 Dátum: 2006 Október 02, 21:40:17 »

Ma tolatólámpát varázsoltunk Balogh Imre bátyám bogarára (piros 1600-as 1971-es..) az onokájával.
 Kapcsoló megvolt a váltóban, de elefánttalp lkámpák vannak rajta piros alsó résszel, viszont a jobb oldali búra egy korábbi törés ragasztásánál szétesett, így tolatólámpás fehér búrának kellett felcuppanni - szabályosan gombhoz a kabát játék...
Hát, basszus, az elefánttalp lámpa nagy horror tud lenni félig repedt búrával, meg hosszú facsavarral.
Egyébként az öcsém is küszködött vele, de ő nem pöcsölt, vett gyári újat. A régi elefánttalpaknál viszont rémes, milyen könnyen törik a csavart megvezető műanyag cső...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető versicolor
Hozzászólások: 346


« Hozzászólás #7812 Dátum: 2006 Október 02, 21:30:02 »

Drazsé főtengely-gyanus. motorcsere vagy felújítás? Huh
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7811 Dátum: 2006 Október 02, 21:26:31 »

Hát meg is lett az eredménye. Bár ha jól emlékszem akkor éppen lassan mentél :-)
az kerék alá benzin folyt történet volt, de most már nagyobb a tapadófelületem is az új gumikkal.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7810 Dátum: 2006 Október 02, 21:16:01 »

A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin
ez jo !én szertnék gyorsan menni lásd tuning motor csak kurva alacsony akocsim ergo nemtok olyan gyorsan menni! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7809 Dátum: 2006 Október 02, 21:13:41 »

A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin

Hát meg is lett az eredménye. Bár ha jól emlékszem akkor éppen lassan mentél :-)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7808 Dátum: 2006 Október 02, 21:12:30 »

Én jobban szeretek lassan, megfontoltan krúzolni a városban, és élvezni, ahogy az emberek nézik, ahogy a bogár végigtükröződik a kirakatokban. :-)
A 63-asban én is ezt élvezem, az 1302S viszont kívánja a sebességet, nem szeretek lassan menni vele.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7807 Dátum: 2006 Október 02, 21:09:57 »

én átérzem ezt az érzést. bogárral vagy akár typ3-mal gyorsan menni valahogy más érzés, mint egy modernebb autóval. sokkal szívmelengetőbb.

Én jobban szeretek lassan, megfontoltan krúzolni a városban, és élvezni, ahogy az emberek nézik, ahogy a bogár végigtükröződik a kirakatokban. :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7806 Dátum: 2006 Október 02, 21:08:57 »

Látom nem adod fel :-)


Nem nagyon van mostanában más gondolatom, csak hogy tudnám megépíteni a motoromat a télen.
Agyalok keményen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7805 Dátum: 2006 Október 02, 21:06:46 »

namármost egy ilyen motor milyen váltót nem tép szét rövid időn belül? még ha épített (bogár)váltó is...


Kuplung, váltó, féltengely, ebbe nem jó a gyári...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7804 Dátum: 2006 Október 02, 21:05:58 »

Talán azért, mert nincs rá igény. Ezeken a szar utakon mit tudsz kihozni? Hol mész 160-al? Amilyen szarok az utak, meg hülyék az emberek, már 120-nál életveszélyesek az utak.

Azért hazafelé ma csak tudtam egy 157.9-et Max speed-et (GPS) regisztrálni az M5-ösön...

Egyébként szó se róla, tök hülyeség az erős kocsi, de nem is a praktikum miatt építenék...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7803 Dátum: 2006 Október 02, 21:05:22 »

Látom nem adod fel :-)
én átérzem ezt az érzést. bogárral vagy akár typ3-mal gyorsan menni valahogy más érzés, mint egy modernebb autóval. sokkal szívmelengetőbb.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7802 Dátum: 2006 Október 02, 21:04:52 »


Alul ott a nagy blow-off szelep, biztos síppal és szól, mint egy WRC... Húbazz, milyen lenne a lehető leghosszabb épített váltóval (3.44 vég és 0.77 negyedik) a kis bogár/typ3 kiteszi 130-nál az indexet és olyat tol, mint egy Impreza STi.....
Betérdelnének nagyszárnyas, morrcosított streetracingesek...

namármost egy ilyen motor milyen váltót nem tép szét rövid időn belül? még ha épített (bogár)váltó is...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7801 Dátum: 2006 Október 02, 21:02:52 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.
én is most bele vagyok buzulva motorba!!!csak kéne 1 jo blokk!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7800 Dátum: 2006 Október 02, 21:02:24 »


Alul ott a nagy blow-off szelep, biztos síppal és szól, mint egy WRC... Húbazz, milyen lenne a lehető leghosszabb épített váltóval (3.44 vég és 0.77 negyedik) a kis bogár/typ3 kiteszi 130-nál az indexet és olyat tol, mint egy Impreza STi.....
Betérdelnének nagyszárnyas, morrcosított streetracingesek...

Látom nem adod fel :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7799 Dátum: 2006 Október 02, 21:02:12 »

Mert rosszindulatú fikázós vagy!  Wink  Grin

a rosszindulatút visszautasítom ;-))))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7798 Dátum: 2006 Október 02, 21:01:22 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.

Talán azért, mert nincs rá igény. Ezeken a szar utakon mit tudsz kihozni? Hol mész 160-al? Amilyen szarok az utak, meg hülyék az emberek, már 120-nál életveszélyesek az utak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7797 Dátum: 2006 Október 02, 21:01:05 »

nem is igaz, nekem nem szívesen mutatnád meg ;-))))))))))

Mert rosszindulatú fikázós vagy!  Wink  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7796 Dátum: 2006 Október 02, 21:00:19 »

Basszus, ez nagyon szépen meg van építve!
A piros autónál arra emlékszem, hogy a motor mögötti tűzfal a hátsó ablak alatti területen ki volt vágva és belógótt valami cucc a hátsó ülés mögötti pakolótérbe.


Alul ott a nagy blow-off szelep, biztos síppal és szól, mint egy WRC... Húbazz, milyen lenne a lehető leghosszabb épített váltóval (3.44 vég és 0.77 negyedik) a kis bogár/typ3 kiteszi 130-nál az indexet és olyat tol, mint egy Impreza STi.....
Betérdelnének nagyszárnyas, morrcosított streetracingesek...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1815 1816 1817 1818 1819 [1820] 1821 1822 1823 1824 1825 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.144 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.