www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:15:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1814 1815 1816 1817 1818 [1819] 1820 1821 1822 1823 1824 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13188313 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7875 Dátum: 2006 Október 03, 18:53:35 »

aztán eccercsak valami fémes hangot hallottam hátulról, mintha a vasat kalapáccsal ütné valaki... fordulattal nőtt az "ütemszám" is.

ajjajjj.....
ha a fordulatszám per kettő ütemben ütöget, akkor lehet, hogy csak a himbasorod lazult le.
ha a forulatszámmal egyező, akkor készítsd a malacperselyt.... hajtókarcsapágy, vagy valami ilyen csúf dolog....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #7874 Dátum: 2006 Október 03, 18:46:11 »

Ma pöfögtem egy kicsit Güntherrel...
A bal oldali hengereket eddig is kormolta, most is olyan volt, mintha azok lennének. Fordulatot nehezen vette és alapjáraton úgy rezegtem mintha egy ikarus bkv buszon ültem volna.
aztán eccercsak valami fémes hangot hallottam hátulról, mintha a vasat kalapáccsal ütné valaki... fordulattal nőtt az "ütemszám" is.
haza csorogtam, de nem volt jó érzés...
Mi lehet ez? befigyel egy új motor?  Cry
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7873 Dátum: 2006 Október 03, 17:34:14 »

Valakinek nincsen olyan rajza 30-PICT-3 -ról, amin a jobb oldala is rajta van? Tudni szeretném, mi az a két fúvóka egymás mellett azon az oldalon, és eddig minden robbantott/magyarázó rajzon bal oldalról képezik le...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7872 Dátum: 2006 Október 03, 16:19:58 »


Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú. Én azt mondanám ember nem veszi észre negyedikben, csak azt, hogy a "hosszú"-nak a harmadika is hosszabb, mint a félhosszú harmadika, aminek ( a félhosszúnak) a negyedik a hosszú, az kompenzálja a 4.125 és 3.88 közti különbséget. Remélem érthető, de már én sem nagyon értem.  Wink

A barátomnak is F-es motorja van.
A váltója hosszú, nekem félhosszú

Neki 155 van hátul, nekem 165

Kb azonos lett a végsebesség.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7871 Dátum: 2006 Október 03, 16:01:52 »

Ez jól hangzik, de hol vegyek ilyet?   Huh

A Murexinnek a hőállója milyen, hol kapható? Legyen Google a barátom?
Bp. Noszlopy u. 2 Murexin kft. Kőbánya.
este megkeresem az alkalmazástechnikusuk számát,átküldöm

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #7870 Dátum: 2006 Október 03, 16:00:29 »


Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú.
Bocs lemaradtam, inkább dolgozok tovább nem ugatok bele.  Lips Sealed
1303LS
« Hozzászólás #7869 Dátum: 2006 Október 03, 15:59:29 »

Van a félhosszu:
4. 0,89 végáttétel: 4.125
Van a hosszú:
4. 0,92 végáttétel: 3,88


Ja és a kettő között minimális az eltérés 4.ben.  Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7868 Dátum: 2006 Október 03, 15:59:05 »


Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú. Én azt mondanám ember nem veszi észre negyedikben, csak azt, hogy a "hosszú"-nak a harmadika is hosszabb, mint a félhosszú harmadika, aminek ( a félhosszúnak) a negyedik a hosszú, az kompenzálja a 4.125 és 3.88 közti különbséget. Remélem érthető, de már én sem nagyon értem.  Wink

Ez azért van, hogy a nehéz typ3 jól gyorsuljon, de azért lehessen vele utazni tempót, autópályán, ne forogjon szét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7867 Dátum: 2006 Október 03, 15:58:10 »

Van a félhosszu:
4. 0,89 végáttétel: 4.125
Van a hosszú:
4. 0,92 végáttétel: 3,88




Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú. Én azt mondanám ember nem veszi észre negyedikben, csak azt, hogy a "hosszú"-nak a harmadika is hosszabb, mint a félhosszú harmadika, aminek ( a félhosszúnak) a negyedik a hosszú, az kompenzálja a 4.125 és 3.88 közti különbséget. Remélem érthető, de már én sem nagyon értem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7866 Dátum: 2006 Október 03, 15:55:30 »

http://techlinecoatings.com/Exhaust.htm#Coverage
itt van valami cucc, ami 2000 Fahrenheit-ig jó a leírás szerint.

Ez jól hangzik, de hol vegyek ilyet?   Huh

A Murexinnek a hőállója milyen, hol kapható? Legyen Google a barátom?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7865 Dátum: 2006 Október 03, 15:48:54 »

Ez ilyen. AO.

Van a félhosszu:
4. 0,89 végáttétel: 4.125
Van a hosszú:
4. 0,92 végáttétel: 3,88

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7864 Dátum: 2006 Október 03, 15:41:30 »

Nekem olyan váltó kell, ami hosszú negyedikes (0.89) és 3.88-as végáttételű. Ilyen nem volt, ilyet csak építeni lehet.

Az én váltóm nagyon jó, nem cserélném le, csak a végáttételt.

Ez ilyen. AO.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7863 Dátum: 2006 Október 03, 15:06:28 »

Nem akarok itt OFF-olni ....  igyexem toleráns lenni mindenkivel, de a stílusa kicsit leverte a biztosítékot.... és talán nem is annyira magammal szemben, hanem főleg Veled, meg a többiekkel szembeni hozzáállása, megnyilvánulása....
Azért sajnálom, de ha nem tudja valaki a normális hangot megütnia többiekkel szemben, akkor talán jobb így...
OFF
Nemcsak te vagy ezzel egyedül...
Emlékszel a Vaga buszáért folyó árverésre?
Csak azért szégyellem magam, hogy abban a topicban verte le a biztosítékomat.
Hülye beképzelt pali...
ON

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7862 Dátum: 2006 Október 03, 14:56:24 »

http://techlinecoatings.com/Exhaust.htm#Coverage
itt van valami cucc, ami 2000 Fahrenheit-ig jó a leírás szerint.

Az 1093 fok, éppen határeset.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7861 Dátum: 2006 Október 03, 14:53:10 »

http://techlinecoatings.com/Exhaust.htm#Coverage
itt van valami cucc, ami 2000 Fahrenheit-ig jó a leírás szerint.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7860 Dátum: 2006 Október 03, 14:47:44 »


Én valami olyasmire gondoltam pl. amivel a fegyvereket szokták feketíteni. Valami forróolajfürdő, vagy mittudomén.

Fegyvert - ahogy írtad- forróolajfürdőben barnítanak, létezik ilyen barnító hideg elven is, azzal szoktunk javítani,de nem az igazi, szerintem hamarabb leég mint a hőálló festék.
A murexinnek létezik hőálló rost-stop nevű festéke, többféle színben, nekem a kazánon az van, bírja.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7859 Dátum: 2006 Október 03, 14:25:38 »

Maestro-nak van 700 fokig hőálló spray-e, amit kifejezetten kipuffokra, meg kazánokra ajánlanak.
Én is azzal fújtam, a csőkígyó azóta is gyönyörű, de szerintem a dob alá nem dolgoztam be rendesen (homokfújni kellett volna), és az már nem olyan szép...
1300 Ft körül van


Ezeket ismerem, próbáltam, stb. Nekem más a tapasztalatom, lejön, leég, stb.

Én valami olyasmire gondoltam pl. amivel a fegyvereket szokták feketíteni. Valami forróolajfürdő, vagy mittudomén.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7858 Dátum: 2006 Október 03, 14:16:14 »

hát igen. hiányozni fognak az értékes, előremutató szakmai tanácsai...

Akkor most boruljunk térdre?..... És úgy kérjük, térjen vissza, mert nélküle mit sem ér....
...na jó, nem csinálom a feszkót...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7857 Dátum: 2006 Október 03, 14:15:37 »

OBIban lehet venni,grillezőkre való matt fekete festéket.az jó szerintem.

Sajnos az is lejön. Próbáltam.

Egyszer megnyomom neki kicsit, aztán egy városi dugó...és kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #7856 Dátum: 2006 Október 03, 14:13:59 »

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.

Maestro-nak van 700 fokig hőálló spray-e, amit kifejezetten kipuffokra, meg kazánokra ajánlanak.
Én is azzal fújtam, a csőkígyó azóta is gyönyörű, de szerintem a dob alá nem dolgoztam be rendesen (homokfújni kellett volna), és az már nem olyan szép...
1300 Ft körül van
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7855 Dátum: 2006 Október 03, 14:13:00 »

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.

OBIban lehet venni,grillezőkre való matt fekete festéket.az jó szerintem.

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #7854 Dátum: 2006 Október 03, 14:05:34 »

Tapasztalatom szerint minden lejön.  Sad  Vettem egy új kipuffot két éve, és rögtön lefestettem még kétszer, aztá felkerült a SZÁRAZ padlásra. Már kijött a "gyári" rozsda rajta. 

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7853 Dátum: 2006 Október 03, 14:02:22 »

Nem akarok itt OFF-olni ....  igyexem toleráns lenni mindenkivel, de a stílusa kicsit leverte a biztosítékot.... és talán nem is annyira magammal szemben, hanem főleg Veled, meg a többiekkel szembeni hozzáállása, megnyilvánulása....
Azért sajnálom, de ha nem tudja valaki a normális hangot megütnia többiekkel szemben, akkor talán jobb így...

hát igen. hiányozni fognak az értékes, előremutató szakmai tanácsai...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7852 Dátum: 2006 Október 03, 13:56:32 »

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7851 Dátum: 2006 Október 03, 13:39:14 »

Nem gondolnám, hogy okod lenne kényelmetlenül érezni magad.

Nem akarok itt OFF-olni ....  igyexem toleráns lenni mindenkivel, de a stílusa kicsit leverte a biztosítékot.... és talán nem is annyira magammal szemben, hanem főleg Veled, meg a többiekkel szembeni hozzáállása, megnyilvánulása....
Azért sajnálom, de ha nem tudja valaki a normális hangot megütnia többiekkel szemben, akkor talán jobb így...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7850 Dátum: 2006 Október 03, 13:20:22 »

Nem tudom, néztétek-e, de Xoyox annyira megsértődött, hogy kiregelt, ha jól láttam... legalábbis a taglistában nem leltem...  Roll Eyes Tongue
Ez van!
Szerencsére az idézetek megmaradtak a beírásokban, mert különben kicsit kénylemetlenül érezném magam...

Nem gondolnám, hogy okod lenne kényelmetlenül érezni magad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #7849 Dátum: 2006 Október 03, 13:04:34 »

Nem tudom, néztétek-e, de Xoyox annyira megsértődött, hogy kiregelt, ha jól láttam... legalábbis a taglistában nem leltem...  Roll Eyes Tongue
Ez van!
Szerencsére az idézetek megmaradtak a beírásokban, mert különben kicsit kénylemetlenül érezném magam...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7848 Dátum: 2006 Október 03, 12:56:55 »

F-es kis olajjáratos a motorom, ez még az eredeti 1966-os nagyon korai 1300-as.

És akkor mi van? Semmi. Ha 1.6-os és folyamatosan üvegen közlekednél vele akkor talán lenne valami túlmelegedés vagy eféle probléma, de az sem biztos. A hosszúváltóval egy sima, szimplaszívós 1.6-os csak egy nyomatékos, jól használható motor, nem fog sokat forogni, nem lesz baja.

Volt a látókörömben sok F-es 1.6-os kis olajhűtővel és ha minden rendben van a motorral (jó a karburálás, jó a gyújtás időpont, nem olajsáros a motor, stb.) akkor közelébe sem jöttek a túlmelegedésnek. Nekem is volt F-es 1.6-osom, noha az már dupla olajszelepes blokk volt, nagyon jó volt.


Én teljes lelki nyugalommal megtenném....de már csak akkor ha a mostani henger kopása indokolná. Talán nem szedném szét a teljesen jó motort a te esetedben, abban az autóban.
Még az enyémben is necces, mert tényleg hülyeség egy hibátlan motort megbontani egy kis plusz teljesítmény érdekében. Persz az is számít, hogy mi a kis plusz, + 10 lóerő vagy + 50....


Mondjuk a te autód eléggé speciális abban a tekintetben, hogy eredeti. Pl. aki felújította a motort az is tudta ezt, így vette meg az olcsóbb, mindenki által előnyben részesített 1.6-os 85.5-ös hengereket, hanem maradt a 83-asoknál, ami drágább...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 03, 13:00:40 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7847 Dátum: 2006 Október 03, 12:10:48 »

Gyertya???

Szívócső előmelegítés? Elosztófedél? Gyertyakábel? Gyertyapipa? Gyertya?
Az elsőre csak akkor gyanakodj, ha az utána lévőket már leellenőrizted!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7846 Dátum: 2006 Október 03, 12:06:43 »

ÁÁ, csak a hengerfejeket kell lecserélni és egy jó henger/dugó készletet rátenni. Pont azért, mert a motor nagyon jó.

Kívülről nem látszana, karbit is hagyni kell....juteszembe, hengerfejben is szimplaszívós kellene.


F-es kis olajjáratos a motorom, ez még az eredeti 1966-os nagyon korai 1300-as.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7845 Dátum: 2006 Október 03, 11:51:46 »

Ez a motor teljesen felujitott, minden. A szelepektől az utolsó csavarig. Egy 1600-ast ugyanilyenre megcsinálni kb 300e Ft. Annyit nem áldozok rá.
(csapágyazás kb 50e Ft, hengerdugohengerfej uj 100e Ft, karbi uj 40e Ft, vezermutengely 30e Ft, olajpumpa, futesdob, kipufogo 30e Ft, munkadij, stb. és már ott is a 300e Ft.)

ÁÁ, csak a hengerfejeket kell lecserélni és egy jó henger/dugó készletet rátenni. Pont azért, mert a motor nagyon jó.

Kívülről nem látszana, karbit is hagyni kell....juteszembe, hengerfejben is szimplaszívós kellene.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7844 Dátum: 2006 Október 03, 11:47:16 »

Ne. Butaság lenne részedről, én inkább majd egy 1.6-os átépítést csinálnék a helyedben.
Ráadásul jó a váltód, át van építve az autódnak megfelelően és te sem vagy gyorsulgatós jagecs. Ezzel nyugiban utazod a 100-at, ha meg egy jó 1.6-lesz belőle akkor meg minden a legnagyobb rendben lesz.
Ez az én véleményem.


Ez a motor teljesen felujitott, minden. A szelepektől az utolsó csavarig. Egy 1600-ast ugyanilyenre megcsinálni kb 300e Ft. Annyit nem áldozok rá.
(csapágyazás kb 50e Ft, hengerdugohengerfej uj 100e Ft, karbi uj 40e Ft, vezermutengely 30e Ft, olajpumpa, futesdob, kipufogo 30e Ft, munkadij, stb. és már ott is a 300e Ft.)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7843 Dátum: 2006 Október 03, 11:42:45 »

Nekem meg nem i9gazán jó párositás a 40 lovas motorhoz.
Ha valaki ad mondjuk 10e Ft-ot, meg egy sima váltót, és kicseréli, odaadom érte a hosszúváltót :-)

Ne. Butaság lenne részedről, én inkább majd egy 1.6-os átépítést csinálnék a helyedben.
Ráadásul jó a váltód, át van építve az autódnak megfelelően és te sem vagy gyorsulgatós jagecs. Ezzel nyugiban utazod a 100-at, ha meg egy jó 1.6-lesz belőle akkor meg minden a legnagyobb rendben lesz.
Ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7842 Dátum: 2006 Október 03, 11:38:52 »

Az enyém is pont ilyen. Ez a KG 34-esekben és a typ3-asban volt. Szépen berakom a 3.88 kúp és tányérkereket.
Nekem kell, mert a motor erősebb, mint a széria és leforgatja a váltót. Gyorsulás nem annyira érdekel, "just cruisin' " ahogy a kolléga is mondta.  Wink

Nekem meg nem i9gazán jó párositás a 40 lovas motorhoz.
Ha valaki ad mondjuk 10e Ft-ot, meg egy sima váltót, és kicseréli, odaadom érte a hosszúváltót :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7841 Dátum: 2006 Október 03, 11:37:17 »

Na ha mindekit elkapott a motorépítési láz, akkor valaki megveheti magának karácsonyra a régi AR-es motorom. Igazából csak a főtengelye lóg, de az nagyon:DD


Engem érdekel! Komolyan!
Privátban írhatnál részleteket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7840 Dátum: 2006 Október 03, 11:36:35 »

No az enyémben pont ilyen a 4. fokozat :-) Csak a végáttétel 4.125

Az enyém is pont ilyen. Ez a KG 34-esekben és a typ3-asban volt. Szépen berakom a 3.88 kúp és tányérkereket.
Nekem kell, mert a motor erősebb, mint a széria és leforgatja a váltót. Gyorsulás nem annyira érdekel, "just cruisin' " ahogy a kolléga is mondta.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #7839 Dátum: 2006 Október 03, 11:36:18 »

Na ha mindekit elkapott a motorépítési láz, akkor valaki megveheti magának karácsonyra a régi AR-es motorom. Igazából csak a főtengelye lóg, de az nagyon:DD
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7838 Dátum: 2006 Október 03, 11:20:35 »

Nekem olyan váltó kell, ami hosszú negyedikes (0.89) és 3.88-as végáttételű. Ilyen nem volt, ilyet csak építeni lehet.

Az én váltóm nagyon jó, nem cserélném le, csak a végáttételt.

No az enyémben pont ilyen a 4. fokozat :-) Csak a végáttétel 4.125
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7837 Dátum: 2006 Október 03, 11:10:29 »

Nem érdekel a váltóm? Kezdem megunni. Smiley

Nekem olyan váltó kell, ami hosszú negyedikes (0.89) és 3.88-as végáttételű. Ilyen nem volt, ilyet csak építeni lehet.

Az én váltóm nagyon jó, nem cserélném le, csak a végáttételt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7836 Dátum: 2006 Október 03, 11:03:25 »

Ne értsd félre, nem azt mondtam, hogy rossz, vagy egyáltalán nem izgalmas, hanem hogy nálunk ez a csúcs, pedig ennél lehetnének izgalmasabb motorok is.

Egyéb okok miatt (másra kell a pénz) én úgy néz ki, hogy a télen nem nyúlok a motoromhoz.  Sad
Csak a váltót építem át.

Nem érdekel a váltóm? Kezdem megunni. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1814 1815 1816 1817 1818 [1819] 1820 1821 1822 1823 1824 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.