www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:49:00

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1814 1815 1816 1817 1818 [1819] 1820 1821 1822 1823 1824 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14746202 alkalommal)
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #7891 Dátum: 2006 Október 03, 23:04:56 »

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.

Nekem a 800 'C-os még akkor sem jött le amikor megfőztem a motort  Embarrassed
Elvileg ezeknek a kellene hőkezelés is, nem?
A Samba-n olvastam hogy a 'Ceramic coated' -el az a baj amikor nem méretpontos a cső (hajtani kell)  Huh
....Hát ezt most nem találom, úgyhogy visszavonva.., csak a kínai Empi-t fikázzák. Ellenben a "Ceramic coated'-re csupa jót mondanak.
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 04, 00:08:46 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7890 Dátum: 2006 Október 03, 23:04:30 »

és még

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #7889 Dátum: 2006 Október 03, 23:01:29 »

Üdvw!
a motor tuningról, egy variáció
(remélem olvasható)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7888 Dátum: 2006 Október 03, 21:44:05 »

Holnap reggel betolom ide az év legnagyobb ellentmondását. Tűz és víz. Eső és szárazság.

mécsakreggel
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7887 Dátum: 2006 Október 03, 21:43:37 »

Holnap reggel betolom ide az év legnagyobb ellentmondását. Tűz és víz. Eső és szárazság.
Holló
« Hozzászólás #7886 Dátum: 2006 Október 03, 20:26:02 »

Tibi kidobja a negyediket. Ellenben szépen megy, a fékek kicsit fognak. Alacsony fordulatról is jól gyorsul.
Sajnálom ezt a negyedik dolgot. A váltórudazat is izgalmas, azt is be kell állítani. Most vándorolnak a sebességek (szeda: szerencsekerék :-)), de autózható. 4-ben tartani kell.
A BZ-től vettem a váltót 50-ért tökéletes állapotú megjelöléssel. Holnap megyek hozzá.
szerintem kérd meg a kizst, hogy vigyen el mocival Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7885 Dátum: 2006 Október 03, 19:57:31 »

Tibi kidobja a negyediket. Ellenben szépen megy, a fékek kicsit fognak. Alacsony fordulatról is jól gyorsul.
Sajnálom ezt a negyedik dolgot. A váltórudazat is izgalmas, azt is be kell állítani. Most vándorolnak a sebességek (szeda: szerencsekerék :-)), de autózható. 4-ben tartani kell.
A BZ-től vettem a váltót 50-ért tökéletes állapotú megjelöléssel. Holnap megyek hozzá.

Ájjájj - ott se baráti beszélgetés készül...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #7884 Dátum: 2006 Október 03, 19:53:06 »

LEFORGATOD A POLCRÓL? VAGY MI????
(buzi capslock :-/ )
Forgatod a nyelestengelyt számolod mennyit forgatsz meg mennyit forog a kihajtás oszt ki lehet számolni az áttételt.
Vagy hiszel az eladónak.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7883 Dátum: 2006 Október 03, 19:50:13 »

Csütörtökön megkukkolom neked.
Még le is forgatom ha lesz kedvem.  Grin

LEFORGATOD A POLCRÓL? VAGY MI????
(buzi capslock :-/ )



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #7882 Dátum: 2006 Október 03, 19:38:52 »

nézzük meg.
Csütörtökön megkukkolom neked.
Még le is forgatom ha lesz kedvem.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7881 Dátum: 2006 Október 03, 19:35:24 »

Ilyen negyediket kidobálóst olajost állítólag hosszúra átépítettet(nem tudom ki és miből) tudok egyet ha kell valakinek.

nézzük meg.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #7880 Dátum: 2006 Október 03, 19:31:03 »

Tibi kidobja a negyediket. Ellenben szépen megy, a fékek kicsit fognak. Alacsony fordulatról is jól gyorsul.
Sajnálom ezt a negyedik dolgot. A váltórudazat is izgalmas, azt is be kell állítani. Most vándorolnak a sebességek (szeda: szerencsekerék :-)), de autózható. 4-ben tartani kell.
A BZ-től vettem a váltót 50-ért tökéletes állapotú megjelöléssel. Holnap megyek hozzá.
Ilyen negyediket kidobálóst olajost állítólag hosszúra átépítettet(nem tudom ki és miből) tudok egyet ha kell valakinek.
1303LS
« Hozzászólás #7879 Dátum: 2006 Október 03, 19:29:26 »

Ma pöfögtem egy kicsit Güntherrel...
A bal oldali hengereket eddig is kormolta, most is olyan volt, mintha azok lennének. Fordulatot nehezen vette és alapjáraton úgy rezegtem mintha egy ikarus bkv buszon ültem volna.
aztán eccercsak valami fémes hangot hallottam hátulról, mintha a vasat kalapáccsal ütné valaki... fordulattal nőtt az "ütemszám" is.
haza csorogtam, de nem volt jó érzés...
Mi lehet ez? befigyel egy új motor?  Cry
Tippelni nem tippelnék hogy mi ez, hallván a hangokat inkább.
Valószínű viszont hogy zsebbenyúlós lesz. Sad
Viszont ha csak esetleg egy hengered kakilt volna be és nem komoly a kár amit okozott, és nem akarod a full generált megcsinálni akkor szerintem sokan tudnak majd segíteni egy kis alkatrésszel.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7878 Dátum: 2006 Október 03, 19:27:21 »

Tibi kidobja a negyediket. Ellenben szépen megy, a fékek kicsit fognak. Alacsony fordulatról is jól gyorsul.
Sajnálom ezt a negyedik dolgot. A váltórudazat is izgalmas, azt is be kell állítani. Most vándorolnak a sebességek (szeda: szerencsekerék :-)), de autózható. 4-ben tartani kell.
A BZ-től vettem a váltót 50-ért tökéletes állapotú megjelöléssel. Holnap megyek hozzá.
1303LS
« Hozzászólás #7877 Dátum: 2006 Október 03, 19:24:46 »

gondolom ezzel így még szervízbe sem lenne jó elgurulni...

Hát gurulni lehet csak a motort ne indítsd be.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #7876 Dátum: 2006 Október 03, 19:09:16 »

ajjajjj.....
ha a fordulatszám per kettő ütemben ütöget, akkor lehet, hogy csak a himbasorod lazult le.
ha a forulatszámmal egyező, akkor készítsd a malacperselyt.... hajtókarcsapágy, vagy valami ilyen csúf dolog....
gondolom ezzel így még szervízbe sem lenne jó elgurulni...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7875 Dátum: 2006 Október 03, 18:53:35 »

aztán eccercsak valami fémes hangot hallottam hátulról, mintha a vasat kalapáccsal ütné valaki... fordulattal nőtt az "ütemszám" is.

ajjajjj.....
ha a fordulatszám per kettő ütemben ütöget, akkor lehet, hogy csak a himbasorod lazult le.
ha a forulatszámmal egyező, akkor készítsd a malacperselyt.... hajtókarcsapágy, vagy valami ilyen csúf dolog....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #7874 Dátum: 2006 Október 03, 18:46:11 »

Ma pöfögtem egy kicsit Güntherrel...
A bal oldali hengereket eddig is kormolta, most is olyan volt, mintha azok lennének. Fordulatot nehezen vette és alapjáraton úgy rezegtem mintha egy ikarus bkv buszon ültem volna.
aztán eccercsak valami fémes hangot hallottam hátulról, mintha a vasat kalapáccsal ütné valaki... fordulattal nőtt az "ütemszám" is.
haza csorogtam, de nem volt jó érzés...
Mi lehet ez? befigyel egy új motor?  Cry
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7873 Dátum: 2006 Október 03, 17:34:14 »

Valakinek nincsen olyan rajza 30-PICT-3 -ról, amin a jobb oldala is rajta van? Tudni szeretném, mi az a két fúvóka egymás mellett azon az oldalon, és eddig minden robbantott/magyarázó rajzon bal oldalról képezik le...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7872 Dátum: 2006 Október 03, 16:19:58 »


Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú. Én azt mondanám ember nem veszi észre negyedikben, csak azt, hogy a "hosszú"-nak a harmadika is hosszabb, mint a félhosszú harmadika, aminek ( a félhosszúnak) a negyedik a hosszú, az kompenzálja a 4.125 és 3.88 közti különbséget. Remélem érthető, de már én sem nagyon értem.  Wink

A barátomnak is F-es motorja van.
A váltója hosszú, nekem félhosszú

Neki 155 van hátul, nekem 165

Kb azonos lett a végsebesség.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7871 Dátum: 2006 Október 03, 16:01:52 »

Ez jól hangzik, de hol vegyek ilyet?   Huh

A Murexinnek a hőállója milyen, hol kapható? Legyen Google a barátom?
Bp. Noszlopy u. 2 Murexin kft. Kőbánya.
este megkeresem az alkalmazástechnikusuk számát,átküldöm

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #7870 Dátum: 2006 Október 03, 16:00:29 »


Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú.
Bocs lemaradtam, inkább dolgozok tovább nem ugatok bele.  Lips Sealed
1303LS
« Hozzászólás #7869 Dátum: 2006 Október 03, 15:59:29 »

Van a félhosszu:
4. 0,89 végáttétel: 4.125
Van a hosszú:
4. 0,92 végáttétel: 3,88


Ja és a kettő között minimális az eltérés 4.ben.  Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7868 Dátum: 2006 Október 03, 15:59:05 »


Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú. Én azt mondanám ember nem veszi észre negyedikben, csak azt, hogy a "hosszú"-nak a harmadika is hosszabb, mint a félhosszú harmadika, aminek ( a félhosszúnak) a negyedik a hosszú, az kompenzálja a 4.125 és 3.88 közti különbséget. Remélem érthető, de már én sem nagyon értem.  Wink

Ez azért van, hogy a nehéz typ3 jól gyorsuljon, de azért lehessen vele utazni tempót, autópályán, ne forogjon szét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7867 Dátum: 2006 Október 03, 15:58:10 »

Van a félhosszu:
4. 0,89 végáttétel: 4.125
Van a hosszú:
4. 0,92 végáttétel: 3,88




Egyébként a féhosszú alig rövidebb, mint a hosszú. Én azt mondanám ember nem veszi észre negyedikben, csak azt, hogy a "hosszú"-nak a harmadika is hosszabb, mint a félhosszú harmadika, aminek ( a félhosszúnak) a negyedik a hosszú, az kompenzálja a 4.125 és 3.88 közti különbséget. Remélem érthető, de már én sem nagyon értem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7866 Dátum: 2006 Október 03, 15:55:30 »

http://techlinecoatings.com/Exhaust.htm#Coverage
itt van valami cucc, ami 2000 Fahrenheit-ig jó a leírás szerint.

Ez jól hangzik, de hol vegyek ilyet?   Huh

A Murexinnek a hőállója milyen, hol kapható? Legyen Google a barátom?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7865 Dátum: 2006 Október 03, 15:48:54 »

Ez ilyen. AO.

Van a félhosszu:
4. 0,89 végáttétel: 4.125
Van a hosszú:
4. 0,92 végáttétel: 3,88

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7864 Dátum: 2006 Október 03, 15:41:30 »

Nekem olyan váltó kell, ami hosszú negyedikes (0.89) és 3.88-as végáttételű. Ilyen nem volt, ilyet csak építeni lehet.

Az én váltóm nagyon jó, nem cserélném le, csak a végáttételt.

Ez ilyen. AO.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7863 Dátum: 2006 Október 03, 15:06:28 »

Nem akarok itt OFF-olni ....  igyexem toleráns lenni mindenkivel, de a stílusa kicsit leverte a biztosítékot.... és talán nem is annyira magammal szemben, hanem főleg Veled, meg a többiekkel szembeni hozzáállása, megnyilvánulása....
Azért sajnálom, de ha nem tudja valaki a normális hangot megütnia többiekkel szemben, akkor talán jobb így...
OFF
Nemcsak te vagy ezzel egyedül...
Emlékszel a Vaga buszáért folyó árverésre?
Csak azért szégyellem magam, hogy abban a topicban verte le a biztosítékomat.
Hülye beképzelt pali...
ON

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7862 Dátum: 2006 Október 03, 14:56:24 »

http://techlinecoatings.com/Exhaust.htm#Coverage
itt van valami cucc, ami 2000 Fahrenheit-ig jó a leírás szerint.

Az 1093 fok, éppen határeset.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7861 Dátum: 2006 Október 03, 14:53:10 »

http://techlinecoatings.com/Exhaust.htm#Coverage
itt van valami cucc, ami 2000 Fahrenheit-ig jó a leírás szerint.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7860 Dátum: 2006 Október 03, 14:47:44 »


Én valami olyasmire gondoltam pl. amivel a fegyvereket szokták feketíteni. Valami forróolajfürdő, vagy mittudomén.

Fegyvert - ahogy írtad- forróolajfürdőben barnítanak, létezik ilyen barnító hideg elven is, azzal szoktunk javítani,de nem az igazi, szerintem hamarabb leég mint a hőálló festék.
A murexinnek létezik hőálló rost-stop nevű festéke, többféle színben, nekem a kazánon az van, bírja.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7859 Dátum: 2006 Október 03, 14:25:38 »

Maestro-nak van 700 fokig hőálló spray-e, amit kifejezetten kipuffokra, meg kazánokra ajánlanak.
Én is azzal fújtam, a csőkígyó azóta is gyönyörű, de szerintem a dob alá nem dolgoztam be rendesen (homokfújni kellett volna), és az már nem olyan szép...
1300 Ft körül van


Ezeket ismerem, próbáltam, stb. Nekem más a tapasztalatom, lejön, leég, stb.

Én valami olyasmire gondoltam pl. amivel a fegyvereket szokták feketíteni. Valami forróolajfürdő, vagy mittudomén.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #7858 Dátum: 2006 Október 03, 14:16:14 »

hát igen. hiányozni fognak az értékes, előremutató szakmai tanácsai...

Akkor most boruljunk térdre?..... És úgy kérjük, térjen vissza, mert nélküle mit sem ér....
...na jó, nem csinálom a feszkót...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7857 Dátum: 2006 Október 03, 14:15:37 »

OBIban lehet venni,grillezőkre való matt fekete festéket.az jó szerintem.

Sajnos az is lejön. Próbáltam.

Egyszer megnyomom neki kicsit, aztán egy városi dugó...és kész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #7856 Dátum: 2006 Október 03, 14:13:59 »

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.

Maestro-nak van 700 fokig hőálló spray-e, amit kifejezetten kipuffokra, meg kazánokra ajánlanak.
Én is azzal fújtam, a csőkígyó azóta is gyönyörű, de szerintem a dob alá nem dolgoztam be rendesen (homokfújni kellett volna), és az már nem olyan szép...
1300 Ft körül van
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7855 Dátum: 2006 Október 03, 14:13:00 »

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.

OBIban lehet venni,grillezőkre való matt fekete festéket.az jó szerintem.

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7854 Dátum: 2006 Október 03, 14:05:34 »

Tapasztalatom szerint minden lejön.  Sad  Vettem egy új kipuffot két éve, és rögtön lefestettem még kétszer, aztá felkerült a SZÁRAZ padlásra. Már kijött a "gyári" rozsda rajta. 

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7853 Dátum: 2006 Október 03, 14:02:22 »

Nem akarok itt OFF-olni ....  igyexem toleráns lenni mindenkivel, de a stílusa kicsit leverte a biztosítékot.... és talán nem is annyira magammal szemben, hanem főleg Veled, meg a többiekkel szembeni hozzáállása, megnyilvánulása....
Azért sajnálom, de ha nem tudja valaki a normális hangot megütnia többiekkel szemben, akkor talán jobb így...

hát igen. hiányozni fognak az értékes, előremutató szakmai tanácsai...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7852 Dátum: 2006 Október 03, 13:56:32 »

Mivel lehetne a kipufogót lefesteni, hogy ne jöjjön le róla a festék?

A sima, fekete 800 C-os festékek leégnek a csövekről, a dob egyes részeiről is. Cink spray?


Már nagyon bánom, hogy nema  drágább "Ceramic coated" dobot vettem meg.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1814 1815 1816 1817 1818 [1819] 1820 1821 1822 1823 1824 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.