www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 14:08:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1992 1993 1994 1995 1996 [1997] 1998 1999 2000 2001 2002 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12941335 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #737 Dátum: 2006 Február 18, 09:30:41 »

Stunt:
 szerinted melyik a jobb blokk?
Egy mexikói "D"-s mivel kiderült hogy az enyémben az van.
Vagy egy typ3-as "T"-s.

Mert majd a nagyobb motoromat a "T"-re terveztem de a mexikói elbizonytalanít.
Mi lehet a lényegi különbség egyáltalán?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #736 Dátum: 2006 Február 18, 08:13:47 »

Az jó, mert sajna csere lesz a dugó, és a henger is, és pont mondták, hogy 1600 van eladó, originál germánszki 40 eze.
Arra, hogy az eredeti ,otorszámot hogyan tudná kideríteni, van valami tipp?

Duplaszívós a motor? Nagy olajhűtős? Szerintem a motorkódot ( D? F? AB? AR? stb.) ki lehet könnyen deríteni a blokk cikkszámából és öntvényszámából...valamint az olajszívócsövet olajcserénél meg lehet mérni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #735 Dátum: 2006 Február 18, 08:10:19 »

hal' istennek faterom autoszerelo, O csinalta a felujitast is mind a ket auton (kasztni,karpit), de tuningolas reszevel nem foglalkozott soha.
meg igazabol beleunt a vw-be sajnos...

ahogy nezegettem nagyon sokba kerulnek tuning cuccok. nem tudom megeri-e a gyari motort felpiszkalni.
de lehet, h nem a motor tuningolasaval kellen kezdenem, hanem mondjuk fekek+futomu.
de ha latott vagy hallott mar vki, vhol olyat h t3as 2000es motort bogiba v typ3ba szereltek akkor jelezzen plz!

van vmi szakirodalom ilyenekkel kapcsolatban?


Pl. Stonemen buszában typ1-es helyett 2000-es typ4-es motor van...és van is a neten sok infó erről, itthon is csináltak sok ilyet, de amikor én lemondtam róla, hogy a typ3-asomba typ4-es motor tegyek, azok olyan "apróságok" voltak, hogy pl. az egyedi és nagyon cool olajszint ellenőrzést nem lehet átalakítani, csak faragva, valamint a typ3-as hűtése oldalról jön be és a motor egy ovális szívónyíláson keresztül szívja egy ovális nagy gumiflajsnin keresztül a duplafalú hátfalból. Ezt pl. így nem lehet szépen megoldani, csak valami egyedi átvezetővel az meg gány lesz...vagy ha nem teszel semmit akkor a motor saját meleg levegőjét szívja vissza...
Tehát ha azt mondod, hogy ezek nem érdekelnek, nem szoktál a motortérben gyönyörködni, akkor simán meg lehet csinálni és erős is lesz és tuningnak is nagyobb lehetősége van. A typ4-es motor egyszerűen sokkal jobb. Viszont a typ1-es jobban bepasszol oda minden tekintetben és a fedele is visszarakható. ...neked ez fontos a variantnál, nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #734 Dátum: 2006 Február 17, 22:59:45 »

Ezt most nem értem.Szabadszemmel nem megy?
Na jó elemlámpa?  Grin

Által van ütve az ÁF által.

És a tüneteimet tekintve, lehet, hogy sürgős.Már nem a feleségemhez bújok, hanem a gyújtáskulcshoz... Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #733 Dátum: 2006 Február 17, 22:56:29 »

1,3-as, legalábbis a szívócső alapján, képem az sajnos nincsen  Cry . Tavaly nyáron kaptuk, afféle nászajándékként. Esetkleg hétfőre előtúrom a fotót, ahol a háttérben ott figyel. Az 1303-as az nem hajlított szélvédős? Az enyém síkképernyős.
Egyébiránt, mivel a motorral úgyis babrálni kell, gondolkodom az 1,6-ra alakításban. Jóság az?
Mailok megtekintését ajánlom következő lépésként! Shocked

Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #732 Dátum: 2006 Február 17, 22:43:27 »

És ha esetleg, valahogy eljuttatok egy cédét arra feléd
Nem szoktam ebböl akkora üzletet csinálni Smiley sürgős?

1303LS
« Hozzászólás #731 Dátum: 2006 Február 17, 22:36:56 »


Arra, hogy az eredeti ,otorszámot hogyan tudná kideríteni, van valami tipp?

Ezt most nem értem.Szabadszemmel nem megy?
Na jó elemlámpa?  Grin
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #730 Dátum: 2006 Február 17, 22:35:05 »

Az jó, mert sajna csere lesz a dugó, és a henger is, és pont mondták, hogy 1600 van eladó, originál germánszki 40 eze.
Arra, hogy az eredeti ,otorszámot hogyan tudná kideríteni, van valami tipp?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #729 Dátum: 2006 Február 17, 22:31:39 »

Meg gondoldom annyit eszik, mint Fekete Laci verseny után.


Már mint az 1.6ra gondolsz?
Nem eszik az többet sőt.
Jól meg kell csinálni, ahhoz meg olvasgass sokat mert egyszerűnek néz ki de a jól megcsinálás már nem annyira az.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #728 Dátum: 2006 Február 17, 22:12:26 »

Természetesen CDn Sad

És ha esetleg, valahogy eljuttatok egy cédét arra feléd, és te véletlenóül átírnád nekem, és én meg  meghívnálak egy sörre ezért, az nem pálya? Esetleg több sörre is... Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #727 Dátum: 2006 Február 17, 22:06:00 »

Hol van? Hol van? Hol van
Természetesen CDn Sad

Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #726 Dátum: 2006 Február 17, 22:05:34 »

Hol van? Hol van? Hol van
demo: http://www.origo.hu/szoftverbazis/jatekok/szimulator/bccdemo.html

en ezzel is sokat szorakoztam igaz nem a klasszik bug:
http://www.freeonlinegames.com/play/2306.html

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #725 Dátum: 2006 Február 17, 22:04:21 »

Véletlenül olyan számítógépprogit nem tud valaki, ami Bogaras? ...
Elvonásom van.   

beetle crazy cup
Az  nekem is megvan, nagyonjó, csak már a végére értem, De néhány hónapig lekötött.

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #724 Dátum: 2006 Február 17, 22:00:03 »

beetle crazy cup

Hol van? Hol van? Hol van

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #723 Dátum: 2006 Február 17, 21:57:48 »

beetle crazy cup
na mennyire érezhetóö a féken a balra huzás?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #722 Dátum: 2006 Február 17, 21:54:25 »

Meg gondoldom annyit eszik, mint Fekete Laci verseny után.
Véletlenül olyan számítógépprogit nem tud valaki, ami Bogaras? Láttam már ótóversenyt Skodára, meg kispolákra is, de hátha....
Elvonásom van.   

beetle crazy cup

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető lasso
Hozzászólások: 42


« Hozzászólás #721 Dátum: 2006 Február 17, 21:47:27 »

Én a más motor berakásától óvva intenélek, meg lehet csinálni, de sok ügyeskedés kell hozzá és soha nem lesz tökéletes (= gyári). Én is gondolkodtam a typ4-es motor berakásán, de magam nemigen tudnám jól és szépen megcsinálni. Ha pénz van akkor a gyáriból is lehet (relatíve) erőset csinálni.

hal' istennek faterom autoszerelo, O csinalta a felujitast is mind a ket auton (kasztni,karpit), de tuningolas reszevel nem foglalkozott soha.
meg igazabol beleunt a vw-be sajnos...

ahogy nezegettem nagyon sokba kerulnek tuning cuccok. nem tudom megeri-e a gyari motort felpiszkalni.
de lehet, h nem a motor tuningolasaval kellen kezdenem, hanem mondjuk fekek+futomu.
de ha latott vagy hallott mar vki, vhol olyat h t3as 2000es motort bogiba v typ3ba szereltek akkor jelezzen plz!

van vmi szakirodalom ilyenekkel kapcsolatban?

1969 Typ3 Variant 1600, 1974 1302
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #720 Dátum: 2006 Február 17, 21:44:31 »

Meg gondoldom annyit eszik, mint Fekete Laci verseny után.
Véletlenül olyan számítógépprogit nem tud valaki, ami Bogaras? Láttam már ótóversenyt Skodára, meg kispolákra is, de hátha....
Elvonásom van.   

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #719 Dátum: 2006 Február 17, 21:30:52 »


a síkképernyős az 1302. Grin

Az 1,6ra alakítás sok veszéllyel járhat. azt jól járd körbe elötte
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #718 Dátum: 2006 Február 17, 21:22:18 »

1,3-as, legalábbis a szívócső alapján, képem az sajnos nincsen  Cry . Tavaly nyáron kaptuk, afféle nászajándékként. Esetkleg hétfőre előtúrom a fotót, ahol a háttérben ott figyel. Az 1303-as az nem hajlított szélvédős? Az enyém síkképernyős.
Egyébiránt, mivel a motorral úgyis babrálni kell, gondolkodom az 1,6-ra alakításban. Jóság az?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #717 Dátum: 2006 Február 17, 21:15:01 »




Ja ja képet.
Főleg, hogy lehet 03-as?

Hallod ezt Pityubá??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #716 Dátum: 2006 Február 17, 21:10:45 »


és 1303, vagy 1302?
1,3 vagy 1,6?
most vetted, nemrég? mutass fotót. hátha valaki ismeri is
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #715 Dátum: 2006 Február 17, 21:03:53 »

73'-as, 40 lovas, 761-ban jött haza ámerikából, ha igaz. Perste a motorszámot átütötte az AF... Tulajdonképpen rendbehozatalnak indult, egy alapos átnézéssel.
Aztán kiderült ez-az....Például, hogy három hengerrel megy, pedig nem Wartburg, csak refi van rajta - ezt tudtam ugye.. -, a gólyalábam meggörbült,  a kardánok lógnak, és a kipufogó is rossz. Ja és a karbi is, meg a dimangó. És persze, mikor , még a szerelő előtt, beraktam a szerszámokat a csomiba, lecsuktam a tetejét, és nem lehetett felnyitni többet.
Néha felsírok álmomban. De a rajzáson ott lezsekm ha tolni kell is! Lips Sealed

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #714 Dátum: 2006 Február 17, 20:57:41 »

azt még nem mondtad, milyen bogid van? mért nincs benne generátor? felújítás van?
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #713 Dátum: 2006 Február 17, 20:54:32 »

Nekem meg akkor csinált ollat, amikor valami igenigen elszállt, és kissé beolajozódott a kuplungtártsám. Balcsiról hazafele, volt nagy öröm...

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #712 Dátum: 2006 Február 17, 20:45:32 »


hazafelé jövet egy pillanatra azt hittem elszállt a kuplungom..
ahogy kettesben ráléptem a gázra, felpörgött a motor, de nem mentem gyorsabban. Aztán rájöttem hogy az erőgép elkapart kettesben Smiley

kicsit jeges volt az út  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #711 Dátum: 2006 Február 17, 20:35:53 »

tudtommal nekem is dinamós és minden ok vele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #710 Dátum: 2006 Február 17, 20:11:00 »

Akkor generatőr lesz, mert 9 szúrófény, és hol van még az elől piros, oldalt kék alvázfény? Meg a knájtrájderlámpa? Grin

Egyébiránt mi píz egy generátor manapság?
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 17, 20:26:09 írta kutyanyul »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #709 Dátum: 2006 Február 17, 19:58:16 »

9 szúrófényt engedélyezek a dinamónyál de csak futófény üzemmódban. 

+1 neon 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #708 Dátum: 2006 Február 17, 19:57:27 »

nekem generátoros a bogim, és alapjáraton is minden nagyon szépen működik... (cd, erősítő, lámpa, ablaktörlő)

szerintem erre egy dinamós bogár is képes  Tongue



pont most láttam Typ117 gépét (12V dinamós) hidegen setétben indulni. alacsony fordulatnál halvánnyabbak voltak a lámpák mint nagyobb fordulaton... de ha beáll az alapjárat akkor már az is jól világít...


szerintem nem csak a dinamós függ az alapjárattól, a generátorosra is hatással van, de lehet, hogy nem olyan nagy mértékben...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #707 Dátum: 2006 Február 17, 19:55:31 »

A dimangó, és a feszességszabájozó az új lesz, erősítő nem kell, szúrófény meg nincs. de lehet, hogy mégis generálnék. Hátha lesz.

9 szúrófényt engedélyezek a dinamónyál de csak futófény üzemmódban. 

Petyó
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #706 Dátum: 2006 Február 17, 19:52:04 »

aszondod hogy mértétek a nyomást.Akkor ment a moci,nem hallottál tompa kopogó hangot?

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #705 Dátum: 2006 Február 17, 19:50:59 »

A szúrófény az a lézerkard?  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #704 Dátum: 2006 Február 17, 19:49:34 »

" 10 szúrófény "

 Grin Grin Grin Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #703 Dátum: 2006 Február 17, 19:48:46 »

A dimangó, és a feszességszabájozó az új lesz, erősítő nem kell, szúrófény meg nincs. de lehet, hogy mégis generálnék. Hátha lesz.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #702 Dátum: 2006 Február 17, 19:46:13 »

Heló van.
Ehe, csak mert aztat hallottam, hogy tán a generátor némileg jobb - mondjuk ablaktörlő+világítás+cd hallgatás, ami sok-sok elektronokat kíván.

dinamo csak 34A-s kb mig generátor 50vagy 54A a generátor sokkal hatékonyabb...dinamónál felléphet hogy alacsony fordulaton sok elektronika CD ersősítő bla bla...rövid távokon lemerül az akksi....ha normál használat van tehát nincs bika erősítő és nincs 10 szúrófény a kocsin akkor teljesen megfelel egy jo állapotu dinamo is
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #701 Dátum: 2006 Február 17, 19:46:09 »

Tehát alapjáraton ne világítsak, zenáljek, és ablaktöröljek se. Ha jobban meggondolom, vrosias forgalomban hasznos lehet, lásd volkstadion-lágyhíd 50 perc.
Mármoströgtön hívom is az emberem, hogy generálni szeretnék, nem dinamálni. Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #700 Dátum: 2006 Február 17, 19:43:42 »

Én igazából nem tudom ...

Én sem vagyok spíler a témában de úgy tudom, hogy a dinamó alapjáraton nem 'dimnamál' Cheesy míg a generátor már 'generál' elektornyos áramot. Az meg egészséges egy működő motornyál.
  Grin

Petyó
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #699 Dátum: 2006 Február 17, 19:43:01 »

Heló van.
Ehe, csak mert aztat hallottam, hogy tán a generátor némileg jobb - mondjuk ablaktörlő+világítás+cd hallgatás, ami sok-sok elektronokat kíván.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #698 Dátum: 2006 Február 17, 19:40:12 »

Technikai jellegű kérdésem lenne, miszerint dinamó - nagyanyám szerint dimangó - vagy generátor építődjön az autóba bele?  Huh

Én igazából nem tudom melyik miért jó. Biztos valaki mindjárt felhomályosít..
A generátor újabb, biztos több energiát tud termelni.
de nekem dinamóm van. nincs vele semmi gond
Oldalak: 1 ... 1992 1993 1994 1995 1996 [1997] 1998 1999 2000 2001 2002 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.587 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.