www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 12:45:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1997 1998 1999 2000 2001 [2002] 2003 2004 2005 2006 2007 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12940706 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #537 Dátum: 2006 Február 13, 20:20:50 »

A gyakorlat mondaná meg igazából, de biztos segítene.
De ha már ennyit feccőősz bele akkor egy nolmálisabb blok már nem lehet akadály.
Gyakorlati tapasztalatom viszont van egy 1.6-osra épített "F"-es motorral ami simán csak az 1-6-os hengerektől szarrá főzte magát.
Ma már nem csinálnék ilyet.
Na jó ezt 40 fokos nyári hőségben és ócska olajjal produkálta.
az a kurva papirmunka ,nem akarnék másik mocát belé rakni,rizikózni meg nincs kedvem

1303LS
« Hozzászólás #536 Dátum: 2006 Február 13, 20:18:27 »

A gyakorlat mondaná meg igazából, de biztos segítene.
De ha már ennyit feccőősz bele akkor egy nolmálisabb blok már nem lehet akadály.
Gyakorlati tapasztalatom viszont van egy 1.6-osra épített "F"-es motorral ami simán csak az 1-6-os hengerektől szarrá főzte magát.
Ma már nem csinálnék ilyet.
Na jó ezt 40 fokos nyári hőségben és ócska olajjal produkálta.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #535 Dátum: 2006 Február 13, 20:12:56 »

30mm-is olajszivattyú nem tud segiteni rajta?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #534 Dátum: 2006 Február 13, 20:10:24 »

na jó akülső olajhűtést kihagytam

1303LS
« Hozzászólás #533 Dátum: 2006 Február 13, 20:09:31 »

Hát így kb fogalmam sincs mert nem tudom, de annak nagy a valószínűsége hogy remekül tudsz majd sültkrumlip sütni az olajban. Grin

Komolyra fordítva: Ha itt visszaolvasol jól körbe van már tárgyalva hogy az "F" es motor nem igazán jó tuningra a szűk olajjáratai miatt.
De ebben a témában Suntmester a nagy mester majd Ő jól megmondja.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #532 Dátum: 2006 Február 13, 20:09:03 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin
gyárilag azt írják hogy 70-ig 28PICT-2, 70-töl 30 PICT-3 tipussal szerelték

1303LS
« Hozzászólás #531 Dátum: 2006 Február 13, 20:06:43 »

Szerinted hány pacis lesz az F-es 1.3-as mocim ha....1.6-á alakitom kap egy 293-as vezérműtengelyt WBX/GTI elektronikus gyújtást,1.6 GTI K-Jetronik üzemanyagellátó rendszert,könnyitett lendkereket,meg a hengerfejböl leszedetek vagy 1.5 -2.0 mm-t? Huh

Hát így kb fogalmam sincs mert nem tudom, de annak nagy a valószínűsége hogy remekül tudsz majd sültkrumlip sütni az olajban. Grin
1303LS
« Hozzászólás #530 Dátum: 2006 Február 13, 20:03:49 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin
28 pict3
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #529 Dátum: 2006 Február 13, 19:59:42 »

Szerinted hány pacis lesz az F-es 1.3-as mocim ha....1.6-á alakitom kap egy 293-as vezérműtengelyt WBX/GTI elektronikus gyújtást,1.6 GTI K-Jetronik üzemanyagellátó rendszert,könnyitett lendkereket,meg a hengerfejböl leszedetek vagy 1.5 -2.0 mm-t? Huh

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #528 Dátum: 2006 Február 13, 19:09:07 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin

30pict3 volt az enyémen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #527 Dátum: 2006 Február 13, 19:05:18 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #526 Dátum: 2006 Február 13, 18:58:26 »



SZVSZ Újítsd fel szép lassan inkább azt az 1.6-ost.A "D" meg ne bántsd.
Beépíthető a T3 mocija esetleg a bogárba? mert más nincs hozzá.
a D vel működik most az autóm csak felhasználnám az 1,6ost is ha lenne értelme.
Vagy eladom.


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #525 Dátum: 2006 Február 13, 18:48:05 »

Ha jól értem egy jól működő "D"-st akarsz átépíteni.
Mert akkor inkább ne.
A hengerfej nem lesz jó.A szívócső nem lesz jó."D" motor főtengelye 64mm-es.kompressziót kell számítanod.
Egyáltalán milyen állapotban vannak a hengerek?Persze minden megoldható.

SZVSZ Újítsd fel szép lassan inkább azt az 1.6-ost.A "D" meg ne bántsd.

ha mexicoi, akkor azért egyszerűbb dolga van, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #524 Dátum: 2006 Február 13, 17:53:31 »

sziasztok!
Van 1 t3-as 1,6os motorom. Érdemes nekilátnom a hengereket átépíteni egy D-s motorra? Kompatibilis a kettő? És nyerhetek vele néhány plusz LE-t? Miket kell még átszerelni, hogy optimálisan működjön? Vagy ez sokkal kompikáltabb ennél.
Ha jól értem egy jól működő "D"-st akarsz átépíteni.
Mert akkor inkább ne.
A hengerfej nem lesz jó.A szívócső nem lesz jó."D" motor főtengelye 64mm-es.kompressziót kell számítanod.
Egyáltalán milyen állapotban vannak a hengerek?Persze minden megoldható.

SZVSZ Újítsd fel szép lassan inkább azt az 1.6-ost.A "D" meg ne bántsd.
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #523 Dátum: 2006 Február 13, 16:38:52 »

van 1,6-os henger dugo szettem ha erdekel! Grin
Az nem, csak hogy érdemes-e nekiállnom szerelgetni, tanulgatni, ha mát itt egy plusz moci és foglalja a helyet. Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #522 Dátum: 2006 Február 13, 16:36:08 »

sziasztok!
Van 1 t3-as 1,6os motorom. Érdemes nekilátnom a hengereket átépíteni egy D-s motorra? Kompatibilis a kettő? És nyerhetek vele néhány plusz LE-t? Miket kell még átszerelni, hogy optimálisan működjön? Vagy ez sokkal kompikáltabb ennél.

van 1,6-os henger dugo szettem ha erdekel! Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető NapoleoN
Hozzászólások: 298


« Hozzászólás #521 Dátum: 2006 Február 13, 16:34:36 »

sziasztok!
Van 1 t3-as 1,6os motorom. Érdemes nekilátnom a hengereket átépíteni egy D-s motorra? Kompatibilis a kettő? És nyerhetek vele néhány plusz LE-t? Miket kell még átszerelni, hogy optimálisan működjön? Vagy ez sokkal kompikáltabb ennél.

Nem elérhető tschokker
Hozzászólások: 62


TYP 34

« Hozzászólás #520 Dátum: 2006 Február 13, 15:20:04 »

Ha minden összejön (szállítójármű leginkább) akkor lesz nálam pár cucc a hungaroringen, többek között egy-két elektromos gyújtás is, és abból sem azonos mind, mert pl a wbx-é a 3-as hengernek is akkora előgyújtást ad mint a többinek, mig a CT és  CU motoroknál nem. Nekem a KARMANN typ3-as motorján is ilyen gyújtás van és kivállóan mükszik.

www.boxter.hu   TELJESÍTMÉNYMÉRÉS MOTORBEHANGOLÁS
 
    http://fototar.t-online.hu/pages/albumlist/albumview.jsp?id=902803   itt van néhány eladó alkatrészem
Nem elérhető ttika1303
Hozzászólások: 405


« Hozzászólás #519 Dátum: 2006 Február 13, 12:13:15 »

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
...

Ez engem is érdekel!
Így azért olcsóbb.

Konkrétabban meg tudnád mondani, hogy mihez kell kérnem a gyújtáselosztót meg a trafót???
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #518 Dátum: 2006 Február 13, 10:11:12 »

Kis nyelvművelés, kapcsolódva a témához is...
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=37.msg5273#msg5273

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #517 Dátum: 2006 Február 12, 22:55:56 »

Na igen, de ez mé jó?
Precízebben elégeti az adott gyújtásra eső adagot?
és ezért ugyanannyi keverékből nagyobb erőt tud kiszedni?
és nem vész el a kipuff szelepen keresztül naccsomó még el nem égetett keverék???
Szóval akár kicsit spórolósabb, vagy más szemszögből kicsit nagyobb robanást idézhet elő, és ezzel picit nagyobb teljesítmény leadására képes???
 Roll Eyes

Jobb hatásfokú az égés. Stabilabb a szikra. Nincs olyan, hogy párás-ködös reggelen egyenként indulnak a hengerek, mert nincs szikra. Itt nincs olyan, hogy nincs szikra, mert 4-5 centiről is simán áthúz.
Nomeg nem ég be a megszakító, nem kell hézagot állítani. Nincs gond a megszakító kopásából eredő zárásszög változással. És csupa szép és vidám lesz az élet vele.

Ennél már csak az a jobb, ha a teljes elosztó problémát megszünteti az ember.
Elosztó nélküli gyújtás. Hah. Mindig szerettem volna egy ilyet, de azért az már drága játék.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 12, 22:58:00 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #516 Dátum: 2006 Február 12, 18:44:59 »

A hengerek talpa alá kell tenni. Olvass vissza arra a környékre, ahonnan idéztem.

biztos buta a kérdésem, de ezzel mi lehet kihézagolni?
Nem elérhető SCupi
Hozzászólások: 39


« Hozzászólás #515 Dátum: 2006 Február 12, 18:37:36 »

Ha még keresel ilyesmit ez a BBT katalógusból van, a Hudák szokott abból árulni.

3010 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.254mm (0.01") 2746,2 HUF
3011 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.508mm (0.02") 2746,2 HUF
3012 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.762mm (0.03") 2746,2 HUF
3013 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.016mm (0.04") 2746,2 HUF
3014 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.524mm (0.06") 2746,2 HUF
3015 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 2.286mm (0.09") 2746,2 HUF




biztos buta a kérdésem, de ezzel mi lehet kihézagolni?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #514 Dátum: 2006 Február 12, 18:30:00 »

Ha még keresel ilyesmit ez a BBT katalógusból van, a Hudák szokott abból árulni.

3010 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.254mm (0.01") 2746,2 HUF
3011 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.508mm (0.02") 2746,2 HUF
3012 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 0.762mm (0.03") 2746,2 HUF
3013 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.016mm (0.04") 2746,2 HUF
3014 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 1.524mm (0.06") 2746,2 HUF
3015 Hengerhézagoló készlet 85.5mm, 2.286mm (0.09") 2746,2 HUF


(barrel shims),Ezeket nem én találtam ki, ezekkel foglalkoznak és kalkulálják pl. itt is olvashattok róla:
http://www.vwtrendsweb.com/tech/0303vwt_compression/
Leon 1303
« Hozzászólás #513 Dátum: 2006 Február 12, 16:50:01 »

5x akkora szikrát ad
ezért érdemes a 30 éves gyújtáskábeleket is lecserélni újra (azt egyébként amúgy is érdemes)

Na igen, de ez mé jó?
Precízebben elégeti az adott gyújtásra eső adagot?
és ezért ugyanannyi keverékből nagyobb erőt tud kiszedni?
és nem vész el a kipuff szelepen keresztül naccsomó még el nem égetett keverék???
Szóval akár kicsit spórolósabb, vagy más szemszögből kicsit nagyobb robanást idézhet elő, és ezzel picit nagyobb teljesítmény leadására képes???
 Roll Eyes
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #512 Dátum: 2006 Február 12, 14:02:14 »

Ezt már a kiccsabi is taglalgatta nekem, tavasszal lehet felmegyek, oszt megpróbálunk összedobni 1-et.
Azonkívül hogy pontosabb gyújtást ad, és nehezebben romlik el, mi előnye van még???

5x akkora szikrát ad
ezért érdemes a 30 éves gyújtáskábeleket is lecserélni újra (azt egyébként amúgy is érdemes)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Leon 1303
« Hozzászólás #511 Dátum: 2006 Február 12, 13:58:08 »


Ezt már a kiccsabi is taglalgatta nekem, tavasszal lehet felmegyek, oszt megpróbálunk összedobni 1-et.
Azonkívül hogy pontosabb gyújtást ad, és nehezebben romlik el, mi előnye van még???
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #510 Dátum: 2006 Február 12, 13:44:49 »

a 2000-es levegős ... mocikat gyárilag elektromos (Hall jeladós) gyuszival szerelték

csak a CU-st, mert a CJ-s normál gyújtással jött ki
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #509 Dátum: 2006 Február 12, 11:04:41 »

na, ezt a verziót fejtsd ki bővebben légyszi.
melyik cuccot kell az elosztó helyére bepöckölni?
a kocka gy.elosztót???
a többi már csak madzag kérdése, gondolom...

a 2000-es levegős és a vizesboxer mocikat gyárilag elektromos (Hall jeladós) gyuszival szerelték
ez viszont mindenféle farigcsálás nélkül belepasszol a bogárba
ennyi

három része van a gyújtásnak:
- elosztó (ami csont ugyan úgy néz ki, mint a bogáré, csak nem megszakító van benne, hanem Hall jeladó. Illetve az oldalán van egy 3 polusú elektromos csati)
- gyújtás elektronika
- trafó (ami szintén hasonlóan néz ki a bogáréhoz, de az elektromos gyújtás trafója más, mint a megszakítósé - sokkal erősebb)
(- és az ezeket összekötő kábel)

Pár éve Papp Levi egy bontóban 1500 forintért vett egyet, de általában 10-15 ezer forint között jön ki egy teljes készlet.
Nekem már pukkadt el gyújtás elektronikám, ezért abból inkább egy új vásárlását ajánlom (a bontottat meg el kell tenni tarcsiba).

Egyébként nem jellemző, hogy bármi baja is legyen.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #508 Dátum: 2006 Február 12, 10:52:40 »

jólenne, csak én elég vidéken lakok, egy csomag feladása meg több száz forint.

Székesfehérváron lakom, sajnos Kisújszállás tényleg nem esik útba.
Ha úgy gondolod, megéri neked a postaköltség, szólj.
Szerintem meg lesz később is.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #507 Dátum: 2006 Február 12, 10:50:02 »

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
Veszel egy kocka busz elektromos gyújtáselosztót (5000 ft lehet).
Veszel elektromos gyuszihoz való trafót (ez lehet vagy 5000 forint újonnan).
Elmész az első autósboltba és veszel 4 ütemű Wartburg gyújtáselektronikát (ami egyébként VW, csak így könnyebb elmondani) ez kb 2000 forint.

Berakod és kész. Majd 30 év múlva esetleg megnézed, hogy mi a pálya gyújtással.


na, ezt a verziót fejtsd ki bővebben légyszi.
melyik cuccot kell az elosztó helyére bepöckölni?
a kocka gy.elosztót???
a többi már csak madzag kérdése, gondolom...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #506 Dátum: 2006 Február 12, 10:48:55 »

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
Veszel egy kocka busz elektromos gyújtáselosztót (5000 ft lehet).
Veszel elektromos gyuszihoz való trafót (ez lehet vagy 5000 forint újonnan).
Elmész az első autósboltba és veszel 4 ütemű Wartburg gyújtáselektronikát (ami egyébként VW, csak így könnyebb elmondani) ez kb 2000 forint.

Berakod és kész. Majd 30 év múlva esetleg megnézed, hogy mi a pálya gyújtással.

Errol na egy fotod hogyis nezne ki? ja D-s 1200-re kell Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #505 Dátum: 2006 Február 12, 10:45:10 »

Nincs felesleges 26rongyom(ennyi most egy 009-es)
Csak azt akkarom a legkoltseg kimelobb megoldasal elerni hogy 100%os legyen a gyujtasom.
Vagy lehet venni a vakumoshoz felujito keszletett?

Én inkább vennék egy elektromos gyújtást. A büdös életben nem lesz több gyújtás problémád.
Veszel egy kocka busz elektromos gyújtáselosztót (5000 ft lehet).
Veszel elektromos gyuszihoz való trafót (ez lehet vagy 5000 forint újonnan).
Elmész az első autósboltba és veszel 4 ütemű Wartburg gyújtáselektronikát (ami egyébként VW, csak így könnyebb elmondani) ez kb 2000 forint.

Berakod és kész. Majd 30 év múlva esetleg megnézed, hogy mi a pálya gyújtással.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #504 Dátum: 2006 Február 12, 10:34:18 »

Nincs felesleges 26rongyom(ennyi most egy 009-es)
Csak azt akkarom a legkoltseg kimelobb megoldasal elerni hogy 100%os legyen a gyujtasom.
Vagy lehet venni a vakumoshoz felujito keszletett?

szerintem maresztól vagy kiccsabitól vagy aki éppen most árul bontott cuccokat (most jut eszembe tschokker is) vehetsz 2-3-4-5 pénzért jó állapotút.
a felújítást hagyd a túróba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #503 Dátum: 2006 Február 12, 10:28:54 »

de, érdemes, ha:

1. van felesleges, kidobni való 15-20 rongyod
2. vagizni akarsz, hogy neked bezzeg 009-esed van
3. nem zavar, hogy semmivel se lesz jobb a motorod, sőt.
Nincs felesleges 26rongyom(ennyi most egy 009-es)
Csak azt akkarom a legkoltseg kimelobb megoldasal elerni hogy 100%os legyen a gyujtasom.
Vagy lehet venni a vakumoshoz felujito keszletett?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #502 Dátum: 2006 Február 12, 10:13:50 »

de, érdemes, ha:

1. van felesleges, kidobni való 15-20 rongyod
2. vagizni akarsz, hogy neked bezzeg 009-esed van
3. nem zavar, hogy semmivel se lesz jobb a motorod, sőt.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #501 Dátum: 2006 Február 12, 10:04:54 »

sima vákuumosra, amelyiken szabályoz a vákuum.
nem erdemes 009-re beruhazni? ikabb egy jobb vakumos?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #500 Dátum: 2006 Február 12, 09:45:53 »

Tudnal nekem valami okosat irni gyujtas temaban? Most csak sima vakumos elosztom van(es nem szabalyoz a vakum  Undecided) milyenre erdemes cserelni?

sima vákuumosra, amelyiken szabályoz a vákuum.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #499 Dátum: 2006 Február 12, 09:22:38 »

Van esélye, persze, de azért elég kicsi. Amit nem én csinálok (gépmunka), azt is szétszedem, lemérem, magam pedig megpróbálok alapos és figyelmes lenni. Meg azért nem először csinálom...
Tudnal nekem valami okosat irni gyujtas temaban? Most csak sima vakumos elosztom van(es nem szabalyoz a vakum  Undecided) milyenre erdemes cserelni?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #498 Dátum: 2006 Február 12, 07:38:49 »

baszki, ez állat!!

azon gondolkodom, hogy ha valami apró szar miatt ne adj isten beáll a motorod, az milyen oltás lenne.
szívből kívánom, hogy ne legyen így...

Van esélye, persze, de azért elég kicsi. Amit nem én csinálok (gépmunka), azt is szétszedem, lemérem, magam pedig megpróbálok alapos és figyelmes lenni. Meg azért nem először csinálom...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1997 1998 1999 2000 2001 [2002] 2003 2004 2005 2006 2007 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.