www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 20:48:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1995 1996 1997 1998 1999 [2000] 2001 2002 2003 2004 2005 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564907 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #567 Dátum: 2006 Február 13, 21:19:02 »

na akkor pontosításként: 03-as kéne, nem kell, hogy automata legyen, de legyen rendszáma, papírja, és min. 1 nap vizsgája (legyen átírható)

innentől kezdve ugye maga az autó se nagyon kell, csak a rendszám, meg a papír (esetleg az alvázszám, de az már extra)
(az automata 03-as itt áll a ház előtt...)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #566 Dátum: 2006 Február 13, 21:15:51 »

hosszuváltóm van Pityubácsi

köszönöm, nekem is van Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #565 Dátum: 2006 Február 13, 21:13:04 »

igazság szerint nem feltétlenül, 03-as kéne, az automata itt van, csak papír nélkül

Asszem Leon mozdult rá egy feketére amit énis néztem régebben csak elvitték végül az orrunk elől.
Azt szerintem szézdobták már azóta, Lehet tudok telszámot aki eladta.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #564 Dátum: 2006 Február 13, 21:11:48 »

igazság szerint nem feltétlenül, 03-as kéne, az automata itt van, csak papír nélkül
mindegy csak otomata legyen?

1303LS
« Hozzászólás #563 Dátum: 2006 Február 13, 21:10:30 »

igazság szerint nem feltétlenül, 03-as kéne, az automata itt van, csak papír nélkül

Vecsésen a lakatosomnál áll egy ótómata amivel van valami gond ha jól emlékszem olyasmi hogy atulaj nem tud fizetni vagy akármi.Félig van kész vagy még addig se.
Esetleg ha arra járok megkérdezem.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #562 Dátum: 2006 Február 13, 21:10:10 »

hosszuváltóm van Pityubácsi AO-s,AZS bácsi ha errefelé tanálok valami rögtö szólok neked

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #561 Dátum: 2006 Február 13, 21:07:21 »

Ótómatát akarsz?


igazság szerint nem feltétlenül, 03-as kéne, az automata itt van, csak papír nélkül
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #560 Dátum: 2006 Február 13, 21:06:32 »

Én komolyabban még nem ástam bele magam ezekbe a dolgokba mert alapjaiban nem érdekel.
AZ én gondolataimban egy nagyköbcentis kis kompressziós alacsonyfordulaton "erős" motor szerepel.
Erről igen kevés infó van mindenfelé mert a többség 120LE-ős 10000 örgö motort akar.ALkatrészek is erre vannak

túrókat.
1.6-os, hosszúváltóval teljesen megfelel.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #559 Dátum: 2006 Február 13, 21:05:58 »

most is venne, lepukkadtat, töröttet, satöbbi, de papírosat
Ótómatát akarsz?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #558 Dátum: 2006 Február 13, 21:05:08 »

úgy látom nem sikerült kideríteni a használtautós bogi cimét

azt sajnos nem... pedig az tetszett
1303LS
« Hozzászólás #557 Dátum: 2006 Február 13, 21:05:01 »

Én komolyabban még nem ástam bele magam ezekbe a dolgokba mert alapjaiban nem érdekel.
AZ én gondolataimban egy nagyköbcentis kis kompressziós alacsonyfordulaton "erős" motor szerepel.
Erről igen kevés infó van mindenfelé mert a többség 120LE-ős 10000 örgö motort akar.ALkatrészek is erre vannak
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #556 Dátum: 2006 Február 13, 21:03:13 »

úgy látom nem sikerült kideríteni a használtautós bogi cimét

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #555 Dátum: 2006 Február 13, 21:02:13 »

Szia  most is itt vagyok csak más néven mint a régi fórumban aliasz Náksi

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #554 Dátum: 2006 Február 13, 21:00:29 »

mindig olvasom ,próbálok több infot szerezni a tapasztaltabb bogisoktol, a régi fórumot még AZS ajánlotta mikor még ótómata váltós bogit akart venni

most is venne, lepukkadtat, töröttet, satöbbi, de papírosat
1303LS
« Hozzászólás #553 Dátum: 2006 Február 13, 20:59:42 »

csak typ-1-es moci kéne a gépbe csak lehet AB vagy AR te melyiket javalnád?

Erről majd valaki biztos többet fog tudni mondani de szerintem az AR alapjában megfelelő egy kisebb tuningra.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #552 Dátum: 2006 Február 13, 20:56:20 »

csak typ-1-es moci kéne a gépbe csak lehet AB vagy AR te melyiket javalnád?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #551 Dátum: 2006 Február 13, 20:53:29 »

Egy bármilyen motortuning előfeltétele, hogy sokat olvass (manapság már van mindehol NET)
De a minimum hogy ezt a fórumot (+ az elődjét) végigolvasod, komolyan sok ködös dolog fog megvilágosodni.Nem kis munka de megkíméled magad sok bosszúságtól és kiadástól ha tényleg hozzá akarsz fogni.
Sőt még azt is megkockáztatom hogy lemondassz egy typ1 motor komolyabb tuningolásáról.
mindig olvasom ,próbálok több infot szerezni a tapasztaltabb bogisoktol, a régi fórumot még AZS ajánlotta mikor még ótómata váltós bogit akart venni

1303LS
« Hozzászólás #550 Dátum: 2006 Február 13, 20:48:25 »

Egy bármilyen motortuning előfeltétele, hogy sokat olvass (manapság már van mindehol NET)
De a minimum hogy ezt a fórumot (+ az elődjét) végigolvasod, komolyan sok ködös dolog fog megvilágosodni.Nem kis munka de megkíméled magad sok bosszúságtól és kiadástól ha tényleg hozzá akarsz fogni.
Sőt még azt is megkockáztatom hogy lemondassz egy typ1 motor komolyabb tuningolásáról.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #549 Dátum: 2006 Február 13, 20:45:41 »

Nekem a hosszútávú terveim között van egy Typ3 blokkra csinált komolyabb motor, Annak ugye meg nem a szokásos helyen van a száma, sőt a szokásos helyen még nyoma sincs. Grin

Na keresse meg a bácsi ha nagyon akarja.
na azt keresheti a blokk közepén,plájne ha a ventillátorház figyel rajta Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #548 Dátum: 2006 Február 13, 20:43:48 »

scirocco mocin már csináltam ilyet,de neked milyen igazad van Pityubácsi a jaffa nem áll neki vitatkozni hogy igazi vagy se

1303LS
« Hozzászólás #547 Dátum: 2006 Február 13, 20:43:24 »

mutass egy embert, akinek megnézték a motorszámát sima igazoltatáskor

Nekem a hosszútávú terveim között van egy Typ3 blokkra csinált komolyabb motor, Annak ugye meg nem a szokásos helyen van a száma, sőt a szokásos helyen még nyoma sincs. Grin

Na keresse meg a bácsi ha nagyon akarja.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #546 Dátum: 2006 Február 13, 20:39:53 »

esetleg olajfuratbővités spéci esztergányossal? olcsóbb mint egy motorcsere

rendben.
majd szóljál, ha elköltötted az első fél milkát a motorra.
biztos olcsóbb, mint 50-ért venni egy 1.6-os motort, aztán némi akkusav meg polirpapír segítségével megdolgozni a motorszámot  



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #545 Dátum: 2006 Február 13, 20:39:37 »

a volt T3-as buszomba megnézték csak nem tanálták AF-es volt a cimke mek leesett

1303LS
« Hozzászólás #544 Dátum: 2006 Február 13, 20:39:09 »

esetleg olajfuratbővités spéci esztergányossal? olcsóbb mint egy motorcsere

 Shocked

Még nem hallottam ilyenről.

De mitől lenne olcsóbb mint egy motor csere?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #543 Dátum: 2006 Február 13, 20:37:42 »

esetleg olajfuratbővités spéci esztergányossal? olcsóbb mint egy motorcsere

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #542 Dátum: 2006 Február 13, 20:37:31 »

de ha útközben lekapnak a Jaffák Cry,oszt megnézik a motorszámot

mutass egy embert, akinek megnézték a motorszámát sima igazoltatáskor

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #541 Dátum: 2006 Február 13, 20:36:37 »

de ha útközben lekapnak a Jaffák Cry,oszt megnézik a motorszámot

szerinted megnézik?
azt se tudják, hogy hol van a motor...
ne legyél már maaargit!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #540 Dátum: 2006 Február 13, 20:33:03 »

de ha útközben lekapnak a Jaffák Cry,oszt megnézik a motorszámot

Valamit valamiért.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #539 Dátum: 2006 Február 13, 20:28:15 »

de ha útközben lekapnak a Jaffák Cry,oszt megnézik a motorszámot

1303LS
« Hozzászólás #538 Dátum: 2006 Február 13, 20:25:57 »

az a kurva papirmunka ,nem akarnék másik mocát belé rakni,rizikózni meg nincs kedvem

Vizsgára a motorcsere kb 20 perc. Lips Sealed

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #537 Dátum: 2006 Február 13, 20:20:50 »

A gyakorlat mondaná meg igazából, de biztos segítene.
De ha már ennyit feccőősz bele akkor egy nolmálisabb blok már nem lehet akadály.
Gyakorlati tapasztalatom viszont van egy 1.6-osra épített "F"-es motorral ami simán csak az 1-6-os hengerektől szarrá főzte magát.
Ma már nem csinálnék ilyet.
Na jó ezt 40 fokos nyári hőségben és ócska olajjal produkálta.
az a kurva papirmunka ,nem akarnék másik mocát belé rakni,rizikózni meg nincs kedvem

1303LS
« Hozzászólás #536 Dátum: 2006 Február 13, 20:18:27 »

A gyakorlat mondaná meg igazából, de biztos segítene.
De ha már ennyit feccőősz bele akkor egy nolmálisabb blok már nem lehet akadály.
Gyakorlati tapasztalatom viszont van egy 1.6-osra épített "F"-es motorral ami simán csak az 1-6-os hengerektől szarrá főzte magát.
Ma már nem csinálnék ilyet.
Na jó ezt 40 fokos nyári hőségben és ócska olajjal produkálta.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #535 Dátum: 2006 Február 13, 20:12:56 »

30mm-is olajszivattyú nem tud segiteni rajta?

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #534 Dátum: 2006 Február 13, 20:10:24 »

na jó akülső olajhűtést kihagytam

1303LS
« Hozzászólás #533 Dátum: 2006 Február 13, 20:09:31 »

Hát így kb fogalmam sincs mert nem tudom, de annak nagy a valószínűsége hogy remekül tudsz majd sültkrumlip sütni az olajban. Grin

Komolyra fordítva: Ha itt visszaolvasol jól körbe van már tárgyalva hogy az "F" es motor nem igazán jó tuningra a szűk olajjáratai miatt.
De ebben a témában Suntmester a nagy mester majd Ő jól megmondja.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #532 Dátum: 2006 Február 13, 20:09:03 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin
gyárilag azt írják hogy 70-ig 28PICT-2, 70-töl 30 PICT-3 tipussal szerelték

1303LS
« Hozzászólás #531 Dátum: 2006 Február 13, 20:06:43 »

Szerinted hány pacis lesz az F-es 1.3-as mocim ha....1.6-á alakitom kap egy 293-as vezérműtengelyt WBX/GTI elektronikus gyújtást,1.6 GTI K-Jetronik üzemanyagellátó rendszert,könnyitett lendkereket,meg a hengerfejböl leszedetek vagy 1.5 -2.0 mm-t? Huh

Hát így kb fogalmam sincs mert nem tudom, de annak nagy a valószínűsége hogy remekül tudsz majd sültkrumlip sütni az olajban. Grin
1303LS
« Hozzászólás #530 Dátum: 2006 Február 13, 20:03:49 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin
28 pict3
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #529 Dátum: 2006 Február 13, 19:59:42 »

Szerinted hány pacis lesz az F-es 1.3-as mocim ha....1.6-á alakitom kap egy 293-as vezérműtengelyt WBX/GTI elektronikus gyújtást,1.6 GTI K-Jetronik üzemanyagellátó rendszert,könnyitett lendkereket,meg a hengerfejböl leszedetek vagy 1.5 -2.0 mm-t? Huh

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #528 Dátum: 2006 Február 13, 19:09:07 »

Akiknek D-s 1200-esuk van mondjatok mar meg nekem milyem karbi van nektek rajta? Grin

30pict3 volt az enyémen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1995 1996 1997 1998 1999 [2000] 2001 2002 2003 2004 2005 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.