www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 15:38:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1990 1991 1992 1993 1994 [1995] 1996 1997 1998 1999 2000 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12941954 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #817 Dátum: 2006 Február 20, 22:18:59 »

Alcsony fordulaton a legjobban nem fojtó légszűrő a gyári olajos.
Tehát alacsony fordulaton ne várj javulást a sportlgszűrőtől.

Halkan jegyzem meg, minden fordulaton a gyári olajos az egyik legjobb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #816 Dátum: 2006 Február 20, 22:18:04 »

a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

Próbából menj egy kört légszűrő nélkül.

Most ezért majd biztos jól belémrúgnak.:    Olcsó sportlégszűrő<-- 
1303LS
« Hozzászólás #815 Dátum: 2006 Február 20, 22:15:49 »

Aircultét nem tudom, azért nem írtam. Talán valami AH vagy AS? A legutolsó 1.6-os.

Nem véletlenül írják az okostojás amerikaiak is, hogy a D-s motor nem alkalmas komolyabb tejesítménynövelésre...nem részletezve, hogy mikori D...
Szerinted a"D"-s blokk typ3 főtengely értelmes alternatíva?
1303LS
« Hozzászólás #814 Dátum: 2006 Február 20, 22:14:08 »

Alcsony fordulaton a legjobban nem fojtó légszűrő a gyári olajos.
Tehát alacsony fordulaton ne várj javulást a sportlgszűrőtől.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #813 Dátum: 2006 Február 20, 22:12:55 »

Szerintem azt érzed, hogy alul és középen vesztettél egy kis nyomatékot. Végsebesség nem hinném, hogy kevesebb...
Sajnos a nyitottabb kipufogónak ez sajátja, nem igazán lehet ellene tenni, 1.6-os motoroknál kevésbé érződik.

De ez csak tipp, nem vagyok telefondoktor.
a gyari levegoszurovel es kipuffal ment 120-at vegsebbesegre. Most ez 100lett az uj cuccokal   Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #812 Dátum: 2006 Február 20, 22:12:14 »

Na de ez 1200-s "D"-s 80' utáni.
Airculté milyen?

Aircultét nem tudom, azért nem írtam. Talán valami AH vagy AS? A legutolsó 1.6-os.

Nem véletlenül írják az okostojás amerikaiak is, hogy a D-s motor nem alkalmas komolyabb tejesítménynövelésre...nem részletezve, hogy mikori D...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #811 Dátum: 2006 Február 20, 22:11:42 »


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Hoppá eltévedtem.
A főtengelyről beszélsz.
Most néztem csak meg jobban a képet.
Ilyenem van, akkor az mehet bele a mex blokkba és már célnál is vagyunk?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #810 Dátum: 2006 Február 20, 22:10:00 »

Miert van az hogy sport legszuro+csokigyó+empi sq dob felszerelese utan gyengebben meg a kocsi mint elotte? gyujtas rendben! falsot nem szív! Vagy igy mar kicsi a karbi? Huh

Szerintem azt érzed, hogy alul és középen vesztettél egy kis nyomatékot. Végsebesség nem hinném, hogy kevesebb...
Sajnos a nyitottabb kipufogónak ez sajátja, nem igazán lehet ellene tenni, 1.6-os motoroknál kevésbé érződik.

De ez csak tipp, nem vagyok telefondoktor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #809 Dátum: 2006 Február 20, 22:09:55 »

nekem pl van egy kitűnő eladó solex 30-as karbim... :-)

Egyszer mar beszeltunk a masik forumon, hogy neked is volt 1200-es mocid. ha jol emlekszem. egy kis segitseg kellene. Karbit csereljek vagy fuvokat? Es milyenre?
Most solex 28-van rajta.
1303LS
« Hozzászólás #808 Dátum: 2006 Február 20, 22:06:42 »


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Na de ez 1200-s "D"-s 80' utáni.
Airculté milyen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #807 Dátum: 2006 Február 20, 22:06:36 »

Ja, és mindig belevakuzol a műszerbe.

És ráadásul a sima skálát sem lehet pontosan leolvasni...de higgy nekem 19.25 körül van a pontos méret... Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #806 Dátum: 2006 Február 20, 22:05:51 »

Nekem is van valahol üveggyertyám, de a bogárnál használhatatlan, mert pontosan szemből kell nézni a gyertyát...még tükörrel sem igen lehet.
Egyszer mar beszeltunk a masik forumon, hogy neked is volt 1200-es mocid. ha jol emlekszem. egy kis segitseg kellene. Karbit csereljek vagy fuvokat? Es milyenre?
Most solex 28-van rajta.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #805 Dátum: 2006 Február 20, 22:04:55 »

AHaaa

Na eddig erről halgattál.
Most eldőlt hogy a typ3 blokkja a nyerő.
A közepes olajjáratnakmég nem is tulajdonítottam vlna jelentőséget ha AS41.
De így már más.Erről még nem hallottam.
Az az irányított furat elengedhetettlen egy nyomatékos alacsony fordulatúmotornál.
Én meg ilyet akarok.

Ja, akkor ugye a mex"D"-s nem ilyen, csak az "AR" "T" "U" mivan még?


Nem tudom pontosan, Aircult blokkja is ilyen, meg azt hiszem az AS-es blokkok is. Minden gyári 1.6-os blokk 1971 után. (négy csavaros vezérműtengely kerék)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #804 Dátum: 2006 Február 20, 22:03:05 »



Ja, és mindig belevakuzol a műszerbe.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #803 Dátum: 2006 Február 20, 22:02:39 »

nekem van de nem eladó,próbáld meg régi autósboltokban ahol keleti verdára specizödtek,én is így akadtam rá azonnal perkáltam érte a lórét,megnézem hogy ki gyártja ha érdekel,holnap beírom ide ha rajta van

Nekem is van valahol üveggyertyám, de a bogárnál használhatatlan, mert pontosan szemből kell nézni a gyertyát...még tükörrel sem igen lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #802 Dátum: 2006 Február 20, 22:01:04 »

Itt a különbség. Nekem a szívócső (oil pick up tube) 19-es, ez a legnagyobb. 12-16-19, így vannak sorban.
Valamint a főtengely olajfuratainak van egy bizonyos "directional groove"-ja (irányított furat) az új 1.6-os motorokon, amely a csapágy hidrodinamikus kenését segíti. A régebbi és F-es motorokon nincsenek ilyenek.

AHaaa

Na eddig erről halgattál.
Most eldőlt hogy a typ3 blokkja a nyerő.
A közepes olajjáratnakmég nem is tulajdonítottam vlna jelentőséget ha AS41.
De így már más.Erről még nem hallottam.
Az az irányított furat elengedhetettlen egy nyomatékos alacsony fordulatúmotornál.
Én meg ilyet akarok.

Ja, akkor ugye a mex"D"-s nem ilyen, csak az "AR" "T" "U" mivan még?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #801 Dátum: 2006 Február 20, 22:00:38 »

Persze, de azon akadtam meg egy kicsit hogy miért kell addig tekernem jobbra a csavart amig nem akar leállni?
 Tekerem jobbra és ha azt látom/hallom/mérem hogy kezd esni a fordulat akkor már tekerhetem is visszafele addig amig el nem éri a max fordulatot(ha már nem változik akkor megint vissza egy picit stb., na ezt a pontot tényleg nehéz pontosan megtalálni!).

Kicsit pontatlan a leírás. Okosan úgy kell csinálni, hogy a CO vagy mennyiség csavart csavarod befelé, amíg el nem kezdi fojtani és onnan kell maximális fordulatra visszacsavarni, vagy ökölszabályként egy fél fordulatot vissza. Ez a fél fordulat alatt folyamatosan emelkedik az alapjárat és egyenletesebbé válik a motorjárás, de ha tovább csavarod már nem emelkedik tovább ezért mondják, hogy addig kell csavarni, míg maximális nem lesz az üresjárati fordulat. Fojtásig meg azért kell becsavarni, hogy eljussunk biztosan a szegénykeverékes üzemig, ahonnan kicsit vissza be kell dúsítani. Valójában azt a pontot keressük, ahol a nitrogén oxidok maximumon vannak. 3 gázos füstgázelemzője nincs az egyszerű embernek...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #800 Dátum: 2006 Február 20, 21:54:13 »

akkor itt vannak a méretek:

szívócsönél(szűrőnél): 16
olajszivattyúnál: "felső": 11.5
                      "alsó":  15



Itt a különbség. Nekem a szívócső (oil pick up tube) 19-es, ez a legnagyobb. 14-16-19, így vannak sorban.
Valamint a főtengely olajfuratainak van egy bizonyos "directional groove"-ja (irányított furat) az új 1.6-os motorokon, amely a csapágy hidrodinamikus kenését segíti. A régebbi és F-es motorokon nincsenek ilyenek.

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 21, 13:09:51 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #799 Dátum: 2006 Február 20, 21:20:57 »

mondom, szerintem, ha egy széria motor széria tartozákait bárhogy átméretezed, attól nem fog jobban menni, vagyis eléggé valószínűtlen. mondjuk egy nagyobb karbival talán kicsit lehetne dobni rajta, de nem véletlen lettek a gyári értékek kitalálva. de ez az én gondolatom
De egy szeria motoron ugy lehet komolyabb megbontas nelkul javitani hogy javitod a toltescseret (legszuro, kipufogo). Csak most az a problem szerintem hogy nem kap elegendo benzint. Ezen kellene valltoztani! Ja d-s 1200-rol van szo Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #798 Dátum: 2006 Február 20, 21:14:21 »

Szerintem is. Most olyan a moci mintha keveset kapna. Lehet hogy nagyobb fuvoka vagy karbi kellene? lehet hogy a levegoszuro meg a kipuff miatt jobban kellene etetni? Tapasztalatok? Otletek?

mondom, szerintem, ha egy széria motor széria tartozákait bárhogy átméretezed, attól nem fog jobban menni, vagyis eléggé valószínűtlen. mondjuk egy nagyobb karbival talán kicsit lehetne dobni rajta, de nem véletlen lettek a gyári értékek kitalálva. de ez az én gondolatom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #797 Dátum: 2006 Február 20, 21:01:45 »

Rosszabbul akkor se kellene mennie,a légszűrőnek nagyobb az átengedőképessége,a sportkipuffnak meg kissebb a folytása
Szerintem is. Most olyan a moci mintha keveset kapna. Lehet hogy nagyobb fuvoka vagy karbi kellene? lehet hogy a levegoszuro meg a kipuff miatt jobban kellene etetni? Tapasztalatok? Otletek?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #796 Dátum: 2006 Február 20, 20:49:46 »

kétüteműnél biztos, hogy számít a motor folytása, nem véletlen nem csak úgy megy a szabadba, de szerintem a négyüteműnél sem mindegy mi van rajta, akár ronthat is a nyitottabb dob, vagy a csőkígyó...esetleg most magasabb fordulaton kéne használnod?
ez a magasabb fordulat dolog nem is olyan rossz ötlet, van benne valami

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #795 Dátum: 2006 Február 20, 20:41:30 »

Rosszabbul akkor se kellene mennie,a légszűrőnek nagyobb az átengedőképessége,a sportkipuffnak meg kissebb a folytása

kétüteműnél biztos, hogy számít a motor folytása, nem véletlen nem csak úgy megy a szabadba, de szerintem a négyüteműnél sem mindegy mi van rajta, akár ronthat is a nyitottabb dob, vagy a csőkígyó...esetleg most magasabb fordulaton kéne használnod?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #794 Dátum: 2006 Február 20, 20:37:43 »

gondolom a tuning kiegészítők nem a széria motorhoz lettek kitalálva
Rosszabbul akkor se kellene mennie,a légszűrőnek nagyobb az átengedőképessége,a sportkipuffnak meg kissebb a folytása

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #793 Dátum: 2006 Február 20, 20:33:11 »

Miert van az hogy sport legszuro+csokigyó+empi sq dob felszerelese utan gyengebben meg a kocsi mint elotte? gyujtas rendben! falsot nem szív! Vagy igy mar kicsi a karbi? Huh

gondolom a tuning kiegészítők nem a széria motorhoz lettek kitalálva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #792 Dátum: 2006 Február 20, 20:18:07 »

nekem van de nem eladó,próbáld meg régi autósboltokban ahol keleti verdára specizödtek,én is így akadtam rá azonnal perkáltam érte a lórét,megnézem hogy ki gyártja ha érdekel,holnap beírom ide ha rajta van
OK! Meg azt is, hogy hol vetted! (Meg mikor... ezek többsége megszűnt sajna).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #791 Dátum: 2006 Február 20, 20:17:32 »

bocs az árát nem irtam én 1500 pénz környékén vettem,

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #790 Dátum: 2006 Február 20, 20:17:26 »

Persze, de azon akadtam meg egy kicsit hogy miért kell addig tekernem jobbra a csavart amig nem akar leállni?
 Tekerem jobbra és ha azt látom/hallom/mérem hogy kezd esni a fordulat akkor már tekerhetem is visszafele addig amig el nem éri a max fordulatot(ha már nem változik akkor megint vissza egy picit stb., na ezt a pontot tényleg nehéz pontosan megtalálni!).
Hát a lényege ugyanaz. Nyilván nem kell megvárni a leállást, elég ha esik a fordulat. Most már értem, min akadtál fenn. Akkor ezt megbeszéltük. Smiley))

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #789 Dátum: 2006 Február 20, 20:16:19 »

Tudsz eladót? Mert akkor most vevő vagyok rá...
nekem van de nem eladó,próbáld meg régi autósboltokban ahol keleti verdára specizödtek,én is így akadtam rá azonnal perkáltam érte a lórét,megnézem hogy ki gyártja ha érdekel,holnap beírom ide ha rajta van

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #788 Dátum: 2006 Február 20, 20:14:50 »

Hát nem tudom... Alapjáraton kisé túldúsított keverékkel is jól megy, és nem hallani különbséget a szegényebb keverékhez képest. Vagy csak nekem van bot fülem.

Persze, de azon akadtam meg egy kicsit hogy miért kell addig tekernem jobbra a csavart amig nem akar leállni?
 Tekerem jobbra és ha azt látom/hallom/mérem hogy kezd esni a fordulat akkor már tekerhetem is visszafele addig amig el nem éri a max fordulatot(ha már nem változik akkor megint vissza egy picit stb., na ezt a pontot tényleg nehéz pontosan megtalálni!).

'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #787 Dátum: 2006 Február 20, 20:12:57 »

Miért nem használtok üveggyertyát, a karbi beállitásához?
Tudsz eladót? Mert akkor most vevő vagyok rá...

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #786 Dátum: 2006 Február 20, 20:11:47 »

Hát mert mondjuk nem olyan egyértelmű egyből eltalálni a legnagyobb fordulatot. Ui. viszonylag kell a legnagyobb fordulat, adott levegő mellett. Ez a beállítás meg gondolom a legkedvezőbb fogyasztásra (utcára) optimalizál (alulról közelíti az optimumot). (Hogy pontosan hogyan kell beállítani, gondolom Stunt mesélhetne róla, meg gázelemzővel meg stroboszkóppal meg  kutyafülével is precízebben lehet. "Otthonra" meg ez is tökéletes. )

Keveréket állítani a szegényebb keverék felől könnyebb.
Ha a dús keverék felől kezded ott annyira telenyomhatja magát benzinnel hogy azt alapjáraton nehezebben forogja ki.(kicsit hosszabb idő)Főleg ha sokat tököl az ember.
Szóval így egyszerűbb a gyakorlatban.Nincs több misztérium körülötte.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #785 Dátum: 2006 Február 20, 20:09:46 »

Miért nem használtok üveggyertyát, a karbi beállitásához?

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #784 Dátum: 2006 Február 20, 20:03:05 »

Szerintem ahol egy állítócsavar van ott elég egyértelmű eltalálni a legnagyobb fordulatot...

Hát nem tudom... Alapjáraton kisé túldúsított keverékkel is jól megy, és nem hallani különbséget a szegényebb keverékhez képest. Vagy csak nekem van bot fülem.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #783 Dátum: 2006 Február 20, 20:01:10 »

Hát mert mondjuk nem olyan egyértelmű egyből eltalálni a legnagyobb fordulatot. Ui. viszonylag kell a legnagyobb fordulat, adott levegő mellett. Ez a beállítás meg gondolom a legkedvezőbb fogyasztásra (utcára) optimalizál (alulról közelíti az optimumot). (Hogy pontosan hogyan kell beállítani, gondolom Stunt mesélhetne róla, meg gázelemzővel meg stroboszkóppal meg  kutyafülével is precízebben lehet. "Otthonra" meg ez is tökéletes. )

Szerintem ahol egy állítócsavar van ott elég egyértelmű eltalálni a legnagyobb fordulatot...


'81 Hecho en México
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #782 Dátum: 2006 Február 20, 19:47:50 »

Csak az volt furcsa hogy az üresjárati keverékállítócsavart először jobbra kell tekerni amig nem akar leállni a motor majd rögtön utánna vissza amig a legnagyobb fordulatszámot nem éri el. Miért nem lehet rögön a legnagyobb fordulatra beállítani??
Hát mert mondjuk nem olyan egyértelmű egyből eltalálni a legnagyobb fordulatot. Ui. viszonylag kell a legnagyobb fordulat, adott levegő mellett. Ez a beállítás meg gondolom a legkedvezőbb fogyasztásra (utcára) optimalizál (alulról közelíti az optimumot). (Hogy pontosan hogyan kell beállítani, gondolom Stunt mesélhetne róla, meg gázelemzővel meg stroboszkóppal meg  kutyafülével is precízebben lehet. "Otthonra" meg ez is tökéletes. )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #781 Dátum: 2006 Február 20, 19:13:14 »

Ilyen volt?

[

elég jól néz itt ki! mi volt a baj?

elejét ültetted?  Evil
Jah, ilyen volt, és ilyen lesz! Csak közben kapott két fűtőcsatornát, egy új pótkerékzsebet, mindkét hátsó doblemez javítóelemeket és nyúlványokat, eddig 3 sárvédőt, új hídtestet, lengéscsillapítót, hátul már új féket, új fékcsöveket, új kábelezést, új lámpákat...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #780 Dátum: 2006 Február 20, 19:08:01 »

Jól hangzik a dolog....És atomkirály módon működik?
Ha kell, megnyugtatásképpen visszaviszem a szerelőhöz elenőrzésre.

Bácsi Győző
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #779 Dátum: 2006 Február 20, 19:06:41 »

Ilyen volt?



elég jól néz itt ki! mi volt a baj?

elejét ültetted?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #778 Dátum: 2006 Február 20, 19:05:34 »

no és a szine miylen lesz ? piros?
Színe marad a gyári narancs.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1990 1991 1992 1993 1994 [1995] 1996 1997 1998 1999 2000 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.707 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.