www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2021 Szeptember 25, 08:10:49

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Gyomaendrődi Bogártalálkozó
Liget Fürdő és Kemping
2021.08.05-08.
916520 Hozzaszólás 215 Témában írta 1593 Felhasználó
Legújabb tag: börni6
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 2000
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 7658118 alkalommal)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2421


« Hozzászólás #79843 Dátum: 2021 Január 26, 12:37:54 »

Sziasztok!

Ha a most meglévő 009-es elosztót elektronikusra cserélem, nyerek valamit? Gondolom cserélni kell a trafót, meg akkor a kábeleket. Milyen rendszert próbáljak beszerezni? 1,6-os bogár.

Köszönöm.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13699


30-347-1939

« Hozzászólás #79842 Dátum: 2021 Január 25, 21:29:47 »

Béci ha van otthon rossz ékszíjtárcsád abból tudsz csinálni célszerszámot. A tárcsa belső része kell csak hozzá (az ékes része) ráhúzol egy bazi nagy anyát ráhegeszted a tárcsára, és kulccsal már rá is tudsz tartani elől hogy meg tudd húzni a turbina anyáját.
Köszi Béci!
Sajna nincs itthon rossz tárcsám, de a hegesztőm is kölcsön, a co-hoz meg nincs még palackom.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13699


30-347-1939

« Hozzászólás #79841 Dátum: 2021 Január 25, 21:19:26 »

A nagy meghúzásban ki ne nyírd a forgórészt. Ha kint van légkulccsal jó meg lehet húzni. Lefelé is azzal jön jellemzően.


Majdnem sikerült. Alig jött le az anya az ékszíjtárcsánál.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11492

« Hozzászólás #79840 Dátum: 2021 Január 25, 20:23:21 »

A nagy meghúzásban ki ne nyírd a forgórészt. Ha kint van légkulccsal jó meg lehet húzni. Lefelé is azzal jön jellemzően.

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #79839 Dátum: 2021 Január 25, 16:31:06 »

Béci ha van otthon rossz ékszíjtárcsád abból tudsz csinálni célszerszámot. A tárcsa belső része kell csak hozzá (az ékes része) ráhúzol egy bazi nagy anyát ráhegeszted a tárcsára, és kulccsal már rá is tudsz tartani elől hogy meg tudd húzni a turbina anyáját.
Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13699


30-347-1939

« Hozzászólás #79838 Dátum: 2021 Január 25, 08:02:15 »

Szia! Szerintem nem kell sárfogó gumi.
Az anya ritkán lazul le. Az ékszíjtárcsán szokott lenni egy bevágás, oda be tudsz támasztani egy csavarhúzót, kiékelni és úgy meghúzni a csavart.

Hali!
Köszi!
Igen, azt nem írtam,hogy oda is betettem a csavarhúzót. Csak az újonnan vásárolt ékszíjtárcsán nem akkora a bevágás. A generátor külső borítása, a tárcsa alatt, az öntvény olyan gyengének látszik. Olyan érzésem van, ha erősen meghúzom a csavarhúzó letöri azt amibe beakadt. Sad   Gondoltam még, hogy meg kellene vennem azt a lendkerék rögzítő szerszámot, talán az is segítene valamit.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16957


« Hozzászólás #79837 Dátum: 2021 Január 25, 06:22:10 »

Szia! Szerintem nem kell sárfogó gumi.
Az anya ritkán lazul le. Az ékszíjtárcsán szokott lenni egy bevágás, oda be tudsz támasztani egy csavarhúzót, kiékelni és úgy meghúzni a csavart.

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13699


30-347-1939

« Hozzászólás #79836 Dátum: 2021 Január 24, 21:37:08 »

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
« Utoljára szerkesztve: 2021 Január 24, 21:57:25 írta sparkafer »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2952


« Hozzászólás #79835 Dátum: 2020 December 19, 20:10:30 »

Ebben is előnyös a busz. A teteje nem látszik a fotókon... Grin
Grin

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 929


« Hozzászólás #79834 Dátum: 2020 December 19, 17:04:46 »

:-D

De a fotók alapján tudnak és fognak is szívózni. Előző fotókon nem szerepelt és bekerült egyből rákérdeznek.
Nyáron nálam a Pannóniánál rákérdeztek, hol van az indexem. A sose volt válasz nem nyugtatta meg őket. Megnézték a képeket és megnyugodtak.

Ebben is előnyös a busz. A teteje nem látszik a fotókon... Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5706


redgear.hu

« Hozzászólás #79833 Dátum: 2020 December 18, 18:01:53 »

egyáltalán szerepel ez bárhol a forgalmiban?
talán beírják ha hivatalos úton kerül bele.... tervek, engedélyeztetés, kpm vizsga, stb... sok pénzért
utólagos beépítés, mint mondjuk a vonóhorog
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14342

« Hozzászólás #79832 Dátum: 2020 December 18, 16:11:38 »

Nem (bocs az egyszavas válaszért :-))))).

:-D

De a fotók alapján tudnak és fognak is szívózni. Előző fotókon nem szerepelt és bekerült egyből rákérdeznek.
Nyáron nálam a Pannóniánál rákérdeztek, hol van az indexem. A sose volt válasz nem nyugtatta meg őket. Megnézték a képeket és megnyugodtak.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 16957


« Hozzászólás #79831 Dátum: 2020 December 18, 13:30:52 »

Nem (bocs az egyszavas válaszért :-))))).

egyáltalán szerepel ez bárhol a forgalmiban?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26605


« Hozzászólás #79830 Dátum: 2020 December 18, 12:54:22 »

lejárt a műszaki és bekerülne előtte egy ilyen vászontető..... szívóznak mostanában ezzel vagy sem?
 hallani ezt is azt is
egyáltalán szerepel ez bárhol a forgalmiban?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5706


redgear.hu

« Hozzászólás #79829 Dátum: 2020 December 18, 12:34:25 »

Vizsgáztatás 

Ezt vizsgáztatni kell?
lejárt a műszaki és bekerülne előtte egy ilyen vászontető..... szívóznak mostanában ezzel vagy sem?
 hallani ezt is azt is
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 929


« Hozzászólás #79828 Dátum: 2020 December 18, 09:53:45 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺

Vizsgáztatás 

Ezt vizsgáztatni kell?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3167


« Hozzászólás #79827 Dátum: 2020 December 17, 07:37:46 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺

A Mareszt keresd szerintem, hátha.....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5706


redgear.hu

« Hozzászólás #79826 Dátum: 2020 December 14, 10:41:44 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2872


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79825 Dátum: 2020 November 02, 06:40:42 »

A "wudu" mindenre is jó (wd40)  Grin
De az ülés sínbe én fehér zsírsprét fújtam, a fűtés bovdenek kint, ill a fűtésdob csappantyúi réz sprét kaptak, a bovden házakba pár csepp olajat játszottam bele a zsanérokhoz a Motip-nek van egy olyan olaja ami be pezseg a résekbe és kicsit fel is tapad a felületre, és utána nem folyik mindenfelé láncolajnak is ajánlják.
(a hátsó"kertkapum" zsanérjait is ezzel szoktam be fújni és ott látom hogy fel megy a csapjaiba, fontos, hogy ne rohadjanak össze dupla-dupla kapu 8m)

Nekem kb 30 éve a Nicro 80, (mai nevén: Nicro 1200 Thermocup) a kedvencem. Ha a bejuttatáshoz segítség kell, akkor "hígítom" más kenőanyaggal ... pl a WD40. A grafit még a futómű-, fék alkatrészeknél is elég jó beválik. Vagy akár egy új bowdent is fel szoktam kötni, papírból készítek a gallérjára kis tölcsért, és oda befújom kevés olajjal, amíg alul meg nem jelenik.
 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79824 Dátum: 2020 November 01, 21:52:20 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
PFTE spray (teflon)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3167


« Hozzászólás #79823 Dátum: 2020 November 01, 14:25:07 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
A "wudu" mindenre is jó (wd40)  Grin
De az ülés sínbe én fehér zsírsprét fújtam, a fűtés bovdenek kint, ill a fűtésdob csappantyúi réz sprét kaptak, a bovden házakba pár csepp olajat játszottam bele a zsanérokhoz a Motip-nek van egy olyan olaja ami be pezseg a résekbe és kicsit fel is tapad a felületre, és utána nem folyik mindenfelé láncolajnak is ajánlják.
(a hátsó"kertkapum" zsanérjait is ezzel szoktam be fújni és ott látom hogy fel megy a csapjaiba, fontos, hogy ne rohadjanak össze dupla-dupla kapu 8m)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2421


« Hozzászólás #79822 Dátum: 2020 November 01, 10:43:51 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 2907


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79821 Dátum: 2020 Október 16, 05:44:57 »


... "jó ki venni  a kapcsolót " kb már 3x szedtem szét valószínűleg nyakban van megtörve a vezeték a bizti táblánál, mert lehúz feldug után 1-2 napig jó, hétvégén újra saruzom
Én ha már ott operálnék, új vezetéket tennék be új saruval a biztitábla, a kapcsoló és az ablaktörlő közötti szakaszokra.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2004 Mercedes_Benz E 220 CDI Elegance
Renault Kangoo 1,9 D
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3167


« Hozzászólás #79820 Dátum: 2020 Október 15, 21:24:14 »

Hmmmmm.... A megvásárolt testkábelt beszereltem és "természetesen" ahogy mostanában szokása, pöcc-röff indult, csak ne menjek vele valahova, vagy ha már elég messze elég messze vagyok a garázsától... Na akkor szokása a Hisztiládának a nem-indulás...
Így most már mindkét testkábel vadiúj, de Petivel tartunk tőle, hogy valami más lesz a bibi, csak így közben lassacskán felújítom az egész Bogarat...  Undecided
Szabó Mikivel is értekeztem róla, de ugye ez az az eset, amikor akkor tudsz hibát keresni, ha nem müxik... És bár ezt bemutatta a műszki vizsgán is Boross Józsinál, de istenigazából ott sem sikerült rájönni a hibára, mert a sok baxtatás közben egyszer csak lett szikra és beindult...
 Tongue Tongue Tongue

Lehet, hogy fertőző ez az elektronyos a hiszti, elkapta az eminyé is...igaz az ablaktörlő és mosó kisebb gond mint a nem indulás, de csak eső közben 1x-2x múkod... ki méregettem minden jó de mégis néha nem működik, "jó ki venni  a kapcsolót " kb már 3x szedtem szét valószínűleg nyakban van megtörve a vezeték a bizti táblánál, mert lehúz feldug után 1-2 napig jó, hétvégén újra saruzom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28854


Road Force One

« Hozzászólás #79819 Dátum: 2020 Október 15, 07:06:23 »

Olyan esettel is találkoztam, hogy indítózáskor leesett a feszültség a gyújtótekercsnél (értelemszerűen ilyenkor nem a tekercs 2 pontján, hanem a test és a tekercs + között mérünk, hiszen a tekercs 2 pontja között impulzusokat tudunk mérni, amit a műszer vagy nem jelenít meg, vagy műszertől függően megjelenít egy átlagolt értéket), mindent rendben találtam a testkábeleknél, de számomra ismeretlen kialakítású testkábel volt a bogárban. Apu ránézett és közölte, hogy az egy Trabant testkábel, és ezeknél előfordul (amolyan típushiba), hogy a saru és a kábel között korrózió alakul ki, ahol tud esni a feszültség. Kicseréltem gyári bogár testkábelre a Trabantot és láss csodát, rendeződött a gyújtás anomália...

Hmmmmm.... A megvásárolt testkábelt beszereltem és "természetesen" ahogy mostanában szokása, pöcc-röff indult, csak ne menjek vele valahova, vagy ha már elég messze elég messze vagyok a garázsától... Na akkor szokása a Hisztiládának a nem-indulás...
Így most már mindkét testkábel vadiúj, de Petivel tartunk tőle, hogy valami más lesz a bibi, csak így közben lassacskán felújítom az egész Bogarat...  Undecided
Szabó Mikivel is értekeztem róla, de ugye ez az az eset, amikor akkor tudsz hibát keresni, ha nem müxik... És bár ezt bemutatta a műszki vizsgán is Boross Józsinál, de istenigazából ott sem sikerült rájönni a hibára, mert a sok baxtatás közben egyszer csak lett szikra és beindult...
 Tongue Tongue Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14342

« Hozzászólás #79818 Dátum: 2020 Október 14, 10:59:09 »

Olyan esettel is találkoztam, hogy indítózáskor leesett a feszültség a gyújtótekercsnél (értelemszerűen ilyenkor nem a tekercs 2 pontján, hanem a test és a tekercs + között mérünk, hiszen a tekercs 2 pontja között impulzusokat tudunk mérni, amit a műszer vagy nem jelenít meg, vagy műszertől függően megjelenít egy átlagolt értéket), mindent rendben találtam a testkábeleknél, de számomra ismeretlen kialakítású testkábel volt a bogárban. Apu ránézett és közölte, hogy az egy Trabant testkábel, és ezeknél előfordul (amolyan típushiba), hogy a saru és a kábel között korrózió alakul ki, ahol tud esni a feszültség. Kicseréltem gyári bogár testkábelre a Trabantot és láss csodát, rendeződött a gyújtás anomália...
Ignisnél folyamatos probléma, hogy ránézésre jónak tűnik. Hozzányúlva kezedbe marad az egész.
Érdemes leszedni és a bekötési pontokat is megnézni.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14342

« Hozzászólás #79817 Dátum: 2020 Október 14, 10:57:08 »

Szerencséd volt. Alap esetben pont a megszakítós gyújtás az amelyik kisebb feszültség esetén is tud szikrát adni, csak kisebbet. Van, hogy annyira alacsony a feszültség, hogy annyira gyenge a szikra, hogy az már nem képes begyújtani a keveréket, főleg egy dús hidegindításnál. Az elektronikus gyújtások viszont egy küszöbfeszültség alatt nem gyengébb szikrát adnak, hanem nem adnak szikrát. Az, hogy 4,5 voltról működjön egy elektronikus gyújtás, az már-már a csodával a határos, vagy mérési hiba. Nem egyszer jártam úgy, hogy kontakt hiba miatt, vagy merült akksival az elektronikus már nem adott szikrát, míg a megszakítós igen, csak gyengébbet.
Érdekes, de valamiért ez a gyújtás ténylegesen működik 6V-ról is.
Golf, trabi, lada szamara cuccok 6 és 12V-ról is működnek.
Itt egy ami Jawa-ra van alakítva.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79816 Dátum: 2020 Október 14, 09:02:00 »

Olyan esettel is találkoztam, hogy indítózáskor leesett a feszültség a gyújtótekercsnél (értelemszerűen ilyenkor nem a tekercs 2 pontján, hanem a test és a tekercs + között mérünk, hiszen a tekercs 2 pontja között impulzusokat tudunk mérni, amit a műszer vagy nem jelenít meg, vagy műszertől függően megjelenít egy átlagolt értéket), mindent rendben találtam a testkábeleknél, de számomra ismeretlen kialakítású testkábel volt a bogárban. Apu ránézett és közölte, hogy az egy Trabant testkábel, és ezeknél előfordul (amolyan típushiba), hogy a saru és a kábel között korrózió alakul ki, ahol tud esni a feszültség. Kicseréltem gyári bogár testkábelre a Trabantot és láss csodát, rendeződött a gyújtás anomália...


Azt a múltkor a Patonyi Petivel átnéztük és átpucoltuk. Mondjuk egy érdekes kábel van ott, mondjuk mióta nálam van az autó, de eddig nem okozott gondot...
Ma vettem a Misinél egy új testkábelt és azt is kicserélem...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #79815 Dátum: 2020 Október 14, 08:54:47 »

Szerencséd volt. Alap esetben pont a megszakítós gyújtás az amelyik kisebb feszültség esetén is tud szikrát adni, csak kisebbet. Van, hogy annyira alacsony a feszültség, hogy annyira gyenge a szikra, hogy az már nem képes begyújtani a keveréket, főleg egy dús hidegindításnál. Az elektronikus gyújtások viszont egy küszöbfeszültség alatt nem gyengébb szikrát adnak, hanem nem adnak szikrát. Az, hogy 4,5 voltról működjön egy elektronikus gyújtás, az már-már a csodával a határos, vagy mérési hiba. Nem egyszer jártam úgy, hogy kontakt hiba miatt, vagy merült akksival az elektronikus már nem adott szikrát, míg a megszakítós igen, csak gyengébbet.

Mondjuk a Tati féle gyújtás 4,5V-ról is működik. Kipróbáltam. Roll Eyes

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13699


30-347-1939

« Hozzászólás #79814 Dátum: 2020 Október 12, 22:29:18 »

Szeretném kérni hátha valaki megtudná írni a belső kapaszkodó rögzítő csavarjainak a méretét. Azt a fajtát, ahol 2 csavar van vízszintesen. 1962.
És még a zsanéros tükör menetének a méretét is szeretném kérni, ha valaki megtudná írni.
Előre is köszi!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13699


30-347-1939

« Hozzászólás #79813 Dátum: 2020 Október 12, 22:20:49 »

Ha eredeti akkor nem, ha mégis akkor Tati félét érdemes beszerezni.
Sajna nem mindig készít. Csak ha beszerezhető az alapanyag.
De rá kell kérdezni, mert azért van volt, hogy sikerült valakinek Smiley .

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14342

« Hozzászólás #79812 Dátum: 2020 Október 12, 10:14:27 »

Régi 009-est cseréljem újra, ha már megvan,vagy érdemes az elektromos felé elmenni?
Ha eredeti akkor nem, ha mégis akkor Tati félét érdemes beszerezni.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2421


« Hozzászólás #79811 Dátum: 2020 Október 12, 08:03:45 »

Régi 009-est cseréljem újra, ha már megvan,vagy érdemes az elektromos felé elmenni?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79810 Dátum: 2020 Október 11, 19:31:02 »

Ha küldesz emil címet átküldöm rendesen.
Köszi, már megoldottam. Találtam a Neten SKF számokat.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 2952


« Hozzászólás #79809 Dátum: 2020 Október 11, 09:24:42 »

Mondjuk a Tati féle gyújtás 4,5V-ról is működik. Kipróbáltam. Roll Eyes
Az enyím  3,2V-nál még ketyegett....gyári 6V-s Grin

1200 EXPORT  1965.02.02.
http://youtu.be/PJasikRH-eY
T3 Hochdach Münnich 1982
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3167


« Hozzászólás #79808 Dátum: 2020 Október 10, 22:05:31 »

Köszi, de nem tudom elolvasni, nem nagyítható. Arra  az ábrára gondoltam, amelyiken a FAG számok voltak.

Ha küldesz emil címet átküldöm rendesen.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79807 Dátum: 2020 Október 10, 08:15:09 »

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Köszi, de nem tudom elolvasni, nem nagyítható. Arra  az ábrára gondoltam, amelyiken a FAG számok voltak.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3167


« Hozzászólás #79806 Dátum: 2020 Október 09, 22:47:46 »



« Utoljára szerkesztve: 2020 Október 09, 22:51:18 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79805 Dátum: 2020 Október 09, 20:49:07 »

Rég jártam itt... Ki tudja, hol találom azt a sematikus rajzot, amin rajta vannak a bogár csapágyméretei, vagy számai. Konkrétan a száraz féltengelyes hátsó két csapágyának száma érdekelne. Esetleg a 2 szimmering pontos mérete is.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28854


Road Force One

« Hozzászólás #79804 Dátum: 2020 Október 09, 18:31:48 »

Érdemes indítózás közben is rámérni, hogy a trafó + és a blokkon a test között van-e 12V?! Én jártam úgy, hogy laza volt a testkábel az akksinál, így megvolt a 12V a trafónál, de indítózás közben amikor áramot vett fel az önindító, leesett 6V alá a feszültség a gyújtásnál. Úgyhogy fontos, hogy indítózás közben vizsgáljátok a trafónál lévő feszültséget.


Azt a múltkor a Patonyi Petivel átnéztük és átpucoltuk. Mondjuk egy érdekes kábel van ott, mondjuk mióta nálam van az autó, de eddig nem okozott gondot...
Ma vettem a Misinél egy új testkábelt és azt is kicserélem...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 2000
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.