www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2022 Október 05, 00:56:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Őszi Rajzás
Ring Autósmozi, Mogyoród
2022. szeptember 3.
918332 Hozzaszólás 216 Témában írta 1596 Felhasználó
Legújabb tag: cicema1573
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 2006
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 9146584 alkalommal)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3271


« Hozzászólás #79859 Dátum: 2021 Január 27, 20:46:57 »

Sok típuson volt használatos ugyanez a 7 pólusú csatlakozóval ellátott gyújtás elektronika. Funkcionálisan azok is jók, de nem tudom minden paraméter megegyezik-e. (pl már a Lada is lekapcsolta a trafót, ha nem érzékelt impulzust és állandó zárásszöggel dolgozott, de nem tudom az is egyforma-e)
Én is sokat elhasználtam anno sokmindenre. (Bogárra és Harley Davidsonra is  Grin )
Volt magyar (Remix) is és pl ez a brutál változat is kompatibilis a korabeli lengyelpiacról (a ciril betűket lemartam  Cool )
Biztos ami biztos én valami VW származékot használok.
Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.
Nekem gyárilag Remix volt a csacsiba(szamarába) Ja ,német export volt ,No.-ból lett hozva. 16 évig nem kellett hozzányúlni. Utána nemtom mert eladtam a csacsit Embarrassed  

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79858 Dátum: 2021 Január 27, 20:28:43 »


Jah és 4,5V-ról is működik. Egy generátor tönkremenésnél jól jött. :-D
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2917


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79857 Dátum: 2021 Január 27, 20:15:33 »

Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79856 Dátum: 2021 Január 27, 19:03:12 »

Egyáltalán van valami értelme? Vagy csak egy újabb probléma?
Rettenesen megbízható, nagy erejű és pontos szikrát ad.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2431


« Hozzászólás #79855 Dátum: 2021 Január 27, 18:09:39 »

Egyáltalán van valami értelme? Vagy csak egy újabb probléma?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2917


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79854 Dátum: 2021 Január 27, 17:29:11 »

Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2917


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79853 Dátum: 2021 Január 27, 17:28:38 »

Igen. De pl az elektronika Szamarán is használták.
Ha bemegyek a bontóba és azt mondom, hogy trabiból kéne akkor 5e. Ha Golfból kérem 10e és szögre ugyanaz.
Sok típuson volt használatos ugyanez a 7 pólusú csatlakozóval ellátott gyújtás elektronika. Funkcionálisan azok is jók, de nem tudom minden paraméter megegyezik-e. (pl már a Lada is lekapcsolta a trafót, ha nem érzékelt impulzust és állandó zárásszöggel dolgozott, de nem tudom az is egyforma-e)
Én is sokat elhasználtam anno sokmindenre. (Bogárra és Harley Davidsonra is  Grin )
Volt magyar (Remix) is és pl ez a brutál változat is kompatibilis a korabeli lengyelpiacról (a ciril betűket lemartam  Cool )
Biztos ami biztos én valami VW származékot használok.
Amúgy ez a Trabant Wartburg teszt készülék is magyar és kitűnően funkcionál velük  Cheesy
A dobozban pedig talán Golf 1 utángyártott olcsó alaplap az ebayról, az is passzol a T3 elosztóba.
« Utoljára szerkesztve: 2021 Január 27, 17:30:16 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79852 Dátum: 2021 Január 27, 16:39:12 »

Aha értem,a mert a négyütemű Trabi,az 1.1-es Polo motor.Tehát valahol az is egy régi Volkswagen motor.
Igen. De pl az elektronika Szamarán is használták.
Ha bemegyek a bontóba és azt mondom, hogy trabiból kéne akkor 5e. Ha Golfból kérem 10e és szögre ugyanaz.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8816


« Hozzászólás #79851 Dátum: 2021 Január 27, 15:54:45 »

és trabi.
Aha értem,a mert a négyütemű Trabi,az 1.1-es Polo motor.Tehát valahol az is egy régi Volkswagen motor.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79850 Dátum: 2021 Január 27, 06:40:57 »

Majd a hozzáértők kiegészítik,vagy megmondják,de én úgy tudom,hogy nem a régi megszakítós Bogár elosztó hozzá a hiánycikk.Hanem maga,az elektromos gyújtáselosztó,a gyújtás elektronika panellal,kábelköteggel,gyújtótrafóval,mindennel,ami hozzá tartozik.Mert ezek sem mai autókból származnak ha jól tudom régi Volkswagenek,Golf II-es és társai.Azokból sem sok fut már manapság.
és trabi.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8816


« Hozzászólás #79849 Dátum: 2021 Január 26, 22:29:17 »

Mi is ez? Nekem van vagy 3 használt elosztóm, abból lehet csinálni? Megszakítós.

Majd a hozzáértők kiegészítik,vagy megmondják,de én úgy tudom,hogy nem a régi megszakítós Bogár elosztó hozzá a hiánycikk.Hanem maga,az elektromos gyújtáselosztó,a gyújtás elektronika panellal,kábelköteggel,gyújtótrafóval,mindennel,ami hozzá tartozik.Mert ezek sem mai autókból származnak ha jól tudom régi Volkswagenek,Golf II-es és társai.Azokból sem sok fut már manapság.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8683


« Hozzászólás #79848 Dátum: 2021 Január 26, 20:19:05 »

Tati,hébe-hóba készít még,de csak úgy,olyan ütemben,ahogy jön neki,kapja hozzá az alapanyagot,mert azt mondja,hogy már nagyon nehéz ilyen cuccokat beszerezni,már kifogyott a bontós ismerőse.Így elég nagy a várólista is.
De nem kizárt,hogy közben tudsz egyet venni tőle.
Mi is ez? Nekem van vagy 3 használt elosztóm, abból lehet csinálni? Megszakítós.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8816


« Hozzászólás #79847 Dátum: 2021 Január 26, 19:19:52 »

Készíti még?
Tati,hébe-hóba készít még,de csak úgy,olyan ütemben,ahogy jön neki,kapja hozzá az alapanyagot,mert azt mondja,hogy már nagyon nehéz ilyen cuccokat beszerezni,már kifogyott a bontós ismerőse.Így elég nagy a várólista is.
De nem kizárt,hogy közben tudsz egyet venni tőle.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79846 Dátum: 2021 Január 26, 17:35:42 »

Készíti még?
Jó a kérdés, de múltkor facsén valaki árult.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2431


« Hozzászólás #79845 Dátum: 2021 Január 26, 16:39:52 »

Tati félét.
Készíti még?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79844 Dátum: 2021 Január 26, 16:06:22 »

Sziasztok!

Ha a most meglévő 009-es elosztót elektronikusra cserélem, nyerek valamit? Gondolom cserélni kell a trafót, meg akkor a kábeleket. Milyen rendszert próbáljak beszerezni? 1,6-os bogár.

Köszönöm.
Tati félét.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2431


« Hozzászólás #79843 Dátum: 2021 Január 26, 12:37:54 »

Sziasztok!

Ha a most meglévő 009-es elosztót elektronikusra cserélem, nyerek valamit? Gondolom cserélni kell a trafót, meg akkor a kábeleket. Milyen rendszert próbáljak beszerezni? 1,6-os bogár.

Köszönöm.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13834


30-347-1939

« Hozzászólás #79842 Dátum: 2021 Január 25, 21:29:47 »

Béci ha van otthon rossz ékszíjtárcsád abból tudsz csinálni célszerszámot. A tárcsa belső része kell csak hozzá (az ékes része) ráhúzol egy bazi nagy anyát ráhegeszted a tárcsára, és kulccsal már rá is tudsz tartani elől hogy meg tudd húzni a turbina anyáját.
Köszi Béci!
Sajna nincs itthon rossz tárcsám, de a hegesztőm is kölcsön, a co-hoz meg nincs még palackom.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13834


30-347-1939

« Hozzászólás #79841 Dátum: 2021 Január 25, 21:19:26 »

A nagy meghúzásban ki ne nyírd a forgórészt. Ha kint van légkulccsal jó meg lehet húzni. Lefelé is azzal jön jellemzően.


Majdnem sikerült. Alig jött le az anya az ékszíjtárcsánál.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11521

« Hozzászólás #79840 Dátum: 2021 Január 25, 20:23:21 »

A nagy meghúzásban ki ne nyírd a forgórészt. Ha kint van légkulccsal jó meg lehet húzni. Lefelé is azzal jön jellemzően.

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #79839 Dátum: 2021 Január 25, 16:31:06 »

Béci ha van otthon rossz ékszíjtárcsád abból tudsz csinálni célszerszámot. A tárcsa belső része kell csak hozzá (az ékes része) ráhúzol egy bazi nagy anyát ráhegeszted a tárcsára, és kulccsal már rá is tudsz tartani elől hogy meg tudd húzni a turbina anyáját.
Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13834


30-347-1939

« Hozzászólás #79838 Dátum: 2021 Január 25, 08:02:15 »

Szia! Szerintem nem kell sárfogó gumi.
Az anya ritkán lazul le. Az ékszíjtárcsán szokott lenni egy bevágás, oda be tudsz támasztani egy csavarhúzót, kiékelni és úgy meghúzni a csavart.

Hali!
Köszi!
Igen, azt nem írtam,hogy oda is betettem a csavarhúzót. Csak az újonnan vásárolt ékszíjtárcsán nem akkora a bevágás. A generátor külső borítása, a tárcsa alatt, az öntvény olyan gyengének látszik. Olyan érzésem van, ha erősen meghúzom a csavarhúzó letöri azt amibe beakadt. Sad   Gondoltam még, hogy meg kellene vennem azt a lendkerék rögzítő szerszámot, talán az is segítene valamit.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17101


« Hozzászólás #79837 Dátum: 2021 Január 25, 06:22:10 »

Szia! Szerintem nem kell sárfogó gumi.
Az anya ritkán lazul le. Az ékszíjtárcsán szokott lenni egy bevágás, oda be tudsz támasztani egy csavarhúzót, kiékelni és úgy meghúzni a csavart.

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13834


30-347-1939

« Hozzászólás #79836 Dátum: 2021 Január 24, 21:37:08 »

Sziasztok 2 kérdés:
Vizsgára kell-e a sárfogó gumi a bogárra? Már meg van, és elő van készítve, csak érdekel.

Hogy tudom a generátoron meghúzni a nagy anyát hátul a turbinánál?
Feltettem a talpra, tettem rá ékszíjat, nem tettem 1 db alátétet sem belülre, és feltettem az anyát az ékszíjtárcsára. 36-os és 21-es dugókulccsal ellentétesen, erőkarokat megtoldottam, és jól meghúztam. Elég lesz ez, vagy van valami nyomaték amivel érdemes foglalkozni? A rugós alátét alatta van. Le tud csavarodni?
« Utoljára szerkesztve: 2021 Január 24, 21:57:25 írta sparkafer »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3271


« Hozzászólás #79835 Dátum: 2020 December 19, 20:10:30 »

Ebben is előnyös a busz. A teteje nem látszik a fotókon... Grin
Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 963


« Hozzászólás #79834 Dátum: 2020 December 19, 17:04:46 »

:-D

De a fotók alapján tudnak és fognak is szívózni. Előző fotókon nem szerepelt és bekerült egyből rákérdeznek.
Nyáron nálam a Pannóniánál rákérdeztek, hol van az indexem. A sose volt válasz nem nyugtatta meg őket. Megnézték a képeket és megnyugodtak.

Ebben is előnyös a busz. A teteje nem látszik a fotókon... Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #79833 Dátum: 2020 December 18, 18:01:53 »

egyáltalán szerepel ez bárhol a forgalmiban?
talán beírják ha hivatalos úton kerül bele.... tervek, engedélyeztetés, kpm vizsga, stb... sok pénzért
utólagos beépítés, mint mondjuk a vonóhorog
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14590

« Hozzászólás #79832 Dátum: 2020 December 18, 16:11:38 »

Nem (bocs az egyszavas válaszért :-))))).

:-D

De a fotók alapján tudnak és fognak is szívózni. Előző fotókon nem szerepelt és bekerült egyből rákérdeznek.
Nyáron nálam a Pannóniánál rákérdeztek, hol van az indexem. A sose volt válasz nem nyugtatta meg őket. Megnézték a képeket és megnyugodtak.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17101


« Hozzászólás #79831 Dátum: 2020 December 18, 13:30:52 »

Nem (bocs az egyszavas válaszért :-))))).

egyáltalán szerepel ez bárhol a forgalmiban?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26797


« Hozzászólás #79830 Dátum: 2020 December 18, 12:54:22 »

lejárt a műszaki és bekerülne előtte egy ilyen vászontető..... szívóznak mostanában ezzel vagy sem?
 hallani ezt is azt is
egyáltalán szerepel ez bárhol a forgalmiban?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #79829 Dátum: 2020 December 18, 12:34:25 »

Vizsgáztatás 

Ezt vizsgáztatni kell?
lejárt a műszaki és bekerülne előtte egy ilyen vászontető..... szívóznak mostanában ezzel vagy sem?
 hallani ezt is azt is
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 963


« Hozzászólás #79828 Dátum: 2020 December 18, 09:53:45 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺

Vizsgáztatás 

Ezt vizsgáztatni kell?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79827 Dátum: 2020 December 17, 07:37:46 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺

A Mareszt keresd szerintem, hátha.....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5728


redgear.hu

« Hozzászólás #79826 Dátum: 2020 December 14, 10:41:44 »

kinek van -saját- tapasztalata rongytető beépítés majd vizsgáztatás témakörben mostanság?
 Mennyire halálos kombó? busz és bogár is tervben van☺
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2917


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79825 Dátum: 2020 November 02, 06:40:42 »

A "wudu" mindenre is jó (wd40)  Grin
De az ülés sínbe én fehér zsírsprét fújtam, a fűtés bovdenek kint, ill a fűtésdob csappantyúi réz sprét kaptak, a bovden házakba pár csepp olajat játszottam bele a zsanérokhoz a Motip-nek van egy olyan olaja ami be pezseg a résekbe és kicsit fel is tapad a felületre, és utána nem folyik mindenfelé láncolajnak is ajánlják.
(a hátsó"kertkapum" zsanérjait is ezzel szoktam be fújni és ott látom hogy fel megy a csapjaiba, fontos, hogy ne rohadjanak össze dupla-dupla kapu 8m)

Nekem kb 30 éve a Nicro 80, (mai nevén: Nicro 1200 Thermocup) a kedvencem. Ha a bejuttatáshoz segítség kell, akkor "hígítom" más kenőanyaggal ... pl a WD40. A grafit még a futómű-, fék alkatrészeknél is elég jó beválik. Vagy akár egy új bowdent is fel szoktam kötni, papírból készítek a gallérjára kis tölcsért, és oda befújom kevés olajjal, amíg alul meg nem jelenik.
 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5288


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #79824 Dátum: 2020 November 01, 21:52:20 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
PFTE spray (teflon)

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79823 Dátum: 2020 November 01, 14:25:07 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
A "wudu" mindenre is jó (wd40)  Grin
De az ülés sínbe én fehér zsírsprét fújtam, a fűtés bovdenek kint, ill a fűtésdob csappantyúi réz sprét kaptak, a bovden házakba pár csepp olajat játszottam bele a zsanérokhoz a Motip-nek van egy olyan olaja ami be pezseg a résekbe és kicsit fel is tapad a felületre, és utána nem folyik mindenfelé láncolajnak is ajánlják.
(a hátsó"kertkapum" zsanérjait is ezzel szoktam be fújni és ott látom hogy fel megy a csapjaiba, fontos, hogy ne rohadjanak össze dupla-dupla kapu 8m)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2431


« Hozzászólás #79822 Dátum: 2020 November 01, 10:43:51 »

Milyen általános kenőanyagot használtok zsanérokhoz,gáz rudazathoz,csomagtartó rugós biszbaszához, üléshez stb.. Köszi.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3014


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79821 Dátum: 2020 Október 16, 05:44:57 »


... "jó ki venni  a kapcsolót " kb már 3x szedtem szét valószínűleg nyakban van megtörve a vezeték a bizti táblánál, mert lehúz feldug után 1-2 napig jó, hétvégén újra saruzom
Én ha már ott operálnék, új vezetéket tennék be új saruval a biztitábla, a kapcsoló és az ablaktörlő közötti szakaszokra.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3195


« Hozzászólás #79820 Dátum: 2020 Október 15, 21:24:14 »

Hmmmmm.... A megvásárolt testkábelt beszereltem és "természetesen" ahogy mostanában szokása, pöcc-röff indult, csak ne menjek vele valahova, vagy ha már elég messze elég messze vagyok a garázsától... Na akkor szokása a Hisztiládának a nem-indulás...
Így most már mindkét testkábel vadiúj, de Petivel tartunk tőle, hogy valami más lesz a bibi, csak így közben lassacskán felújítom az egész Bogarat...  Undecided
Szabó Mikivel is értekeztem róla, de ugye ez az az eset, amikor akkor tudsz hibát keresni, ha nem müxik... És bár ezt bemutatta a műszki vizsgán is Boross Józsinál, de istenigazából ott sem sikerült rájönni a hibára, mert a sok baxtatás közben egyszer csak lett szikra és beindult...
 Tongue Tongue Tongue

Lehet, hogy fertőző ez az elektronyos a hiszti, elkapta az eminyé is...igaz az ablaktörlő és mosó kisebb gond mint a nem indulás, de csak eső közben 1x-2x múkod... ki méregettem minden jó de mégis néha nem működik, "jó ki venni  a kapcsolót " kb már 3x szedtem szét valószínűleg nyakban van megtörve a vezeték a bizti táblánál, mert lehúz feldug után 1-2 napig jó, hétvégén újra saruzom

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 2006
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.158 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.