www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2023 December 11, 01:29:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
919777 Hozzaszólás 217 Témában írta 1603 Felhasználó
Legújabb tag: Heli
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10260164 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80161 Dátum: 2022 Július 17, 20:15:16 »

Nekem is kb 1.5 hónapos 009-ben lévő kondi fáradt el,1 hete......nem tudom mi van most de úgy látom kondi hiszti van minden felé:-( .....
raktam bele egy régi,bontottat,és müxik,éppen MZoli/alias Herbie67 teszteli a gépet

Akkor többszörösen is kollégák vagyunk...
Ma mentem vele egy Tatabánya -Vértessomló tesztkört és gyönyörűen teljesített...
De, hogy meddig bírja a mostani...  Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80160 Dátum: 2022 Július 17, 20:12:23 »

Haverom bogarát most raktuk össze, új gyújtás alkatrészekkel, kapott időpontot műszakira ...reggel nem indul, nem volt ott sem szikra a középső kábelnél, a trafó csak újszerű(fél éves) csere ...nem hozott eredményt, délután volt idő foglalkozni vele az új kondi volt ott is a rossz.
(kosárban vette, többen nekiálltak, pár év után már műszakis)

Az eminyében (009 minden új a gyertya is) sűrűn volt gond, nehezen indul, terheléskor becsörög stb, 3x ment el a megszakítóhézag... elsőre gondoltam fellazult, másodszor már látszott, hogy kopik, harmadszorra egyértelmű, hogy kopik az a része ami a bütykön fut, pedig minden alkalommal kapott egy csepp olajat.
Kicseréltem most beru van benn, amin kör alakú érintkező van, kb 1000 után terhelésen becsörög, azt hittem fel lazult elállítódott vagy ilyesmi,  de csak fél fedésben zár az érinkező, ááááá, meg görbögettem aztán vettem újra újat de még nem raktam be...

Huhhh... akkor nagyon nem egyedi a probléma, úgy látom...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80159 Dátum: 2022 Július 16, 21:04:41 »

Nekem megjott az elektromos benyapumpa, relet kell venni, aztan jo helyet keresni neki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13341


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #80158 Dátum: 2022 Július 16, 20:42:15 »

Na kérem szépen.. sokak tippje jött be a hiba okát tekintve.
A végső konklúzió szerint a 009-es gyújtás kondenzátora xart be...
Legalábbis Patonyi Peti szerint..
 Tongue
Nekem is kb 1.5 hónapos 009-ben lévő kondi fáradt el,1 hete......nem tudom mi van most de úgy látom kondi hiszti van minden felé:-( .....
raktam bele egy régi,bontottat,és müxik,éppen MZoli/alias Herbie67 teszteli a gépet

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3278


« Hozzászólás #80157 Dátum: 2022 Július 16, 16:41:50 »

Hmmm...
Csoda, ha az ember idegbajt kap???
Haverom bogarát most raktuk össze, új gyújtás alkatrészekkel, kapott időpontot műszakira ...reggel nem indul, nem volt ott sem szikra a középső kábelnél, a trafó csak újszerű(fél éves) csere ...nem hozott eredményt, délután volt idő foglalkozni vele az új kondi volt ott is a rossz.
(kosárban vette, többen nekiálltak, pár év után már műszakis)

Az eminyében (009 minden új a gyertya is) sűrűn volt gond, nehezen indul, terheléskor becsörög stb, 3x ment el a megszakítóhézag... elsőre gondoltam fellazult, másodszor már látszott, hogy kopik, harmadszorra egyértelmű, hogy kopik az a része ami a bütykön fut, pedig minden alkalommal kapott egy csepp olajat.
Kicseréltem most beru van benn, amin kör alakú érintkező van, kb 1000 után terhelésen becsörög, azt hittem fel lazult elállítódott vagy ilyesmi,  de csak fél fedésben zár az érinkező, ááááá, meg görbögettem aztán vettem újra újat de még nem raktam be...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80156 Dátum: 2022 Július 07, 12:02:34 »

Na kérem szépen.. sokak tippje jött be a hiba okát tekintve.
A végső konklúzió szerint a 009-es gyújtás kondenzátora xart be...
Legalábbis Patonyi Peti szerint..
Rendeltem a Mistől 2 db hozzávaló kondit. Először én raktam össze a gyújtást újra a megszakítós verzióra, de valamiért nem tudtam a megszakítóhézagot a megfelelő 0,4-re beállítani, csak olyan 0,3 körülire... (Beru megszakítóról van szó pedig, de hiába próbáltam feszegetni, nem ment tovább...). Próbáltam beindítani és majdnem be is röffent, de aztán megint semmi...
Peti nem hagyta nyugodni a dolog és hétfőn, amíg nekem dolgom volt, nekiállt reszelni a technikát, szó szerint... Megreszelte a megszakítót annyira, hogy meglegyen a 0,4 mm, visszaszerelte a kék Bosch trafót és mire visszaértem, már járt a motor. Elugrottunk a garázsához a stroboszkópért, beállítani a gyújtást, mert addig csak úgy nagyjából volt belőve és azóta megint vidáman jár a motor.
De, hogy mi sütötte ki a kondit, meg az elektromos gyújtásmodult, azt nem tudom... de ezek szerint vihetek magammal kondit is tartalékot...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80155 Dátum: 2022 Június 30, 20:31:22 »

Nekem a CPI1280 volt a nagy kedvencem, de az sem bírta  Undecided
Stimmel azaz, én is azt használtam.
Istentelenül jó trafó.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2950


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80154 Dátum: 2022 Június 30, 20:25:36 »

Ott a megszakító a szűk keresztmetszet.
Bosch ha van akkor jó, ha más utángyártott akkor szívás az élet.

Cell Adam trafóval én is sokáig használtam a gyári mechanikust, csak a 40 fokot nem szerette a trafó. Lehet azt kéne fel hűtő bordázni. :-D

Nekem a CPI1280 volt a nagy kedvencem, de az sem bírta  Undecided

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80153 Dátum: 2022 Június 30, 14:24:47 »

...csak a 40 fokot nem szerette a trafó. Lehet azt kéne fel hűtő bordázni. :-D
Tedd vízbe!  Cool Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80152 Dátum: 2022 Június 29, 17:55:12 »

Neked nagy nyitású vezérműtengelyed van, ha jól emlékszem.
Ha normál bogár vezérműtengely van akkor megmarad a szívó oldalon.  Grin
jobb, ha ki is jon, akkor visszamehet a helyere

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80151 Dátum: 2022 Június 29, 14:23:04 »

VWáltozatosság az élet sója Evil Grin
Ott a megszakító a szűk keresztmetszet.
Bosch ha van akkor jó, ha más utángyártott akkor szívás az élet.

Cell Adam trafóval én is sokáig használtam a gyári mechanikust, csak a 40 fokot nem szerette a trafó. Lehet azt kéne fel hűtő bordázni. :-D
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3447


« Hozzászólás #80150 Dátum: 2022 Június 29, 14:04:36 »

Hmmm...................
Csoda, ha az ember idegbajt kap???
VWáltozatosság az élet sója Evil Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80149 Dátum: 2022 Június 29, 12:09:32 »

Nos, egy hatos anya volt a hármas henger égésterében. Hogy honnan került oda, egyelőre fogalmam sincs; tavaly ősszel vettem le utoljára a légszűrő fedelét, minden csavar megvan, szóval talány egyelőre...
De legalább nem kell sokat barkácsolni, szerintem összerakom és élvezem tovább. 1-2 dolgot porfestetek, mert az előző, 10 évvel ezelőtti ideiglenes (muhaha) összerakásnál nem tettem meg s most nem szép. :-)
Neked nagy nyitású vezérműtengelyed van, ha jól emlékszem.
Ha normál bogár vezérműtengely van akkor megmarad a szívó oldalon.  Grin
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17190


« Hozzászólás #80148 Dátum: 2022 Június 29, 11:44:22 »

Nos, egy hatos anya volt a hármas henger égésterében. Hogy honnan került oda, egyelőre fogalmam sincs; tavaly ősszel vettem le utoljára a légszűrő fedelét, minden csavar megvan, szóval talány egyelőre...
De legalább nem kell sokat barkácsolni, szerintem összerakom és élvezem tovább. 1-2 dolgot porfestetek, mert az előző, 10 évvel ezelőtti ideiglenes (muhaha) összerakásnál nem tettem meg s most nem szép. :-)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80147 Dátum: 2022 Június 29, 10:37:05 »

Berakom ide is:
jóféle gyújtáskábel szett:
http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_403365/VW-21-PR-gyujtokabel-keszlet
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80146 Dátum: 2022 Június 29, 10:29:13 »

Csoda, ha az ember idegbajt kap???
Töltésedre leszek kíváncsi.
Azon se csodálkoznék, hogy ez a 009-es kínai csoda csinál valamit.

Tati féle gyújtást javaslom.
Ha attól félsz, hogy nincs hozzá alkatrész Sovatec mai napig gyártja.

Mutatom a Jawa-hoz készített gyújtás szettet. 6 és 12V-ról is működik.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80145 Dátum: 2022 Június 29, 08:23:30 »

Kondenzátor.

Hmmm... beszéltünk ugye telefonon és akkor a többieknek is a történés, illetve folyományai: jó eséllyel a kondenzátor purcant ki a 009-es gyújtásban, erre jutottunk a Patonyi Petivel a méricskélés során...
Ekkor jött az ötlet, hogy még tavaly vetem a Misinél bele egy elektronikus gyújtásmodult, ami ugyan elsőre xar lett, mivel beszerelve nem végezte a dolgát. Visszaküldtem úgy, hogy a Peti a Dáloki Gergővel együtt megnézte és ők is azt mondták, hogy nem működik... Misi kérte, küldjem vissza és megvizsgálják. Szinte postafordultával jött is az új modul (ezek szerint valóban hibás volt már gyárilag).
Tegnap mondom a Petinek, hogy nosza, akkor pattintsuk be a modult, mert ezzel kizárjuk a kondit, hisz ebben nincs is...
Csodák, csodája szinte pöcc-röff be is indult... majd 10-15 mp járás után leállt... és újraindítás után elkezdett füstölni a gyújtáselosztó... gyorsan gyújtáslevétel és elosztófedél lepattint, rotor ki, fedél le és ott díszelgett a megpörkölődött elektronikus modul...
Csoda, ha az ember idegbajt kap???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80144 Dátum: 2022 Június 28, 16:35:32 »

Valahogy
Kondenzátor.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80143 Dátum: 2022 Június 28, 14:15:29 »

el kell adni, lejart az ideje nalad, ismerek valakit aki kepes lenne meg  100,000.- t is adni erte ! 

en tudom mi a baj, de nem mondom meg ( nagyon sulyos ) sokba kerül, jobb ha eladod   !

Ha euróban értetted, akkor oké...  Grin Grin Grin
Ennyire piszok vagy, hogy nem mondod meg??? Akkor legközelebb nem állok meg beszélgetni Veled Györökön, hiába integetsz...  Wink Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80142 Dátum: 2022 Június 28, 13:05:14 »

Kizárásos alapon a karbiból, mert egyéb jelek nem voltak. Gyári pierburg karbi, de alatta is volt benya a bakelit tetején.
Kap elektromos AC-t, egy hibaforrással kevesebb.

milyen act raksz be? Illetve hol lesz? En is erosen gondolkodok rajta.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1160


jobbak a japanok

« Hozzászólás #80141 Dátum: 2022 Június 28, 12:29:54 »

el kell adni, lejart az ideje nalad, ismerek valakit aki kepes lenne meg  100,000.- t is adni erte ! 

en tudom mi a baj, de nem mondom meg ( nagyon sulyos ) sokba kerül, jobb ha eladod   !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 28988


Road Force One

« Hozzászólás #80140 Dátum: 2022 Június 28, 07:22:39 »

Valahogy nagyon ránk jár a rúd, úgy látom...
Öcsisajt 22 éve van velem és még ilyet nem tett, hogy nem hozott haza... Legutóbb törött bal hátsó pengével is hazadöcögött...
2 hete mentem volna Magyarkertbe a Jankó Ibolya szervezte Talira... Olyan felhőszakadásba kerültem az úton, Fehérvár után, hogy Sárbogárdnál feladtam a küzdelmet és visszafordultam...
Egyrészt nagyon féltettem a "testi" épségünket másrészt megint iszonyatosan beázott a szellőződoboz felől a Bogár... a jobb lábam konkrétan szarrá ázott cipőstől, zoknistól és féltettem a biztitáblát is...
Utána a garázsban kiszárítottam, amennyire tudtam, de közben családostul benyeltük a Covid-ot is, 1 hét pihi...
Elindultunk múlt hét pénteken a Borgátai találkozóra és egy ideig semmi gond nem volt... Aztán Kisbér után párszor már éreztem némi gyújtáskimaradást, illetve torpanást a kocsin... eleinte azt hittem, valami kosz lehet a karbiban, mert idén elég ritkán volt használva... Aztán a helyzet egyre csak romlott. Jellemzően a lakott területeken az 50 körüli tempónál nem vettem észre semmi különöset, de amikor kiérve gyorsítottam, egyre sűrűbbekké váltak a megtorpanások, kihagyások...
Végül Naggyimótot elhagyva, egyre rosszabb lett és szinte csak bemenekülni tudtunk egy kis mellékútra...
Benzin volt a szűrőben, tehát ez nem lehetett gond, úgy gondoltam.... megnéztem a megszakítót (egy múltkori hibás termék miatt még nem került bele a 009-es gyújtásomba az elektromos modul), az nagyjából rendben volt (kicsit szűken, de megvolt a 0,4 mm hézag...), akkor nézzük a trafót...
Ott kezdődött, hogy elég forrónak éreztem, de végül is kánikulában mentünk, akár attól is lehetett, úgy véltem... lehúztam a gyújtáselosztó közepéről a kábelt és mikor a feleségem indítózott, ott bizony nem volt szikra...
Volt nálam egy tartalék Lada trafó (még a Patonyi Peti adta, hogy legyen nálam, ha kellene), azt átszereltem, bekötöttem. Azzal is próbáltam a szikrát, de azzal sem volt...
Hát akkor nincs más, mert telefonon a Peti gyerek sem tudott tippet adni, mi lehet... kényszerű intézkedés: tréler és irány haza... Itthon még próbáltam egy indítást, de semmi: csak teker az önindító, de nem indul...
Tanácstalan vagyok, mint egy kisközség...
Várom, hogy a Peti ráérjen és megpróbáljuk kimérni, kilámpázni a hibát, hátha...
Ne kicsit vagyok ideges miatta... Olyan jó lett volna végre Bogarazni egyet...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17190


« Hozzászólás #80139 Dátum: 2022 Június 27, 20:28:11 »

Kizárásos alapon a karbiból, mert egyéb jelek nem voltak. Gyári pierburg karbi, de alatta is volt benya a bakelit tetején.
Kap elektromos AC-t, egy hibaforrással kevesebb.

Baszki,ezt én nagyon sajnálom b..d meg!
Ilyen pechet.

Mitől kerülhetett,vagy honnan kerülhetett "nagyobb mennyiségű" benzin az olajba?
Mit mondanak a nagyok,az okosok?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8883


« Hozzászólás #80138 Dátum: 2022 Június 27, 20:09:55 »

Sikerült, de szét még nem szedtem. Nagyobb mennyiségű benzin került az olajba, ami felhígult, így a nagy melegben jó eséllyel a 3. henger hajtókar csapágy adta meg magát.
Egyelőre ennyit tudunk, meg kell mérni a főtengely hosszirányú lógását, ha túl sok, a blokkot is szét kell dönteni.

Baszki,ezt én nagyon sajnálom b..d meg!
Ilyen pechet.

Mitől kerülhetett,vagy honnan kerülhetett "nagyobb mennyiségű" benzin az olajba?
Mit mondanak a nagyok,az okosok?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17190


« Hozzászólás #80137 Dátum: 2022 Június 27, 19:49:22 »

Sikerült, de szét még nem szedtem. Nagyobb mennyiségű benzin került az olajba, ami felhígult, így a nagy melegben jó eséllyel a 3. henger hajtókar csapágy adta meg magát.
Egyelőre ennyit tudunk, meg kell mérni a főtengely hosszirányú lógását, ha túl sok, a blokkot is szét kell dönteni.

Na sikerült már kikapni a mocit,és kideríteni,hogy mi ver bele,mibe?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8883


« Hozzászólás #80136 Dátum: 2022 Június 27, 19:07:19 »

Jó eséllyel hajtókarcsapágyas lett a piros. Úgyis ideje volt kikapni a mocit (nem volt kint legalább 10 éve).
Nagyon kopog, majd referálok, mit ér el valamelyik dugattyú.
Na sikerült már kikapni a mocit,és kideríteni,hogy mi ver bele,mibe?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3278


« Hozzászólás #80135 Dátum: 2022 Június 25, 14:25:11 »

Gondoltam megemelem a bogarat. No nem csak úgy ideiglenesen. A probléma, hogy a gyári magasságnál némileg pozitív kerékdőlés van üresen. Ez, az 5.5-ös felni és az utángyártott sárvédő kilógó kereket eredményez.

Namost elvileg ugye a belső ricnivel a torziónál nagyobbat lehet állítani, mint a kintivel. Most 1-el volt lejjebb, ami sok, a 0 meg kevés. Tehát jöhetne a külső ricni. De ez mintha nálam nem lenne, ilyen létezhet (mexico)? Vagy csak nagyon egybe van gyógyulva minden? Nem tudtam kihúzni a teljes rudat, nem volt rá időm, hogy a sárvédőt is levegyem, másképp nem jön ki. Most összeraktam így az egyik oldalt, de az ideális valahol a kettő közt lenne.
Szerintem csak össze van gyógyulva

https://lh3.googleusercontent.com/3fqqjjSAIfPDNesVl1UtinNGeNqaCxJMUvhqQJAH5N7rqQOMBtpjn-EjMjTZB7qD8AXMh9esz9VkfdKGCDbi6kLLrRDEMByRO5ZCGGXQ0NXFbXCTpUtZMXIiHX203sUea7LRbfKk6MXex3OveAWuqKwFwLdRTs_M6uN3a0Te03FocyMGg4xYFX783pHjxMMgv0VWBMwV2UXSjunNGVgJx_DVb0rPjdnZclkhv8XISObNfs16OTER0KIHtxQdQNNWtL9DVCXHC3wKB1IjY62hxTkYkyj7GhQ7LXt773Eanbv8k8em_k5oCz2sd_4375y2vRtjAph3fFJmyQuSkYfOIPt25NFZ1wL5KR4ajc4t_EBKHuwh7ZC6UXsGCiKnGa-TDz0EpDJRMEIFlVbu7ZKrwJW0vlIeR0XXUQPVqqq8HptbXGfZUNe9Twvcm-_-PXIOtxA0P85G9kSJJISngKho2Ymb7M_6ylVjIazy7p0668RgRr_ga0jmnupfoDyvBCUSRM12Fr2Lw00nXmcIZoiagCAvOGZY6CgBIKwM-K2--TFS51q8Jcq_F8GL6d4b412gd0HQcq_-Yb8tzBcnkBmorrsJTaJ7SscV80tLopTG6IMT5ZpokuBd6RdlwpAXQkH2k4HLPEWBnBe-W1_Yg4tQzEyz5HmlPpk_Y5qpogy9O-tVOrABL3MoN16ZSj3gZv8-1rpfdYL9dHbnkyaboyB6YaNnfvXHJon5MgTsjOv1GuA7XKOWRyVvfbcgS6A=w420-h595-no?authuser=0
« Utoljára szerkesztve: 2022 Június 25, 14:29:41 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80134 Dátum: 2022 Június 22, 19:54:05 »

Gondoltam megemelem a bogarat. No nem csak úgy ideiglenesen. A probléma, hogy a gyári magasságnál némileg pozitív kerékdőlés van üresen. Ez, az 5.5-ös felni és az utángyártott sárvédő kilógó kereket eredményez.

Namost elvileg ugye a belső ricnivel a torziónál nagyobbat lehet állítani, mint a kintivel. Most 1-el volt lejjebb, ami sok, a 0 meg kevés. Tehát jöhetne a külső ricni. De ez mintha nálam nem lenne, ilyen létezhet (mexico)? Vagy csak nagyon egybe van gyógyulva minden? Nem tudtam kihúzni a teljes rudat, nem volt rá időm, hogy a sárvédőt is levegyem, másképp nem jön ki. Most összeraktam így az egyik oldalt, de az ideális valahol a kettő közt lenne.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80133 Dátum: 2022 Június 19, 19:18:20 »

Jó eséllyel hajtókarcsapágyas lett a piros. Úgyis ideje volt kikapni a mocit (nem volt kint legalább 10 éve).
Nagyon kopog, majd referálok, mit ér el valamelyik dugattyú.
Ehhhh
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17190


« Hozzászólás #80132 Dátum: 2022 Június 19, 17:44:32 »

Jó eséllyel hajtókarcsapágyas lett a piros. Úgyis ideje volt kikapni a mocit (nem volt kint legalább 10 éve).
Nagyon kopog, majd referálok, mit ér el valamelyik dugattyú.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80131 Dátum: 2022 Június 18, 12:25:23 »

erről a lengőkarról van valakinek tapasztalata?

https://i.ebayimg.com/images/g/JWUAAOSw-jhiOjfY/s-l500.jpg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 26984


« Hozzászólás #80130 Dátum: 2022 Június 17, 19:57:30 »

köszönet tatinak az éjszakába nyúló vágásért, hegesztésért, aminek eredményeként sok év után változott valami a bogáron!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #80129 Dátum: 2022 Június 11, 08:10:18 »

Víz.
köszönöm. Akkor neki állok valamikor Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80128 Dátum: 2022 Június 08, 08:52:03 »

oksi köszi. Kérdésekből kimaradt,hogy mivel keverjem? Volt alkohol,meg víz az emlékeimben. De ennek több mint 10 éve.😉
Víz.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #80127 Dátum: 2022 Június 08, 06:41:47 »

Felesbe jó lesz.
oksi köszi. Kérdésekből kimaradt,hogy mivel keverjem? Volt alkohol,meg víz az emlékeimben. De ennek több mint 10 éve.😉

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #80126 Dátum: 2022 Június 06, 10:50:26 »

Sziasztok társak!
Vettem gyógyszertárba glicerint. Gumi kéder ápolásra használnám,csak a keverési arányt nem tudom már.
Segítsetek nekem . Köszönöm.
Felesbe jó lesz.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #80125 Dátum: 2022 Június 05, 11:16:29 »

Sziasztok társak!
Vettem gyógyszertárba glicerint. Gumi kéder ápolásra használnám,csak a keverési arányt nem tudom már.
Segítsetek nekem . Köszönöm.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3278


« Hozzászólás #80124 Dátum: 2022 Május 28, 13:55:39 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Én ferde nyakú tölcsért használok

https://alkatreszek.hu/mmt_a055_002_b

https://onlineautoo.hu/AMIO-Ferde-uzemanyag-tolcser-muanyag-fekete?utm_source=arukereso.hu&utm_medium=shopping-campaign&utm_campaign=arukereso_shopping-click&gclid=CjwKCAjwkMeUBhBuEiwA4hpqEBcCjpad7-k8_EbDLDBX1g7ySS3uO3EZAh80blFrqtvBKGX66HyF8xoCPVkQAvD_BwE

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14785

« Hozzászólás #80123 Dátum: 2022 Május 20, 12:38:41 »

nem tetszik a kipucolhatatlan dudoros cső. az olaj benne marad, a por beleragad és nem is látod
a benzinkannán is szar az ilyen betöltő. ha használni kell, mindenképp marad benne és benzinszagú lesz ahová beteszed a kocsiba..
Stimmel.
Én a tölcsér, slag és zacskó keverékét használom.

u.i.: összenyomva, bezacskózva nem sok vizet kavar.

« Utoljára szerkesztve: 2022 Május 20, 13:13:50 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18362


1969

« Hozzászólás #80122 Dátum: 2022 Május 20, 11:34:07 »

Akkor inkább 1 db tölcsér és 30 cm kerti slag.

Azt hittem megoldás kell, nem fillérbaszásba kezdünk.  Cheesy
nem tetszik a kipucolhatatlan dudoros cső. az olaj benne marad, a por beleragad és nem is látod
a benzinkannán is szar az ilyen betöltő. ha használni kell, mindenképp marad benne és benzinszagú lesz ahová beteszed a kocsiba..
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.