www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Szeptember 15, 00:01:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920530 Hozzaszólás 218 Témában írta 1609 Felhasználó
Legújabb tag: migab67
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11106898 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #80189 Dátum: 2022 Augusztus 22, 08:42:17 »

1970 márciusi VW Bogár első fényszórója, azon belül a foncsor rész melyik autóéval egyezik? Golf I-re emlékszem halványan, de nem vagyok biztos benne.
Igen golf1.
Wesemnek van sík és domború búrás H4-ese.
Szép a vetítési képe és megfizethető.

Kiegészítés:
Depot ne vegyél.
Ha meg bosch vagy hella van most azokat érdemes felújíttatni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18424


1969

« Hozzászólás #80188 Dátum: 2022 Augusztus 22, 08:13:01 »

1970 márciusi VW Bogár első fényszórója, azon belül a foncsor rész melyik autóéval egyezik? Golf I-re emlékszem halványan, de nem vagyok biztos benne.
Az egész lámpa az cserélhető, elvileg golf1re. De hogy a foncsor is cserélhető-e azt nem tudom.
Viszont bogáron néha látni DDR-es búrát is.. Az meg talán trabanté
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80187 Dátum: 2022 Augusztus 22, 06:38:14 »

1970 márciusi VW Bogár első fényszórója, azon belül a foncsor rész melyik autóéval egyezik? Golf I-re emlékszem halványan, de nem vagyok biztos benne.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #80186 Dátum: 2022 Augusztus 21, 14:55:40 »

Csinálom a másik féket is, csak apránként. A szétszedés után némi olaj fogadott a féltengelynél a földön. Szereléskor nem volt semmi, feltettem a dobot, most megint egy kupaknyi olaj volt benne. Szóval szimering és tömítés csere (https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1410-005/hatsoagy-szimering-szett-olajos-feltengelyhez-bogar-t2--07-67-typ411-es-412-typ3-typ181-nemet-premium-minoseg%21%21).

A kérdés, hogy a szimering beütéshez ti mit használtok? Beruházzak egy beütőre?
Ha van akkor könnyebb a dolog, ha nincs akkor is be lehet csak ügyeskedni kell.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #80185 Dátum: 2022 Augusztus 21, 12:07:41 »

Csinálom a másik féket is, csak apránként. A szétszedés után némi olaj fogadott a féltengelynél a földön. Szereléskor nem volt semmi, feltettem a dobot, most megint egy kupaknyi olaj volt benne. Szóval szimering és tömítés csere (https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1410-005/hatsoagy-szimering-szett-olajos-feltengelyhez-bogar-t2--07-67-typ411-es-412-typ3-typ181-nemet-premium-minoseg%21%21).

A kérdés, hogy a szimering beütéshez ti mit használtok? Beruházzak egy beütőre?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80184 Dátum: 2022 Augusztus 19, 07:29:09 »


Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #80183 Dátum: 2022 Augusztus 18, 21:54:28 »

Jó.Mindig csak egyet rakunk fel, ha az elkelt vihetik a másikat.
 Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #80182 Dátum: 2022 Augusztus 18, 20:41:02 »

Na ez a hozzállás már pozitív! Smiley
Jövő héten összefuthatunk valahol.
Jó.
nálam is van 2, de a végén a béka segge alatt lesz az ár Smiley
Mindig csak egyet rakunk fel, ha az elkelt vihetik a másikat.
 Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #80181 Dátum: 2022 Augusztus 18, 20:01:42 »

Van nálam 3-4 karbi. Csináljunk vele valamit aztán adjuk el.

nálam is van 2, de a végén a béka segge alatt lesz az ár Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80180 Dátum: 2022 Augusztus 18, 19:44:00 »

Van nálam 3-4 karbi. Csináljunk vele valamit aztán adjuk el.

Na ez a hozzállás már pozitív! Smiley
Jövő héten összefuthatunk valahol.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #80179 Dátum: 2022 Augusztus 18, 17:11:41 »

Csak halkan jegyzem meg, hogy valószínű belefér egyszerre 2 db Dellortó is. Ha szüksége van valakinek ilyenre szívesen megcsinálom.
Van nálam 3-4 karbi. Csináljunk vele valamit aztán adjuk el.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80178 Dátum: 2022 Augusztus 18, 15:26:29 »

Ennyi!  Wink
Csak halkan jegyzem meg, hogy valószínű belefér egyszerre 2 db Dellortó is. Ha szüksége van valakinek ilyenre szívesen megcsinálom.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80177 Dátum: 2022 Augusztus 16, 06:30:05 »

Lajoskám! Gondolni kell a nyugdíjas évekre is! Smiley
Ennyi!  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80176 Dátum: 2022 Augusztus 15, 10:46:36 »

Ha egyszer egy vállalkozás beindul!
Lajoskám! Gondolni kell a nyugdíjas évekre is! Smiley

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80175 Dátum: 2022 Augusztus 15, 06:37:39 »

Meg volt az első próba. Nagyon jól sikerült. Egy Solex 30-as, és egy fűnyíró karbi volt a tesztalany. Rettenet milyen koszos lett a lötty. A karbik pedig szépek lettek. A 30-ashoz kell egy felújító szett és mehet egy bogárba. Eladó lett.
Ha egyszer egy vállalkozás beindul!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80174 Dátum: 2022 Augusztus 14, 21:25:44 »

Meg volt az első próba. Nagyon jól sikerült. Egy Solex 30-as, és egy fűnyíró karbi volt a tesztalany. Rettenet milyen koszos lett a lötty. A karbik pedig szépek lettek. A 30-ashoz kell egy felújító szett és mehet egy bogárba. Eladó lett.
Csak annyi, hogy a 10L az csak nem is tudom mi. Mert kb 5,5 liter fér bele a tartályba.Remélem a Dellortók azért beleférnek majd. De az a következő etap lesz.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80173 Dátum: 2022 Augusztus 14, 17:58:40 »

Én is kipróbálom az új szerzeményemet, az ultrahangos tisztítót.
Már szétszedtem egy eladásra szánt 30-as karburátort, meg még mellé teszem a fűnyíró karbiját is. Szedek össze dolgokat még. Meglátom mennyi fér a 10Literesbe. Ha beválik, akkor lehet vállalok majd vele tisztítást.
Meg volt az első próba. Nagyon jól sikerült. Egy Solex 30-as, és egy fűnyíró karbi volt a tesztalany. Rettenet milyen koszos lett a lötty. A karbik pedig szépek lettek. A 30-ashoz kell egy felújító szett és mehet egy bogárba. Eladó lett.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80172 Dátum: 2022 Augusztus 14, 11:48:10 »

Én is kipróbálom az új szerzeményemet, az ultrahangos tisztítót.
Már szétszedtem egy eladásra szánt 30-as karburátort, meg még mellé teszem a fűnyíró karbiját is. Szedek össze dolgokat még. Meglátom mennyi fér a 10Literesbe. Ha beválik, akkor lehet vállalok majd vele tisztítást.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #80171 Dátum: 2022 Augusztus 13, 19:46:31 »

kipróbáltam az új ütvecsavarhúzót, aztán már nem volt megállás. Lehet, hogy elég lett volna beállítani a betéteket, de szétkaptuk és teljesen kitakarítottunk mindent. Még csak egy oldal van meg, illetve a betéteket be kell állítani, de alakul. Aztán légtelenítés (csere) és go. Ha lesz majd műszakim Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80170 Dátum: 2022 Augusztus 10, 20:41:01 »

Az összerakás óta? kb 25 ezret, nem tudom pontosan.

Azért az nem olyan sok....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #80169 Dátum: 2022 Augusztus 05, 22:36:41 »

Az összerakás óta? kb 25 ezret, nem tudom pontosan.

Mennyi km-t is mentél?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80168 Dátum: 2022 Augusztus 05, 20:43:20 »

A lendkerék felöli csapágy elkezdett megforogni, emellé a főtengely lógása majdnem 1mm volt.

Mennyi km-t is mentél?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #80167 Dátum: 2022 Augusztus 01, 06:51:30 »

A lendkerék felöli csapágy elkezdett megforogni, emellé a főtengely lógása majdnem 1mm volt.

Shocked
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #80166 Dátum: 2022 Július 31, 21:24:27 »

A lendkerék felöli csapágy elkezdett megforogni, emellé a főtengely lógása majdnem 1mm volt.

Mi volt az, hogy gép munka kell?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80165 Dátum: 2022 Július 31, 16:14:46 »

Mi volt az, hogy gép munka kell?
Bennem is felmerült a kérdés, de vártam, hátha valaki felteszi Smiley
Ráadásul a 6-os anya megmentette!
Jó lenne tudni a megoldást Smiley

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80164 Dátum: 2022 Július 30, 18:54:49 »

Nos, a mai szétszedés után kiderült, hogy a hatos anya volt a motorom megmentője, mert volt annál sokkal nagyobb baki...
Callook nem goldolta, hogy olyat fog látni, amit még sosem... :-)
Most gépmunka, aztán valamikor ősszel jöhet az összerakás.
Mi volt az, hogy gép munka kell?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17252


« Hozzászólás #80163 Dátum: 2022 Július 20, 21:10:36 »

Nos, a mai szétszedés után kiderült, hogy a hatos anya volt a motorom megmentője, mert volt annál sokkal nagyobb baki...
Callook nem goldolta, hogy olyat fog látni, amit még sosem... :-)
Most gépmunka, aztán valamikor ősszel jöhet az összerakás.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80162 Dátum: 2022 Július 18, 22:37:32 »

Nekem megjott az elektromos benyapumpa, relet kell venni, aztan jo helyet keresni neki
Ha van lehetőséged, csinálj képeket a beépítésről, légy szíves! Nekem már lassan 1 éve meg van, de nem szereltem még be. A szűrő is meg van, de az is várat magára.

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80161 Dátum: 2022 Július 17, 20:15:16 »

Nekem is kb 1.5 hónapos 009-ben lévő kondi fáradt el,1 hete......nem tudom mi van most de úgy látom kondi hiszti van minden felé:-( .....
raktam bele egy régi,bontottat,és müxik,éppen MZoli/alias Herbie67 teszteli a gépet

Akkor többszörösen is kollégák vagyunk...
Ma mentem vele egy Tatabánya -Vértessomló tesztkört és gyönyörűen teljesített...
De, hogy meddig bírja a mostani...  Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80160 Dátum: 2022 Július 17, 20:12:23 »

Haverom bogarát most raktuk össze, új gyújtás alkatrészekkel, kapott időpontot műszakira ...reggel nem indul, nem volt ott sem szikra a középső kábelnél, a trafó csak újszerű(fél éves) csere ...nem hozott eredményt, délután volt idő foglalkozni vele az új kondi volt ott is a rossz.
(kosárban vette, többen nekiálltak, pár év után már műszakis)

Az eminyében (009 minden új a gyertya is) sűrűn volt gond, nehezen indul, terheléskor becsörög stb, 3x ment el a megszakítóhézag... elsőre gondoltam fellazult, másodszor már látszott, hogy kopik, harmadszorra egyértelmű, hogy kopik az a része ami a bütykön fut, pedig minden alkalommal kapott egy csepp olajat.
Kicseréltem most beru van benn, amin kör alakú érintkező van, kb 1000 után terhelésen becsörög, azt hittem fel lazult elállítódott vagy ilyesmi,  de csak fél fedésben zár az érinkező, ááááá, meg görbögettem aztán vettem újra újat de még nem raktam be...

Huhhh... akkor nagyon nem egyedi a probléma, úgy látom...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #80159 Dátum: 2022 Július 16, 21:04:41 »

Nekem megjott az elektromos benyapumpa, relet kell venni, aztan jo helyet keresni neki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13375


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #80158 Dátum: 2022 Július 16, 20:42:15 »

Na kérem szépen.. sokak tippje jött be a hiba okát tekintve.
A végső konklúzió szerint a 009-es gyújtás kondenzátora xart be...
Legalábbis Patonyi Peti szerint..
 Tongue
Nekem is kb 1.5 hónapos 009-ben lévő kondi fáradt el,1 hete......nem tudom mi van most de úgy látom kondi hiszti van minden felé:-( .....
raktam bele egy régi,bontottat,és müxik,éppen MZoli/alias Herbie67 teszteli a gépet

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80157 Dátum: 2022 Július 16, 16:41:50 »

Hmmm...
Csoda, ha az ember idegbajt kap???
Haverom bogarát most raktuk össze, új gyújtás alkatrészekkel, kapott időpontot műszakira ...reggel nem indul, nem volt ott sem szikra a középső kábelnél, a trafó csak újszerű(fél éves) csere ...nem hozott eredményt, délután volt idő foglalkozni vele az új kondi volt ott is a rossz.
(kosárban vette, többen nekiálltak, pár év után már műszakis)

Az eminyében (009 minden új a gyertya is) sűrűn volt gond, nehezen indul, terheléskor becsörög stb, 3x ment el a megszakítóhézag... elsőre gondoltam fellazult, másodszor már látszott, hogy kopik, harmadszorra egyértelmű, hogy kopik az a része ami a bütykön fut, pedig minden alkalommal kapott egy csepp olajat.
Kicseréltem most beru van benn, amin kör alakú érintkező van, kb 1000 után terhelésen becsörög, azt hittem fel lazult elállítódott vagy ilyesmi,  de csak fél fedésben zár az érinkező, ááááá, meg görbögettem aztán vettem újra újat de még nem raktam be...

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80156 Dátum: 2022 Július 07, 12:02:34 »

Na kérem szépen.. sokak tippje jött be a hiba okát tekintve.
A végső konklúzió szerint a 009-es gyújtás kondenzátora xart be...
Legalábbis Patonyi Peti szerint..
Rendeltem a Mistől 2 db hozzávaló kondit. Először én raktam össze a gyújtást újra a megszakítós verzióra, de valamiért nem tudtam a megszakítóhézagot a megfelelő 0,4-re beállítani, csak olyan 0,3 körülire... (Beru megszakítóról van szó pedig, de hiába próbáltam feszegetni, nem ment tovább...). Próbáltam beindítani és majdnem be is röffent, de aztán megint semmi...
Peti nem hagyta nyugodni a dolog és hétfőn, amíg nekem dolgom volt, nekiállt reszelni a technikát, szó szerint... Megreszelte a megszakítót annyira, hogy meglegyen a 0,4 mm, visszaszerelte a kék Bosch trafót és mire visszaértem, már járt a motor. Elugrottunk a garázsához a stroboszkópért, beállítani a gyújtást, mert addig csak úgy nagyjából volt belőve és azóta megint vidáman jár a motor.
De, hogy mi sütötte ki a kondit, meg az elektromos gyújtásmodult, azt nem tudom... de ezek szerint vihetek magammal kondit is tartalékot...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #80155 Dátum: 2022 Június 30, 20:31:22 »

Nekem a CPI1280 volt a nagy kedvencem, de az sem bírta  Undecided
Stimmel azaz, én is azt használtam.
Istentelenül jó trafó.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2969


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80154 Dátum: 2022 Június 30, 20:25:36 »

Ott a megszakító a szűk keresztmetszet.
Bosch ha van akkor jó, ha más utángyártott akkor szívás az élet.

Cell Adam trafóval én is sokáig használtam a gyári mechanikust, csak a 40 fokot nem szerette a trafó. Lehet azt kéne fel hűtő bordázni. :-D

Nekem a CPI1280 volt a nagy kedvencem, de az sem bírta  Undecided

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80153 Dátum: 2022 Június 30, 14:24:47 »

...csak a 40 fokot nem szerette a trafó. Lehet azt kéne fel hűtő bordázni. :-D
Tedd vízbe!  Cool Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #80152 Dátum: 2022 Június 29, 17:55:12 »

Neked nagy nyitású vezérműtengelyed van, ha jól emlékszem.
Ha normál bogár vezérműtengely van akkor megmarad a szívó oldalon.  Grin
jobb, ha ki is jon, akkor visszamehet a helyere

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #80151 Dátum: 2022 Június 29, 14:23:04 »

VWáltozatosság az élet sója Evil Grin
Ott a megszakító a szűk keresztmetszet.
Bosch ha van akkor jó, ha más utángyártott akkor szívás az élet.

Cell Adam trafóval én is sokáig használtam a gyári mechanikust, csak a 40 fokot nem szerette a trafó. Lehet azt kéne fel hűtő bordázni. :-D
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #80150 Dátum: 2022 Június 29, 14:04:36 »

Hmmm...................
Csoda, ha az ember idegbajt kap???
VWáltozatosság az élet sója Evil Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.