www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Október 05, 23:59:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920552 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11166545 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80395 Dátum: 2023 Október 03, 21:45:46 »

Harmadszorra sikerült visszatenni a gyári magasságra. Most már majd mehet lefele a hátulja. Még várom az első futóművemet, ami csonkos, keskeny. Utána jön a játék.
Azt esetleg figyelted , hogy mennyire változott 1 ricni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80394 Dátum: 2023 Október 03, 21:37:36 »

ez tök jó kiállású, én nem bántanám. Nekem butábban áll a kerék Sad 2-3 centinél szar úton sem kéne leérni, az kb annyi, mintha hátra beülne két ember. Nekem az egy belső ricninél már eléggé terpesztett és azzal sem értem le, max durvább fekvőrendőrnél. Na jó, az utólagos olajszűrő igen, de az más tészta volt  Grin

elöl amikor mag volt fullta letekerve, akkor pattogtam és volt, hogy macskakövön fennakadtam, de az is kiállt.

Pont ezért gondoltam azt, hogy gyenge a rugó, vagy lehet, hogy el lenne törve 1-2 ,azt máshogy nem tudom, hogy észrevenném

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80393 Dátum: 2023 Október 03, 21:17:21 »

es hogy sikerult? Mekkora tartomanyban allit? Mikor fogsz menni vele?
Harmadszorra sikerült visszatenni a gyári magasságra. Most már majd mehet lefele a hátulja. Még várom az első futóművemet, ami csonkos, keskeny. Utána jön a játék.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80392 Dátum: 2023 Október 03, 20:54:34 »

Gondolom rajta, hogy vissza emelem, mert ami volt bogaram az ültetőmaggal volt ültetve, jó rugókkal, és mindenhol új gumi szilentekkel perselyekkel, az verzió kicsit keményebb rugózást is hoz, jó volt.
Ezen kicsit gyengébbek a rugók, elöl csonk, hátul nem tudom mennyi de 2-3cm vel van lejjebb így a sz@r utakon neha leér, ill ha magasabb gumi meg a perembe ér néha.
Ezért gondoltam hogy vissza emelem.
De lehet hogy gyenge a rugó , mert ha beülök eléggé leül


https://photos.app.goo.gl/LaH3vouRSpxdN3kw6
ez tök jó kiállású, én nem bántanám. Nekem butábban áll a kerék Sad 2-3 centinél szar úton sem kéne leérni, az kb annyi, mintha hátra beülne két ember. Nekem az egy belső ricninél már eléggé terpesztett és azzal sem értem le, max durvább fekvőrendőrnél. Na jó, az utólagos olajszűrő igen, de az más tészta volt  Grin

elöl amikor mag volt fullta letekerve, akkor pattogtam és volt, hogy macskakövön fennakadtam, de az is kiállt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80391 Dátum: 2023 Október 03, 20:22:45 »

nekem sajna nem friss, tavasszal csináltam. Belsővel volt letéve, most van egy kis pozitív kerékdőlés, egy ricnivel lejjebb meg bőven negatív volt.
Gondolom rajta, hogy vissza emelem, mert ami volt bogaram az ültetőmaggal volt ültetve, jó rugókkal, és mindenhol új gumi szilentekkel perselyekkel, az verzió kicsit keményebb rugózást is hoz, jó volt.
Ezen kicsit gyengébbek a rugók, elöl csonk, hátul nem tudom mennyi de 2-3cm vel van lejjebb így a sz@r utakon neha leér, ill ha magasabb gumi meg a perembe ér néha.
Ezért gondoltam hogy vissza emelem.
De lehet hogy gyenge a rugó , mert ha beülök eléggé leül


https://photos.app.goo.gl/LaH3vouRSpxdN3kw6

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80390 Dátum: 2023 Október 03, 19:46:33 »

Szia!
akkor mosr friss az élmény hány cm is akülső és mennyi a belső ricni?
nekem sajna nem friss, tavasszal csináltam. Belsővel volt letéve, most van egy kis pozitív kerékdőlés, egy ricnivel lejjebb meg bőven negatív volt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80389 Dátum: 2023 Október 03, 13:30:49 »

alljthato lett? Nekem is kene a magasaggal jatszani, a multkor a lap nem jott le a rugorol, nem volt kedvem levenni a sarvedot. A csapagylehuzo meg nem jutott eszembe...
Szia!
akkor mosr friss az élmény hány cm is akülső és mennyi a belső ricni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80388 Dátum: 2023 Október 03, 10:28:36 »

A 60as alapjárati kevés,azon túl vagyok.Féklevegő fúvókát nehéz keríteni,nekem is csak ez van,de főfúvókát én motorosboltban vettem.Az MZ fúvóka M5 méretű és darabja pár száz forint.
Ok ,köszi, megnézem a helyi motoros boltban

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80387 Dátum: 2023 Október 02, 22:59:26 »

45-ös , 50 és 60 -as alapjáratim van egy-egy plusz, meg 170w 2db féklevegő, esetleg ha van elcserélném 130 fő, és120- 140-es féklevegő érdekelne.
A 60as alapjárati kevés,azon túl vagyok.Féklevegő fúvókát nehéz keríteni,nekem is csak ez van,de főfúvókát én motorosboltban vettem.Az MZ fúvóka M5 méretű és darabja pár száz forint.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80386 Dátum: 2023 Október 02, 21:26:25 »

Köszi,igazából a java még hátravan a rendbetételnek,de majd idővel minden meglesz.
Az úszószintem 19,5mm,vastagabb rézalátét van a tűszelep alatt.Főfúvóka 140,féklevegő z120 és az alapjárati 70es,de az lehetne 65 inkább,csak olyanom még nincs.1.6 os a motor.Ezzel a nagyobb alapjáratival nem is kell szivató,1percig tartom neki a gázt,és épp elvan alapjáraton.
45-ös , 50 és 60 -as alapjáratim van egy-egy plusz, meg 170w 2db féklevegő, esetleg ha van elcserélném 130 fő, és120- 140-es féklevegő érdekelne.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80385 Dátum: 2023 Október 02, 20:30:13 »

Szia!
Gratulálok
A tűszelepnél majd arra figyelj, hogy eggyes típusúaknak van egy kis gallér a 6 lap tövében és emiatt egy kicsivel lejjebb áll.
Elvileg 1,5 mm,-es volt mindkettő új, de mégsem...
A pict3 30-31karbinál 18 mm, a 34 nél 19,5 mm az úszó szint a szervíz könyv szerint, illetve 130-as fő, 80z féklevegő, 60- as alapjárati a gyári készlet elvileg, nekem most 21 körül van a 34 ben az úszó szint
Köszi,igazából a java még hátravan a rendbetételnek,de majd idővel minden meglesz.
Az úszószintem 19,5mm,vastagabb rézalátét van a tűszelep alatt.Főfúvóka 140,féklevegő z120 és az alapjárati 70es,de az lehetne 65 inkább,csak olyanom még nincs.1.6 os a motor.Ezzel a nagyobb alapjáratival nem is kell szivató,1percig tartom neki a gázt,és épp elvan alapjáraton.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80384 Dátum: 2023 Október 02, 16:58:00 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Szia!
Gratulálok
A tűszelepnél majd arra figyelj, hogy eggyes típusúaknak van egy kis gallér a 6 lap tövében és emiatt egy kicsivel lejjebb áll.
Elvileg 1,5 mm,-es volt mindkettő új, de mégsem...
A pict3 30-31karbinál 18 mm, a 34 nél 19,5 mm az úszó szint a szervíz könyv szerint, illetve 130-as fő, 80z féklevegő, 60- as alapjárati a gyári készlet elvileg, nekem most 21 körül van a 34 ben az úszó szint

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80383 Dátum: 2023 Október 02, 07:59:37 »

es hogy sikerult? Mekkora tartomanyban allit? Mikor fogsz menni vele?
Tegnap a zuglói veterán autós talin-börzén voltam, meg még unokáztam.  Úgyhogy ma megyek vele egy kört, hogy beálljanak a hátsó kerekek. Első körben úgy látom javítottam az összképen, de majd elválik, hogy negyedszer is szétszedem-e. Most úgy állítottam a csavart, mintha sima torzió lenne alatta. Ha ok lesz a mostani beállítás, akkor kitekerem majd teljesen és lefotózom.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80382 Dátum: 2023 Október 02, 06:54:30 »

Igen, állítható lett. Nem vettem le a sárvédőt én sem. De nem sikerült elsőre sem, másodikra sem. Smiley
es hogy sikerult? Mekkora tartomanyban allit? Mikor fogsz menni vele?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80381 Dátum: 2023 Október 01, 22:40:22 »

alljthato lett? Nekem is kene a magasaggal jatszani, a multkor a lap nem jott le a rugorol, nem volt kedvem levenni a sarvedot. A csapagylehuzo meg nem jutott eszembe...
Igen, állítható lett. Nem vettem le a sárvédőt én sem. De nem sikerült elsőre sem, másodikra sem. Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80380 Dátum: 2023 Október 01, 22:32:32 »

Torziólap csere, váltó csere és egy kis motor szerelés is a desszertnek. Smiley
Mindez többször ismételve Smiley
alljthato lett? Nekem is kene a magasaggal jatszani, a multkor a lap nem jott le a rugorol, nem volt kedvem levenni a sarvedot. A csapagylehuzo meg nem jutott eszembe...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80379 Dátum: 2023 Október 01, 22:20:37 »

mi történik?
Torziólap csere, váltó csere és egy kis motor szerelés is a desszertnek. Smiley
Mindez többször ismételve Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80378 Dátum: 2023 Október 01, 22:09:51 »

Én most még a fájdalmas verziónál tartok.  Cry
mi történik?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80377 Dátum: 2023 Október 01, 21:29:13 »

Kezfogas jó is, mikor minden jó, odáig eljutni meg fájdalmas élvezet Smiley az egyik tecső csatornán szlogen a cars are pain

Én most még a fájdalmas verziónál tartok.  Cry

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80376 Dátum: 2023 Október 01, 18:51:34 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Kezfogas jó is, mikor minden jó, odáig eljutni meg fájdalmas élvezet Smiley az egyik tecső csatornán szlogen a cars are pain


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80375 Dátum: 2023 Október 01, 15:55:17 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80374 Dátum: 2023 Szeptember 19, 16:16:49 »

Privátban elküldtem...  Wink
Köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80373 Dátum: 2023 Szeptember 19, 10:53:45 »

Az ő elérhetőségét megadnád, ha lehet tőle kérdezni?
Mert nem a szervízköny szernti fúvókázs van a karbimban és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.

Privátban elküldtem...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80372 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:57:13 »

Ha karbi ügyben valakinek adok a szavára és szakértelmére, az Gergő!
Enyémet is Ő gyógyította meg... 
Az ő elérhetőségét megadnád, ha lehet tőle kérdezni?
Mert nem a szervízköny szernti fúvókázs van a karbimban és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29052


Road Force One

« Hozzászólás #80371 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:49:40 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html

Ha karbi ügyben valakinek adok a szavára és szakértelmére, az Gergő!
Enyémet is Ő gyógyította meg... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80370 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:02:08 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html
Nagyon összeszedett leírás,érdemes elolvasni.
Már évek óta gondolkozom egy AFR műszeren,ami olyan,mint egy utólagos lambdaszonda.Ez talán megkönnyítené a karbi beállítását,másik hobbiautómon is hasznát venném.
Valamint az "elő venturi" témája is megérne egy kísérletet.Nekem Pict 34-3 karbim van,26 os venturival a torokban,talán egy 24 essel jobban megnőne a légsebesség,és akkor kezdhetném újból a fúvókázást.
Korábban kértem tőletek segítséget gyújtás ügyben.Szétszedtem a gyújtásoszlopot,nem szorul,viszont a vákumdob a peremezésnél falsot szívott.Rendeltem egyet,egy hiba kipipálva,stroboszkóppal ellenőrizve.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80369 Dátum: 2023 Szeptember 13, 20:27:01 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80368 Dátum: 2023 Szeptember 11, 20:18:21 »

2 liter 80W-90-es.
Köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14898

« Hozzászólás #80367 Dátum: 2023 Szeptember 11, 20:04:15 »

Üdv mindenkinek!
Milyen olaj kell a váltóba? És mennyi?
2 liter 80W-90-es.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80366 Dátum: 2023 Szeptember 11, 19:39:39 »

Üdv mindenkinek!
Milyen olaj kell a váltóba? És mennyi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14898

« Hozzászólás #80365 Dátum: 2023 Szeptember 11, 13:14:27 »

jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Azt se tudják mit kéne nézni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80364 Dátum: 2023 Szeptember 11, 11:37:40 »

jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Még nem tudom. Ez is egy kérdés lenne.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18428


1969

« Hozzászólás #80363 Dátum: 2023 Szeptember 11, 09:37:48 »

Nincs elvágva. 2 lap van egy tengelyen. A kanyarban eltud emelkedni. Felfelé szabad a mozgása.
jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80362 Dátum: 2023 Szeptember 11, 09:27:51 »

melyik ez az állítható torziós lap? amikor (az eredetileg egy hosszú penge) ketté van vágva és odagugolva egy csavarral állíthatod, hogy a kettévágás mennyire távolodjon egymástól?

én nem tudom mi ezzel az ismert probléma? és mi a megoldás?
Nincs elvágva. 2 lap van egy tengelyen. A kanyarban eltud emelkedni. Felfelé szabad a mozgása.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18428


1969

« Hozzászólás #80361 Dátum: 2023 Szeptember 11, 08:58:03 »

Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.
melyik ez az állítható torziós lap? amikor (az eredetileg egy hosszú penge) ketté van vágva és odagugolva egy csavarral állíthatod, hogy a kettévágás mennyire távolodjon egymástól?

én nem tudom mi ezzel az ismert probléma? és mi a megoldás?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80360 Dátum: 2023 Szeptember 10, 22:52:04 »

Üdvw mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy azt miért csinálja, hogy hidegindításkor nem emelkedik a fordulat.
Ugye úgy csinálom, hogy egy gázadás ilyenkor ugye elfordul a szivató pillangótengelye , indítózás, de nem pörög fel a motor ha beindul, de álltalában 1x2x még meg kell nyomni a gázt és utána is csak notmál meleg állapotú alapjáraton jár
34- pict 3 karbi
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 11, 00:12:30 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80359 Dátum: 2023 Szeptember 10, 22:26:43 »

Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.
Ma mikor elment a nap a bogár hátuljától, gondoltam egy kicsit csinálok valamit. Ha már úgyis meleg van, és bár nem használom a bogarat télen, azért berakom a fűtésszabályzó acélszálakat. Hátha egyszer eladás lesz és a vevőnek kell majd. Na hát nem volt egyszerű. El voltak tömődve, a baloldaliban még egy darab acélszál darabot is kiszedtem a csőből. De én nyertem. Smiley
Nem igazán kaptam választ sehol a torziólapos kérdésemre, ezért majd kicserélem. Úgysem fogok 140-el kanyarodni sehol.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80358 Dátum: 2023 Szeptember 08, 21:14:38 »

én is erre várok  Grin
Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27065


« Hozzászólás #80357 Dátum: 2023 Szeptember 08, 20:25:03 »

Sziasztok!
Van valakinek állítható hátsó torziós lap a bogarában? Érdekelnének a tapasztalatok. Köszi előre is!
én is erre várok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13961


30-347-1939

« Hozzászólás #80356 Dátum: 2023 Szeptember 08, 11:59:55 »

Sziasztok!
Van valakinek állítható hátsó torziós lap a bogarában? Érdekelnének a tapasztalatok. Köszi előre is!

Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.