www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 December 14, 23:58:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
920670 Hozzaszólás 218 Témában írta 1611 Felhasználó
Legújabb tag: Begami
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11351860 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80409 Dátum: 2023 Október 18, 14:01:50 »

Szia!
Nem jársz Győr körül, ( én is csináltam ilyen indító és szerelő álványt, váltóharngból,)
az enyém vwakosnál van Győrben, kölcsön adom ha kell .
https://photos.app.goo.gl/npxgunZ2GqHvcQ2v7

Huhh! Ez nagyon korrekt! Jól néz ki, profi munka. Nemsokára aktuális lesz, majd akkor kereslek!
Köszönöm előre is!!

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80408 Dátum: 2023 Október 18, 12:59:05 »

Sziasztok!
Keresek váltóharangot, amire rátudom tenni az önindítót, hogy autón kívül tudjam járatni a motort.
Állványt elvileg kapok P. Dávidtól. De ha kompletten van akkor kell. Vagy bármilyen ötletet meghallgatok.
Szia!
Nem jársz Győr körül, ( én is csináltam ilyen indító és szerelő álványt, váltóharngból,)
az enyém vwakosnál van Győrben, kölcsön adom ha kell .
https://photos.app.goo.gl/npxgunZ2GqHvcQ2v7
« Utoljára szerkesztve: 2023 Október 18, 13:06:49 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80407 Dátum: 2023 Október 18, 11:37:39 »

Sziasztok!
Keresek váltóharangot, amire rátudom tenni az önindítót, hogy autón kívül tudjam járatni a motort.
Állványt elvileg kapok P. Dávidtól. De ha kompletten van akkor kell. Vagy bármilyen ötletet meghallgatok.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8917


« Hozzászólás #80406 Dátum: 2023 Október 15, 11:06:33 »

Igen,67 decemberi,ősmagyar az autó,12voltos,dinamós.Nemrég vettem a 4.tulajtól,aki felújította,majd elhanyagolta sajnos,ez látszik rajta.Motorja nagyon jó,akasztja az óráját,de ez csak egyszeri próba volt.Hosszú váltó van benne,de sajna a 3.at hidegen kidobja,ezzel foglalkozni kell.Ma próbáltam váltóolajat cserélni,de a nívó ellenőrző 16os imbuszcsavart nem sikerült meglazítani,pedig már melegítettem,ütöttem,mindent...
Attól tartok,hogy egér van a fűtéscsatornában,legalábbis minden jel arra utal,még a macskánk is mindig a kocsi alatt sertepertél.😀
Gas fórumtárs az 1967-es modellévű bogár jellemzőit írta le,a középhosszú,vagy Faceliftes géptetőset,ami 1967/07-ig volt.Ha a Tiéd 1967/12-es,akkor az már 1968-as ,az új bogár.Mert minden évben,augusztusban van a modellváltás,jön az új modellév,az új modellel. (Manapság is így van,csak most már szeptember 01-el).

Vigyázni kell,az egerek,minden lyukat,még a legapróbbat is megtalálják,és bizony beköltöznek.Birtokba veszik,a csomagteret,motorteret,utasteret,de még a kesztyűtartót is.Büdös egérszag tud lenni az autóban,meg mindent összerágnak.Nekem két felújított autómba is beköltöztek,és csak téli tárolásban,zárt helyen.
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80405 Dátum: 2023 Október 14, 19:53:55 »

Különben a 67- es ha tényleg 67, akkor egy elég típus specifikus széria, vannak nálam sokkal nagyobb típus ismerettel rendelkezők.
Annak más a motorháztető kialakítása, mintha más lenne a rengszám világító is, díszléc van az oldalkárpitokon, asszem ezen jelent meg a 12 v- os rendszer, meg a gömbfejes futómű,stb.
Persze véletlen sem kell eredetinek lennie, csak pusztán az infó miatt írtam.
Igen,67 decemberi,ősmagyar az autó,12voltos,dinamós.Nemrég vettem a 4.tulajtól,aki felújította,majd elhanyagolta sajnos,ez látszik rajta.Motorja nagyon jó,akasztja az óráját,de ez csak egyszeri próba volt.Hosszú váltó van benne,de sajna a 3.at hidegen kidobja,ezzel foglalkozni kell.Ma próbáltam váltóolajat cserélni,de a nívó ellenőrző 16os imbuszcsavart nem sikerült meglazítani,pedig már melegítettem,ütöttem,mindent...
Attól tartok,hogy egér van a fűtéscsatornában,legalábbis minden jel arra utal,még a macskánk is mindig a kocsi alatt sertepertél.😀
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80404 Dátum: 2023 Október 14, 08:08:27 »

Ok,köszi,megnézem.

Különben a 67- es ha tényleg 67, akkor egy elég típus specifikus széria, vannak nálam sokkal nagyobb típus ismerettel rendelkezők.
Annak más a motorháztető kialakítása, mintha más lenne a rengszám világító is, díszléc van az oldalkárpitokon, asszem ezen jelent meg a 12 v- os rendszer, meg a gömbfejes futómű,stb.
Persze véletlen sem kell eredetinek lennie, csak pusztán az infó miatt írtam.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80403 Dátum: 2023 Október 14, 07:12:46 »

Esetleg opel Corsa? Kb jó méret és kényelmes ülések.
Esetleg nézz körül a

https://m.autoalkatresz.hu/alkatresz-kereso/?q=OPEL+CORSA+B+els%C5%91+%C3%BCl%C3%A9sek
Ok,köszi,megnézem.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80402 Dátum: 2023 Október 13, 22:26:12 »

Az is lehet,hogy Opel.
Fiat 500hoz találtam jó állapotú dönthető üléseket,de akkor ezeket az üléslábakat kell ráhegeszteni,ha nincs más.
Esetleg opel Corsa? Kb jó méret és kényelmes ülések.
Esetleg nézz körül a

https://m.autoalkatresz.hu/alkatresz-kereso/?q=OPEL+CORSA+B+els%C5%91+%C3%BCl%C3%A9sek

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80401 Dátum: 2023 Október 13, 21:09:47 »

Ez lehet hogy inkább opel ülés, mert a vw csoportosoknak a belső oldalán van a tamlatekerő

Igazából a bakos vezióba több vw csoportos ülés is jó lehet,csak esetleg igazítani kell a lábán. A mostani bogaramban a cserélt jobb minőségű bakos padlóra nem passzolt a gyári bogár ülés 2mm- t kellett össze nyomni, hogy csúsztatható legyen.

 Nekem az első bogaramban a képen lévő  ülés, ami pepita kárpitos került,
t sínes kereten golf2 ülésalja, mexikobogár támla.

Az L sínre sajnos csak átszerelve, áthegesztve menek a más típusú ülések.
Gyakran szoktak Porsche üléseket is, de ott is sínnel együtt rakják át.
.
Az is lehet,hogy Opel.
Fiat 500hoz találtam jó állapotú dönthető üléseket,de akkor ezeket az üléslábakat kell ráhegeszteni,ha nincs más.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80400 Dátum: 2023 Október 13, 20:08:09 »

Köszi a megosztott képeket és infót.
Azt gondolom,hogy egy újabb (talán golf)ülés lett összeházasítva a régi L sínes felfogatással.
Mellékelek fotót is.
Bíztam abban,hogy estleg valamelyik autómárka bontott ülése egy kicsi átalakítással passzol bele.Ha jól emlékszem,akkor audi TT üléseket már láttam bogárban.
Ez lehet hogy inkább opel ülés, mert a vw csoportosoknak a belső oldalán van a tamlatekerő

Igazából a bakos vezióba több vw csoportos ülés is jó lehet,csak esetleg igazítani kell a lábán. A mostani bogaramban a cserélt jobb minőségű bakos padlóra nem passzolt a gyári bogár ülés 2mm- t kellett össze nyomni, hogy csúsztatható legyen.

 Nekem az első bogaramban a képen lévő  ülés, ami pepita kárpitos került,
t sínes kereten golf2 ülésalja, mexikobogár támla.

Az L sínre sajnos csak átszerelve, áthegesztve menek a más típusú ülések.
Gyakran szoktak Porsche üléseket is, de ott is sínnel együtt rakják át.
.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80399 Dátum: 2023 Október 13, 19:34:22 »

Szia!
A gyári ülés helyére csak a gyári paszzol, elvileg van a T az L és a fiatalabbakban bakos ülés, ebbe a fajtába be rakható a Golf1 ülés tuti, il asszem a Golf2 is, ( lehet, hogy a G2nek szélesebb a két hátsóláb távolsága)
 illetve a T be be rakható az L
A golf ülés rá van hegesztve az L sínre?
Ebben az esetben a felépítmény cseereszabatos., Már hogy a bakos alvázra való ülés alap vázára a G2 ig rászerelhetőek az ülésvázak, és a kókusz és a szivacs is cserélhető.
Lehet egyszűbb lenne ha telefonon beszélnénk.

https://photos.app.goo.gl/HGpo4XdraAvoNZpJ6
Köszi a megosztott képeket és infót.
Azt gondolom,hogy egy újabb (talán golf)ülés lett összeházasítva a régi L sínes felfogatással.
Mellékelek fotót is.
Bíztam abban,hogy estleg valamelyik autómárka bontott ülése egy kicsi átalakítással passzol bele.Ha jól emlékszem,akkor audi TT üléseket már láttam bogárban.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80398 Dátum: 2023 Október 13, 10:32:54 »

Sziasztok!
'67 es bogaramba L sínes első ülések vannak.Ezeket szeretném lecserélni,mert,ahogy nézem itt is csak a vasalat a gyári és valami kettes golf ülés lett ráillesztve,és eléggé viseletes.
Van valami bevált ülés,ami passzol a bogárba méretileg és felfogatásilag?A dönthető háttámlához ragaszkodom,mert hátra is szoktak beszállni.
Köszi
Szia!
A gyári ülés helyére csak a gyári paszzol, elvileg van a T az L és a fiatalabbakban bakos ülés, ebbe a fajtába be rakható a Golf1 ülés tuti, il asszem a Golf2 is, ( lehet, hogy a G2nek szélesebb a két hátsóláb távolsága)
 illetve a T be be rakható az L
A golf ülés rá van hegesztve az L sínre?
Ebben az esetben a felépítmény cseereszabatos., Már hogy a bakos alvázra való ülés alap vázára a G2 ig rászerelhetőek az ülésvázak, és a kókusz és a szivacs is cserélhető.
Lehet egyszűbb lenne ha telefonon beszélnénk.

https://photos.app.goo.gl/HGpo4XdraAvoNZpJ6
« Utoljára szerkesztve: 2023 Október 13, 10:56:35 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80397 Dátum: 2023 Október 13, 04:56:07 »

Sziasztok!
'67 es bogaramba L sínes első ülések vannak.Ezeket szeretném lecserélni,mert,ahogy nézem itt is csak a vasalat a gyári és valami kettes golf ülés lett ráillesztve,és eléggé viseletes.
Van valami bevált ülés,ami passzol a bogárba méretileg és felfogatásilag?A dönthető háttámlához ragaszkodom,mert hátra is szoktak beszállni.
Köszi
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80396 Dátum: 2023 Október 04, 21:35:59 »

Gondolom rajta, hogy vissza emelem, mert ami volt bogaram az ültetőmaggal volt ültetve, jó rugókkal, és mindenhol új gumi szilentekkel perselyekkel, az verzió kicsit keményebb rugózást is hoz, jó volt.
Ezen kicsit gyengébbek a rugók, elöl csonk, hátul nem tudom mennyi de 2-3cm vel van lejjebb így a sz@r utakon neha leér, ill ha magasabb gumi meg a perembe ér néha.
Ezért gondoltam hogy vissza emelem.
De lehet hogy gyenge a rugó , mert ha beülök eléggé leül


https://photos.app.goo.gl/LaH3vouRSpxdN3kw6
Én hagynám így. Nekem pont így tetszik.Nekem ez a gyári magasság, és emiatt szeretném lejjebb tenni.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80395 Dátum: 2023 Október 03, 21:45:46 »

Harmadszorra sikerült visszatenni a gyári magasságra. Most már majd mehet lefele a hátulja. Még várom az első futóművemet, ami csonkos, keskeny. Utána jön a játék.
Azt esetleg figyelted , hogy mennyire változott 1 ricni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80394 Dátum: 2023 Október 03, 21:37:36 »

ez tök jó kiállású, én nem bántanám. Nekem butábban áll a kerék Sad 2-3 centinél szar úton sem kéne leérni, az kb annyi, mintha hátra beülne két ember. Nekem az egy belső ricninél már eléggé terpesztett és azzal sem értem le, max durvább fekvőrendőrnél. Na jó, az utólagos olajszűrő igen, de az más tészta volt  Grin

elöl amikor mag volt fullta letekerve, akkor pattogtam és volt, hogy macskakövön fennakadtam, de az is kiállt.

Pont ezért gondoltam azt, hogy gyenge a rugó, vagy lehet, hogy el lenne törve 1-2 ,azt máshogy nem tudom, hogy észrevenném

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80393 Dátum: 2023 Október 03, 21:17:21 »

es hogy sikerult? Mekkora tartomanyban allit? Mikor fogsz menni vele?
Harmadszorra sikerült visszatenni a gyári magasságra. Most már majd mehet lefele a hátulja. Még várom az első futóművemet, ami csonkos, keskeny. Utána jön a játék.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27087


« Hozzászólás #80392 Dátum: 2023 Október 03, 20:54:34 »

Gondolom rajta, hogy vissza emelem, mert ami volt bogaram az ültetőmaggal volt ültetve, jó rugókkal, és mindenhol új gumi szilentekkel perselyekkel, az verzió kicsit keményebb rugózást is hoz, jó volt.
Ezen kicsit gyengébbek a rugók, elöl csonk, hátul nem tudom mennyi de 2-3cm vel van lejjebb így a sz@r utakon neha leér, ill ha magasabb gumi meg a perembe ér néha.
Ezért gondoltam hogy vissza emelem.
De lehet hogy gyenge a rugó , mert ha beülök eléggé leül


https://photos.app.goo.gl/LaH3vouRSpxdN3kw6
ez tök jó kiállású, én nem bántanám. Nekem butábban áll a kerék Sad 2-3 centinél szar úton sem kéne leérni, az kb annyi, mintha hátra beülne két ember. Nekem az egy belső ricninél már eléggé terpesztett és azzal sem értem le, max durvább fekvőrendőrnél. Na jó, az utólagos olajszűrő igen, de az más tészta volt  Grin

elöl amikor mag volt fullta letekerve, akkor pattogtam és volt, hogy macskakövön fennakadtam, de az is kiállt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80391 Dátum: 2023 Október 03, 20:22:45 »

nekem sajna nem friss, tavasszal csináltam. Belsővel volt letéve, most van egy kis pozitív kerékdőlés, egy ricnivel lejjebb meg bőven negatív volt.
Gondolom rajta, hogy vissza emelem, mert ami volt bogaram az ültetőmaggal volt ültetve, jó rugókkal, és mindenhol új gumi szilentekkel perselyekkel, az verzió kicsit keményebb rugózást is hoz, jó volt.
Ezen kicsit gyengébbek a rugók, elöl csonk, hátul nem tudom mennyi de 2-3cm vel van lejjebb így a sz@r utakon neha leér, ill ha magasabb gumi meg a perembe ér néha.
Ezért gondoltam hogy vissza emelem.
De lehet hogy gyenge a rugó , mert ha beülök eléggé leül


https://photos.app.goo.gl/LaH3vouRSpxdN3kw6

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27087


« Hozzászólás #80390 Dátum: 2023 Október 03, 19:46:33 »

Szia!
akkor mosr friss az élmény hány cm is akülső és mennyi a belső ricni?
nekem sajna nem friss, tavasszal csináltam. Belsővel volt letéve, most van egy kis pozitív kerékdőlés, egy ricnivel lejjebb meg bőven negatív volt.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80389 Dátum: 2023 Október 03, 13:30:49 »

alljthato lett? Nekem is kene a magasaggal jatszani, a multkor a lap nem jott le a rugorol, nem volt kedvem levenni a sarvedot. A csapagylehuzo meg nem jutott eszembe...
Szia!
akkor mosr friss az élmény hány cm is akülső és mennyi a belső ricni?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80388 Dátum: 2023 Október 03, 10:28:36 »

A 60as alapjárati kevés,azon túl vagyok.Féklevegő fúvókát nehéz keríteni,nekem is csak ez van,de főfúvókát én motorosboltban vettem.Az MZ fúvóka M5 méretű és darabja pár száz forint.
Ok ,köszi, megnézem a helyi motoros boltban

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80387 Dátum: 2023 Október 02, 22:59:26 »

45-ös , 50 és 60 -as alapjáratim van egy-egy plusz, meg 170w 2db féklevegő, esetleg ha van elcserélném 130 fő, és120- 140-es féklevegő érdekelne.
A 60as alapjárati kevés,azon túl vagyok.Féklevegő fúvókát nehéz keríteni,nekem is csak ez van,de főfúvókát én motorosboltban vettem.Az MZ fúvóka M5 méretű és darabja pár száz forint.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80386 Dátum: 2023 Október 02, 21:26:25 »

Köszi,igazából a java még hátravan a rendbetételnek,de majd idővel minden meglesz.
Az úszószintem 19,5mm,vastagabb rézalátét van a tűszelep alatt.Főfúvóka 140,féklevegő z120 és az alapjárati 70es,de az lehetne 65 inkább,csak olyanom még nincs.1.6 os a motor.Ezzel a nagyobb alapjáratival nem is kell szivató,1percig tartom neki a gázt,és épp elvan alapjáraton.
45-ös , 50 és 60 -as alapjáratim van egy-egy plusz, meg 170w 2db féklevegő, esetleg ha van elcserélném 130 fő, és120- 140-es féklevegő érdekelne.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80385 Dátum: 2023 Október 02, 20:30:13 »

Szia!
Gratulálok
A tűszelepnél majd arra figyelj, hogy eggyes típusúaknak van egy kis gallér a 6 lap tövében és emiatt egy kicsivel lejjebb áll.
Elvileg 1,5 mm,-es volt mindkettő új, de mégsem...
A pict3 30-31karbinál 18 mm, a 34 nél 19,5 mm az úszó szint a szervíz könyv szerint, illetve 130-as fő, 80z féklevegő, 60- as alapjárati a gyári készlet elvileg, nekem most 21 körül van a 34 ben az úszó szint
Köszi,igazából a java még hátravan a rendbetételnek,de majd idővel minden meglesz.
Az úszószintem 19,5mm,vastagabb rézalátét van a tűszelep alatt.Főfúvóka 140,féklevegő z120 és az alapjárati 70es,de az lehetne 65 inkább,csak olyanom még nincs.1.6 os a motor.Ezzel a nagyobb alapjáratival nem is kell szivató,1percig tartom neki a gázt,és épp elvan alapjáraton.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80384 Dátum: 2023 Október 02, 16:58:00 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Szia!
Gratulálok
A tűszelepnél majd arra figyelj, hogy eggyes típusúaknak van egy kis gallér a 6 lap tövében és emiatt egy kicsivel lejjebb áll.
Elvileg 1,5 mm,-es volt mindkettő új, de mégsem...
A pict3 30-31karbinál 18 mm, a 34 nél 19,5 mm az úszó szint a szervíz könyv szerint, illetve 130-as fő, 80z féklevegő, 60- as alapjárati a gyári készlet elvileg, nekem most 21 körül van a 34 ben az úszó szint

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80383 Dátum: 2023 Október 02, 07:59:37 »

es hogy sikerult? Mekkora tartomanyban allit? Mikor fogsz menni vele?
Tegnap a zuglói veterán autós talin-börzén voltam, meg még unokáztam.  Úgyhogy ma megyek vele egy kört, hogy beálljanak a hátsó kerekek. Első körben úgy látom javítottam az összképen, de majd elválik, hogy negyedszer is szétszedem-e. Most úgy állítottam a csavart, mintha sima torzió lenne alatta. Ha ok lesz a mostani beállítás, akkor kitekerem majd teljesen és lefotózom.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27087


« Hozzászólás #80382 Dátum: 2023 Október 02, 06:54:30 »

Igen, állítható lett. Nem vettem le a sárvédőt én sem. De nem sikerült elsőre sem, másodikra sem. Smiley
es hogy sikerult? Mekkora tartomanyban allit? Mikor fogsz menni vele?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80381 Dátum: 2023 Október 01, 22:40:22 »

alljthato lett? Nekem is kene a magasaggal jatszani, a multkor a lap nem jott le a rugorol, nem volt kedvem levenni a sarvedot. A csapagylehuzo meg nem jutott eszembe...
Igen, állítható lett. Nem vettem le a sárvédőt én sem. De nem sikerült elsőre sem, másodikra sem. Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27087


« Hozzászólás #80380 Dátum: 2023 Október 01, 22:32:32 »

Torziólap csere, váltó csere és egy kis motor szerelés is a desszertnek. Smiley
Mindez többször ismételve Smiley
alljthato lett? Nekem is kene a magasaggal jatszani, a multkor a lap nem jott le a rugorol, nem volt kedvem levenni a sarvedot. A csapagylehuzo meg nem jutott eszembe...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80379 Dátum: 2023 Október 01, 22:20:37 »

mi történik?
Torziólap csere, váltó csere és egy kis motor szerelés is a desszertnek. Smiley
Mindez többször ismételve Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27087


« Hozzászólás #80378 Dátum: 2023 Október 01, 22:09:51 »

Én most még a fájdalmas verziónál tartok.  Cry
mi történik?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13965


30-347-1939

« Hozzászólás #80377 Dátum: 2023 Október 01, 21:29:13 »

Kezfogas jó is, mikor minden jó, odáig eljutni meg fájdalmas élvezet Smiley az egyik tecső csatornán szlogen a cars are pain

Én most még a fájdalmas verziónál tartok.  Cry

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27087


« Hozzászólás #80376 Dátum: 2023 Október 01, 18:51:34 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Kezfogas jó is, mikor minden jó, odáig eljutni meg fájdalmas élvezet Smiley az egyik tecső csatornán szlogen a cars are pain


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80375 Dátum: 2023 Október 01, 15:55:17 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80374 Dátum: 2023 Szeptember 19, 16:16:49 »

Privátban elküldtem...  Wink
Köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #80373 Dátum: 2023 Szeptember 19, 10:53:45 »

Az ő elérhetőségét megadnád, ha lehet tőle kérdezni?
Mert nem a szervízköny szernti fúvókázs van a karbimban és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.

Privátban elküldtem...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80372 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:57:13 »

Ha karbi ügyben valakinek adok a szavára és szakértelmére, az Gergő!
Enyémet is Ő gyógyította meg... 
Az ő elérhetőségét megadnád, ha lehet tőle kérdezni?
Mert nem a szervízköny szernti fúvókázs van a karbimban és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29056


Road Force One

« Hozzászólás #80371 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:49:40 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html

Ha karbi ügyben valakinek adok a szavára és szakértelmére, az Gergő!
Enyémet is Ő gyógyította meg... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80370 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:02:08 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html
Nagyon összeszedett leírás,érdemes elolvasni.
Már évek óta gondolkozom egy AFR műszeren,ami olyan,mint egy utólagos lambdaszonda.Ez talán megkönnyítené a karbi beállítását,másik hobbiautómon is hasznát venném.
Valamint az "elő venturi" témája is megérne egy kísérletet.Nekem Pict 34-3 karbim van,26 os venturival a torokban,talán egy 24 essel jobban megnőne a légsebesség,és akkor kezdhetném újból a fúvókázást.
Korábban kértem tőletek segítséget gyújtás ügyben.Szétszedtem a gyújtásoszlopot,nem szorul,viszont a vákumdob a peremezésnél falsot szívott.Rendeltem egyet,egy hiba kipipálva,stroboszkóppal ellenőrizve.
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.