www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 01, 19:23:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Budapest
2023. december 31.
920059 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10461176 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #80125 Dátum: 2022 Június 05, 11:16:29 »

Sziasztok társak!
Vettem gyógyszertárba glicerint. Gumi kéder ápolásra használnám,csak a keverési arányt nem tudom már.
Segítsetek nekem . Köszönöm.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80124 Dátum: 2022 Május 28, 13:55:39 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Én ferde nyakú tölcsért használok

https://alkatreszek.hu/mmt_a055_002_b

https://onlineautoo.hu/AMIO-Ferde-uzemanyag-tolcser-muanyag-fekete?utm_source=arukereso.hu&utm_medium=shopping-campaign&utm_campaign=arukereso_shopping-click&gclid=CjwKCAjwkMeUBhBuEiwA4hpqEBcCjpad7-k8_EbDLDBX1g7ySS3uO3EZAh80blFrqtvBKGX66HyF8xoCPVkQAvD_BwE

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80123 Dátum: 2022 Május 20, 12:38:41 »

nem tetszik a kipucolhatatlan dudoros cső. az olaj benne marad, a por beleragad és nem is látod
a benzinkannán is szar az ilyen betöltő. ha használni kell, mindenképp marad benne és benzinszagú lesz ahová beteszed a kocsiba..
Stimmel.
Én a tölcsér, slag és zacskó keverékét használom.

u.i.: összenyomva, bezacskózva nem sok vizet kavar.

« Utoljára szerkesztve: 2022 Május 20, 13:13:50 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80122 Dátum: 2022 Május 20, 11:34:07 »

Akkor inkább 1 db tölcsér és 30 cm kerti slag.

Azt hittem megoldás kell, nem fillérbaszásba kezdünk.  Cheesy
nem tetszik a kipucolhatatlan dudoros cső. az olaj benne marad, a por beleragad és nem is látod
a benzinkannán is szar az ilyen betöltő. ha használni kell, mindenképp marad benne és benzinszagú lesz ahová beteszed a kocsiba..
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80121 Dátum: 2022 Május 20, 11:19:21 »

az ötlet tetszik, lehet ilyesmit is meg lehet próbálni csinálni 0,5-ös  falkonból direkt a bogárhoz
Akkor inkább 1 db tölcsér és 30 cm kerti slag.

Azt hittem megoldás kell, nem fillérbaszásba kezdünk.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80120 Dátum: 2022 Május 20, 08:14:22 »

az ötlet tetszik, lehet ilyesmit is meg lehet próbálni csinálni 0,5-ös  falkonból direkt a bogárhoz
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29023


Road Force One

« Hozzászólás #80119 Dátum: 2022 Május 20, 07:12:25 »


Lotus Cleaning-esek is forgalmaznak ilyet, csak ők az ablakmosó folyadékhoz ajánlják...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80118 Dátum: 2022 Május 20, 06:18:24 »

Grin
Most valahogy nagyon kényelmetlenül sikerült. Majdnem tele volt a 4 literes flakon, sehogy sem akart odaférni és a szelektív palackokat pont 2 nappal korábban vitték el, így nem tudtam tölcsért gyártani. Ami volt, az meg túl pici volt. Igazából kellett volna még egy kéz...............................
https://www.youtube.com/watch?v=zXLtME4p56Q

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80117 Dátum: 2022 Május 20, 06:16:51 »

mondom, a felfelé álló verzióval nem lesz több ilyen gondod
Egyszerűen csak ferdén kell parkolni és függő lesz! Cheesy Evil

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80116 Dátum: 2022 Május 19, 21:46:09 »

mondom, a felfelé álló verzióval nem lesz több ilyen gondod
A következő felújításkor lehet lesz egy ilyesmi..

Nemrég számolgattam, hogy már 75000 km-t mentem a bogárral
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80115 Dátum: 2022 Május 19, 21:26:32 »

Grin
Most valahogy nagyon kényelmetlenül sikerült. Majdnem tele volt a 4 literes flakon, sehogy sem akart odaférni és a szelektív palackokat pont 2 nappal korábban vitték el, így nem tudtam tölcsért gyártani. Ami volt, az meg túl pici volt. Igazából kellett volna még egy kéz..
Szenvedés közben gondolkodtam, hogy mi a fenéért tervezték ezt így ennyire ferdére. Szerintem ez régen sem volt praktikus..

Bordás csöves betöltő sem túl jó, abban benne marad egy csomó, ki sem tudod pucolni
mondom, a felfelé álló verzióval nem lesz több ilyen gondod

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80114 Dátum: 2022 Május 19, 21:18:16 »

Te Donát, mióta is van bogarad? Most először töltöttél után? Cheesy
Grin
Most valahogy nagyon kényelmetlenül sikerült. Majdnem tele volt a 4 literes flakon, sehogy sem akart odaférni és a szelektív palackokat pont 2 nappal korábban vitték el, így nem tudtam tölcsért gyártani. Ami volt, az meg túl pici volt. Igazából kellett volna még egy kéz..
Szenvedés közben gondolkodtam, hogy mi a fenéért tervezték ezt így ennyire ferdére. Szerintem ez régen sem volt praktikus..

Bordás csöves betöltő sem túl jó, abban benne marad egy csomó, ki sem tudod pucolni
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80113 Dátum: 2022 Május 19, 21:11:08 »

Áhh csavarhúzóm van. :-D
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #80112 Dátum: 2022 Május 19, 20:28:22 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Te Donát, mióta is van bogarad? Most először töltöttél után? Cheesy

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80111 Dátum: 2022 Május 19, 19:42:53 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80110 Dátum: 2022 Május 19, 19:06:08 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Ilyet keresel:
https://www.facebook.com/watch/?v=797222461253305
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19049

« Hozzászólás #80109 Dátum: 2022 Május 19, 18:10:05 »

én ilyet használok

https://advand.hu/tipusfuggetlen_belso/2C5+FW-MALFL?gclid=Cj0KCQjw1ZeUBhDyARIsAOzAqQLaQyRkpFYr-W8eOgQXxURQsU9Y-IkYEoXEVh9t8ifJ052eNpl873saAkiGEALw_wcB
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5769


redgear.hu

« Hozzászólás #80108 Dátum: 2022 Május 19, 18:03:24 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
nekem simán ment-menne a botondos  dobozzból☺
(perpill  minden léghütéses áll)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80107 Dátum: 2022 Május 19, 17:08:29 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Nekem volt egy levágott kólás üvegem. A busznál meg egy gégecsővel megtoldva használtam. Aztán lett ilyen:
https://www.ebay.com/itm/173869322149

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80106 Dátum: 2022 Május 19, 09:31:44 »

ti hogy tudtok a bogárba olajat utántölteni? nem is értem hogy sikerült annak idején kb 45 fokba tervezni a betöltőt.. vagy akkor még az összes olajos doboz csőrös volt? alig tudtam bele csöpögtetni
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80105 Dátum: 2022 április 19, 21:52:05 »

Lajoskám! Köszi a linket! Azt hiszem ezt meg is rendelem az utastérbe. Mivel lehet szabni? Olló, sniccer?
Emlékeim szerint mindkét eszköz "vitte", de arra számítani kell, hogy a vágóeszközre kerülő ragasztót időnkét nitrohigitóval le kell takarítani.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13937


30-347-1939

« Hozzászólás #80104 Dátum: 2022 április 18, 12:25:43 »

Dehogy vagyok én mester, csak lelkes amatőr! Ettől függetlenül 3 éve szépen, csendben utazhatunk a fülkében. Wink Ez került Duduba az utastér szigetelésére: https://www.ebay.com/itm/Autodammung-Profi-Dammung-4m-Alubutyl-Dammmatte/352555530768?hash=item5215f27a10%3Ag%3AMKAAAOSwmZdalrnn&fbclid=IwAR1wqsB-sydS4gcgx4dfhyuMU69b63lIve_7HJTa1TZr3AorlcxotMaDtpU Öntapadós és nagyon tud ragadni. Volt amikor nem sikerült jól az illesztés valamelyik íves, szűkebb helyen, hát nem voltam boldog, mert szinte úgy kellett "levésni". Az a darab ment is a kukába, szóval oda kell figyelni amikor valaki ezzel az anyaggal dolgozik.
A motortér meg ezt kapta: https://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/4490/motorraumdaemmung-3-tlg.-germany-limo.?c=136087
Lajoskám! Köszi a linket! Azt hiszem ezt meg is rendelem az utastérbe. Mivel lehet szabni? Olló, sniccer?

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80103 Dátum: 2022 április 17, 07:02:55 »

Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80102 Dátum: 2022 április 17, 07:02:36 »

kapott nagy höséget a napsugárzást nyáron?bírja-e az extrém meleget levállás nélkül a tetőn?(mondjuk pálcás tetökárpit esetén nem derül ki)
Szépen a helyén van, gondolom ott is marad. Ez direkt autós szigetelés, elméletileg ide fejlesztették ki, szóval bírnia kell.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27013


« Hozzászólás #80101 Dátum: 2022 április 16, 10:59:34 »

kapott nagy höséget a napsugárzást nyáron?bírja-e az extrém meleget levállás nélkül a tetőn?(mondjuk pálcás tetökárpit esetén nem derül ki)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5769


redgear.hu

« Hozzászólás #80100 Dátum: 2022 április 16, 08:36:47 »

Dehogy vagyok én mester, csak lelkes amatőr! Ettől függetlenül 3 éve szépen, csendben utazhatunk a fülkében. Wink Ez került Duduba az utastér szigetelésére: https://www.ebay.com/itm/Autodammung-Profi-Dammung-4m-Alubutyl-Dammmatte/352555530768?hash=item5215f27a10%3Ag%3AMKAAAOSwmZdalrnn&fbclid=IwAR1wqsB-sydS4gcgx4dfhyuMU69b63lIve_7HJTa1TZr3AorlcxotMaDtpU Öntapadós és nagyon tud ragadni. Volt amikor nem sikerült jól az illesztés valamelyik íves, szűkebb helyen, hát nem voltam boldog, mert szinte úgy kellett "levésni". Az a darab ment is a kukába, szóval oda kell figyelni amikor valaki ezzel az anyaggal dolgozik.
A motortér meg ezt kapta: https://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/4490/motorraumdaemmung-3-tlg.-germany-limo.?c=136087
kapott nagy höséget a napsugárzást nyáron?bírja-e az extrém meleget levállás nélkül a tetőn?(mondjuk pálcás tetökárpit esetén nem derül ki)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80099 Dátum: 2022 április 16, 06:43:30 »

Gyukin mestere ennek.

Ha jól emlékszem, 2-3 féle létezik.
Pl.: a padlóra nem nagyon nincs értelme, kerékjáratokra viszont igen.
Dehogy vagyok én mester, csak lelkes amatőr! Ettől függetlenül 3 éve szépen, csendben utazhatunk a fülkében. Wink Ez került Duduba az utastér szigetelésére: https://www.ebay.com/itm/Autodammung-Profi-Dammung-4m-Alubutyl-Dammmatte/352555530768?hash=item5215f27a10%3Ag%3AMKAAAOSwmZdalrnn&fbclid=IwAR1wqsB-sydS4gcgx4dfhyuMU69b63lIve_7HJTa1TZr3AorlcxotMaDtpU Öntapadós és nagyon tud ragadni. Volt amikor nem sikerült jól az illesztés valamelyik íves, szűkebb helyen, hát nem voltam boldog, mert szinte úgy kellett "levésni". Az a darab ment is a kukába, szóval oda kell figyelni amikor valaki ezzel az anyaggal dolgozik.
A motortér meg ezt kapta: https://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/dichtungen/chassisdichtungen/4490/motorraumdaemmung-3-tlg.-germany-limo.?c=136087
« Utoljára szerkesztve: 2022 április 16, 06:59:25 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8907


« Hozzászólás #80098 Dátum: 2022 április 13, 18:46:05 »

Sokat nem lát vizet az autó, inkább havat. :-)

Viccet félretéve: mindenhova teszek, sokat, oszt ha beázik, kiveszem. Nem mindennapi kocsi lesz.

A hétvégén is mentem vele, ömlött az eső, de egy csepp víz sincs bent. Szóval nem a legrosszabbra készülök, azt meghagyom az örök pesszimistáknak. :-)
Hideg-meleg,páralecsapódás,kondenzvíz stb.
Ezért rohadnak el az üregek is,küszöbök belülről,ajtók az oldalkárpitok alatt.Nem kell ehhez ténylegesen kívülről bejutó,csapadéknak,esővíznek lennie.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17207


« Hozzászólás #80097 Dátum: 2022 április 13, 18:42:44 »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80096 Dátum: 2022 április 13, 15:20:48 »

Sokat nem lát vizet az autó, inkább havat. :-)

Viccet félretéve: mindenhova teszek, sokat, oszt ha beázik, kiveszem. Nem mindennapi kocsi lesz.

A hétvégén is mentem vele, ömlött az eső, de egy csepp víz sincs bent. Szóval nem a legrosszabbra készülök, azt meghagyom az örök pesszimistáknak. :-)
nem feltétlen kintről jön be a víz. nálam polifoam volt a szőnyeg alatt, ami magában tartotta azt a vizet is, amit cipővel vittünk be
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17207


« Hozzászólás #80095 Dátum: 2022 április 13, 15:04:11 »

Sokat nem lát vizet az autó, inkább havat. :-)

Viccet félretéve: mindenhova teszek, sokat, oszt ha beázik, kiveszem. Nem mindennapi kocsi lesz.

A hétvégén is mentem vele, ömlött az eső, de egy csepp víz sincs bent. Szóval nem a legrosszabbra készülök, azt meghagyom az örök pesszimistáknak. :-)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80094 Dátum: 2022 április 13, 14:32:12 »

ezt le szokták ragasztani teljes felületen, nem? akkor azt gondolnám nem tud a víz alámenni. mármint a repedésbe bejuthat, és egy vékony vonalban eléri a padlót, de nem terül szét. nem? (mondjuk az is igaz, hogy a sarkokba, profilokba nem tudod teljes felületen belenyomni)

még mindig jobbnak tűnik mint egy szivacs vagy polifoam, ami magába is szívja a vizet. az tényleg szétrohasztja a lemezt.

egy jó alapozótól tényleg biztos tartósabb lesz
Gyukin mestere ennek.

Ha jól emlékszem, 2-3 féle létezik.
Pl.: a padlóra nem nagyon nincs értelme, kerékjáratokra viszont igen.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80093 Dátum: 2022 április 13, 14:09:56 »

veszélyforrás ha megrepedezik (hötágulás-mechanikai behatás) az ott bejutó víz-pára tud dolgozni ha nyers felületet talál. Előtte jól ki kell alapozni 2k-s alapozóval -esetleg más anyagot tenni a padlóra-
ezt le szokták ragasztani teljes felületen, nem? akkor azt gondolnám nem tud a víz alámenni. mármint a repedésbe bejuthat, és egy vékony vonalban eléri a padlót, de nem terül szét. nem? (mondjuk az is igaz, hogy a sarkokba, profilokba nem tudod teljes felületen belenyomni)

még mindig jobbnak tűnik mint egy szivacs vagy polifoam, ami magába is szívja a vizet. az tényleg szétrohasztja a lemezt.

egy jó alapozótól tényleg biztos tartósabb lesz
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5769


redgear.hu

« Hozzászólás #80092 Dátum: 2022 április 13, 13:37:01 »




Megy bele a szokásos hőre melegő kátrányos a padlóra



veszélyforrás ha megrepedezik (hötágulás-mechanikai behatás) az ott bejutó víz-pára tud dolgozni ha nyers felületet talál. Előtte jól ki kell alapozni 2k-s alapozóval -esetleg más anyagot tenni a padlóra-
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17207


« Hozzászólás #80091 Dátum: 2022 április 13, 11:23:48 »

Kipakoltam az Ovál belsejét, 0 hangszigetelést találtam (ami a zaj alapján nem meglepő :-)).
Mivel sokat szeretném használni, ezért nem spórolok az anyaggal (és gyorsulási versenyre sem készülök :-)).

Megy bele a szokásos hőre melegő kátrányos a padlóra és az ajtókba, a hátfalra és kerékjáratokra alu tükrös szintén formázható, majd kap az egész 1 vagy 2 centis szivacsot (ahol amennyi elfér).

A végén csináltatok bele egységes szőnyeget (most 2-3 féle van benne :-)).
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3479


« Hozzászólás #80090 Dátum: 2022 április 10, 06:52:21 »

Igen. A bogárnál is a 180W folyamatos világításra nem elég.  Wink
Ki mondta ezt az ökörséget!? Csak azt nem tudom akkor én miként bogarazok folyamatos világítás mellett??? A balcsi körüli veterán túráról ,hogy a f@szba jöttünk haza tök sötétben???(és ha balcsi ,a 356-is 6V-s amivel csapattunk ,nem is értem ,hogyan működhetett Grin Evil ) Segítsen már vki és árulja el! Arról nem is beszélve ,hogy régen nehezebb dolog volt beállítani a töltést mivel csak sötétben használták a világítást. Na az kemény lehetett ,hogy világítással és nélküle is megfelelően töltsön és ne is töltsön túl! Mostanság pedig onnantól ,hogy beröffentetted a bogit használod a világítást. Szóval konstans fogyasztásod van , ehhez kell beszabályozni. Nyilván való össze nem hasonlítható egy 12V-s rendszerrel ,de odafigyeléssel autózható! Ja ,hát persze ,ülésfűtés elektronyos ablak egyéb faszság nem fér bele ,de azért még a csöves rádiót megszólaltatja a világítás mellett!  Lehet ,hogy az enyém az egyedüli bogár a világon ami működik folyamatos világítás mellett? Ja ,kábelköteg is az eredeti ,csak a saruk egy részét cseréltem le  Wink
(egyébként a 180W 6V-n 30A)

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3046


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #80089 Dátum: 2022 április 10, 06:00:09 »

6V-ban volt 160-as
majd lett 180W-os.
12V 30A 300W körül biztos tudott.

Generátorból, 55, 65, 75A-est is láttam már.
Pár éve amikor a bogárkánk teljes felújítást kapott, mi is generátorra váltottunk, azóta nincs gond. 12V 55A-s, kapott társnak egy 12V 74Ah-s aksit, oszt jó napot.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80088 Dátum: 2022 április 09, 14:17:13 »

A 12V-os dinamó hány wattot ad le?
6V-ban volt 160-as
majd lett 180W-os.
12V 30A 300W körül biztos tudott.

Generátorból, 55, 65, 75A-est is láttam már.
« Utoljára szerkesztve: 2022 április 09, 14:28:27 írta abes »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18381


1969

« Hozzászólás #80087 Dátum: 2022 április 09, 13:42:12 »

Igen. A bogárnál is a 180W folyamatos világításra nem elég.  Wink
A 12V-os dinamó hány wattot ad le?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14823

« Hozzászólás #80086 Dátum: 2022 április 09, 13:25:00 »

Ez 6V akksi kérdés helyett 6V + korabeli rendszer összeállítás kérdésnek tűnik, alulméretezett dinamóval.
Igen. A bogárnál is a 180W folyamatos világításra nem elég.  Wink
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.