www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 12:40:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10563793 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80367 Dátum: 2023 Szeptember 11, 20:04:15 »

Üdv mindenkinek!
Milyen olaj kell a váltóba? És mennyi?
2 liter 80W-90-es.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80366 Dátum: 2023 Szeptember 11, 19:39:39 »

Üdv mindenkinek!
Milyen olaj kell a váltóba? És mennyi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80365 Dátum: 2023 Szeptember 11, 13:14:27 »

jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Azt se tudják mit kéne nézni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80364 Dátum: 2023 Szeptember 11, 11:37:40 »

jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Még nem tudom. Ez is egy kérdés lenne.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #80363 Dátum: 2023 Szeptember 11, 09:37:48 »

Nincs elvágva. 2 lap van egy tengelyen. A kanyarban eltud emelkedni. Felfelé szabad a mozgása.
jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80362 Dátum: 2023 Szeptember 11, 09:27:51 »

melyik ez az állítható torziós lap? amikor (az eredetileg egy hosszú penge) ketté van vágva és odagugolva egy csavarral állíthatod, hogy a kettévágás mennyire távolodjon egymástól?

én nem tudom mi ezzel az ismert probléma? és mi a megoldás?
Nincs elvágva. 2 lap van egy tengelyen. A kanyarban eltud emelkedni. Felfelé szabad a mozgása.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #80361 Dátum: 2023 Szeptember 11, 08:58:03 »

Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.
melyik ez az állítható torziós lap? amikor (az eredetileg egy hosszú penge) ketté van vágva és odagugolva egy csavarral állíthatod, hogy a kettévágás mennyire távolodjon egymástól?

én nem tudom mi ezzel az ismert probléma? és mi a megoldás?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80360 Dátum: 2023 Szeptember 10, 22:52:04 »

Üdvw mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy azt miért csinálja, hogy hidegindításkor nem emelkedik a fordulat.
Ugye úgy csinálom, hogy egy gázadás ilyenkor ugye elfordul a szivató pillangótengelye , indítózás, de nem pörög fel a motor ha beindul, de álltalában 1x2x még meg kell nyomni a gázt és utána is csak notmál meleg állapotú alapjáraton jár
34- pict 3 karbi
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 11, 00:12:30 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80359 Dátum: 2023 Szeptember 10, 22:26:43 »

Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.
Ma mikor elment a nap a bogár hátuljától, gondoltam egy kicsit csinálok valamit. Ha már úgyis meleg van, és bár nem használom a bogarat télen, azért berakom a fűtésszabályzó acélszálakat. Hátha egyszer eladás lesz és a vevőnek kell majd. Na hát nem volt egyszerű. El voltak tömődve, a baloldaliban még egy darab acélszál darabot is kiszedtem a csőből. De én nyertem. Smiley
Nem igazán kaptam választ sehol a torziólapos kérdésemre, ezért majd kicserélem. Úgysem fogok 140-el kanyarodni sehol.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80358 Dátum: 2023 Szeptember 08, 21:14:38 »

én is erre várok  Grin
Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #80357 Dátum: 2023 Szeptember 08, 20:25:03 »

Sziasztok!
Van valakinek állítható hátsó torziós lap a bogarában? Érdekelnének a tapasztalatok. Köszi előre is!
én is erre várok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80356 Dátum: 2023 Szeptember 08, 11:59:55 »

Sziasztok!
Van valakinek állítható hátsó torziós lap a bogarában? Érdekelnének a tapasztalatok. Köszi előre is!

Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80355 Dátum: 2023 Szeptember 07, 06:58:55 »

Szép estét!
A harmonikacső és a csappantyú feladata, hogy előmelegítet levegőt kapjon a rendszer. A hiányuk pont akkor mutatkozik meg, amikor a hidegindító már lekapcsolt, de a motor még nem üzemmeleg. Kiváltképpen, ha a szívócső előmelegítő járata dugult a kipufogóban. Ezek nélkül az általad leírt jelenség természetes. Sok benzinnel persze elmaszatolható. (papírfilteres szűrőház esetén sokáig szívtam mire rájöttem, hogy a csappantyú-membrán szakadás miatt dadog be)
A vákuumos szabályzás jelentősége kis fordulaton gázadáskor mutatkozik meg, főleg terheléssel. Nagyon sokat tud segíteni. Nélküle nehezen pörög fel.
Rendbe hozni nem bonyolult.
Pont mostanában foglalkoztam néhánnyal.
Sok sikert!

 
Igen,gondoltam,hogy ezeknek is rendbe kell lenniük.Akkor nekiugrok a gyújtásnak.Az előmelegítőt már ellenőriztem,az jól működik.Rendelek hozzá egy harmonika csövet,nekem még olajtükrös levegőszűrőm van.Köszi,jó a kép.
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80354 Dátum: 2023 Szeptember 07, 06:53:17 »

Szia!
A gyári fúvókázást nem biztos hogy bántanám, a fűtésdob levegőszűrő közti harmóika cső hiánya nem gond, elvileg lenne a lapos szívó oldalán egy csappantyú amit át lehet fordítani, téli-nyári üzemre , így szívhatna akár a papírcsövön levegőt.
Ha amúgy minden jól bevan állítva akkor azt meg nézném hogy nem szív e falsot valahol
( üzem közben féktisztítóval minden illesztést pillangótengelyt is befújni)
Egyszer csináltam már olyat hogy szétszedtem a röpsüjos részt és bejárattam mert szorult, asszem csavarok fogják az alaplapot és zégerek a röpsújt
Ill. lehet hogy rossz a vákuum dob
Ezt a féktisztítós tesztet már próbáltam,nem történt változás a motor járásában.
Amúgy melegen,ha már mentem a kocsival legalább 15km-ert,normálisan működik,alig érezhető a torpanás.
Amiről még tudok és már sikerült beszerezni,hogy nincs benne se termosztát,se a kutyaházban a terelőklapnik.Ezek a közeljövőben bekerülnek.
Megnézem a gyújtás alaplapot,köszi a tanácsot.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2956


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80353 Dátum: 2023 Szeptember 06, 20:47:17 »

Jó estét!
Korábban karbit kerestem,köszönöm a segítséget,sikerült találni egy felújított 34est.Felszereltem mé a fúvókázáson finomítanom kell.Pillanatnyilag amíg a szívató pillangója félig meddig zárva van,addig mgy a kocsi,mint a golyó.Majd,ha ez teljesen kinyit,azaz lezár a szívató,akkor kis fordulaton torpan az autó.Főfúvóka 135,féklevegő 80.Alapjárati pedig 55.
1.Mit gondoltok az alapjárati nagyobbra cserélése segíthet ezen az átmeneti tartományon?(szelephézag,gyújtás,megszakítóhézag rendben)
2.Viszont hiányzik a légszűrő és fűtésdob közötti "harmónika cső" és mintha a légszűrőről valami klapni is hiányozna.Fontos lehet ez?
3.Vákuumos és röpsúlyos gyújtásom van.Stroboszkóppal ellenőriztem,hogy a röpsúlyos része ad kb.30fokos előgyújtást magas fordulaton,de a vákuumos meg sem mozdul.Próbáltam megszívni a csövet,de az alaplap meg sem mozdul,vagy csak egy kis rásegítéssel nagy nehezen.Szinte új a gyújtás kompletten,az előző tulaj vette rá.Lehet ezzel valamit kezdeni,hogy könnyeben járjon,még soha nem szedtem szét?
Köszi

Szép estét!
A harmonikacső és a csappantyú feladata, hogy előmelegítet levegőt kapjon a rendszer. A hiányuk pont akkor mutatkozik meg, amikor a hidegindító már lekapcsolt, de a motor még nem üzemmeleg. Kiváltképpen, ha a szívócső előmelegítő járata dugult a kipufogóban. Ezek nélkül az általad leírt jelenség természetes. Sok benzinnel persze elmaszatolható. (papírfilteres szűrőház esetén sokáig szívtam mire rájöttem, hogy a csappantyú-membrán szakadás miatt dadog be)
A vákuumos szabályzás jelentősége kis fordulaton gázadáskor mutatkozik meg, főleg terheléssel. Nagyon sokat tud segíteni. Nélküle nehezen pörög fel.
Rendbe hozni nem bonyolult.
Pont mostanában foglalkoztam néhánnyal.
Sok sikert!
 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80352 Dátum: 2023 Szeptember 06, 20:46:59 »

Jó estét!
Korábban karbit kerestem,köszönöm a segítséget,sikerült találni egy felújított 34est.Felszereltem mé a fúvókázáson finomítanom kell.Pillanatnyilag amíg a szívató pillangója félig meddig zárva van,addig mgy a kocsi,mint a golyó.Majd,ha ez teljesen kinyit,azaz lezár a szívató,akkor kis fordulaton torpan az autó.Főfúvóka 135,féklevegő 80.Alapjárati pedig 55.
1.Mit gondoltok az alapjárati nagyobbra cserélése segíthet ezen az átmeneti tartományon?(szelephézag,gyújtás,megszakítóhézag rendben)
2.Viszont hiányzik a légszűrő és fűtésdob közötti "harmónika cső" és mintha a légszűrőről valami klapni is hiányozna.Fontos lehet ez?
3.Vákuumos és röpsúlyos gyújtásom van.Stroboszkóppal ellenőriztem,hogy a röpsúlyos része ad kb.30fokos előgyújtást magas fordulaton,de a vákuumos meg sem mozdul.Próbáltam megszívni a csövet,de az alaplap meg sem mozdul,vagy csak egy kis rásegítéssel nagy nehezen.Szinte új a gyújtás kompletten,az előző tulaj vette rá.Lehet ezzel valamit kezdeni,hogy könnyeben járjon,még soha nem szedtem szét?
Köszi
Szia!
A gyári fúvókázást nem biztos hogy bántanám, a fűtésdob levegőszűrő közti harmóika cső hiánya nem gond, elvileg lenne a lapos szívó oldalán egy csappantyú amit át lehet fordítani, téli-nyári üzemre , így szívhatna akár a papírcsövön levegőt.
Ha amúgy minden jól bevan állítva akkor azt meg nézném hogy nem szív e falsot valahol
( üzem közben féktisztítóval minden illesztést pillangótengelyt is befújni)
Egyszer csináltam már olyat hogy szétszedtem a röpsüjos részt és bejárattam mert szorult, asszem csavarok fogják az alaplapot és zégerek a röpsújt
Ill. lehet hogy rossz a vákuum dob
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 06, 20:50:40 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80351 Dátum: 2023 Szeptember 06, 20:17:31 »

Jó estét!
Korábban karbit kerestem,köszönöm a segítséget,sikerült találni egy felújított 34est.Felszereltem mé a fúvókázáson finomítanom kell.Pillanatnyilag amíg a szívató pillangója félig meddig zárva van,addig mgy a kocsi,mint a golyó.Majd,ha ez teljesen kinyit,azaz lezár a szívató,akkor kis fordulaton torpan az autó.Főfúvóka 135,féklevegő 80.Alapjárati pedig 55.
1.Mit gondoltok az alapjárati nagyobbra cserélése segíthet ezen az átmeneti tartományon?(szelephézag,gyújtás,megszakítóhézag rendben)
2.Viszont hiányzik a légszűrő és fűtésdob közötti "harmónika cső" és mintha a légszűrőről valami klapni is hiányozna.Fontos lehet ez?
3.Vákuumos és röpsúlyos gyújtásom van.Stroboszkóppal ellenőriztem,hogy a röpsúlyos része ad kb.30fokos előgyújtást magas fordulaton,de a vákuumos meg sem mozdul.Próbáltam megszívni a csövet,de az alaplap meg sem mozdul,vagy csak egy kis rásegítéssel nagy nehezen.Szinte új a gyújtás kompletten,az előző tulaj vette rá.Lehet ezzel valamit kezdeni,hogy könnyeben járjon,még soha nem szedtem szét?
Köszi
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80350 Dátum: 2023 Augusztus 31, 08:30:51 »

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
Hiba miatt nem,de letört az egyik saru én is ezért cseréltem.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #80349 Dátum: 2023 Augusztus 24, 20:23:28 »

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
szerintem nem érintésre kapcsol nálam sem. Néha busz előtt szoktam játszani vele. Inkább elszoktál tőle.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #80348 Dátum: 2023 Augusztus 24, 15:18:57 »

Nekem még sosem ment tönkre - max lerohadt/letört a csatlakozója.
Olyat hallottam, hogy egyszercsak nem kapcsolt, lassú elhalálozásról még nem.

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #80347 Dátum: 2023 Augusztus 24, 10:20:55 »

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80346 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:29:06 »

Szia!

Jó, de felhívod a Hudák műveket és rábeszél egy drágábbra.  Grin
Ha adapter nélkül ül a jelenlegi karbid, akkor kell egy átalakító is.
Ez alatt nincs adapter.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80345 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:19:38 »

Köszi Abes!
Ránézésre hasonlít az enyémhez,ennek több vákuum portja is van,ha jól értelmezem.
Árban elég jóeddig ezt nem is találtam,pedig kerestem már ezen a webshopon.
Szerinted jó lehet 1.6os ra ez a méret?Köszi a segítséget.
Szia!

Jó, de felhívod a Hudák műveket és rábeszél egy drágábbra.  Grin
Ha adapter nélkül ül a jelenlegi karbid, akkor kell egy átalakító is.
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80344 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:17:23 »

Köszi Abes!
Ránézésre hasonlít az enyémhez,ennek több vákuum portja is van,ha jól értelmezem.
Árban elég jóeddig ezt nem is találtam,pedig kerestem már ezen a webshopon.
Szerinted jó lehet 1.6os ra ez a méret?Mármint ugyanaz a szívócsonk átmérő?Teljesítményben hasonló lehet?Köszi a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Augusztus 23, 18:20:16 írta peterantal »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80343 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:10:47 »

Azért a legjobb lenne egy plug and play felrakható karbi.
https://webshop.bugparts.hu/2141-001/Karburator-31-pict-Eco
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80342 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:03:52 »

újíttasd fel!
 minden öreg karbira ráfér egy kis rendbetétel, és nem zsákbamacskát veszel.... újabb 40 év használat.
talán Merki Pista csinál ilyesmit(én nem ismerem személyesen)
Köszi Kormányzoo!Na,erre nem is gondoltam még,de jó ötlet.Hátránya az,hogy addig nincs kocsikázás,megfontolandó.
Mivel nem olyan rég vettem a bogarat,így most még az újdonság varázsa hat,nagyon szeretem vezetni,már épül neki a garázs is.
Azért a legjobb lenne egy plug and play felrakható karbi.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5774


redgear.hu

« Hozzászólás #80341 Dátum: 2023 Augusztus 23, 09:11:33 »

Sziasztok!
Esetleg van valakinek eladó karbija bogárhoz?Jelenleg Solex 34 PICT3 csücsül a szimplaszívós 1.6 os bogárkámon.Annyi a hibája,hogy a keverék csavar feje letört,állítani nem lehet.Alapjárat kb.1500Rpm,alatta olyan,mint egy traktor.Csak az alapjárati csavarral lehet bűvészkedni,mert,ha adok neki egy kis pótlevegőt,akkor kisimul a járása.Lehet,hogy ki lehetne fúrni állványossal a csavart belőle,hát necces.
Szóval egy használt,jól működő karbit szeretnék vásárolni,ha van eladó.Szemezgetek ezekkel a kínai másolatokkal,de fenntartásaim vannak,mit gondoltok?
Köszi
peterantal09@gmail.com
újíttasd fel!
 minden öreg karbira ráfér egy kis rendbetétel, és nem zsákbamacskát veszel.... újabb 40 év használat.
talán Merki Pista csinál ilyesmit(én nem ismerem személyesen)
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #80340 Dátum: 2023 Augusztus 23, 06:01:27 »

Sziasztok!
Esetleg van valakinek eladó karbija bogárhoz?Jelenleg Solex 34 PICT3 csücsül a szimplaszívós 1.6 os bogárkámon.Annyi a hibája,hogy a keverék csavar feje letört,állítani nem lehet.Alapjárat kb.1500Rpm,alatta olyan,mint egy traktor.Csak az alapjárati csavarral lehet bűvészkedni,mert,ha adok neki egy kis pótlevegőt,akkor kisimul a járása.Lehet,hogy ki lehetne fúrni állványossal a csavart belőle,hát necces.
Szóval egy használt,jól működő karbit szeretnék vásárolni,ha van eladó.Szemezgetek ezekkel a kínai másolatokkal,de fenntartásaim vannak,mit gondoltok?
Köszi
peterantal09@gmail.com
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3483


« Hozzászólás #80339 Dátum: 2023 Június 05, 08:58:56 »

kérdés mi a drága. usából 200ért itt van egy komplett szett. meg némi áfa és vám.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80338 Dátum: 2023 Június 03, 19:32:32 »

kérdés mi a drága. usából 200ért itt van egy komplett szett. meg némi áfa és vám.
Igen. Jó a kérdés.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #80337 Dátum: 2023 Június 03, 13:49:00 »

A hátsó tengelyre szeretne tárcsaféket.
Tehát játszik a golf4, polo 4-es. Passat b4 és onnét felfelé.

Lehet faragni, de nem lesz olcsóbb.
kérdés mi a drága. usából 200ért itt van egy komplett szett. meg némi áfa és vám.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80336 Dátum: 2023 Június 02, 23:45:17 »

Tudtam, hogy számíthatok rátok Smiley
A hátsó tengelyre szeretne tárcsaféket.
Tehát játszik a golf4, polo 4-es. Passat b4 és onnét felfelé.

Lehet faragni, de nem lesz olcsóbb.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80335 Dátum: 2023 Június 02, 23:16:22 »

Suzuki.

Vegyen BKK bérletet.  Wink
Tudtam, hogy számíthatok rátok Smiley

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80334 Dátum: 2023 Június 02, 21:54:59 »

Ja, akkor trabant vagy wartburg. :-)))

Suzuki.

Vegyen BKK bérletet.  Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #80333 Dátum: 2023 Június 02, 21:28:46 »

Ja, akkor trabant vagy wartburg. :-)))

Valami olcsóbbat gondolna.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14827

« Hozzászólás #80332 Dátum: 2023 Június 02, 16:35:23 »

Valami olcsóbbat gondolna.
Grin
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80331 Dátum: 2023 Június 02, 15:54:13 »

Van átalakító készlet, azt kell megvenni (tudom, öregszem :-)).

Valami olcsóbbat gondolna.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #80330 Dátum: 2023 Május 31, 05:15:46 »

Van átalakító készlet, azt kell megvenni (tudom, öregszem :-)).

Sziasztok! Egy Trike-os barátom szeretne tárcsafékre váltani. Tudtok valami Golf vagy más autóbol ilyen megoldást?
70 utáni, gömbfejes az alváz.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13940


30-347-1939

« Hozzászólás #80329 Dátum: 2023 Május 30, 22:24:45 »

Sziasztok! Egy Trike-os barátom szeretne tárcsafékre váltani. Tudtok valami Golf vagy más autóbol ilyen megoldást?
70 utáni, gömbfejes az alváz.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3282


« Hozzászólás #80328 Dátum: 2023 Május 29, 16:36:56 »

Húúú! Hátra lehet nekem is jó lenne (az oda való)  Shocked
https://webshop.bugparts.hu/1375/Allithato-teleszkop-elso-03965-hatso-03949-03

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.