www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Május 21, 09:36:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920326 Hozzaszólás 218 Témában írta 1607 Felhasználó
Legújabb tag: tohotom
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10727997 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13950


30-347-1939

« Hozzászólás #80377 Dátum: 2023 Október 01, 21:29:13 »

Kezfogas jó is, mikor minden jó, odáig eljutni meg fájdalmas élvezet Smiley az egyik tecső csatornán szlogen a cars are pain

Én most még a fájdalmas verziónál tartok.  Cry

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27030


« Hozzászólás #80376 Dátum: 2023 Október 01, 18:51:34 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Kezfogas jó is, mikor minden jó, odáig eljutni meg fájdalmas élvezet Smiley az egyik tecső csatornán szlogen a cars are pain


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80375 Dátum: 2023 Október 01, 15:55:17 »

Sziasztok!
Korábbi hozzászólásomban karburátor gondjaim voltak.Sok fórumos visszaolvasás után rendberaktam a szelephézagot,gyújtást(új vákuumdob,ami egy kicsit segített),majd elkezdtem fúvókákat cserélgetni.Úszóházszint jó volt,a tűszelepem új,előmelegítő cső tiszta,stb.
Végül az eredményt a karburátot (Solex 34pict3) pillangószelep tengelyének és a szívató újra perselyezése hozta meg.Saját magam fúrtam fel és bevonatos perselyt préseltem be a házba,amihez hozzá illesztettem a tengelyt.
A próbaúton feltűnt,hogy nagyon jó a gázreakció nincs ugrándozás,torpanás,valamint,hogy van motorfékem,amit eddig nem éreztem.Szóval,most nagy az öröm.
Nem is gondoltam volna,hogy ez a kevés fals levegő a tengelynél ekkora gondot okoz,mert kézzel érezhetően csak egy kis lógása volt.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80374 Dátum: 2023 Szeptember 19, 16:16:49 »

Privátban elküldtem...  Wink
Köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29042


Road Force One

« Hozzászólás #80373 Dátum: 2023 Szeptember 19, 10:53:45 »

Az ő elérhetőségét megadnád, ha lehet tőle kérdezni?
Mert nem a szervízköny szernti fúvókázs van a karbimban és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.

Privátban elküldtem...  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80372 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:57:13 »

Ha karbi ügyben valakinek adok a szavára és szakértelmére, az Gergő!
Enyémet is Ő gyógyította meg... 
Az ő elérhetőségét megadnád, ha lehet tőle kérdezni?
Mert nem a szervízköny szernti fúvókázs van a karbimban és ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29042


Road Force One

« Hozzászólás #80371 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:49:40 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html

Ha karbi ügyben valakinek adok a szavára és szakértelmére, az Gergő!
Enyémet is Ő gyógyította meg... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80370 Dátum: 2023 Szeptember 14, 10:02:08 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html
Nagyon összeszedett leírás,érdemes elolvasni.
Már évek óta gondolkozom egy AFR műszeren,ami olyan,mint egy utólagos lambdaszonda.Ez talán megkönnyítené a karbi beállítását,másik hobbiautómon is hasznát venném.
Valamint az "elő venturi" témája is megérne egy kísérletet.Nekem Pict 34-3 karbim van,26 os venturival a torokban,talán egy 24 essel jobban megnőne a légsebesség,és akkor kezdhetném újból a fúvókázást.
Korábban kértem tőletek segítséget gyújtás ügyben.Szétszedtem a gyújtásoszlopot,nem szorul,viszont a vákumdob a peremezésnél falsot szívott.Rendeltem egyet,egy hiba kipipálva,stroboszkóppal ellenőrizve.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80369 Dátum: 2023 Szeptember 13, 20:27:01 »

Üdvw mindenkinek!

Ezt találtam karbi témában nagyon jó, érdemes végig olvasni
http://www.fordhistoric.hu/7.html

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80368 Dátum: 2023 Szeptember 11, 20:18:21 »

2 liter 80W-90-es.
Köszönöm

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14858

« Hozzászólás #80367 Dátum: 2023 Szeptember 11, 20:04:15 »

Üdv mindenkinek!
Milyen olaj kell a váltóba? És mennyi?
2 liter 80W-90-es.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80366 Dátum: 2023 Szeptember 11, 19:39:39 »

Üdv mindenkinek!
Milyen olaj kell a váltóba? És mennyi?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14858

« Hozzászólás #80365 Dátum: 2023 Szeptember 11, 13:14:27 »

jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Azt se tudják mit kéne nézni.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13950


30-347-1939

« Hozzászólás #80364 Dátum: 2023 Szeptember 11, 11:37:40 »

jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Még nem tudom. Ez is egy kérdés lenne.

Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18409


1969

« Hozzászólás #80363 Dátum: 2023 Szeptember 11, 09:37:48 »

Nincs elvágva. 2 lap van egy tengelyen. A kanyarban eltud emelkedni. Felfelé szabad a mozgása.
jaa tényleg kettő, értem.
és ezt elfogadják műszaki vizsgán?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13950


30-347-1939

« Hozzászólás #80362 Dátum: 2023 Szeptember 11, 09:27:51 »

melyik ez az állítható torziós lap? amikor (az eredetileg egy hosszú penge) ketté van vágva és odagugolva egy csavarral állíthatod, hogy a kettévágás mennyire távolodjon egymástól?

én nem tudom mi ezzel az ismert probléma? és mi a megoldás?
Nincs elvágva. 2 lap van egy tengelyen. A kanyarban eltud emelkedni. Felfelé szabad a mozgása.

Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18409


1969

« Hozzászólás #80361 Dátum: 2023 Szeptember 11, 08:58:03 »

Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.
melyik ez az állítható torziós lap? amikor (az eredetileg egy hosszú penge) ketté van vágva és odagugolva egy csavarral állíthatod, hogy a kettévágás mennyire távolodjon egymástól?

én nem tudom mi ezzel az ismert probléma? és mi a megoldás?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80360 Dátum: 2023 Szeptember 10, 22:52:04 »

Üdvw mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy azt miért csinálja, hogy hidegindításkor nem emelkedik a fordulat.
Ugye úgy csinálom, hogy egy gázadás ilyenkor ugye elfordul a szivató pillangótengelye , indítózás, de nem pörög fel a motor ha beindul, de álltalában 1x2x még meg kell nyomni a gázt és utána is csak notmál meleg állapotú alapjáraton jár
34- pict 3 karbi
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 11, 00:12:30 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13950


30-347-1939

« Hozzászólás #80359 Dátum: 2023 Szeptember 10, 22:26:43 »

Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.
Ma mikor elment a nap a bogár hátuljától, gondoltam egy kicsit csinálok valamit. Ha már úgyis meleg van, és bár nem használom a bogarat télen, azért berakom a fűtésszabályzó acélszálakat. Hátha egyszer eladás lesz és a vevőnek kell majd. Na hát nem volt egyszerű. El voltak tömődve, a baloldaliban még egy darab acélszál darabot is kiszedtem a csőből. De én nyertem. Smiley
Nem igazán kaptam választ sehol a torziólapos kérdésemre, ezért majd kicserélem. Úgysem fogok 140-el kanyarodni sehol.

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13950


30-347-1939

« Hozzászólás #80358 Dátum: 2023 Szeptember 08, 21:14:38 »

én is erre várok  Grin
Tudok a vele való problémáról, de szeretném mástól is hallani, hogy ez tényleg mekkora probléma. A megoldást is tudom, amit meg is csinálok, ha ott tartok majd.

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27030


« Hozzászólás #80357 Dátum: 2023 Szeptember 08, 20:25:03 »

Sziasztok!
Van valakinek állítható hátsó torziós lap a bogarában? Érdekelnének a tapasztalatok. Köszi előre is!
én is erre várok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13950


30-347-1939

« Hozzászólás #80356 Dátum: 2023 Szeptember 08, 11:59:55 »

Sziasztok!
Van valakinek állítható hátsó torziós lap a bogarában? Érdekelnének a tapasztalatok. Köszi előre is!

Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80355 Dátum: 2023 Szeptember 07, 06:58:55 »

Szép estét!
A harmonikacső és a csappantyú feladata, hogy előmelegítet levegőt kapjon a rendszer. A hiányuk pont akkor mutatkozik meg, amikor a hidegindító már lekapcsolt, de a motor még nem üzemmeleg. Kiváltképpen, ha a szívócső előmelegítő járata dugult a kipufogóban. Ezek nélkül az általad leírt jelenség természetes. Sok benzinnel persze elmaszatolható. (papírfilteres szűrőház esetén sokáig szívtam mire rájöttem, hogy a csappantyú-membrán szakadás miatt dadog be)
A vákuumos szabályzás jelentősége kis fordulaton gázadáskor mutatkozik meg, főleg terheléssel. Nagyon sokat tud segíteni. Nélküle nehezen pörög fel.
Rendbe hozni nem bonyolult.
Pont mostanában foglalkoztam néhánnyal.
Sok sikert!

 
Igen,gondoltam,hogy ezeknek is rendbe kell lenniük.Akkor nekiugrok a gyújtásnak.Az előmelegítőt már ellenőriztem,az jól működik.Rendelek hozzá egy harmonika csövet,nekem még olajtükrös levegőszűrőm van.Köszi,jó a kép.
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80354 Dátum: 2023 Szeptember 07, 06:53:17 »

Szia!
A gyári fúvókázást nem biztos hogy bántanám, a fűtésdob levegőszűrő közti harmóika cső hiánya nem gond, elvileg lenne a lapos szívó oldalán egy csappantyú amit át lehet fordítani, téli-nyári üzemre , így szívhatna akár a papírcsövön levegőt.
Ha amúgy minden jól bevan állítva akkor azt meg nézném hogy nem szív e falsot valahol
( üzem közben féktisztítóval minden illesztést pillangótengelyt is befújni)
Egyszer csináltam már olyat hogy szétszedtem a röpsüjos részt és bejárattam mert szorult, asszem csavarok fogják az alaplapot és zégerek a röpsújt
Ill. lehet hogy rossz a vákuum dob
Ezt a féktisztítós tesztet már próbáltam,nem történt változás a motor járásában.
Amúgy melegen,ha már mentem a kocsival legalább 15km-ert,normálisan működik,alig érezhető a torpanás.
Amiről még tudok és már sikerült beszerezni,hogy nincs benne se termosztát,se a kutyaházban a terelőklapnik.Ezek a közeljövőben bekerülnek.
Megnézem a gyújtás alaplapot,köszi a tanácsot.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2964


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #80353 Dátum: 2023 Szeptember 06, 20:47:17 »

Jó estét!
Korábban karbit kerestem,köszönöm a segítséget,sikerült találni egy felújított 34est.Felszereltem mé a fúvókázáson finomítanom kell.Pillanatnyilag amíg a szívató pillangója félig meddig zárva van,addig mgy a kocsi,mint a golyó.Majd,ha ez teljesen kinyit,azaz lezár a szívató,akkor kis fordulaton torpan az autó.Főfúvóka 135,féklevegő 80.Alapjárati pedig 55.
1.Mit gondoltok az alapjárati nagyobbra cserélése segíthet ezen az átmeneti tartományon?(szelephézag,gyújtás,megszakítóhézag rendben)
2.Viszont hiányzik a légszűrő és fűtésdob közötti "harmónika cső" és mintha a légszűrőről valami klapni is hiányozna.Fontos lehet ez?
3.Vákuumos és röpsúlyos gyújtásom van.Stroboszkóppal ellenőriztem,hogy a röpsúlyos része ad kb.30fokos előgyújtást magas fordulaton,de a vákuumos meg sem mozdul.Próbáltam megszívni a csövet,de az alaplap meg sem mozdul,vagy csak egy kis rásegítéssel nagy nehezen.Szinte új a gyújtás kompletten,az előző tulaj vette rá.Lehet ezzel valamit kezdeni,hogy könnyeben járjon,még soha nem szedtem szét?
Köszi

Szép estét!
A harmonikacső és a csappantyú feladata, hogy előmelegítet levegőt kapjon a rendszer. A hiányuk pont akkor mutatkozik meg, amikor a hidegindító már lekapcsolt, de a motor még nem üzemmeleg. Kiváltképpen, ha a szívócső előmelegítő járata dugult a kipufogóban. Ezek nélkül az általad leírt jelenség természetes. Sok benzinnel persze elmaszatolható. (papírfilteres szűrőház esetén sokáig szívtam mire rájöttem, hogy a csappantyú-membrán szakadás miatt dadog be)
A vákuumos szabályzás jelentősége kis fordulaton gázadáskor mutatkozik meg, főleg terheléssel. Nagyon sokat tud segíteni. Nélküle nehezen pörög fel.
Rendbe hozni nem bonyolult.
Pont mostanában foglalkoztam néhánnyal.
Sok sikert!
 

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80352 Dátum: 2023 Szeptember 06, 20:46:59 »

Jó estét!
Korábban karbit kerestem,köszönöm a segítséget,sikerült találni egy felújított 34est.Felszereltem mé a fúvókázáson finomítanom kell.Pillanatnyilag amíg a szívató pillangója félig meddig zárva van,addig mgy a kocsi,mint a golyó.Majd,ha ez teljesen kinyit,azaz lezár a szívató,akkor kis fordulaton torpan az autó.Főfúvóka 135,féklevegő 80.Alapjárati pedig 55.
1.Mit gondoltok az alapjárati nagyobbra cserélése segíthet ezen az átmeneti tartományon?(szelephézag,gyújtás,megszakítóhézag rendben)
2.Viszont hiányzik a légszűrő és fűtésdob közötti "harmónika cső" és mintha a légszűrőről valami klapni is hiányozna.Fontos lehet ez?
3.Vákuumos és röpsúlyos gyújtásom van.Stroboszkóppal ellenőriztem,hogy a röpsúlyos része ad kb.30fokos előgyújtást magas fordulaton,de a vákuumos meg sem mozdul.Próbáltam megszívni a csövet,de az alaplap meg sem mozdul,vagy csak egy kis rásegítéssel nagy nehezen.Szinte új a gyújtás kompletten,az előző tulaj vette rá.Lehet ezzel valamit kezdeni,hogy könnyeben járjon,még soha nem szedtem szét?
Köszi
Szia!
A gyári fúvókázást nem biztos hogy bántanám, a fűtésdob levegőszűrő közti harmóika cső hiánya nem gond, elvileg lenne a lapos szívó oldalán egy csappantyú amit át lehet fordítani, téli-nyári üzemre , így szívhatna akár a papírcsövön levegőt.
Ha amúgy minden jól bevan állítva akkor azt meg nézném hogy nem szív e falsot valahol
( üzem közben féktisztítóval minden illesztést pillangótengelyt is befújni)
Egyszer csináltam már olyat hogy szétszedtem a röpsüjos részt és bejárattam mert szorult, asszem csavarok fogják az alaplapot és zégerek a röpsújt
Ill. lehet hogy rossz a vákuum dob
« Utoljára szerkesztve: 2023 Szeptember 06, 20:50:40 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80351 Dátum: 2023 Szeptember 06, 20:17:31 »

Jó estét!
Korábban karbit kerestem,köszönöm a segítséget,sikerült találni egy felújított 34est.Felszereltem mé a fúvókázáson finomítanom kell.Pillanatnyilag amíg a szívató pillangója félig meddig zárva van,addig mgy a kocsi,mint a golyó.Majd,ha ez teljesen kinyit,azaz lezár a szívató,akkor kis fordulaton torpan az autó.Főfúvóka 135,féklevegő 80.Alapjárati pedig 55.
1.Mit gondoltok az alapjárati nagyobbra cserélése segíthet ezen az átmeneti tartományon?(szelephézag,gyújtás,megszakítóhézag rendben)
2.Viszont hiányzik a légszűrő és fűtésdob közötti "harmónika cső" és mintha a légszűrőről valami klapni is hiányozna.Fontos lehet ez?
3.Vákuumos és röpsúlyos gyújtásom van.Stroboszkóppal ellenőriztem,hogy a röpsúlyos része ad kb.30fokos előgyújtást magas fordulaton,de a vákuumos meg sem mozdul.Próbáltam megszívni a csövet,de az alaplap meg sem mozdul,vagy csak egy kis rásegítéssel nagy nehezen.Szinte új a gyújtás kompletten,az előző tulaj vette rá.Lehet ezzel valamit kezdeni,hogy könnyeben járjon,még soha nem szedtem szét?
Köszi
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #80350 Dátum: 2023 Augusztus 31, 08:30:51 »

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
Hiba miatt nem,de letört az egyik saru én is ezért cseréltem.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27030


« Hozzászólás #80349 Dátum: 2023 Augusztus 24, 20:23:28 »

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
szerintem nem érintésre kapcsol nálam sem. Néha busz előtt szoktam játszani vele. Inkább elszoktál tőle.


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17237


« Hozzászólás #80348 Dátum: 2023 Augusztus 24, 15:18:57 »

Nekem még sosem ment tönkre - max lerohadt/letört a csatlakozója.
Olyat hallottam, hogy egyszercsak nem kapcsolt, lassú elhalálozásról még nem.

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
Elérhető Typ117
Hozzászólások: 18409


1969

« Hozzászólás #80347 Dátum: 2023 Augusztus 24, 10:20:55 »

a féklámpa gombája hogy szokott elhalálozni? tud úgy, hogy csak egyre erősebb nyomásra kapcsolja a féklámpát? vagy csak képzelődöm / elszoktam a bogártól?

valaki szólt, hogy nem ég a féklámpám, kerestem a hibát, megpucoltam az érintkezőket, kicseréltem az izzókat, méregettem a multiméterrel és ezekután vettem észre, hogy csak nem nyomtam eléggé a pedált a teszteléskor..
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80346 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:29:06 »

Szia!

Jó, de felhívod a Hudák műveket és rábeszél egy drágábbra.  Grin
Ha adapter nélkül ül a jelenlegi karbid, akkor kell egy átalakító is.
Ez alatt nincs adapter.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14858

« Hozzászólás #80345 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:19:38 »

Köszi Abes!
Ránézésre hasonlít az enyémhez,ennek több vákuum portja is van,ha jól értelmezem.
Árban elég jóeddig ezt nem is találtam,pedig kerestem már ezen a webshopon.
Szerinted jó lehet 1.6os ra ez a méret?Köszi a segítséget.
Szia!

Jó, de felhívod a Hudák műveket és rábeszél egy drágábbra.  Grin
Ha adapter nélkül ül a jelenlegi karbid, akkor kell egy átalakító is.
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80344 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:17:23 »

Köszi Abes!
Ránézésre hasonlít az enyémhez,ennek több vákuum portja is van,ha jól értelmezem.
Árban elég jóeddig ezt nem is találtam,pedig kerestem már ezen a webshopon.
Szerinted jó lehet 1.6os ra ez a méret?Mármint ugyanaz a szívócsonk átmérő?Teljesítményben hasonló lehet?Köszi a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2023 Augusztus 23, 18:20:16 írta peterantal »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14858

« Hozzászólás #80343 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:10:47 »

Azért a legjobb lenne egy plug and play felrakható karbi.
https://webshop.bugparts.hu/2141-001/Karburator-31-pict-Eco
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80342 Dátum: 2023 Augusztus 23, 18:03:52 »

újíttasd fel!
 minden öreg karbira ráfér egy kis rendbetétel, és nem zsákbamacskát veszel.... újabb 40 év használat.
talán Merki Pista csinál ilyesmit(én nem ismerem személyesen)
Köszi Kormányzoo!Na,erre nem is gondoltam még,de jó ötlet.Hátránya az,hogy addig nincs kocsikázás,megfontolandó.
Mivel nem olyan rég vettem a bogarat,így most még az újdonság varázsa hat,nagyon szeretem vezetni,már épül neki a garázs is.
Azért a legjobb lenne egy plug and play felrakható karbi.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5781


redgear.hu

« Hozzászólás #80341 Dátum: 2023 Augusztus 23, 09:11:33 »

Sziasztok!
Esetleg van valakinek eladó karbija bogárhoz?Jelenleg Solex 34 PICT3 csücsül a szimplaszívós 1.6 os bogárkámon.Annyi a hibája,hogy a keverék csavar feje letört,állítani nem lehet.Alapjárat kb.1500Rpm,alatta olyan,mint egy traktor.Csak az alapjárati csavarral lehet bűvészkedni,mert,ha adok neki egy kis pótlevegőt,akkor kisimul a járása.Lehet,hogy ki lehetne fúrni állványossal a csavart belőle,hát necces.
Szóval egy használt,jól működő karbit szeretnék vásárolni,ha van eladó.Szemezgetek ezekkel a kínai másolatokkal,de fenntartásaim vannak,mit gondoltok?
Köszi
peterantal09@gmail.com
újíttasd fel!
 minden öreg karbira ráfér egy kis rendbetétel, és nem zsákbamacskát veszel.... újabb 40 év használat.
talán Merki Pista csinál ilyesmit(én nem ismerem személyesen)
Nem elérhető peterantal
Hozzászólások: 24


« Hozzászólás #80340 Dátum: 2023 Augusztus 23, 06:01:27 »

Sziasztok!
Esetleg van valakinek eladó karbija bogárhoz?Jelenleg Solex 34 PICT3 csücsül a szimplaszívós 1.6 os bogárkámon.Annyi a hibája,hogy a keverék csavar feje letört,állítani nem lehet.Alapjárat kb.1500Rpm,alatta olyan,mint egy traktor.Csak az alapjárati csavarral lehet bűvészkedni,mert,ha adok neki egy kis pótlevegőt,akkor kisimul a járása.Lehet,hogy ki lehetne fúrni állványossal a csavart belőle,hát necces.
Szóval egy használt,jól működő karbit szeretnék vásárolni,ha van eladó.Szemezgetek ezekkel a kínai másolatokkal,de fenntartásaim vannak,mit gondoltok?
Köszi
peterantal09@gmail.com
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3509


« Hozzászólás #80339 Dátum: 2023 Június 05, 08:58:56 »

kérdés mi a drága. usából 200ért itt van egy komplett szett. meg némi áfa és vám.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14858

« Hozzászólás #80338 Dátum: 2023 Június 03, 19:32:32 »

kérdés mi a drága. usából 200ért itt van egy komplett szett. meg némi áfa és vám.
Igen. Jó a kérdés.
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.