www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 15:07:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13191686 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74035 Dátum: 2015 Február 26, 21:04:33 »

A padlólemezre rakható zajcsillapító lemezt hogy hívják hogy kell kérnem az autós boltban és mennyibe fáj kb?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #74034 Dátum: 2015 Február 26, 18:34:50 »

Meg érkezett a tegufa gumiharang. Kérdésem, hogy mennyire kell meghúzni az összefogató csavarokat és ezekhez kell-e csavarrögzítőt használni?, gondolom igen,mondjuk Loctite 242?
Gumihoz szerintem felesleges.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #74033 Dátum: 2015 Február 26, 18:15:01 »

tegufa a febi egy évet bír a tegufa nekem nyolcéve fentvan...
Meg érkezett a tegufa gumiharang. Kérdésem, hogy mennyire kell meghúzni az összefogató csavarokat és ezekhez kell-e csavarrögzítőt használni?, gondolom igen,mondjuk Loctite 242?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74032 Dátum: 2015 Február 26, 17:18:05 »

Az mar megvolt.  A pedal jo helyen (fenn) fog, a pedalerzet kemeny. Ebbol arra kovetkeztetnek, hogy nem levegos.

Pedig lehet. Gyakorlatilag kemény pedál mellett nulla fékhatás, és légtelenítésre sem történt semmi. Utána jött az egyéni módszer, amit lentebb írtam, azóta van fék.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #74031 Dátum: 2015 Február 26, 16:06:56 »

Volt egy Rolls Roice aminek még a szervízben sem találták meg a hibáját, és a féke mindig levegős volt. Egy Magyar szerelő rájött a hibára. Túl közel ment a kipufogócső a fékcső mellett.

Surányi Endre bácsi könyvében... Cheesy

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74030 Dátum: 2015 Február 26, 13:51:39 »

Az mar megvolt.  A pedal jo helyen (fenn) fog, a pedalerzet kemeny. Ebbol arra kovetkeztetnek, hogy nem levegos.

A féltengely szimering ereszt. Keni az olaj a féket. A másik fele nem ereszt ezért ott nagyobb a fékhatás elhúz arra.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74029 Dátum: 2015 Február 25, 22:04:09 »

Úgy ment tönkre, hogy az alján volt egy csepp víz. Kráteros lett a felület alul, és a gumidugattyú amikor odaért a nyomás miatt kicsi fékfolyadék szökött meg.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #74028 Dátum: 2015 Február 25, 21:47:09 »

Pedig sokat segitenel vele!  Smiley Smiley Smiley
Írtam, hogy "még", türelem.  Grin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74027 Dátum: 2015 Február 25, 21:41:46 »

Épp csak annyi folyt ki, hogy teleolajozta a dobot. Vagy a Józsi által emlegetett víztartalomban berohadt valamelyik, vagy mittudomén. SZét kellene szedni , de az innen nem megy. Még.  Grin
Pedig sokat segitenel vele!  Smiley Smiley Smiley

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #74026 Dátum: 2015 Február 25, 20:12:11 »

Ha befosott a munkahenger akkor kifolyt volna a fekfolyadek es a tartalyban nem lenne jo a szint. Az viszont jo volt.
Épp csak annyi folyt ki, hogy teleolajozta a dobot. Vagy a Józsi által emlegetett víztartalomban berohadt valamelyik, vagy mittudomén. SZét kellene szedni , de az innen nem megy. Még.  Grin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74025 Dátum: 2015 Február 25, 19:50:51 »

2 évente a fékfolyadékot le kell cserélni. Ez igaz minden autóra ami olajfékes. Veszel egy flakonnal és amig tart addig légtelenítesz. A legtávolabbival kell kezdeni. A fékfolyadék nedvességet szív a környezetéből ilyen a tulajdonsága. Igy kerül víz bele. Ez a víz fékezéskor ha felforr akkor levegőbuborékok keletkeznek ami összenyomható.

Ez altalanossagban igaz. De szerinted ha megyek 1 km-t a kocsival, es 10-szer normalisakat fekezek, akkor mennyire melegszik meg a pl 10 C-os levegon a fekfolyadek? Szerintem semennyire. A te altalad leirt forras tartos fekezesnel (pl hegymenet), vagy huzos igenybevetelnel fordulhat elo.
Ha a fekfolyadekban levo viz felhevul es gazosodik, akkor a fekpedal felpuhul, a fekrendszer rugalmassa valik a goz osszenyomhatosaga miatt. Akkor, hogy lehet, hogy neked ettol befogott a feked? Szerintem inkabb a tul kicsi legres miatt foghatott be, vagy a fohenger hibaja miatt, esetleg a munkahenger szorult, de a fekfolyadek miatt biztos nem.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74024 Dátum: 2015 Február 25, 19:40:44 »

miért nem légtelenítesz előtte legalább?
Az mar megvolt.  A pedal jo helyen (fenn) fog, a pedalerzet kemeny. Ebbol arra kovetkeztetnek, hogy nem levegos.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 25, 19:43:02 írta fecszso »

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74023 Dátum: 2015 Február 25, 19:37:37 »

Mit kell azon méretni? Szedd szét és nézd meg, hogy melyik utángyártott munkahenger fosott be.

Ha befosott a munkahenger akkor kifolyt volna a fekfolyadek es a tartalyban nem lenne jo a szint. Az viszont jo volt.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74022 Dátum: 2015 Február 25, 19:33:13 »

Ki kellett venni az égőket, mert a féklámpa világított a nyomástól. Lehülés után jó ha elindul, és nem kell tólni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74021 Dátum: 2015 Február 25, 19:31:24 »

Én 2x jártam úgy, hogy bemelegedett a fék, és a kitágult fékfolyadék nyomta a többi munkahengert. Annyira, hogy 3-ba tudtam csak menni. Gondoltam ellenszél van azért nem megy a kocsi. A fékpedált be sem lehetett nyomni olyan volt mint valami fix dolog a kocsiban. Rakok képet. Keresem.

Többen megálltak segíteni, és vízzel hűtöttem a dobokat.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74020 Dátum: 2015 Február 25, 19:27:38 »

Na ilyen vízbontásról még nem hallottam.  Shocked
Én 2x jártam úgy, hogy bemelegedett a fék, és a kitágult fékfolyadék nyomta a többi munkahengert. Annyira, hogy 3-ba tudtam csak menni. Gondoltam ellenszél van azért nem megy a kocsi. A fékpedált be sem lehetett nyomni olyan volt mint valami fix dolog a kocsiban. Rakok képet. Keresem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74019 Dátum: 2015 Február 25, 19:20:32 »

Na ilyen vízbontásról még nem hallottam.  Shocked
Volt egy Rolls Roice aminek még a szervízben sem találták meg a hibáját, és a féke mindig levegős volt. Egy Magyar szerelő rájött a hibára. Túl közel ment a kipufogócső a fékcső mellett.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #74018 Dátum: 2015 Február 25, 18:51:07 »

Ez a víz fékezéskor ha felforr akkor levegőbuborékok keletkeznek ami összenyomható.
Na ilyen vízbontásról még nem hallottam.  Shocked
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74017 Dátum: 2015 Február 25, 18:36:29 »

Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.
2 évente a fékfolyadékot le kell cserélni. Ez igaz minden autóra ami olajfékes. Veszel egy flakonnal és amig tart addig légtelenítesz. A legtávolabbival kell kezdeni. A fékfolyadék nedvességet szív a környezetéből ilyen a tulajdonsága. Igy kerül víz bele. Ez a víz fékezéskor ha felforr akkor levegőbuborékok keletkeznek ami összenyomható.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #74016 Dátum: 2015 Február 25, 16:40:34 »

Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.
miért nem légtelenítesz előtte legalább?
1303LS
« Hozzászólás #74015 Dátum: 2015 Február 25, 16:06:03 »

Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.
Mit kell azon méretni? Szedd szét és nézd meg, hogy melyik utángyártott munkahenger fosott be.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74014 Dátum: 2015 Február 25, 15:52:01 »

Közben kihozod azért az autót?Vagy időközönként megrugdalod a fékpedálokat a garázsban?

Mert hiába új a komplett fékrendszer,ha nem használod az autót,könnyen be tud állni az egész,volt olyan akinek 6 hónap alatt is.

Én ha nincs időm vagy lehetőségem kihozni a gépeket,beülök és megpumpálom a fékpedálokat,a kézifékkart töbször behúzom és oldom,a motort ha más nem kézzel kicsit átforgatom...
Most kb 3 hónapja aludt a garázsban. Általában ennél többet egyhuzamban nem áll. Smiley
Óvatosan elmegyek majd, leméretem a féket, aztán meglátjuk.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #74013 Dátum: 2015 Február 25, 15:01:04 »

ám a fékrendszer új rajta.
Közben kihozod azért az autót?Vagy időközönként megrugdalod a fékpedálokat a garázsban?

Mert hiába új a komplett fékrendszer,ha nem használod az autót,könnyen be tud állni az egész,volt olyan akinek 6 hónap alatt is.

Én ha nincs időm vagy lehetőségem kihozni a gépeket,beülök és megpumpálom a fékpedálokat,a kézifékkart töbször behúzom és oldom,a motort ha más nem kézzel kicsit átforgatom...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74012 Dátum: 2015 Február 25, 13:26:55 »

Amerre húz az jó, a többi nem.
Eszerint a jobb hátsó hibádzik.
Köszönöm.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74011 Dátum: 2015 Február 25, 13:13:26 »

berohadt nyereg munka henger,szarul beállitott fék,szar logó futomű, öreg  gumifékcső stb...stb....
Köszi, ezeket általánosságban én is tudom, ám a fékrendszer új rajta. OT-s. Azért is kérdeztem, mert látszólag nincs hiba, de mégis elhúz.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74010 Dátum: 2015 Február 24, 21:50:58 »

És az elhúzás fékezésnél?
Amerre húz az jó, a többi nem.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74009 Dátum: 2015 Február 24, 21:49:31 »

le a kalappal!!   Shocked Kezfogas Kezfogas Kezfogas

(egyszer majd szeretnék beleülni 5 percre  Wink  )
Rendben.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #74008 Dátum: 2015 Február 24, 21:26:09 »

És az elhúzás fékezésnél?
berohadt nyereg munka henger,szarul beállitott fék,szar logó futomű, öreg  gumifékcső stb...stb....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #74007 Dátum: 2015 Február 24, 21:19:23 »

És az elhúzás fékezésnél?
A bal első még mindig levegős.
Eszméletlen sok levegő tud lenni a rendszerben. Nem is veszkődünk már a pumpál, benntart, kiteker, lezár, újra... simán befogom ujjal, a pumpálástól úgysem tudom benntartani a levegőt, de a pedál visszaeresztésekor elég jól be tudom fogni a légtelenítő csavart, fél perc alatt kész.

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74006 Dátum: 2015 Február 24, 20:35:23 »


Rosszul volt légtelenítve, azonban nem egy nagy buborék volt, hanem sok kicsi, amely az állásban összeállt és akkor teljesen működésképtelen lett a fék.
Ez gyakran előfordul, én sokszor hagyom egy éjszakát állni, aztán folytatom a légtelenítést, ha nincs szerszámom hozzá.
És az elhúzás fékezésnél?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #74005 Dátum: 2015 Február 24, 20:18:49 »

Itt tartunk. Jön a jó idő és folyt köv.

le a kalappal!!   Shocked Kezfogas Kezfogas Kezfogas

(egyszer majd szeretnék beleülni 5 percre  Wink  )
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #74004 Dátum: 2015 Február 24, 19:27:23 »

Esetleg valami segítő ötlet?


Rosszul volt légtelenítve, azonban nem egy nagy buborék volt, hanem sok kicsi, amely az állásban összeállt és akkor teljesen működésképtelen lett a fék.
Ez gyakran előfordul, én sokszor hagyom egy éjszakát állni, aztán folytatom a légtelenítést, ha nincs szerszámom hozzá.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #74003 Dátum: 2015 Február 24, 19:22:14 »

Kiálltam a kocsival a garázsból és meglepve tapasztaltam, hogy a fékpedál a padlón koppant.
A bal első kerék kivételével mind a 3 keréknél jött levegő, viszont a fékolajtartáyban a szint rendben volt. Ez mitől lehet?
A másik, mentünk egy karikát a bogárral és ha fékezek a hatulja megindul balra (vagy az eleje jobbra, nem tudom eldönteni).
Merre keressem a hibát?
A komplett fékrendszer új, tavaly beállítottam a fékpofákat egyenletes hézagra.
Esetleg valami segítő ötlet?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #74002 Dátum: 2015 Február 24, 18:54:49 »

Itt tartunk. Jön a jó idő és folyt köv.
Kösz Józsi.
Végigcsodálni is nagy élmény volt.

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74001 Dátum: 2015 Február 24, 18:49:32 »

Itt tartunk. Jön a jó idő és folyt köv.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #74000 Dátum: 2015 Február 24, 18:43:39 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73999 Dátum: 2015 Február 24, 18:42:46 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73998 Dátum: 2015 Február 24, 18:42:02 »

Nézem én mindegyiket,csak pakold ide a képeket!!
Nagyok a képek és visszadobja. Nem kicsinyítem le, mert elb@szom a fotót.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73997 Dátum: 2015 Február 24, 18:35:25 »

Vaga ezt nézd.
Nézem én mindegyiket,csak pakold ide a képeket!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #73996 Dátum: 2015 Február 24, 18:34:45 »

Már kerekeken.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.